Ik verwacht morgen Contador toch wel, gaat wat proberen denk ik .quote:Op maandag 4 juli 2011 13:27 schreef Mr_DG het volgende:
Het zou wel mooi zijn als Contador iets zou proberen, al lijkt dat me sterk.
Waalse Pijl niet gezien zeker? Klim is overigens te kort voor Gesink, die gaat wel wat secondjes verliezen zelfs.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Jahr00n het volgende:
lijkt me iets voor gesink die berg is te stijl voor gilbert
Gilbert op het lijf geschreven...quote:Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Jahr00n het volgende:
Het probleem van Gesink is dat hij niet zo explosief weg kan rijden. In het hooggebergte kan hij dan op eigen tempo vaak nog goed mee, maar als iemand aanzet kan hij toch altijd maar moeilijk volgen.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Jahr00n het volgende:
Dat zal geen probleem vormen natuurlijk. Als ze met Gilbert naar die slotklim rijden dan wint hij gewoon. Misschien dat de andere ploegen nu wel zullen proberen om voor de slotklim al weg te zijn, maar ze zullen wel weer meewerken.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:54 schreef VDBisgod het volgende:
[ afbeelding ]
Gilbert favoriet. Maar hij zal Hushovd er wel moeten afrijden in het eerste deel.
Idd, excuus, hij werd 3e dit jaar, won hem in 2010, eigenlijk mag ie em wel elk jaar.quote:
Deal.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:39 schreef franklop het volgende:
als Gilbert niet wint, dan eet ik mn avondeten op
Ik denk niet dat er een groepje wegblijft. Mocht Lotto er alleen voorstaan hadden ze misschien een kansje gehad. Maar Hushovd heeft aangegeven dat ze het geel gaan verdedigen. Dus Garmin zal de boel ook wel controleren.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:11 schreef farscapevr8 het volgende:
groepje blijft weg
met daarin hoogerland en /of poels
Waaiers lijken me waarschijnlijker en dan is 't afwachten wie waar zit.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:21 schreef VDBisgod het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een groepje wegblijft. Mocht Lotto er alleen voorstaan hadden ze misschien een kansje gehad. Maar Hushovd heeft aangegeven dat ze het geel gaan verdedigen. Dus Garmin zal de boel ook wel controleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |