Dat is absoluut waar! Maar goed, ik ken genoeg kerels die het alsnog proberen zo'n jong meisje te houden (en ook lukt) en geef ze eens ongelijk. Alleen loop je dan (denk ik) wel tegen een kloofje aan qua niveau en levenservaringquote:Op maandag 4 juli 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was het denk ik niet, want anders hadden ze niet gezoend.
Is nogal een verschil van wereld tussen een meisje van 18 die waarschijnlijk on nog studeerd en een volwassen vent met al een huis en een baan.
quote:
Ik heb slaaptekort en nu weer maar minder dan 5.5uur geslapen, dus ik wil niet werken.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:20 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Hebben we allemaal weer zin in een nieuwe dag met allemaal leuke dingen, gebbetjes en gekkigheden? Ja?
nou, ik wil liever nog een paar uur slapenmaar dat kan niet want ik moet centjes verdienen....
quote:Op maandag 4 juli 2011 07:20 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Hebben we allemaal weer zin in een nieuwe dag met allemaal leuke dingen, gebbetjes en gekkigheden? Ja?
Moet je maar niet zo laat je bed in duikenquote:Op maandag 4 juli 2011 07:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb slaaptekort en nu weer maar minder dan 5.5uur geslapen, dus ik wil niet werken.
Tja, moet af en toe.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo laat je bed in duiken
"Ik ben prins Willem-Alexanderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |