Die hossel ik wel uit de Mac bij mijquote:Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef Patje1987 het volgende:
We hebben alleen nog een grote neger met een gouden ketting nodig.
Patrique hosselt er wel een op zijn homochatsite!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef Patje1987 het volgende:
We verven Patrique wel zwart!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef Patje1987 het volgende:
Noem ze eens opquote:Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
Denk dat tal wel goed is, ieder heeft zo zijn of haar eigen kwaliteiten
Het enige wat iedereen hier goed doet is zuipenquote:
We hebben iets gemeen!!!111!!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Het enige wat iedereen hier goed doet is zuipen
Dat verbind ons!quote:
Whehehehehe, ik nietquote:
Jij beer pong, Bella het vlaworstelen, lutte en Benny en vaduz de quizjes, Kally wint het wel met iemand onder de tafel drinken, Patrique kan hardlopen, zwabber kan alle biertjes proeven en onderscheiden. En ik cheerleaden en ben sportief enzoquote:
Beter nemen we Wander mee, die doet toch allesquote:Op zondag 3 juli 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij beer pong, Bella het vlaworstelen, lutte en Benny en vaduz de quizjes, Kally wint het wel met iemand onder de tafel drinken, Patrique kan hardlopen, zwabber kan alle biertjes proeven en onderscheiden. En ik cheerleaden en ben sportief enzo
Ik eeuhm... Las iets anders.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:44 schreef Patje1987 het volgende:
Wij rollen met deze muziek op de achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |