SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Tuurlijk kijken we samen... Zonder spastje!
Slaap lekker snuitjequote:Op zondag 3 juli 2011 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
Welterusten poppedopjes.kijken of ik de 3 uurtjes van gister wat kan inhalen
Altijd weer die kinderen hequote:Op zondag 3 juli 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gezellig! Wel jammer dat je er niet een paar dagen aan vast kon plakken.
quote:
Maar je went zo aan ze na een tijdjequote:
Nah, was wel prima zo. Gisteravond vertrokken en om 20.00 weer terug. Ze hebben gezwommen, gebbq-ed, gespeeld en papa ook incl. biertjesquote:Op zondag 3 juli 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die verpesten ook elke keer alle lol he..
Dan heb je ze te langquote:Op zondag 3 juli 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je went zo aan ze na een tijdje
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nah, was wel prima zo. Gisteravond vertrokken en om 20.00 weer terug. Ze hebben gezwommen, gebbq-ed, gespeeld en papa ook incl. biertjes
Je hebt er ook een wijf voor nodig he en dan nog minimaal 9 maanden samenblijven. En tijdens eerste date neuken en raak schieten. Utopie voor jou dusquote:
Het gebeurde voor ik er erg in had.quote:
Ik heb een grote auto. Past best.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nice. Ik hoop in de vakantie nog een paar dagen met kleine man weg te kunnen.
Wat kom jij nou weer mans doenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Je hebt er ook een wijf voor nodig he en dan nog minimaal 9 maanden samenblijven. En tijdens eerste date neuken en raak schieten. Utopie voor jou dus
quote:
Daarom zijn vrouwen ook handig om te hebben. Die kunnen dan op ze passen en voeren en in de gaten houden enzoquote:Op zondag 3 juli 2011 22:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's wel een hoop kids ineens dan.
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Daarom zijn vrouwen ook handig om te hebben. Die kunnen dan op ze passen en voeren en in de gaten houden enzo
Dat kan ik zelf ook welquote:Op zondag 3 juli 2011 22:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar ik breng iedereen al veilig op bestemming
Terwijl jij je kapot werkt om ze te betalenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Daarom zijn vrouwen ook handig om te hebben. Die kunnen dan op ze passen en voeren en in de gaten houden enzo
Idd. Die kinderen EN vrouwen he. Maar daar heb ik dan weer geen moeite meequote:Op zondag 3 juli 2011 22:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Terwijl jij je kapot werkt om ze te betalen
Ach, ik heb nog 2 weken voor mijn vakantie begint. Komt goed.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan ik zelf ook welVooralsnog heb jij geen meerwaarde.
Handig, die mannen.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Idd. Die kinderen EN vrouwen he. Maar daar heb ik dan weer geen moeite mee
Ik wil de taken best verdelen. Verder ben ik weinig geėmancipeerd thoughquote:Op zondag 3 juli 2011 22:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Idd. Die kinderen EN vrouwen he. Maar daar heb ik dan weer geen moeite mee
Ja eh, mijn vakantie begint pas half augustus, wat heb ik nou aan je?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog 2 weken voor mijn vakantie begint. Komt goed.
Sorry MissB, zoveelste mannetje waar je niks aan hebtquote:Op zondag 3 juli 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, mijn vakantie begint pas half augustus, wat heb ik nou aan je?
Dat is laat, dan is hier bijna iedereen weer aan het werkquote:Op zondag 3 juli 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, mijn vakantie begint pas half augustus, wat heb ik nou aan je?
Ja, zoonlief heeft laat vakantie en mijn collega heeft altijd eerste keuze (quote:Op zondag 3 juli 2011 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is laat, dan is hier bijna iedereen weer aan het werk
Die zijn verbrand in de oven van die tel-sell commercials.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zit 1 of andere programma te kijken met Mr. T. op BBC3... met allemaal domme filmpjes.... Maar wat mij opviel, waarom zijn z'n handen 50 tinten donkerder dan z'n hoofd....
Sowieso, Mr. T. ......quote:Op zondag 3 juli 2011 22:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Die zijn verbrand in de oven van die tel-sell commercials.
You foolquote:
Heb nog helemaal geen vakantie geplandquote:Op zondag 3 juli 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zoonlief heeft laat vakantie en mijn collega heeft altijd eerste keuze () dus kon het niet eerder.
Je zou zeggen dat zijn hoofd donkerder zou zijn door de weerkaatsing van het zonlicht op de bling.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Die zijn verbrand in de oven van die tel-sell commercials.
Eigenlijk wel, maar hij heeft vast zo'n alu-hoedje.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je zou zeggen dat zijn hoofd donkerder zou zijn door de weerkaatsing van het zonlicht op de bling.
Mr. T vergat gewoon te stoppen op zijn hoogtepunt, zoals vele helden...quote:
Face was mijn heldquote:Op zondag 3 juli 2011 22:58 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
Mr. T vergat gewoon te stoppen op zijn hoogtepunt, zoals vele helden...![]()
Face is beter in het Duits: Das Gesicht
ook de mijne.quote:
Dat is wel leuk jaquote:Op zondag 3 juli 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
Mjah, dus wel vrij gepland, nu nog zien of we ergens heen kunnen. Zou wel een weekje naar Italiė willen, kan mijn vaders auto lenen zei hij al.. Wel lang rijden voor mij alleen, maar wel tof
Kun je dan niet beter met het vliegtuig gaan? Goedkoper, sneller en handiger met de kids?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
Mjah, dus wel vrij gepland, nu nog zien of we ergens heen kunnen. Zou wel een weekje naar Italiė willen, kan mijn vaders auto lenen zei hij al.. Wel lang rijden voor mij alleen, maar wel tof
Mjah, op zich wel, maar een road trip is ook welquote:Op zondag 3 juli 2011 23:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter met het vliegtuig gaan? Goedkoper, sneller en handiger met de kids?
mss... als jij Face ook sexy vond...quote:Op zondag 3 juli 2011 22:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, jij bent toch niet mijn tweelingzus he?
Road Tripsquote:Op zondag 3 juli 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, op zich wel, maar een road trip is ook welEn dan hebben we daar een auto.
je hebt het zoiezo beter voor mekaar dan ik: 16 uur in de bus..quote:Op zondag 3 juli 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, op zich wel, maar een road trip is ook welEn dan hebben we daar een auto.
Sexy is een groot woord......quote:Op zondag 3 juli 2011 23:01 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
mss... als jij Face ook sexy vond...
Bus vakanties.....quote:Op zondag 3 juli 2011 23:03 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
je hebt het zoiezo beter voor mekaar dan ik: 16 uur in de bus..
Ouch, da's geen pretje. Waarheen eigenlijk?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:03 schreef miss-bakvis het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:03 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
Eitje joh, ik ging vroeger ook met de bus naar Rimini, was 24 uur lol trappenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:03 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
geen ss-er, maar een rebelquote:Op zondag 3 juli 2011 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bus vakanties.....
Oh, en taal-SS'er..... sowieso
pfft... ik rij liever. maar ik ben de enige van mn vriendinnen die dat zo denkt en ik had geen zin om heel dat eind in mn eentje naar italie rijdenquote:[b]Op zondag 3 juli 2011 23:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eitje joh, ik ging vroeger ook met de bus naar Rimini, was 24 uur lol trappen
Later ging ik met vliegtuig en trein en was toen van deur tot deur ook nog 15 uur onderweg
wie heeft het over alleen rijden? Wat zei ik nou?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
goeie dealquote:
quote:
Heb jij half augustus vakantie dan?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wie heeft het over alleen rijden? Wat zei ik nou?
quote:
is dat nu bezig?quote:
bbc 3quote:
quote:
afk?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:11 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
yay! kijken kijken kijken
![]()
fyi: afk
Is goedquote:
heb na mijn vakantie nog 2 weken over om op te nemenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb jij half augustus vakantie dan?
dharma and greg is opquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:14 schreef miss-bakvis het volgende:
afk: away from keyboard(bron: BBT WoW)
Oh die afkquote:Op zondag 3 juli 2011 23:14 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
dharma and greg is op
afk: away from keyboard(bron: BBT)
dat is zeker kabel of digitale tvquote:Op zondag 3 juli 2011 23:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh die afk
Family Guy is op BBC 3 niet Comedy Central
Nou en.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Neuh, dat stamt al van usenet in 1990 ofzo.![]()
kan ook, i dont knowquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, gezellig.
Declareer het wel als personeelsuitje
Ik ben nu aan het kijken voor het Gardameerquote:Op zondag 3 juli 2011 23:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb na mijn vakantie nog 2 weken over om op te nemen
omwquote:Op zondag 3 juli 2011 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
damn right
moet je maar hier komen kijken
oh... tss dan blijf ik thuis hoor...quote:
En iemand moet ons jong houden.quote:
zeg, er zijn meer dingen dan Stewie hier hoor...quote:Op zondag 3 juli 2011 23:18 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
oh... tss dan blijf ik thuis hoor...
quote:
name one..quote:Op zondag 3 juli 2011 23:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
zeg, er zijn meer dingen dan Stewie hier hoor...
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
zeg, er zijn meer dingen dan Stewie hier hoor...
Gespleten persoonlijkheidsstoornis FTW!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:21 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg, staat jouw account nog ergens ingelogd?
nee niet dat ik weet.. mss op een andere profielpagina facebookquote:Op zondag 3 juli 2011 23:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Zeg, staat jouw account nog ergens ingelogd?
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:25 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
nee niet dat ik weet.. mss op een andere profielpagina facebook
kom hierheen, naar het zuidoostenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:26 schreef missbehavin het volgende:
Kut, alles vol waar ik heen wil met kleine man
En Stewiequote:
Dat is niet zuidelijk genoeg voor onsquote:Op zondag 3 juli 2011 23:26 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
kom hierheen, naar het zuidoosten
alles leeg
ik moet, anders kan ik net zo goed andere vrienden gaan zoekenquote:
Stewiequote:
That's not good....quote:Op zondag 3 juli 2011 23:27 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik moet, anders kan ik net zo goed andere vrienden gaan zoeken
that's why i'm here![]()
Dat is kutquote:Op zondag 3 juli 2011 23:26 schreef missbehavin het volgende:
Kut, alles vol waar ik heen wil met kleine man
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
Peanut butter jelly time. Ik snap nu kleine man die dat vorige week de hele tijd zong.
Fixed.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:27 schreef miss-bakvis het volgende:
ik moet, anders kan ik net zo goed andere vrienden gaan zoeken
that's why i'm here
niet voor een non-stewie familyguy... duhquote:
Nu is het alleen maar Stewie.....quote:Op zondag 3 juli 2011 23:29 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
niet voor een non-stewie familyguy... duh
Ja nogal.quote:
nee.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Welkom hier trouwens. Jij post nog niet zo lang in deze reeks volgens mij?
en ik heb spijt als een dollequote:
ja i know... ik moest me schamenquote:
Logisch, daar noem je dan ook de afvalputjes van FOK!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:33 schreef miss-bakvis het volgende:
nee.
ik ben eigenlijk maar een partime-actieve fokker.. ik lijk mn account hier steeds te 'vergeten' na een tijdje
ik heb even bij KLB rondgehangen, maar daar werd ik zelf haast depressief van
onzin vond ik iets te onzinnig,
en hier vind ik mensen waar ik eigenlijk echt mee kan praten ^^
omg wat een drameaa.: "en ze leefden nog lang en gelukkig"
Is vast nog wel iets te vindenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nogal.Godver. Ben ook veel te laat, maar goed, wist niet eerder dat het er in zat..
hihi dat is werd me ook pijnlijk duidelijk toen ik overstapte op de fora mét IQ en levenswilquote:Op zondag 3 juli 2011 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Logisch, daar noem je dan ook de afvalputjes van FOK!
Niet op de plek die ik wilquote:
maak me gekquote:
hehe, chatrouletperiodequote:
helaasch welquote:Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, dus jij hebt de nodige lullen gezien
Ach, de beste manier om over trauma's heen te komen is om er mee geconfronteerd te worden toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:41 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
helaasch weldat was het punt dat ik dacht: Nooooooooooooooo nooit meer!
ik heb er nog steeds onverwerkte trauma's aan over
Ja in jouw tijd.... NIet in mijn tijd.....quote:
He jij, ga jij ook naar de BBQ?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:42 schreef HeatWave het volgende:
Ach, iemand een tattoo voor dr verjaardag geven is weer eens wat anders, wel heel erg mooi geworden, en mij vergeet ze iig nooit meer.
Daar zijn al diverse topics over....quote:Op zondag 3 juli 2011 23:43 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Staat jou wereld ook open voor incorrect nederlands?
Niet dat ik weet, geen idee waar je het over hebtquote:
[Meeting] BBQ&Bier : Geniet van Snufs verse worst!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, geen idee waar je het over hebt.
Neuh, niet mijn crowd.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
[Meeting] BBQ&Bier : Geniet van Snufs verse worst!
Wat is nou een BBQ zonder dronken HeatWave.
wat is je plan?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, de beste manier om over trauma's heen te komen is om er mee geconfronteerd te worden toch?
ja.. toen de regenboog nog zwart-wit was zekerquote:Op zondag 3 juli 2011 23:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja in jouw tijd.... NIet in mijn tijd.....
De goede ouwe tijd dat TMF nog gratis was.....
aaaaaaaah haat en jaloezie!quote:
Zeg....quote:Op zondag 3 juli 2011 23:46 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja.. toen de regenboog nog zwart-wit was zeker
Als je nou gewoon langskomt.... help ik je meteen even van dat trauma af....quote:
ja zoals ik al zei: a/s/l?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je nou gewoon langskomt.... help ik je meteen even van dat trauma af....
haha, kneusquote:Op zondag 3 juli 2011 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je nou gewoon langskomt.... help ik je meteen even van dat trauma af....
+1quote:
klopt. jij ook?quote:
nicequote:Op zondag 3 juli 2011 23:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee ik woon er maar 'studeer' in den bosch.
MBO ICT over 2 jaar HBO informatica.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:54 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
nicedasook in de buurt.
wat doe je? ga je wel eens uit in tilburg?
welke bbq?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
MBO ICT over 2 jaar HBO informatica.
Nah niet echt, thuis is het goedkoper.
Als jij naar die BBQ gaat en je hebt een lift nodig zeg het maar.
true.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Guus Meeuwis is dan weer net een brug te ver.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Guus Meeuwis is dan weer net een brug te ver.
En terecht!quote:Op maandag 4 juli 2011 00:07 schreef Graseter het volgende:
Ik zou vandaag werkoverleg hebben maar nou zit mijn maat (waar ik voor werk) in een of ander 5 sterren resort in Malta.
en hij kon je niet ff meenemenquote:Op maandag 4 juli 2011 00:07 schreef Graseter het volgende:
Ik zou vandaag werkoverleg hebben maar nou zit mijn maat (waar ik voor werk) in een of ander 5 sterren resort in Malta.
Dat kost iets van 400 per nacht.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:07 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
en hij kon je niet ff meenemen
what an ass
Barbusse?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:07 schreef Graseter het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2011 00:07 schreef Graseter het volgende:
Jij kende die nog niet?quote:
Soms heb je van die momenten, het was een rare dagquote:Op maandag 4 juli 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij hier posten, 's avonds, in het weekend? Wel tof, daar niet van.
slayerrrrquote:
Eh, nee... maar ja er staan zoveel dingen op YT... dus de kans dat je wel eens wat mist is best groot.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:14 schreef Spezza19 het volgende:
Jij kende die nog niet?
Dat ding is net zo oud als internet
Ik wil die arme jongens geen pijn doenquote:
Net als deze, maar hij blijft hilarischquote:Op maandag 4 juli 2011 00:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij kende die nog niet?
Dat ding is net zo oud als internet
Vorig weekend heb ik aardig wat blauwe plekken opgelopen, 3 dagen lang pits.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil die arme jongens geen pijn doen.
nicequote:
Hehe, true....quote:Op maandag 4 juli 2011 00:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Net als deze, maar hij blijft hilarisch
Grapjes over Italianen![]()
stillert..quote:
ik wilde dit jaar gaan.. korn en volbeatquote:Op maandag 4 juli 2011 00:21 schreef Graseter het volgende:
Ik vond het alleen wel jammer dat Ozzy had afgezegd.
Had hem wel een keer live willen zien.
Volbeat heb ik nou 2 keer in 2 weken gezien.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:24 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik wilde dit jaar gaan.. korn en volbeat
maar het zat er niet in.
en ik had ze allebei al op ROck am Ring gezien
hij was goeddquote:Op maandag 4 juli 2011 00:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Volbeat heb ik nou 2 keer in 2 weken gezien.![]()
Eerst op Pinkpop, twee weken later op Graspop. Precies dezelfde show.
as alwaysquote:
tis ook best wel laat, zeg maar :pquote:Op maandag 4 juli 2011 00:32 schreef Graseter het volgende:
Ik wil gitaar spelen maar dat vinden mijn buren niet leuk.
en trots.quote:
ga ik ook doenquote:
Weltrustenquote:Op maandag 4 juli 2011 00:48 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ga ik ook doen
slaap lekker iedereen!
Slaap lekkerquote:Op maandag 4 juli 2011 00:48 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ga ik ook doen
slaap lekker iedereen!
Werk is goed voor erk!quote:Op maandag 4 juli 2011 06:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor het eerst werken in 6 maanden op een belachelijk vroeg tijdstip.
Heul wel! Die naam heb ik net zelf verzonnen.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Gelukkig heet je geen Erk!!
Das toch geen naam..
Vast wek. Ergens in Friesland of zo.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Gelukkig heet je geen Erk!!
Das toch geen naam..
Ik heb nu al medelijden met jouw toekomstige kindquote:Op maandag 4 juli 2011 08:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Heul wel! Die naam heb ik net zelf verzonnen.
Ik met de wereld als Q zich gaat voortplanten.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met jouw toekomstige kind
Bierquote:Op maandag 4 juli 2011 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Waarom krijg ik nou weer een Heinekenreclame
Op mn werkmobiel. Geen idee wat het kost dus, maar bellen, smsen en internetten gaat primaquote:Op maandag 4 juli 2011 09:02 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier trouwens Vodafone? Is het wat? Zit eraan te denken om over een tijdje over te stappen vanaf Hi.
Wel overal goed bereik? Ook in Schubbekutteveen enzo?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Op mn werkmobiel. Geen idee wat het kost dus, maar bellen, smsen en internetten gaat prima
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar nog nooit ben geweest en stiekem ben ik daar eigenlijk best trost opquote:Op maandag 4 juli 2011 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel overal goed bereik? Ook in Schubbekutteveen enzo?
Er zat een jongen in mijn klas die Pier heet. Ik verbaas me nergens meer over.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Google geeft bijzonder weinig hits...
Pier is toch wel een redelijk bekende naam? Ik had ook een jongen in de klas op de basisschool die Gouwe heette. En een leuke man een tijdje terug heette Kick. Het wentquote:Op maandag 4 juli 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zat een jongen in mijn klas die Pier heet. Ik verbaas me nergens meer over.
Ik ben ook overgestapt naar Vodafone vanaf Hi, een aantal jaar geleden. Tot nu toe geen spijt van. Aangezien ik in het Schubbekutteveen van Noord-Holland woon, geen klachtenquote:Op maandag 4 juli 2011 09:02 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier trouwens Vodafone? Is het wat? Zit eraan te denken om over een tijdje over te stappen vanaf Hi.
Ik had het tot dan toe nog nooit gehoordquote:Op maandag 4 juli 2011 09:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Pier is toch wel een redelijk bekende naam? Ik had ook een jongen in de klas op de basisschool die Gouwe heette. En een leuke man een tijdje terug heette Kick. Het went
Nee ok, maar rare namen... tsja... heb ik zelf ook last vanquote:Op maandag 4 juli 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het tot dan toe nog nooit gehoord
Ik had een Geerlof in de klasquote:Op maandag 4 juli 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zat een jongen in mijn klas die Pier heet. Ik verbaas me nergens meer over.
Mooi, dank jequote:Op maandag 4 juli 2011 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ook overgestapt naar Vodafone vanaf Hi, een aantal jaar geleden. Tot nu toe geen spijt van. Aangezien ik in het Schubbekutteveen van Noord-Holland woon, geen klachten
Als ik een nieuw toestel wil krijg ik altijd kneiterende korting bij Hi.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi, dank je
Hi doet niet echt aan klantenbinding heb ik het idee, dan maar naar een ander, na elf jaar
Ik heb vooral een heel onoriginele naam.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee ok, maar rare namen... tsja... heb ik zelf ook last van
Dat is sarcasme neem ik aan?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vooral een heel onoriginele naam..
Nee, ik danquote:Op maandag 4 juli 2011 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vooral een heel onoriginele naam..
Alles beter dan T-Mobile iig.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:02 schreef CherryLips het volgende:
Nog gevraagd zaterdag: nee, die prijs op internet klopt echt bij een verlenging. Kan niets vanaf.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik een nieuw toestel wil krijg ik altijd kneiterende korting bij Hi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |