SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Tuurlijk kijken we samen... Zonder spastje!
Slaap lekker snuitjequote:Op zondag 3 juli 2011 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
Welterusten poppedopjes.kijken of ik de 3 uurtjes van gister wat kan inhalen
Altijd weer die kinderen hequote:Op zondag 3 juli 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gezellig! Wel jammer dat je er niet een paar dagen aan vast kon plakken.
quote:
Maar je went zo aan ze na een tijdjequote:
Nah, was wel prima zo. Gisteravond vertrokken en om 20.00 weer terug. Ze hebben gezwommen, gebbq-ed, gespeeld en papa ook incl. biertjesquote:Op zondag 3 juli 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die verpesten ook elke keer alle lol he..
Dan heb je ze te langquote:Op zondag 3 juli 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je went zo aan ze na een tijdje
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nah, was wel prima zo. Gisteravond vertrokken en om 20.00 weer terug. Ze hebben gezwommen, gebbq-ed, gespeeld en papa ook incl. biertjes
Je hebt er ook een wijf voor nodig he en dan nog minimaal 9 maanden samenblijven. En tijdens eerste date neuken en raak schieten. Utopie voor jou dusquote:
Het gebeurde voor ik er erg in had.quote:
Ik heb een grote auto. Past best.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nice. Ik hoop in de vakantie nog een paar dagen met kleine man weg te kunnen.
Wat kom jij nou weer mans doenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Je hebt er ook een wijf voor nodig he en dan nog minimaal 9 maanden samenblijven. En tijdens eerste date neuken en raak schieten. Utopie voor jou dus
quote:
Daarom zijn vrouwen ook handig om te hebben. Die kunnen dan op ze passen en voeren en in de gaten houden enzoquote:Op zondag 3 juli 2011 22:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's wel een hoop kids ineens dan.
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Daarom zijn vrouwen ook handig om te hebben. Die kunnen dan op ze passen en voeren en in de gaten houden enzo
Dat kan ik zelf ook welquote:Op zondag 3 juli 2011 22:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar ik breng iedereen al veilig op bestemming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |