SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Het gevoel gewoon negeren krijg ik anders toch vaker bij jou.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:12 schreef firefly3 het volgende:
Die ook_gek probeert mensen naar beneden te halen om zichzelf beter te voelen vanwege zijn onzekerheid. Beetje triest, dus gewoon negeren.
En daarom reageer je op me?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gevoel gewoon negeren krijg ik anders toch vaker bij jou.
Niks mis met zijn laatste posts anders.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:12 schreef firefly3 het volgende:
Die ook_gek probeert mensen naar beneden te halen om zichzelf beter te voelen vanwege zijn onzekerheid. Beetje triest, dus gewoon negeren.
ik haal niemand naar beneden. Ik lees zijn verhaal en haal daar een conclussie uit. Mensen met een bord voor hun kop blijven daar maar zoet sappig op reageren waar die jongen helemaal niks aan heeft. Van nee jo door gaan goed zo netjs hoor kom op volgende keer beter.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:12 schreef firefly3 het volgende:
Beetje zwaar negatieve posts, een beetje een olifant maken van een mug. Als er geen plek is is er geen plek, opgestaan plekje vergaan. Hij was er niet eens zelf bijquote:Op zondag 3 juli 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niks mis met zijn laatste posts anders.
kermis verhaalquote:Op zondag 3 juli 2011 22:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Beetje zwaar negatieve posts, een beetje een olifant maken van een mug. Als er geen plek is is er geen plek, opgestaan plekje vergaan. Hij was er niet eens zelf bijBeetje dom om negatieve samenspannende gedachtes te concluderen zoals hij altijd doet
Door jouw advies pleegt hij straks zelfmoord terwijl het eigenlijk helemaal niet boeit wat die vriendengroep over hem denkt en zich totaal niet druk om hoeft te maken. Vrienden komen, vrienden gaan, en sommige vrienden blijven voor altijd. Niet meer dan normaal.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik haal niemand naar beneden. Ik lees zijn verhaal en haal daar een conclussie uit. Mensen met een bord voor hun kop blijven daar maar zoet sappig op reageren waar die jongen helemaal niks aan heeft. Van nee jo door gaan goed zo netjs hoor kom op volgende keer beter.
Ik geef mijn mening en welicht herkend hij daar iets in en kan hij inschatten of ik gelijk heb of niet. Ik zeg namelijk nergens dat het zo is.
En ik voel me niet beter dan de meeste mensen hier, ik gun die jongen van harte een leuke vriendengroep. Maar het lijkt wel als of ze hem mee nemen omdat ze het anders zielig vinden.
Ik voel me inderdaad wel beter dan jouw daar heb je helemaal gelijk in. Als ik ooit op jouw zal gaan lijken mogen ze me een klap voor me kop geven om me te resetten.
En geinig, de meesten mensen negeren jouw en hebben je liever weg hier. Wat zal dat zeggen over jouw als persoon?
Nah vind het een beetje een gevalletje pot verwijt de ketel.quote:
Al rent het meisje weg van hem, dan nog maakt het totaal niet uit. Het is haar probleem, niet die van hem. Vaak genoeg gehad dat een vrouw weg van me ging en omdat ik gewoon vrolijk bleef, later juist op me zat. Vrouwen testen je vaker dan je denkt. Verder zijn er nog andere 1001 redenen dat ze zo kan doen. Maak je geen zorgen wat de ander denkt.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kermis verhaal
meisje gaat steets verder van hem weg zitten
iemand gaat op zijn plek zitten zonder reactie
nee sorry je hebt helemaal glijk, op en top positief. Jeetje dat ik dat niet ingezien heb zeg.
nee tuurlijk, lekker blijven voor liegen. Komt er straks een moment dat ik wel gelijk blijk te hebben. ( hoop het niet ) dan zal zijn eerste gedachte zijn dat iedereen hem in de maling neemt, de hele wereld voor zijn gevoel.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Door jouw advies pleegt hij straks zelfmoord terwijl het eigenlijk helemaal niet boeit wat die vriendengroep over hem denkt en zich totaal niet druk om hoeft te maken. Vrienden komen, vrienden gaan, en sommige vrienden blijven voor altijd. Niet meer dan normaal.
En ik zei net nog wel dat je steeds zinniger dingen zegt.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Door jouw advies pleegt hij straks zelfmoord terwijl het eigenlijk helemaal niet boeit wat die vriendengroep over hem denkt en zich totaal niet druk om hoeft te maken. Vrienden komen, vrienden gaan, en sommige vrienden blijven voor altijd. Niet meer dan normaal.
Weleens gehoord van een neutraal standpunt? Zoals ik al zei, van een mug een olifant maken. Er is niets gebeurd waarover hij zich zorgen over hoeft te makenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee tuurlijk, lekker blijven voor liegen. Komt er straks een moment dat ik wel gelijk blijk te hebben. ( hoop het niet ) dan zal zijn eerste gedachte zijn dat iedereen hem in de maling neemt, de hele wereld voor zijn gevoel.
Nee dat zal hem lekker helpen.......
Nogmaals, ik geef nergen aan dat ik gelijk heb. Hij moet alleen wel blijven opletten en zijn conclussies trekken. Hij en alleen hij kan de situatie inschatten. Wij kunnen dat niet omdat wij er niet bij zijn of waren.
Maar hij heeft wel het recht dat mensen gewoon eerlijk tegen hem zijn ipv voor liegen.
Kennelijk heb jij dus gereageerd van, laat ik het positief houden, anders pleegt hij zelfmoord. Kunnen we dan nog spreken over een eerlijke en oprechte mening?
Je moet je er geen zorgen over maken. Als je dat wel doet, kom je vanzelf in een spiraal van negativiteit terecht, en zodra je je zelf lager voelt dan de rest, dan gaan anderen dat ook over je denken. Mensen met een hoge eigenwaarde worden meestal ook hoog ingeschat.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:27 schreef Newbie114 het volgende:
Maak geen ruzie over mij n mijn problemen, ze zijn niet interessant of belangrijk genoeg.
Maar iig, ze ging niet echt steeds verder van me afzitten.
En we waren wel allemaal zat en zaten niet meer 10 mn al toen ik naarde plee ging. Die andere kerel vertrouw ik, ik heb hem het meeste wel verteld.
niks neutraal, alles maar echt alles is in jouw ogen positief, is niet zo gek met een bord voor je kop en je pua regeltjes.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Weleens gehoord van een neutraal standpunt? Zoals ik al zei, van een mug een olifant maken. Er is niets gebeurd waarover hij zich zorgen over hoeft te maken
Het is neutraal om er verder niet over na te denken over deze dingetjes die niets voorstellen. Jij bent gewoon negatiefquote:Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niks neutraal, alles maar echt alles is in jouw ogen positief, is niet zo gek met een bord voor je kop en je pua regeltjes.
En nu ben ik echt pleiten
Gelukkig dan hebben we deze onzin ook weer gehad.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niks neutraal, alles maar echt alles is in jouw ogen positief, is niet zo gek met een bord voor je kop en je pua regeltjes.
En nu ben ik echt pleiten
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig dan hebben we deze onzin ook weer gehad.
Hij is realistisch en jij bent een blije knuppel.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is neutraal om er verder niet over na te denken over deze dingetjes die niets voorstellen. Jij bent gewoon negatief![]()
Jij hebt vast een heel zwaar leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |