abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98999792

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
  zondag 3 juli 2011 @ 22:01:26 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98999878
De horror.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99000658
Die ook_gek probeert mensen naar beneden te halen om zichzelf beter te voelen vanwege zijn onzekerheid. Beetje triest, dus gewoon negeren. :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:13:39 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99000703
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:12 schreef firefly3 het volgende:
Die ook_gek probeert mensen naar beneden te halen om zichzelf beter te voelen vanwege zijn onzekerheid. Beetje triest, dus gewoon negeren. :)
Het gevoel gewoon negeren krijg ik anders toch vaker bij jou.
C'est la vie
pi_99000765
quote:
15s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Het gevoel gewoon negeren krijg ik anders toch vaker bij jou.
En daarom reageer je op me? :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99000766
quote:
Niks mis met zijn laatste posts anders.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:17:32 #7
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99000935
quote:
ik haal niemand naar beneden. Ik lees zijn verhaal en haal daar een conclussie uit. Mensen met een bord voor hun kop blijven daar maar zoet sappig op reageren waar die jongen helemaal niks aan heeft. Van nee jo door gaan goed zo netjs hoor kom op volgende keer beter.

Ik geef mijn mening en welicht herkend hij daar iets in en kan hij inschatten of ik gelijk heb of niet. Ik zeg namelijk nergens dat het zo is.

En ik voel me niet beter dan de meeste mensen hier, ik gun die jongen van harte een leuke vriendengroep. Maar het lijkt wel als of ze hem mee nemen omdat ze het anders zielig vinden.

Ik voel me inderdaad wel beter dan jouw daar heb je helemaal gelijk in. Als ik ooit op jouw zal gaan lijken mogen ze me een klap voor me kop geven om me te resetten.

En geinig, de meesten mensen negeren jouw en hebben je liever weg hier. Wat zal dat zeggen over jouw als persoon?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_99001057
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niks mis met zijn laatste posts anders.
Beetje zwaar negatieve posts, een beetje een olifant maken van een mug. Als er geen plek is is er geen plek, opgestaan plekje vergaan. Hij was er niet eens zelf bij :P Beetje dom om negatieve samenspannende gedachtes te concluderen zoals hij altijd doet _O-
  zondag 3 juli 2011 @ 22:21:27 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99001129
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Beetje zwaar negatieve posts, een beetje een olifant maken van een mug. Als er geen plek is is er geen plek, opgestaan plekje vergaan. Hij was er niet eens zelf bij :P Beetje dom om negatieve samenspannende gedachtes te concluderen zoals hij altijd doet _O-
kermis verhaal
meisje gaat steets verder van hem weg zitten
iemand gaat op zijn plek zitten zonder reactie

nee sorry je hebt helemaal glijk, op en top positief. Jeetje dat ik dat niet ingezien heb zeg.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:24:07 #10
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99001280
maar zal allemaal wel, ik gaat drankje in de kroeg doen :W
pi_99001309
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik haal niemand naar beneden. Ik lees zijn verhaal en haal daar een conclussie uit. Mensen met een bord voor hun kop blijven daar maar zoet sappig op reageren waar die jongen helemaal niks aan heeft. Van nee jo door gaan goed zo netjs hoor kom op volgende keer beter.

Ik geef mijn mening en welicht herkend hij daar iets in en kan hij inschatten of ik gelijk heb of niet. Ik zeg namelijk nergens dat het zo is.

En ik voel me niet beter dan de meeste mensen hier, ik gun die jongen van harte een leuke vriendengroep. Maar het lijkt wel als of ze hem mee nemen omdat ze het anders zielig vinden.

Ik voel me inderdaad wel beter dan jouw daar heb je helemaal gelijk in. Als ik ooit op jouw zal gaan lijken mogen ze me een klap voor me kop geven om me te resetten.

En geinig, de meesten mensen negeren jouw en hebben je liever weg hier. Wat zal dat zeggen over jouw als persoon?
Door jouw advies pleegt hij straks zelfmoord terwijl het eigenlijk helemaal niet boeit wat die vriendengroep over hem denkt en zich totaal niet druk om hoeft te maken. Vrienden komen, vrienden gaan, en sommige vrienden blijven voor altijd. Niet meer dan normaal.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:27:44 #12
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99001489
Maak geen ruzie over mij n mijn problemen, ze zijn niet interessant of belangrijk genoeg.
Maar iig, ze ging niet echt steeds verder van me afzitten.
En we waren wel allemaal zat en zaten niet meer 10 mn al toen ik naarde plee ging. Die andere kerel vertrouw ik, ik heb hem het meeste wel verteld.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  zondag 3 juli 2011 @ 22:29:05 #13
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99001568
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En daarom reageer je op me? :P
Nah vind het een beetje een gevalletje pot verwijt de ketel.

Al wordt je wel steeds zinniger in wat je zegt.
C'est la vie
pi_99001586
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

kermis verhaal
meisje gaat steets verder van hem weg zitten
iemand gaat op zijn plek zitten zonder reactie

nee sorry je hebt helemaal glijk, op en top positief. Jeetje dat ik dat niet ingezien heb zeg.
Al rent het meisje weg van hem, dan nog maakt het totaal niet uit. Het is haar probleem, niet die van hem. Vaak genoeg gehad dat een vrouw weg van me ging en omdat ik gewoon vrolijk bleef, later juist op me zat. Vrouwen testen je vaker dan je denkt. Verder zijn er nog andere 1001 redenen dat ze zo kan doen. Maak je geen zorgen wat de ander denkt.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:29:25 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99001591
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Door jouw advies pleegt hij straks zelfmoord terwijl het eigenlijk helemaal niet boeit wat die vriendengroep over hem denkt en zich totaal niet druk om hoeft te maken. Vrienden komen, vrienden gaan, en sommige vrienden blijven voor altijd. Niet meer dan normaal.
nee tuurlijk, lekker blijven voor liegen. Komt er straks een moment dat ik wel gelijk blijk te hebben. ( hoop het niet ) dan zal zijn eerste gedachte zijn dat iedereen hem in de maling neemt, de hele wereld voor zijn gevoel.

Nee dat zal hem lekker helpen.......

Nogmaals, ik geef nergen aan dat ik gelijk heb. Hij moet alleen wel blijven opletten en zijn conclussies trekken. Hij en alleen hij kan de situatie inschatten. Wij kunnen dat niet omdat wij er niet bij zijn of waren.

Maar hij heeft wel het recht dat mensen gewoon eerlijk tegen hem zijn ipv voor liegen.
Kennelijk heb jij dus gereageerd van, laat ik het positief houden, anders pleegt hij zelfmoord. Kunnen we dan nog spreken over een eerlijke en oprechte mening?
  zondag 3 juli 2011 @ 22:30:58 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99001657
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En ik zei net nog wel dat je steeds zinniger dingen zegt. :')
C'est la vie
  zondag 3 juli 2011 @ 22:31:24 #17
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99001688
Ik ben niet zo suïcidaal hoor... Weet niet of ik nog hulp nodig heb, voel me nu weer goed.
pi_99001738
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nee tuurlijk, lekker blijven voor liegen. Komt er straks een moment dat ik wel gelijk blijk te hebben. ( hoop het niet ) dan zal zijn eerste gedachte zijn dat iedereen hem in de maling neemt, de hele wereld voor zijn gevoel.

Nee dat zal hem lekker helpen.......

Nogmaals, ik geef nergen aan dat ik gelijk heb. Hij moet alleen wel blijven opletten en zijn conclussies trekken. Hij en alleen hij kan de situatie inschatten. Wij kunnen dat niet omdat wij er niet bij zijn of waren.

Maar hij heeft wel het recht dat mensen gewoon eerlijk tegen hem zijn ipv voor liegen.
Kennelijk heb jij dus gereageerd van, laat ik het positief houden, anders pleegt hij zelfmoord. Kunnen we dan nog spreken over een eerlijke en oprechte mening?
Weleens gehoord van een neutraal standpunt? Zoals ik al zei, van een mug een olifant maken. Er is niets gebeurd waarover hij zich zorgen over hoeft te maken :W
pi_99001816
ik ben er ook bijna zeker achter wat mijn probleem is, ik heb 1 probleempje en dat is dat ik vanwege me ex me soms kut voel dagenlang. als ik dat gevoel heb kan ik gewoon niet chill doen. En ook niet chill achter nieuwe vrouwtjes aan. soort vicieuze cirkel dus.
pi_99001837
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:27 schreef Newbie114 het volgende:
Maak geen ruzie over mij n mijn problemen, ze zijn niet interessant of belangrijk genoeg.
Maar iig, ze ging niet echt steeds verder van me afzitten.
En we waren wel allemaal zat en zaten niet meer 10 mn al toen ik naarde plee ging. Die andere kerel vertrouw ik, ik heb hem het meeste wel verteld.
Je moet je er geen zorgen over maken. Als je dat wel doet, kom je vanzelf in een spiraal van negativiteit terecht, en zodra je je zelf lager voelt dan de rest, dan gaan anderen dat ook over je denken. Mensen met een hoge eigenwaarde worden meestal ook hoog ingeschat.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:35:28 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99001873
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Weleens gehoord van een neutraal standpunt? Zoals ik al zei, van een mug een olifant maken. Er is niets gebeurd waarover hij zich zorgen over hoeft te maken :W
niks neutraal, alles maar echt alles is in jouw ogen positief, is niet zo gek met een bord voor je kop en je pua regeltjes.

En nu ben ik echt pleiten :W
pi_99001945
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

niks neutraal, alles maar echt alles is in jouw ogen positief, is niet zo gek met een bord voor je kop en je pua regeltjes.

Het is neutraal om er verder niet over na te denken over deze dingetjes die niets voorstellen. Jij bent gewoon negatief :W

Jij hebt vast een heel zwaar leven :P
  zondag 3 juli 2011 @ 22:37:22 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99001986
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gelukkig dan hebben we deze onzin ook weer gehad.
C'est la vie
  zondag 3 juli 2011 @ 22:37:46 #24
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99002008
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Gelukkig dan hebben we deze onzin ook weer gehad.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:38:01 #25
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99002020
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is neutraal om er verder niet over na te denken over deze dingetjes die niets voorstellen. Jij bent gewoon negatief :W

Jij hebt vast een heel zwaar leven :P
Hij is realistisch en jij bent een blije knuppel.

Laat gaan, echt.
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')