quote:Op zondag 3 juli 2011 21:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Terecht dat ze belt, als je je er niet goed bij voelt dan heb je vaak gelijk, iets met vrouwelijke intuitie, goedenavond all!![]()
quote:
Ach, we hebben toch keurig gewacht op jequote:Op zondag 3 juli 2011 21:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, heb laptoppie op schoot, PC is sneller idd.![]()
Over drie weken komt sttttt-muisje weer terug hoor, maar die is nu met vakantie hèquote:Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef Ceetje.. het volgende:
leuke UI trouwens, moest de eerste keer effe goed kijken of jij het wel was, ben het andere muisje zo gewend inmiddels....... raar he, je herkent hier iedereen aan zijn UI
Heel fijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, we hebben toch keurig gewacht op je
ja, probeerde het een paar dagen zonder dit topic, maar gaat echt niet hoorquote:
Allemaal mooie nieuwe features gekregen vandaag..quote:Op zondag 3 juli 2011 21:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, was er weer een hikje? Nergens last van nu, net op tijd ingelogd dus.
Fijn zo, gelukkig dat ze zo snel zijn komen kijken, misschien wel gewoon onhandige seizoensarbeiders die op een lompe manier aansluiting zoeken oid?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
nou, de heren zijn weg, hebben pliesie beloofd neit meer te gluren, als ze het nog een keer doen hoef ik maar te bellen, komen ze gewoon weer. Polen hebben beloofd het niet meer te doen, blijkbaar zijn er meer klachten gekomen, want de pliesies wisten wie ze waren, moest me niet ongerust maken zeiden ze (dat hoop ik dan maar)
Moeilijk hè, daarom hebben we toch nog steeds een Rehabquote:Op zondag 3 juli 2011 21:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ja, probeerde het een paar dagen zonder dit topic, maar gaat echt niet hoor
Oeh, functioneel handige updates, altijd leuk.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Allemaal mooie nieuwe features gekregen vandaag..
1. je kan zien hoeveel posts toegevoegd/gewijzigd zijn
2. je krijgt een melding nu hoeveel posts nog te gaan wanneer het topic automatisch sluit
3. bij plaatsten van foto's/videos onder een spoiler zie je hoeveel foto's/videos er onder zitten
Ze zijn druk bezig geweest met updates
Mooi zo, hoop dat ze zich er inderdaad aan houden. En dus niet voor niets gebeld en Mark uit zijn bed getrokkenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
nou, de heren zijn weg, hebben pliesie beloofd neit meer te gluren, als ze het nog een keer doen hoef ik maar te bellen, komen ze gewoon weer. Polen hebben beloofd het niet meer te doen, blijkbaar zijn er meer klachten gekomen, want de pliesies wisten wie ze waren, moest me niet ongerust maken zeiden ze (dat hoop ik dan maar)
Lol, ach ja, hoop dat ze in de herfst gauw een nieuwe RLS startenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ja, probeerde het een paar dagen zonder dit topic, maar gaat echt niet hoor
ik weet het niet, maar ik vond het best intimiderend overkomen als je in je uppie op de bank zit, en er drie van die vreemde snuiters gewoon naar binnen gaan staan kijken, daar hou ik neit van hoor, de overbuurvrouw vertelde zojuist hetzelfde verhaal. Ze zoeken maar mooi aansluiting bij de vrouwelijke poolse seizoensarbeidsters (nouja, seizoen kun je het hiet niet meer noemen, ze zijn er het hele jaar)quote:Op zondag 3 juli 2011 21:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Fijn zo, gelukkig dat ze zo snel zijn komen kijken, misschien wel gewoon onhandige seizoensarbeiders die op een lompe manier aansluiting zoeken oid?
Is ook niet leuk, vooral niet als je alleen zit, heb ook geen idee wat ze er aan hebben, beetje vaag...quote:Op zondag 3 juli 2011 21:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik weet het niet, maar ik vond het best intimiderend overkomen als je in je uppie op de bank zit, en er drie van die vreemde snuiters gewoon naar binnen gaan staan kijken, daar hou ik neit van hoor, de overbuurvrouw vertelde zojuist hetzelfde verhaal. Ze zoeken maar mooi aansluiting bij de vrouwelijke poolse seizoensarbeidsters (nouja, seizoen kun je het hiet niet meer noemen, ze zijn er het hele jaar)
gewoon elke keer bellen. Ik heb ook niets tegen buitenlanders, maar vind het wel ergelijk dat ze denken dat in Nederland alles magquote:Op zondag 3 juli 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
Omdat er andere landen zijn waar 's avonds wél de gordijnen dicht gaan, en ze dus mogelijk denken dat kijken hier normaal isquote:Op zondag 3 juli 2011 21:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is ook niet leuk, vooral niet als je alleen zit, heb ook geen idee wat ze er aan hebben, beetje vaag...
ik ook neit maar ik hoop maar dat ze nu wegblijven, en anders toch maar weer "m'n beste vrinden bellen"quote:Op zondag 3 juli 2011 21:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is ook niet leuk, vooral niet als je alleen zit, heb ook geen idee wat ze er aan hebben, beetje vaag...
Haha, tja, maar goed ze kunnen toch wel nagaan dat dit niet de bedoeling is?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat er andere landen zijn waar 's avonds wél de gordijnen dicht gaan, en ze dus mogelijk denken dat kijken hier normaal is
ik ook, dan zitten we toch weer meer binnen, overdagquote:Op zondag 3 juli 2011 21:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ach ja, hoop dat ze in de herfst gauw een nieuwe RLS starten
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat er andere landen zijn waar 's avonds wél de gordijnen dicht gaan, en ze dus mogelijk denken dat kijken hier normaal is
Lol, vond het een toepasselijke TT.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook neit maar ik hoop maar dat ze nu wegblijven, en anders toch maar weer "m'n beste vrinden bellen"
ik huur gewoon nog een week een hond. Mijn buurvrouw vertrouwt het niks, die denkt dat ze in onze vakantie gaan terugkomen. Bood net al heel lief aan om hier 's avonds het licht aan en uit te doen en ook boven op slaapkamers enzoquote:Op zondag 3 juli 2011 21:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, vond het een toepasselijke TT.![]()
Idd gewoon bellen, op een gegeven moment moet het toch doordringen zou je denken.
Precies, ben benieuwd of de volgende wel een beetje beter georganiseerd is.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ook, dan zitten we toch weer meer binnen, overdag
8 juli begint SST5 op tv1..... kan je meteen je frans ophalenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ach ja, hoop dat ze in de herfst gauw een nieuwe RLS starten
zou wel makkelijk zijn ja, hahahahaha, SST was maar een rommeltje, dat had onze facilitair medewerkster op kantoor nog beter geregeld denk ik. Maar ik geloof niet dat er weer zo snel een RSL gaat komenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, ben benieuwd of de volgende wel een beetje beter georganiseerd is.
Dat is wél een goed idee van haar. En voor je weggaat driedubbel controleren of alles echt goed op slot zit;quote:Op zondag 3 juli 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik huur gewoon nog een week een hond. Mijn buurvrouw vertrouwt het niks, die denkt dat ze in onze vakantie gaan terugkomen. Bood net al heel lief aan om hier 's avonds het licht aan en uit te doen en ook boven op slaapkamers enzo
Ja onbegrijpelijk hoe ze hun doel(groep) zo ontzettend voorbij hebben kunnen schietenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zou wel makkelijk zijn ja, hahahahaha, SST was maar een rommeltje, dat had onze facilitair medewerkster op kantoor nog beter geregeld denk ik. Maar ik geloof niet dat er weer zo snel een RSL gaat komen
ik barricadeer allesquote:Op zondag 3 juli 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is wél een goed idee van haar. En voor je weggaat driedubbel controleren of alles echt goed op slot zit;
Hmm, dat is ook een optie idd, et en Francais est possible aussi.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
8 juli begint SST5 op tv1..... kan je meteen je frans ophalen
Ik hoop dat ze bij endemol dit niet over hun kant laten gaan.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zou wel makkelijk zijn ja, hahahahaha, SST was maar een rommeltje, dat had onze facilitair medewerkster op kantoor nog beter geregeld denk ik. Maar ik geloof niet dat er weer zo snel een RSL gaat komen
Dit is wel een goeie: http://www.klikaanklikuit.nl/quote:Op zondag 3 juli 2011 21:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik barricadeer alles
*checkt of boobytraps op scherp staan, doet ijzeren staven voor ramen en deuren, zet alarm aan, laat onderhoudsmonteur alarm nog een keer langskomen en gaat morgen schakelaars kopen met afstandsbediening zodat buurvrouw op verschillende plaatsen in huis licht aan en uit kan doen vanuit haar eigen huis
d'r valt niets op te halen voor mij, ik spreek en versta geen woord Frans.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
8 juli begint SST5 op tv1..... kan je meteen je frans ophalen
En nog ff snel zo'n geluidssensor kopen die een cd-tje met een blaffende hond doet afspelen als er iemand aan de deur komtquote:Op zondag 3 juli 2011 21:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik barricadeer alles
*checkt of boobytraps op scherp staan, doet ijzeren staven voor ramen en deuren, zet alarm aan, laat onderhoudsmonteur alarm nog een keer langskomen en gaat morgen schakelaars kopen met afstandsbediening zodat buurvrouw op verschillende plaatsen in huis licht aan en uit kan doen vanuit haar eigen huis
ja puh, dat kost me kapitalen zo'n ding, hahahahahaquote:Op zondag 3 juli 2011 21:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit is wel een goeie: http://www.klikaanklikuit.nl/![]()
en trottoir, en bonbon, en toilet en brie en boursin, en paturainquote:Op zondag 3 juli 2011 21:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
d'r valt niets op te halen voor mij, ik spreek en versta geen woord Frans.
Alleen portomonnee
Ho, wacht even, ik spreek geen woord Frans, ik ontken alles.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Alleen portomonnee
Paraplu croissant baguette...quote:Op zondag 3 juli 2011 22:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en trottoir, en bonbon, en toilet en brie en boursin, en paturain
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en trottoir, en bonbon, en toilet en brie en boursin, en paturain
bijna goed portemonneequote:Op zondag 3 juli 2011 21:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Alleen portomonnee
en boudoirquote:Op zondag 3 juli 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bijna goed portemonnee![]()
eau d'cologne; abattoir, ambassade, ambiance, ambulance, après-ski
kijk maar voor een hele lijst http://nl.wikipedia.org/w(...)_de_Nederlandse_taal
petit pain.quote:
ja gaaf zijn die boekjes hèquote:Op zondag 3 juli 2011 22:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
petit pain.
toevallig vanmiddag nog met een neefje in zo'n vakantiewoordenboekje zitten lezen.
Zij gaan op vakantie in Frankrijk en we moesten natuurlijk even woorden oefenen![]()
staat bij hoe je die woorden uit moet spreken
tjonge, tjonge zeg. die ene letter horen ze toch nietquote:Op zondag 3 juli 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bijna goed portemonnee![]()
eau d'cologne; abattoir, ambassade, ambiance, ambulance, après-ski
kijk maar voor een hele lijst http://nl.wikipedia.org/w(...)_de_Nederlandse_taal
in het centrum van Den Bosch zit in de hinthamerstraat een winkel waar ze volop van die boekjes hebben. Misschien een idee in de pauze even te gaan kijken??quote:Op zondag 3 juli 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja gaaf zijn die boekjes hè
ik zoek zoiets met portugees, had ik ergens, op zolder, maar niet meer te vinden
Lol! Die boekjes staan ook fonetisch gespelde woorden in toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
petit pain.
toevallig vanmiddag nog met een neefje in zo'n vakantiewoordenboekje zitten lezen.
Zij gaan op vakantie in Frankrijk en we moesten natuurlijk even woorden oefenen![]()
staat bij hoe je die woorden uit moet spreken
WE PRATEN ALLEMAAL FRANSquote:Op zondag 3 juli 2011 22:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
tjonge, tjonge zeg. die ene letter horen ze toch niet
met die uitspraak is het zeker lachen. wij hebben ook veel lol gehad vanmiddag.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Die boekjes staan ook fonetisch gespelde woorden in toch?Op vakantie naar Tsjechie hadden we er ook 1 maar de uitspraak is nooit iets geworden, veel te veel medeklinkers achter elkaar.
ik praat wel vaak TEGEN Fransquote:
Bol.com heeft ze ook:quote:Op zondag 3 juli 2011 22:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
in het centrum van Den Bosch zit in de hinthamerstraat een winkel waar ze volop van die boekjes hebben. Misschien een idee in de pauze even te gaan kijken??
ja, maar in mijn pauze gaat niet lukken van de week, heb geen pauze vrees ik. Stuur Mark wel op pad, die mazzelpik heeft van de week nog een dagje vrij weten te regelen. En anders morgen bestellen bij ECI, daar hebben ze ze ookquote:Op zondag 3 juli 2011 22:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
in het centrum van Den Bosch zit in de hinthamerstraat een winkel waar ze volop van die boekjes hebben. Misschien een idee in de pauze even te gaan kijken??
heb je ze dan ook nog voor vrijdag binnen?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bol.com heeft ze ook:
http://www.bol.com/nl/l/b(...)5260+7373/index.html
Frans vroeg aan frans: is frans in het frans ook frans? Nee zei frans, frans is in het frans: Francois.quote:
En die heb ik al een paar uur niet meer gesprokenquote:
Klopt, meestal is alles op voorraad de volgende dag bezorgd, als je voor 17.00 uur besteld geloof ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb je ze dan ook nog voor vrijdag binnen?
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Frans vroeg aan frans: is frans in het frans ook frans? Nee zei frans, frans is in het frans: Francois.
al langer dan een paar uur. al een paar dagen niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En die heb ik al een paar uur niet meer gesproken
dé's mekkelijkquote:Op zondag 3 juli 2011 22:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, meestal is alles op voorraad de volgende dag bezorgd, als je voor 17.00 uur besteld geloof ik.
heul gemakkelijk, bij ECI hebben ze tegenwoordig zelfs een inpakservice voor als je het kado wilt doen, krijg je het mooi ingepakt thuis (kost dan wel een euro meer, maar oke)quote:Op zondag 3 juli 2011 22:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goud he? Veur 'n verjoardag ook hail gemakkelijk.![]()
Is ook een idee idd, hoef je niet den Bosch in voor zo'n gids.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
zoooo, net besteld bij ECI (daar ben ik lid van) wordt dinsdag bezorgd, ook weer geregeld
¤ 7,90 inclusief bezorgkosten (ik heb het maar niet laten inpakken in kadopapier)quote:Op zondag 3 juli 2011 22:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is ook een idee idd, hoef je niet den Bosch in voor zo'n gids.
Hmm, ik pak liever zelf in, knutsel ook graag kaarten e.d. Kan het niet maken om een prefab kado te geven, ben aan mijn stand verplicht het zelf te doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heul gemakkelijk, bij ECI hebben ze tegenwoordig zelfs een inpakservice voor als je het kado wilt doen, krijg je het mooi ingepakt thuis (kost dan wel een euro meer, maar oke)
Argh, ja verjaardag.... moet ik zaterdag naar toe, nichtje wat alles al heeft wordt twee, ouders willen dat ik een loopfietsje koop, maar 10-15 euro vindt ik echt meer dan genoeg voor zo'n kleintje.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goud he? Veur 'n verjoardag ook hail gemakkelijk.![]()
Oh, daar kun je niets van zeggen, volgens mijn inc. net zo duur als in een winkel.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
¤ 7,90 inclusief bezorgkosten (ik heb het maar niet laten inpakken in kadopapier)
ik ben ook nogal een freubeltype, nouja, was. Ik heb er de tijd niet meer zo vaak voor.....maar soms mis ik dat wel hoor. Leuke dingen maken voor in huis, bloemschikken, droogstukken, poppen heb ik gemaakt, dingen gemaakt van klei, noem maar opquote:Op zondag 3 juli 2011 22:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik pak liever zelf in, knutsel ook graag kaarten e.d. Kan het niet maken om een prefab kado te geven, ben aan mijn stand verplicht het zelf te doen.(Bovendien vind ik het leuk)
Maar het is idd een mooie service.
http://www.bartsmit.com/loopfietsquote:Op zondag 3 juli 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Argh, ja verjaardag.... moet ik zaterdag naar toe, nichtje wat alles al heeft wordt twee, ouders willen dat ik een loopfietsje koop, maar 10-15 euro vindt ik echt meer dan genoeg voor zo'n kleintje.
Iemand ideetjes ?
bij de aldi waren van de week loopfietsjes in de reklame, harstikke goeie dingen, volgens mij rond de 20 eurie, mijn vriendin heeft er voor haar zoontje al jaren eenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Argh, ja verjaardag.... moet ik zaterdag naar toe, nichtje wat alles al heeft wordt twee, ouders willen dat ik een loopfietsje koop, maar 10-15 euro vindt ik echt meer dan genoeg voor zo'n kleintje.
Iemand ideetjes ?
ikke ook, vind 't leuk om met dat duurdere tweekleuren pakpapier in te pakken zonder tape te hoeven gebruiken. En ja als ik de tijd heb maak ik ook zelf van de 3d- of popup-kaarten. En met kerst wil ik nog wel eens aan het borduren slaanquote:Op zondag 3 juli 2011 22:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik pak liever zelf in, knutsel ook graag kaarten e.d. Kan het niet maken om een prefab kado te geven, ben aan mijn stand verplicht het zelf te doen.(Bovendien vind ik het leuk)
Maar het is idd een mooie service.
Leuk idd, lekker om mee bezig te zijn, misschien moet je er gewoon tijd voor maken.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben ook nogal een freubeltype, nouja, was. Ik heb er de tijd niet meer zo vaak voor.....maar soms mis ik dat wel hoor. Leuke dingen maken voor in huis, bloemschikken, droogstukken, poppen heb ik gemaakt, dingen gemaakt van klei, noem maar op
Is niet de kwaliteit die zij voor hun prinsesje willen hebben. Draagt ook alleen maar merk-kleding; heeft dus ook nooit mijn ooit met goede bedoelde kleertjes gedragen die ik bij zeeman had gekocht. Zag daar in ene een achternichtje in lopenquote:
Lol, hier net zo, ik borduur niet alles met kerst, we versturen zo'n 45 kaarten.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ikke ook, vind 't leuk om met dat duurdere tweekleuren pakpapier in te pakken zonder tape te hoeven gebruiken. En ja als ik de tijd heb maak ik ook zelf van de 3d- of popup-kaarten. En met kerst wil ik nog wel eens aan het borduren slaan
wat ben jij snellllllllllquote:Op zondag 3 juli 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
zoooo, net besteld bij ECI (daar ben ik lid van) wordt dinsdag bezorgd, ook weer geregeld
En 20 eurie vindt ik echt teveel voor zo'n kleintje; Is wel bijna 45 gulden hèquote:Op zondag 3 juli 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij de aldi waren van de week loopfietsjes in de reklame, harstikke goeie dingen, volgens mij rond de 20 eurie, mijn vriendin heeft er voor haar zoontje al jaren een
Oh noes.... Dan word ik altijd rebels, haal ik een snoeppakket met zoveel mogelijk kleurstoffen oid...quote:Op zondag 3 juli 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is niet de kwaliteit die zij voor hun prinsesje willen hebben. Draagt ook alleen maar merk-kleding; heeft dus ook nooit mijn ooit met goede bedoelde kleertjes gedragen die ik bij zeeman had gekocht. Zag daar in ene een achternichtje in lopen
valt best mee, ga naar website eci, typ in taalgids portugees, kies de goedkoopste uit die op voorraad is, druk op bestel, log in, druk nog een keer op bestel, en besteld, kan in 1 minuutquote:
dan was je in de stad goedkoper uit geweestquote:Op zondag 3 juli 2011 22:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
¤ 7,90 inclusief bezorgkosten (ik heb het maar niet laten inpakken in kadopapier)
ja, zou ik dan ook doen. Een gegeven paard niet in de bek kijken hoor. Ik hou niet van dat soort snobberigheid, en zeker niet als ze je dan ook nog min of meer "verplichten" iets te kopen.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh noes.... Dan word ik altijd rebels, haal ik een snoeppakket met zoveel mogelijk kleurstoffen oid...
niet inclusief parkeren!! het meerdere deklareer ik dan wel bij m'n baas, het is zijn schuld dat ik neit meer naar de stad kan op mijn gemakkiequote:Op zondag 3 juli 2011 22:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan was je in de stad goedkoper uit geweest
Precies, al is 2 daar wel erg jong voor, dit is misschien ook een optie muis: http://fietsen-brommers.m(...)D%3D&fta_ind=22&fs=1quote:Op zondag 3 juli 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, zou ik dan ook doen. Een gegeven paard niet in de bek kijken hoor. Ik hou niet van dat soort snobberigheid, en zeker niet als ze je dan ook nog min of meer "verplichten" iets te kopen.
Koop make up, als het een meisje is, is ze daar gegarandeerd heul heul heul erg blij mee.
Verkopen ze bij elke speelgoedwinkel, hele leuke koffertjes met van allerlei oogschaduwtjes, lippenstiftjes en zo.
begrijp niet dat mensen zoiets zomaar durven vragen.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En 20 eurie vindt ik echt teveel voor zo'n kleintje; Is wel bijna 45 gulden hè
ben je gek, die van mij liepen zich allebei op die leeftijd al onder te smeren, vinden meiden geweldigquote:Op zondag 3 juli 2011 22:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, al is 2 daar wel erg jong voor, dit is misschien ook een optie muis: http://fietsen-brommers.m(...)D%3D&fta_ind=22&fs=1
Hé, héquote:Op zondag 3 juli 2011 22:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh noes.... Dan word ik altijd rebels, haal ik een snoeppakket met zoveel mogelijk kleurstoffen oid...
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, zou ik dan ook doen. Een gegeven paard niet in de bek kijken hoor. Ik hou niet van dat soort snobberigheid, en zeker niet als ze je dan ook nog min of meer "verplichten" iets te kopen.
Koop make up, als het een meisje is, is ze daar gegarandeerd heul heul heul erg blij mee.
Verkopen ze bij elke speelgoedwinkel, hele leuke koffertjes met van allerlei oogschaduwtjes, lippenstiftjes en zo. Of kralen waarmee ze zelf sierraden kan maken. Beide tot wanhoop vaak van ouders
heb je niet nog een broer/zus die ook neit weet wat hij/zij moet kado doen, dat je geld bij elkaar legt en daar dan een goeie loopfiets van gaat kopen? Dat doen wij zo ook altijd met "grotere" kado's. Ik zeg dan: ze wil graag dat en dat, dus doe maar een bijdrage, dan zorgen wij wel dat het gegkocht wordtquote:Op zondag 3 juli 2011 22:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
begrijp niet dat mensen zoiets zomaar durven vragen.
Kijk als jij aangeeft wat je uit wil geven, is het natuurlijk wat anders,
maar ik zou niet durven, zomaar een kado van die prijs te vragen
Nee precies.... Belachelijk, alsof iedereen grof geld mag betalen om op haar feestje te komen oid...quote:Op zondag 3 juli 2011 22:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
vind ik ookquote:Op zondag 3 juli 2011 22:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee precies.... Belachelijk, alsof iedereen grof geld mag betalen om op haar feestje te komen oid...
Heb ik ff gebookmarked, ff kijken wat die de komende dagen gaat doenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, al is 2 daar wel erg jong voor, dit is misschien ook een optie muis: http://fietsen-brommers.m(...)D%3D&fta_ind=22&fs=1
dat is ook een ideequote:Op zondag 3 juli 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb je niet nog een broer/zus die ook neit weet wat hij/zij moet kado doen, dat je geld bij elkaar legt en daar dan een goeie loopfiets van gaat kopen? Dat doen wij zo ook altijd met "grotere" kado's. Ik zeg dan: ze wil graag dat en dat, dus doe maar een bijdrage, dan zorgen wij wel dat het gegkocht wordt
Oh okay, ben jongetjes gewend.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben je gek, die van mij liepen zich allebei op die leeftijd al onder te smeren, vinden meiden geweldig
Lol, np, staan er in de buurt van Amsterdam wel veel meer, wie weet of er iets moois bij zit, wat niet weet...quote:Op zondag 3 juli 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik ff gebookmarked, ff kijken wat die de komende dagen gaat doenthanks
toch wel erg hoor, als je zo naar een verjaardag moetquote:Op zondag 3 juli 2011 22:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh okay, ben jongetjes gewend.![]()
Maar zag net aan de reactie van Muis dat dit ook niet goed is.
eeeeh, wil de pret niet bederven, maar is 2e hands dan wel "goed genoeg" voor 't kind? Mij maakt zoiets heulemaal niks uit hoor, maar als ik dat hier boven zo eens hoor........quote:Op zondag 3 juli 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik ff gebookmarked, ff kijken wat die de komende dagen gaat doenthanks
Ben met overgang van gulden naar euro al van fl.15,- naar ¤ 10,- gegaan voor die kleintjes. Gaan ze naar de lagere school wordt 't ¤ 15,-; Weten ze allemaal;quote:Op zondag 3 juli 2011 22:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Idd, het leuke is dat het kind zelf alles wel leuk vind en vooral blij is met de aandacht....quote:Op zondag 3 juli 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
toch wel erg hoor, als je zo naar een verjaardag moet
Dat weet toch niemand? Als ze gaan vragen dan heb je het bij een exclusieve webshop gekocht.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeh, wil de pret niet bederven, maar is 2e hands dan wel "goed genoeg" voor 't kind? Mij maakt zoiets heulemaal niks uit hoor, maar als ik dat hier boven zo eens hoor........
Mijn moeder, oudste zus en jongste zusje hebben samen al een ander duur kado gekocht; Jongste broer is daar niet welkom, dus neequote:Op zondag 3 juli 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb je niet nog een broer/zus die ook neit weet wat hij/zij moet kado doen, dat je geld bij elkaar legt en daar dan een goeie loopfiets van gaat kopen? Dat doen wij zo ook altijd met "grotere" kado's. Ik zeg dan: ze wil graag dat en dat, dus doe maar een bijdrage, dan zorgen wij wel dat het gegkocht wordt
mijn broer heeft weinig. En elk jaar verheugen mijn kids zich op zijn kadootjes.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, het leuke is dat het kind zelf alles wel leuk vind en vooral blij is met de aandacht....
Dat dusquote:Op zondag 3 juli 2011 22:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, het leuke is dat het kind zelf alles wel leuk vind en vooral blij is met de aandacht....
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeh, wil de pret niet bederven, maar is 2e hands dan wel "goed genoeg" voor 't kind? Mij maakt zoiets heulemaal niks uit hoor, maar als ik dat hier boven zo eens hoor........
Staat bij zo goed als nieuw, en als dat het geval is, ga ik ze echt niet vertellen dat het een 2e handsje is hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 22:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat weet toch niemand? Als ze gaan vragen dan heb je het bij een exclusieve webshop gekocht.
Typisch, jij hebt geld zat dus mag alleen een duur kado doen?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn moeder, oudste zus en jongste zusje hebben samen al een ander duur kado gekocht; Jongste broer is daar niet welkom, dus nee
Is toch ook het leukste dat er is, lekker samen in de keuken rommelen en iets lekkers maken? Al die dure onzin, sommigen spelen een paar keer met zoiets en het ligt, vanwege te groot aanbod van ander duur speelgoed, alweer op de plank...quote:Op zondag 3 juli 2011 22:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn broer heeft weinig. En elk jaar verheugen mijn kids zich op zijn kadootjes.
Pakjes koekjesdeegmix, met van die ijzeren figuurtjes erbij
pak pannekoekenmix met een pannekoekenpan
Kijk en dat zijn leuke kadootjes... maar daar is dit nichtje nog net iets te jong voorquote:Op zondag 3 juli 2011 22:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn broer heeft weinig. En elk jaar verheugen mijn kids zich op zijn kadootjes.
Pakjes koekjesdeegmix, met van die ijzeren figuurtjes erbij
pak pannekoekenmix met een pannekoekenpan
nee, ik snap jou best, en mij maakt zoiets totaal niets uit, ik koop voor de kids ook vaak genoeg dingen op marktplaats. Als ik dat nou eerder had geweten: ik had een hele leuke step voor zo'n klein kind, met 4 wielen, heb ik aan de buurvrouw gegeven paar weken geleden, anders had je 'm zo kunnen komen halen, mankeerde niks aan, nooit gebruiktquote:Op zondag 3 juli 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Staat bij zo goed als nieuw, en als dat het geval is, ga ik ze echt niet vertellen dat het een 2e handsje is hoor
Step is geen loopfiets...quote:Op zondag 3 juli 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, ik snap jou best, en mij maakt zoiets totaal niets uit, ik koop voor de kids ook vaak genoeg dingen op marktplaats. Als ik dat nou eerder had geweten: ik had een hele leuke step voor zo'n klein kind, met 4 wielen, heb ik aan de buurvrouw gegeven paar weken geleden, anders had je 'm zo kunnen komen halen, mankeerde niks aan, nooit gebruikt
hij heeft ook zelf een keer een poppenwiegje getimmerd, harstikke gaaf was datquote:Op zondag 3 juli 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk en dat zijn leuke kadootjes... maar daar is dit nichtje nog net iets te jong voor
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Typisch, jij hebt geld zat dus mag alleen een duur kado doen?
Het is echt ongelovelijk hoeveel duur speelgoed dat kind al heeft, en wil ze een keer gewoon lekker met een stokje in het zand krassen, worden daar door pa/ma direct de dure educatieve speeltjes bij gehaaldquote:[..]
Is toch ook het leukste dat er is, lekker samen in de keuken rommelen en iets lekkers maken? Al die dure onzin, sommigen spelen een paar keer met zoiets en het ligt, vanwege te groot aanbod van ander duur speelgoed, alweer op de plank...
ik neem aan dat het niet de bedoeling is om je opgespaarde geld aan kadootjes te spenderen...quote:Op zondag 3 juli 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben met overgang van gulden naar euro al van fl.15,- naar ¤ 10,- gegaan voor die kleintjes. Gaan ze naar de lagere school wordt 't ¤ 15,-; Weten ze allemaal;
Omdat ik het 'best' in de slappe was zit (lees het zuinigst leef) denken ze dat ik het geen probleem vindt om een wat duurder kado te kopen.
ik ook, en met zulk soort personen ben ik helemaal klaar, sorry dat ik het zeg hoor, dus in zo'n geval geef ik iets totaal onverantwoordsquote:Op zondag 3 juli 2011 22:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Step is geen loopfiets...![]()
Ik ben bang dat het gewoon uit principe al niet goed zou zijn.
(Muis, ken je familie niet maar het type persoon wel.)
Toen mijn zusje zwanger was van haar oudste, heb ik een pop gebreid met van die hele lange armen en benen. Nichtje is nu 10 en slaapt er nog meequote:Op zondag 3 juli 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij heeft ook zelf een keer een poppenwiegje getimmerd, harstikke gaaf was dat
dat is toch keileukquote:Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen mijn zusje zwanger was van haar oudste, heb ik een pop gebreid met van die hele lange armen en benen. Nichtje is nu 10 en slaapt er nog mee
Jammer dat je het meisje er mee hebt als je je kont in de krib gooit maar anders...quote:
Zo zonde, ze mag dus helemaal niks zelf verzinnen of vies worden? Lijkt me pedagogisch erg verantwoord...quote:Het is echt ongelovelijk hoeveel duur speelgoed dat kind al heeft, en wil ze een keer gewoon lekker met een stokje in het zand krassen, worden daar door pa/ma direct de dure educatieve speeltjes bij gehaald
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, en met zulk soort personen ben ik helemaal klaar, sorry dat ik het zeg hoor, dus in zo'n geval geef ik iets totaal onverantwoords
Dat is inderdaad níet mijn bedoelingquote:Op zondag 3 juli 2011 22:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik neem aan dat het niet de bedoeling is om je opgespaarde geld aan kadootjes te spenderen...
een pyama (die veul te groot is nog)quote:Op zondag 3 juli 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Las 't nog net.... dus kom maar op met die onverantwoorde kadootjes maximaal ¤ 10 euro
Kahaarin kwam al aan met snoep dat stijf staat van de kleurstoffen, iemand daar iets aan toe te voegen
quote:
Vind het dan ook weer zo sneu dat zo'n kind dan een cadeau krijgt waar ze niet mee mag spelen.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, en met zulk soort personen ben ik helemaal klaar, sorry dat ik het zeg hoor, dus in zo'n geval geef ik iets totaal onverantwoords
daar heeft een kind van twee vaak helemaal geen benul vanquote:Op zondag 3 juli 2011 22:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vind het dan ook weer zo sneu dat zo'n kind dan een cadeau krijgt waar ze niet mee mag spelen.
quote:
ligt eraan hoe groot ze is, ik denk 98/104, dus koop 152/164, daar past een kind van 9 inquote:Op zondag 3 juli 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
goed idee, ik weet toch niet wat voor maatje een meiske van 2 heeft
Zou ik ook niet weten, heb haar vorige maand nog gezien en ze is groter dan mijn andere nichtje die toen 2 werd, dus kan mijn zusje bellen voor 't maatjequote:Op zondag 3 juli 2011 22:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ligt eraan hoe groot ze is, ik denk 98/104, dus koop 152/164, daar past een kind van 9 in
quote:
eeeeeeeeeh, wat denk je van een bikini? Bij de H&M hebben ze heule gave voor kinders van die leeftijd, voor een tientjequote:Op zondag 3 juli 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou ik ook niet weten, heb haar vorige maand nog gezien en ze is groter dan mijn andere nichtje die toen 2 werd, dus kan mijn zusje bellen voor 't maatje
muziekinstrumentje, maakt lekker herriequote:Op zondag 3 juli 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Las 't nog net.... dus kom maar op met die onverantwoorde kadootjes maximaal ¤ 10 euro
Kahaarin kwam al aan met snoep dat stijf staat van de kleurstoffen, iemand daar iets aan toe te voegen
en is educatief verantwoord, om de artistieke kanten te ontplooien hèquote:Op zondag 3 juli 2011 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
muziekinstrumentje, maakt lekker herrie![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar dan wel zo iets toch?
http://rlv.zcache.com/a_i(...)53321166grc8_400.jpg
Dat is ook weer waar, in dat geval, ik zeg doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar heeft een kind van twee vaak helemaal geen benul van
Mag ik niet meer sinds ik de oudste twee van een blikken trommel heb voorzien; Maar is wél een goed idee want dat verbod heb ik 20 jaar geleden gekregen, dus ben dat allaaang weer vergetenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
muziekinstrumentje, maakt lekker herrie![]()
ik zit er ook al klaar voor, heb alleen nog niets van de tour gezien of gehoordquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar dan wel zo iets toch?
http://rlv.zcache.com/a_i(...)53321166grc8_400.jpg
hebben ze echt niet. Zette toen ze zou oud waren vaak kadootjes die nog in de verpakking zaten weg, heb het 1x gewaagd ze toen voor Sinterklaas in te pakken, helemaal geweldig, dat sinterklaas dat toch had kunnen bedenkenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, in dat geval, ik zeg doen.
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
of bedoel je dat programma met mart smeets over de tour?
dan kan ze het toch "onschuldig" geven. Goed bedoelt, maar papa en mama worden er lekker gek vanquote:Op zondag 3 juli 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en is educatief verantwoord, om de artistieke kanten te ontplooien hè
sta maar 271 in juni, had niet goed gekekenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
have fun
![]()
en lekker veel posten in TDF hè, anders ga ik mij zo eenzaam voelen in de top 100
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar heeft een kind van twee vaak helemaal geen benul van
Zag vorige maand bij mijn andere nichtje nog dat vooral het uitpakken (scheuren) het leukste was. Heeft de hele middag met de snippers gespeeld en moeder uitgedaagd dat die het niet mocht opruimen want 't was HAAR verjaardagquote:Op zondag 3 juli 2011 22:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, in dat geval, ik zeg doen.
dat bedoel ik. Die van ons kreeg ooit een soort van pianootje, zo'n ding op batterijen, gèk ben ik ervan geworden.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan kan ze het toch "onschuldig" geven. Goed bedoelt, maar papa en mama worden er lekker gek van![]()
tuurlijk, ook bij jou gaan de jaren tellen. (vergeetachtigheidquote:Op zondag 3 juli 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik niet meer sinds ik de oudste twee van een blikken trommel heb voorzien; Maar is wél een goed idee want dat verbod heb ik 20 jaar geleden gekregen, dus ben dat allaaang weer vergeten![]()
![]()
Lol, uit het oog uit het hart op die leeftijd, dat systeem is ook gewoon goed, mijn schoonzusje heeft ook niet alle speelgoed dat ze hebben in de slaapkamers staan, afwisselen is veel beter, soms zie ik bij anderen dat kinderen nergens mee spelen omdat ze domweg niet kunnen kiezen.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hebben ze echt niet. Zette toen ze zou oud waren vaak kadootjes die nog in de verpakking zaten weg, heb het 1x gewaagd ze toen voor Sinterklaas in te pakken, helemaal geweldig, dat sinterklaas dat toch had kunnen bedenken
gister tot de laatste 30 km gezienquote:Op zondag 3 juli 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zit er ook al klaar voor, heb alleen nog niets van de tour gezien of gehoord![]()
ga morgen toch beginnen met kijken![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat bedoel ik. Die van ons kreeg ooit een soort van pianootje, zo'n ding op batterijen, gèk ben ik ervan geworden.
ik op 64quote:Op zondag 3 juli 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
sta maar 271 in juni, had niet goed gekeken
komt helemaal goedquote:Op zondag 3 juli 2011 22:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zei ik toch, lekker op tijd! Veel plezier!
Schuldigquote:Op zondag 3 juli 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat bedoel ik. Die van ons kreeg ooit een soort van pianootje, zo'n ding op batterijen, gèk ben ik ervan geworden.
Oh ja, dat ken ik van mijn oudste neefje idd, die was gekker op de verpakking dan op het speelgoed zelf, behalve als het een trekker was, die liet hij aan iedereen zien.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Zag vorige maand bij mijn andere nichtje nog dat vooral het uitpakken (scheuren) het leukste was. Heeft de hele middag met de snippers gespeeld en moeder uitgedaagd dat die het niet mocht opruimen want 't was HAAR verjaardag
ja joh, dat ding speelde een hele foute versie van Jingle Bells. Hoorden wij op zondagochtend om 6.00 uur ineens dat orgel beginnen met Jingle bells, lagen we in een deukquote:
Wel hoor 211 FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2011 (en Totals Top 5.000) #6quote:
dat kan ik heul nie zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel hoor 211 FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2011 (en Totals Top 5.000) #6
En dit nichtje had dus ook een favoriete knuffel, mag die niet meer hebben want is inmiddels te vies geworden, en ze willen niet dat ze er op haar 10e nog steeds mee gaat slapen.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh ja, dat ken ik van mijn oudste neefje idd, die was gekker op de verpakking dan op het speelgoed zelf, behalve als het een trekker was, die liet hij aan iedereen zien.![]()
Haha, wij hebben een keertje zo een kado gedaan, zelfde principe, kregen het vriendelijke verzoek (Wel netjes hoor!) de volgende keer een cadeau te kiezen zonder aan-uit knop.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja joh, dat ding speelde een hele foute versie van Jingle Bells. Hoorden wij op zondagochtend om 6.00 uur ineens dat orgel beginnen met Jingle bells, lagen we in een deuk
Nu welquote:Op zondag 3 juli 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat kan ik heul nie zijn![]()
ik ontken alles, er post iemand anders onder mijn naam![]()
mijn beide dochters hebben ook allebei een knuffel waarmee het liefde op het eerste gezicht was. Hebben ze nog steeds. Mocht eerst niet gewassen worden, maar ik heb gezegd dat dukkie vond dat ie stonk en in de wasmachine wilde. Gaan ze gewoon een uur bij de wasmachine zitten kijken hoe ie gewassen word. De Jongste heeft er twee, schapie en beerie, mogen sinds kort ook gewassen worden. En ik heb ze ook al gerepareerd ettelijke malen. Dukkie lijkt echt niet meer op een eendquote:Op zondag 3 juli 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dit nichtje had dus ook een favoriete knuffel, mag die niet meer hebben want is inmiddels te vies geworden, en ze willen niet dat ze er op haar 10e nog steeds mee gaat slapen.
Mijn oudste neefje is vorig jaar 25 geworden en slaapt stiekem nog steeds met zijn baby-knuffel.
En ik ben ook jaren ontroostbaar geweest toen mijn 'lange lijs' niet door mijn mama gerepareerd werd
Pfff.... Echt, soms heb ik het idee dat al die leerproblemen/gedragsproblemen/opvoedingsproblemen echt niet de schuld van de kinderen zijn, waarom in vredesnaam de kinderen zo beperken....quote:Op zondag 3 juli 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dit nichtje had dus ook een favoriete knuffel, mag die niet meer hebben want is inmiddels te vies geworden, en ze willen niet dat ze er op haar 10e nog steeds mee gaat slapen.
Mijn oudste neefje is vorig jaar 25 geworden en slaapt stiekem nog steeds met zijn baby-knuffel.
En ik ben ook jaren ontroostbaar geweest toen mijn 'lange lijs' niet door mijn mama gerepareerd werd
ik sta d'r lekker niet bijquote:Op zondag 3 juli 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je staat in juni op 1240quote:Op zondag 3 juli 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoe sommige ouders doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff.... Echt, soms heb ik het idee dat al die leerproblemen/gedragsproblemen/opvoedingsproblemen echt niet de schuld van de kinderen zijn, waarom in vredesnaam de kinderen zo beperken....
Vriendin van mij heeft voor haar beide zonen toen ze nog zwanger van ze was twee identieke knuffels per kind gekocht. Sliepen pa/ma mee voor de jongens geboren waren; Na de geboorte wisselden ze iedere nacht de knuffels af, zodat ze langer mee zouden gaan. Oudste is nu 7 en heeft pas sinds kort door dat ie twee woefels heeftquote:Op zondag 3 juli 2011 22:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn beide dochters hebben ook allebei een knuffel waarmee het liefde op het eerste gezicht was. Hebben ze nog steeds. Mocht eerst niet gewassen worden, maar ik heb gezegd dat dukkie vond dat ie stonk en in de wasmachine wilde. Gaan ze gewoon een uur bij de wasmachine zitten kijken hoe ie gewassen word. De Jongste heeft er twee, schapie en beerie, mogen sinds kort ook gewassen worden. En ik heb ze ook al gerepareerd ettelijke malen. Dukkie lijkt echt niet meer op een eend
Vraag ik mij dus ook af.... zelfs kinderen hebben toch al een soort van sensor in zich dat ze zelf wel weten wat ze leuk vinden. Laat haar met een stokje in het zand krassen, is net zo goed voor haar inbeeldingsvermogen als een of andere dure fisherprice toe die juist weer beperkingen oplegdquote:Op zondag 3 juli 2011 22:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff.... Echt, soms heb ik het idee dat al die leerproblemen/gedragsproblemen/opvoedingsproblemen echt niet de schuld van de kinderen zijn, waarom in vredesnaam de kinderen zo beperken....
bij de 2e heb ik er zelf ook twee gekocht, alleen die wilde ze niet. Een vriendin van mij bracht een schaapjesknuffel mee uit Nieuw Zeeland, dat was liefde op het eerste gezicht. ZE heeft 'm vastgepakt en nooit meer losgelaten.......quote:Op zondag 3 juli 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft voor haar beide zonen toen ze nog zwanger van ze was twee identieke knuffels per kind gekocht. Sliepen pa/ma mee voor de jongens geboren waren; Na de geboorte wisselden ze iedere nacht de knuffels af, zodat ze langer mee zouden gaan. Oudste is nu 7 en heeft pas sinds kort door dat ie twee woefels heeft
Wordt bij mij steeds ergerquote:Op zondag 3 juli 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik sta d'r lekker niet bij. Ik zit niet de hele dag op een forum te posten
Dat bedoel ik dus, waar blijft het zelf ontdekken, uitvinden, flink vallen, dingen mislukken, lekker dagdromen etc etc. Dit kan niet goed zijn, zo kweek je psychopaatjes ben ik bang... (Tikje overdreven misschien..?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoe sommige ouders doen.
Bij mijn jongste was ik op de openbare ouderbijeenkomst begin schooljaar van de kleuterschool (4-jarigen, groep 1). Zat een ouder bij die allerlei educatieve dingen kocht voor haar kind. Na school mocht ie wat drinken, dan gingen ze die educatieve spelletjes doen, dan mocht ie nog een uurtje spelen, en na 't eten werd ie dan weer overhoord over wat ie van mama geleerd had eerder die dag. Veel kinderen mogen niks meer van ouders. Worden tot hun 16e naar school gebracht en opgehaald. Ik vind: als ze het zelf kunnen, zelf laten doen.
dat bedoel ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, waar blijft het zelf ontdekken, uitvinden, flink vallen, dingen mislukken, lekker dagdromen etc etc. Dit kan niet goed zijn, zo kweek je psychopaatjes ben ik bang... (Tikje overdreven misschien..?)
quote:
Klopt, als je alleen hapklare brokken geeft dan kan een kind toch nooit zelf iets bedenken of verzinnen wat ze moeten doen? Dan blijf je aan de gang met aanbieden en coachen.....quote:Op zondag 3 juli 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vraag ik mij dus ook af.... zelfs kinderen hebben toch al een soort van sensor in zich dat ze zelf wel weten wat ze leuk vinden. Laat haar met een stokje in het zand krassen, is net zo goed voor haar inbeeldingsvermogen als een of andere dure fisherprice toe die juist weer beperkingen oplegd
Tikje overdreven ja, maar idd ouders zitten nu veel vaker met kinderen met ongelukjes op de eerste hulp waar 20 jaar geleden een kusje en een pleisterje nog hielpquote:Op zondag 3 juli 2011 22:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, waar blijft het zelf ontdekken, uitvinden, flink vallen, dingen mislukken, lekker dagdromen etc etc. Dit kan niet goed zijn, zo kweek je psychopaatjes ben ik bang... (Tikje overdreven misschien..?)
Sjips quote ik terwijl ik wilde editenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje leest de lijst verkeerd
211 (093) 1240 2011-03 03576 Ceetje..
Betekend dat Ceetje in Juni op de 211e plaats staat, vorig maand op de 93e plaats en het meeste aantal posts was 1240 in maart
ik beken daarin ook schuld, maar meestal omdat "anderen" dan zeggen: joh, daar moet je mee naar de huisartsenpost hoor, dat moet dat moet dat moet. En 1x (vorig jaar zomer) ben ik niet gegaan, bleek het achteraf wèl gebroken te zijn..........quote:Op zondag 3 juli 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tikje overdreven ja, maar idd ouders zitten nu veel vaker met kinderen met ongelukjes op de eerste hulp waar 20 jaar geleden een kusje en een pleisterje nog hielp
ja muis, nu weet ik het wel hoor, ik sta gewoon lekker laag op de lijst, mooi toch?quote:
Ik heb gelukkig nog wel wat vrienden die hun kids niet zo behandelen hoor. Als het kind aankomt met de mededeling dat 't zich verveelt krijgt 't een schaar, tube lijm, papier en viltstiffen aangereikt. Ga maar een kasteel bouwen (of wat op dat moment de aandacht van 't kind heeft) of iets dergelijks.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, als je alleen hapklare brokken geeft dan kan een kind toch nooit zelf iets bedenken of verzinnen wat ze moeten doen? Dan blijf je aan de gang met aanbieden en coachen.....
Lol, ehm, tja, vroeger zijn er ook wel dingen afgedaan met een pleister en een kusje die eigenlijk beter even bekeken hadden kunnen worden.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tikje overdreven ja, maar idd ouders zitten nu veel vaker met kinderen met ongelukjes op de eerste hulp waar 20 jaar geleden een kusje en een pleisterje nog hielp
maakt toch ook niets uit. Gewoon doen waar je zin in hebt. Bent niemand verantwoording schuldig.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wordt bij mij steeds erger![]()
Heb na DE ook MLN en LIF ontdekt
Kijk, zo hoort dat, maar educatief speelgoed, niet vies worden en overhoren buiten school om...? Puhlease....quote:Op zondag 3 juli 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog wel wat vrienden die hun kids niet zo behandelen hoor. Als het kind aankomt met de mededeling dat 't zich verveelt krijgt 't een schaar, tube lijm, papier en viltstiffen aangereikt. Ga maar een kasteel bouwen (of wat op dat moment de aandacht van 't kind heeft) of iets dergelijks.
Een van die kids (7 jaar oud) heeft nu een hele collectie zelfgemaakte dinosaurusen
Tja, dat gebeurde dus vroeger ook wél, en zeker met vermoedelijke botbreuken (of zoals jij laatst had met die enkel) kan je beter wél naar 't ziekenhuis gaan. Maar, mijn zusje zit om de haverklap op de Eerste Hulp ook met dingen waarvan ik denk, ik zou 't nog een dagje aangezien hebben.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik beken daarin ook schuld, maar meestal omdat "anderen" dan zeggen: joh, daar moet je mee naar de huisartsenpost hoor, dat moet dat moet dat moet. En 1x (vorig jaar zomer) ben ik niet gegaan, bleek het achteraf wèl gebroken te zijn..........
ik had voor de oudste een feestje hier in de buurt georganiseerd in een maisdoolhof. Hartstikke leuk, met ook forten bouwen erbij, hutten maken. GEzegd dat ze de kinderen oude kleren en schoenen of rubber laarzen moesten aantrekken. Krijg ik achteraf praat over kinderen die vies waren thuisgekomen.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort dat, maar educatief speelgoed, niet vies worden en overhoren buiten school om...? Puhlease....
Herkenbaar, ook natuurlijk die kier waar de scharnieren zittenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ehm, tja, vroeger zijn er ook wel dingen afgedaan met een pleister en een kusje die eigenlijk beter even bekeken hadden kunnen worden.
(Kleine kahaarin stond in de deuropening, broer gooit voor de grap de voordeur dicht (ijzeren deurstijl) en er zitten 2 vingers tussen, even onder de kraan en hups, met een kusje weer spelen, ze staan nu nog scheef...)
Het is idd wel zo dat je kinderen niet overal voor moet willen beschermen, een keer pijn doen en dingen mislukken hoort erbij imo....
mijn pink, paar jaar geleden met kerst, mijn jongste schrok zo toen ze mij hoorde gillen, dat ze de deur nòg een keer dichtgooide.....quote:Op zondag 3 juli 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Herkenbaar, ook natuurlijk die kier waar de scharnieren zittenIk heb er niets aan overgehouden gelukkig
Oh, die weten op dit moment alleen dat ik een weer forum ontdekt heb en dus nu heel veel dingen leer over het weer. Krijg van hun allerlei leuke linkjes aangereikt. Verder hou ik ze nog ff in 't ongewissequote:Op zondag 3 juli 2011 23:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
maakt toch ook niets uit. Gewoon doen waar je zin in hebt. Bent niemand verantwoording schuldig.
Nu alleen nog wel op je werk zeggen, wat je 's avonds doet![]()
Dat dus.... laatst feestje van een van die kids, was lekker warme dag en ze speelden op het veldje, buurman zette tuinslang op ze......... Ze zagen er niet uit maar een lol dat ze hadden. Vriendin heeft beide kids met kleren en al aan onder de douche gezetquote:Op zondag 3 juli 2011 23:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort dat, maar educatief speelgoed, niet vies worden en overhoren buiten school om...? Puhlease....
ik heb op drie jarige leeftijd een ongeluk gehad. Aangereden door een auto, bij ons in de straat. terwijl ik net genezen was van een beenbreuk. Woonde destijds een beginnend huisarts in de straat. Die komt kijken en zegt oh, zijn wat kneuzingen en een hersenschudding. Bleek na 6 weken bedrust. (was nog bij een hersenschudding, destijds) dat mijn been weer gebroken was.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, dat gebeurde dus vroeger ook wél, en zeker met vermoedelijke botbreuken (of zoals jij laatst had met die enkel) kan je beter wél naar 't ziekenhuis gaan. Maar, mijn zusje zit om de haverklap op de Eerste Hulp ook met dingen waarvan ik denk, ik zou 't nog een dagje aangezien hebben.
bij twijfel ga ik ook echt wel naar de huisartsenpost. Maar als je daar dan vervolgens ouders ziet zitten met een kind met de waterpokken.......quote:Op zondag 3 juli 2011 23:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb op drie jarige leeftijd een ongeluk gehad. Aangereden door een auto, bij ons in de straat. terwijl ik net genezen was van een beenbreuk. Woonde destijds een beginnend huisarts in de straat. Die komt kijken en zegt oh, zijn wat kneuzingen en een hersenschudding. Bleek na 6 weken bedrust. (was nog bij een hersenschudding, destijds) dat mijn been weer gebroken was.
Nu zijn we 49 jaar verder en ben ik al 15 keer aan dat been geopereerd en heb bijna elke dag pijn.![]()
Dus, lieve dames, bij twijfel, AUB naar het ziekenhuis
Ha ha...... triest hè..... Was in de US met wat vrienden met wie ik op dat moment een korte break had aan het wandelen toen er noodweer los barste. Velden om ons heen veranderden in no time in een modderpoel. Iets wat we nooit als kind mochten hebben we toen gedaan, geworsteld in de modder. Als we onszelf hadden op laten drogen had je de modder van ons af kunnen bikken, maar 't was een partijtje leuk. (En nee, die kleren zijn nooit meer schoon geworden)quote:Op zondag 3 juli 2011 23:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik had voor de oudste een feestje hier in de buurt georganiseerd in een maisdoolhof. Hartstikke leuk, met ook forten bouwen erbij, hutten maken. GEzegd dat ze de kinderen oude kleren en schoenen of rubber laarzen moesten aantrekken. Krijg ik achteraf praat over kinderen die vies waren thuisgekomen.
doe je net of je heel interessant aan het doen bent met het weerquote:Op zondag 3 juli 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, die weten op dit moment alleen dat ik een weer forum ontdekt heb en dus nu heel veel dingen leer over het weer. Krijg van hun allerlei leuke linkjes aangereikt. Verder hou ik ze nog ff in 't ongewisse
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn pink, paar jaar geleden met kerst, mijn jongste schrok zo toen ze mij hoorde gillen, dat ze de deur nòg een keer dichtgooide.....
dat is dan ook weer overdreven. Bij heel erge klachten is een telefoontje naar de huisarts ook voldoende.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij twijfel ga ik ook echt wel naar de huisartsenpost. Maar als je daar dan vervolgens ouders ziet zitten met een kind met de waterpokken.......
Tuurlijk, mijn broer houdt er van om de dingen goed aan te pakken.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Herkenbaar, ook natuurlijk die kier waar de scharnieren zittenIk heb er niets aan overgehouden gelukkig
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat dus.... laatst feestje van een van die kids, was lekker warme dag en ze speelden op het veldje, buurman zette tuinslang op ze......... Ze zagen er niet uit maar een lol dat ze hadden. Vriendin heeft beide kids met kleren en al aan onder de douche gezeten zo hoort het denk ik
Dit is een echt feestje voor de kinderen, wat boeien kleren of een beetje viezigheid nu? Een beetje zand is goed voor het afweersysteem.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik had voor de oudste een feestje hier in de buurt georganiseerd in een maisdoolhof. Hartstikke leuk, met ook forten bouwen erbij, hutten maken. GEzegd dat ze de kinderen oude kleren en schoenen of rubber laarzen moesten aantrekken. Krijg ik achteraf praat over kinderen die vies waren thuisgekomen.
Oh shoot, vroeger was het idd zo dat het precies is als de dokter zegt idd... Sneu hoor.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb op drie jarige leeftijd een ongeluk gehad. Aangereden door een auto, bij ons in de straat. terwijl ik net genezen was van een beenbreuk. Woonde destijds een beginnend huisarts in de straat. Die komt kijken en zegt oh, zijn wat kneuzingen en een hersenschudding. Bleek na 6 weken bedrust. (was nog bij een hersenschudding, destijds) dat mijn been weer gebroken was.
Nu zijn we 49 jaar verder en ben ik al 15 keer aan dat been geopereerd en heb bijna elke dag pijn.![]()
Ben ik ook wel weer met je eens hoor..... Vooral het 'niet pluis gevoel' volgen. Was 39/40 en ben meerdere malen bij mijn toenmalige huisarts geweest met klachten. Was niets aan de hand, wat ijzertabletjes en 't gaat wel over; Had ook liever niet de binnenkant van een ambulance willen zien hoor;quote:Op zondag 3 juli 2011 23:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ow auw... Is het goed afgelopen of mocht je een spalk?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn pink, paar jaar geleden met kerst, mijn jongste schrok zo toen ze mij hoorde gillen, dat ze de deur nòg een keer dichtgooide.....
maar zo gaat het tegenwoordig. Mijn jongste had toen ze net geboren was RS virus. Nachten heb ik bij haar bedje gezeten, pot koffie erbij om wakker te blijven. Kon bijna niet ademen. Huisarts zei dat ze verkouden was. Tot ze blauw werd om haar mond, moest ze met spoed opgenomen worden. Ze was toen net 8 weken. Hieraan heeft ze bronchitus overgehouden. Die af en toe heel erg was. Zo erg, dat ik dan acuut naar het ziekenhuis moest om haar te laten vernevelen. Later zo'n apparaat voor thuis gekregen met bijbehorende medicijnen. Je ziet op een gegeven moment zelf wel wanneer het kind dat nodig heeft, en wanneer het nog wel kan. Je wilt niet weten wat voor kommentaar ik kreeg als ze weer eens zwaar ademde, terwijl er dan nog niets aan de hand wasquote:Op zondag 3 juli 2011 23:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is dan ook weer overdreven. Bij heel erge klachten is een telefoontje naar de huisarts ook voldoende.
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tuurlijk, mijn broer houdt er van om de dingen goed aan te pakken.![]()
(Hij was helemaal in de war hoor, verschrikkelijk geschrokken
)
[..]
[..]
Dit is een echt feestje voor de kinderen, wat boeien kleren of een beetje viezigheid nu? Een beetje zand is goed voor het afweersysteem.
[..]
Oh shoot, vroeger was het idd zo dat het precies is als de dokter zegt idd... Sneu hoor.Ik heb het niet over twijfel maar over een "vervelend hoestje" of "buikpijn" je wil niet weten hoeveel kinderen er onterecht in de wachtkamer van een SEH zitten....
spalk, was op 2 plekken gebrokenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ow auw... Is het goed afgelopen of mocht je een spalk?
Auw, dat is wel heel erg vervelend. Is 't goed gekomen ?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:18 schreef kaatje50 het volgende:
bij onze buren vroeger, werden we een keer op een ochtend om acht uur geroepen door een paniekerige buurvrouw. Haar zoontje zat met twee vingers knel tussen de voordeur, aan de kant van de scharnieren. Dat kind gillen en elke keer als je de deur aanraakte nog veel harder. Dat was me toch een gedoe om zijn vingers ertussenuit te krijgen. Daarna mee naar het ziekenhuis, die vingers waren gewoon verbrijzeld.
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
deed ik ook nog hoor bij mijn vorige huisarts en heb pas een jaartje een nieuwe
Oops, misongelukje, om maar eens met mijn neefje te spreken.quote:
Auw! Pijnlijk.... Is het goed gekomen?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:18 schreef kaatje50 het volgende:
bij onze buren vroeger, werden we een keer op een ochtend om acht uur geroepen door een paniekerige buurvrouw. Haar zoontje zat met twee vingers knel tussen de voordeur, aan de kant van de scharnieren. Dat kind gillen en elke keer als je de deur aanraakte nog veel harder. Dat was me toch een gedoe om zijn vingers ertussenuit te krijgen. Daarna mee naar het ziekenhuis, die vingers waren gewoon verbrijzeld.
soms is het ook wel moeilijk inschatten, wel of niet naar de dokter, je weet nu natuurlijk wel wanneer hulp nodig is. En commentaar zul je altijd blijven krijgen. Buitenstaanders weten het altijd beterquote:Op zondag 3 juli 2011 23:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar zo gaat het tegenwoordig. Mijn jongste had toen ze net geboren was RS virus. Nachten heb ik bij haar bedje gezeten, pot koffie erbij om wakker te blijven. Kon bijna niet ademen. Huisarts zei dat ze verkouden was. Tot ze blauw werd om haar mond, moest ze met spoed opgenomen worden. Ze was toen net 8 weken. Hieraan heeft ze bronchitus overgehouden. Die af en toe heel erg was. Zo erg, dat ik dan acuut naar het ziekenhuis moest om haar te laten vernevelen. Later zo'n apparaat voor thuis gekregen met bijbehorende medicijnen. Je ziet op een gegeven moment zelf wel wanneer het kind dat nodig heeft, en wanneer het nog wel kan. Je wilt niet weten wat voor kommentaar ik kreeg als ze weer eens zwaar ademde, terwijl er dan nog niets aan de hand was
da's ook het moeilijke eraan. Zeker als je dan ook nog in het bezit bent van een leuke schoonmoeder die alles beter weet en net doet alsof je je eigen kind wilt vermoordenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
soms is het ook wel moeilijk inschatten, wel of niet naar de dokter, je weet nu natuurlijk wel wanneer hulp nodig is. En commentaar zul je altijd blijven krijgen. Buitenstaanders weten het altijd beter
dat weet ik niet meer, maar neem aan van wel, anders had ik dat wel onthouden, denk ikquote:Op zondag 3 juli 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Auw, dat is wel heel erg vervelend. Is 't goed gekomen ?
Pff, heftig... Hoe gaat het nu dan? Heeft ze nog veel last?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar zo gaat het tegenwoordig. Mijn jongste had toen ze net geboren was RS virus. Nachten heb ik bij haar bedje gezeten, pot koffie erbij om wakker te blijven. Kon bijna niet ademen. Huisarts zei dat ze verkouden was. Tot ze blauw werd om haar mond, moest ze met spoed opgenomen worden. Ze was toen net 8 weken. Hieraan heeft ze bronchitus overgehouden. Die af en toe heel erg was. Zo erg, dat ik dan acuut naar het ziekenhuis moest om haar te laten vernevelen. Later zo'n apparaat voor thuis gekregen met bijbehorende medicijnen. Je ziet op een gegeven moment zelf wel wanneer het kind dat nodig heeft, en wanneer het nog wel kan. Je wilt niet weten wat voor kommentaar ik kreeg als ze weer eens zwaar ademde, terwijl er dan nog niets aan de hand was
Dat denk ik ook wel idd.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat weet ik niet meer, maar neem aan van wel, anders had ik dat wel onthouden, denk ik
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]niet naar bedoeld hoor...
![]()
Heb je travel chanel? Tornadoes nu.![]()
schoonmoedersquote:Op zondag 3 juli 2011 23:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's ook het moeilijke eraan. Zeker als je dan ook nog in het bezit bent van een leuke schoonmoeder die alles beter weet en net doet alsof je je eigen kind wilt vermoorden![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
wij waren op vakantie met de auto, mark stopte om te tanken ergens in frankrijk, ik was wezen plassen met de kids, zette ze net terug achterin de auto, doe ze in de gordels, gooi de autodeur dicht, zit mark er met z'n vingers tussen. Gelukkig niks aan de hand, maar hij kon wel heel mooi dansen moet ik zeggen
Ja, zag het ook een beetje te laat...quote:Op zondag 3 juli 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jeetje wat een beelden.... Oh verhip de grote van Greensburg KA
![]()
En afgelopen
Alsof zij je kind beter kent dan jij....quote:Op zondag 3 juli 2011 23:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's ook het moeilijke eraan. Zeker als je dan ook nog in het bezit bent van een leuke schoonmoeder die alles beter weet en net doet alsof je je eigen kind wilt vermoorden![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:27 schreef kaatje50 het volgende:
het is de hoogste tijd voor mij. truste dames
Trusten Kaatjequote:Op zondag 3 juli 2011 23:27 schreef kaatje50 het volgende:
sinds een jaar niet veel meer gelukkig, ze is er overheen aan het groeien (zit af te kloppen nu). Tot ze een jaar of zes werd had ze er heel veel last van. Het is iets waar je mee leert leven, kind zelf heeft nooit anders geweten. Als ze benauwd was riep ze om puffie, ze zei eerder puffie als oma ofzo. Op de kleuterschool vonden ze het goed dat ze al tot 50 kon tellen. Maarja, ze moest 50 seconden met die puffer of vernevelaar op haar hoofd zitten, en wij telden altijd hardop.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pff, heftig... Hoe gaat het nu dan? Heeft ze nog veel last?
truste kaatje, tot ziens, ik weet niet wanneer ik er weer bij ben. Morgen begint mijn marathon en zaterdagmiddag stap ik in de auto naar portugalquote:Op zondag 3 juli 2011 23:27 schreef kaatje50 het volgende:
Truste Kaatjequote:Op zondag 3 juli 2011 23:27 schreef kaatje50 het volgende:
mocht ik je hier niet meer treffen, wens ik je alvast een heel fijne vakantie.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
truste kaatje, tot ziens, ik weet niet wanneer ik er weer bij ben. Morgen begint mijn marathon en zaterdagmiddag stap ik in de auto naar portugal![]()
![]()
Kan ik mij voorstellen hoor; vooral een ouder 'moederfiguur' kan zo'n uitwerking hebben. Gewoon je gevoel volgen is toch meestal het beste. 't is wat mijn oudste broer 't niet pluis gevoel' noemt. Meeste ouders en ook patiënten zelf weten best goed aan te voelen wanneer medische hulp echt nodig is.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
sinds een jaar niet veel meer gelukkig, ze is er overheen aan het groeien (zit af te kloppen nu). Tot ze een jaar of zes werd had ze er heel veel last van. Het is iets waar je mee leert leven, kind zelf heeft nooit anders geweten. Als ze benauwd was riep ze om puffie, ze zei eerder puffie als oma ofzo. Op de kleuterschool vonden ze het goed dat ze al tot 50 kon tellen. Maarja, ze moest 50 seconden met die puffer of vernevelaar op haar hoofd zitten, en wij telden altijd hardop.
Maar soms was het erg heftig, zeker toen ze nog een baby was. En als je dan nog iemand erbij kado krijgt die meent dat jij het niet goed doet en zij alles beter weet en daar erg onvriendelijke en onaardige opmerkingen over maakt....... daaaaag zelfvertrouwen zeg maar.
dat uitrusten zal ik echt doen, zeker na deze werkweek, thankx!!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
mocht ik je hier niet meer treffen, wens ik je alvast een heel fijne vakantie.
Goede reis, en rust lekker uit
ik weet het, ooooh, ik weet het echt, maar mijn schoonmoeder kun je niet omschrijven, die is echt te erg voor woorden, zo'n persoon dat je totaal overrompelt en over je heen loopt en je staat er met je mond vol tanden bij te kijken, heel vreselijk welquote:Op zondag 3 juli 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen hoor; vooral een ouder 'moederfiguur' kan zo'n uitwerking hebben. Gewoon je gevoel volgen is toch meestal het beste. 't is wat mijn oudste broer 't niet pluis gevoel' noemt. Meeste ouders en ook patiënten zelf weten best goed aan te voelen wanneer medische hulp echt nodig is.
Beter lezen.... vorige topic nog over SST5 gehad die 8 juni begintquote:Op zondag 3 juli 2011 23:34 schreef Capt1caveman het volgende:
De rehab is geen COS afkick meer, geloof ik
Ik help je hopen idd! Zou fijn zijn als ze er overheen groeit.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
sinds een jaar niet veel meer gelukkig, ze is er overheen aan het groeien (zit af te kloppen nu). Tot ze een jaar of zes werd had ze er heel veel last van. Het is iets waar je mee leert leven, kind zelf heeft nooit anders geweten. Als ze benauwd was riep ze om puffie, ze zei eerder puffie als oma ofzo. Op de kleuterschool vonden ze het goed dat ze al tot 50 kon tellen. Maarja, ze moest 50 seconden met die puffer of vernevelaar op haar hoofd zitten, en wij telden altijd hardop.
Maar soms was het erg heftig, zeker toen ze nog een baby was. En als je dan nog iemand erbij kado krijgt die meent dat jij het niet goed doet en zij alles beter weet en daar erg onvriendelijke en onaardige opmerkingen over maakt....... daaaaag zelfvertrouwen zeg maar.
Je merkt nog wel steeds dat als Tess een griepje krijgt het meteen op haar luchtwegen slaat, en ze veel bevattelijker is voor allerlei ziektes. Ze is veel vaker ziek als haar oudere zus, elk ding wat maar in de lucht hangt, krijgt zij binnen no time. Ook tegen die dodelijke griep vorig jaar ofzo, toen risicogroepen ingeent moesten worden (mexicaanse griep ofzo?) heeft zij ook extra inenting gekregen, huisarts vond het niet verantwoord haar neit in te enten
5?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beter lezen.... vorige topic nog over SST5 gehad die 8 juni begint
je hebt gewoon 4 SST's gemistquote:Op zondag 3 juli 2011 23:36 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
5?
Heb ik er zo lang over gedaan weer internet te krijgen
Lol, dit is de SC tak, wij zijn dus volledig on-topic.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:34 schreef Capt1caveman het volgende:
De rehab is geen COS afkick meer, geloof ik
Ik sta gecorrigeerd...quote:Op zondag 3 juli 2011 23:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dit is de SC tak, wij zijn dus volledig on-topic.
Ehm....... Heb de kleef- en druipversie van SST-1 Met Maik en Monique meegemaakt, dus durf wel te roepen dat ik er niet overdreven veel aan gemist zou hebbenquote:
Haha, was niet de bedoeling je te corrigeren.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik sta gecorrigeerd...
(engelse uitvoering klinkt beter, moet ik zeggen)
daarom gaat het niet voornamelijk meer over SST, d'r valt niet zoveel meer over te vertellenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ehm....... Heb de kleef- en druipversie van SST-1 Met Maik en Monique meegemaakt, dus durf wel te roepen dat ik er niet overdreven veel aan gemist zou hebben
Eh aan SST1 NL heb je niet veel gemistquote:Op zondag 3 juli 2011 23:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ehm....... Heb de kleef- en druipversie van SST-1 Met Maik en Monique meegemaakt, dus durf wel te roepen dat ik er niet overdreven veel aan gemist zou hebben
heb je 'm niet opgenomen, dan kun je 't nog eens terugkijken, en nog eens, en nog eensquote:
Heb vandaag de eer gehad met de Savage van de buurman (afstandsbestuurbaar autootje) te mogen spelen.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, was niet de bedoeling je te corrigeren.![]()
Om maar eens on-topic te blijven, heb jij nog wat meegemaakt vandaag?
quote:
Hoeft niet hoor.... wij zijn nog hierquote:
morgen weer een dagquote:Op zondag 3 juli 2011 23:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb je 'm niet opgenomen, dan kun je 't nog eens terugkijken, en nog eens, en nog eens
weet ik, maar heb nog geen vakantiequote:Op zondag 3 juli 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Hoeft niet hoor.... wij zijn nog hier
quote:
ik ook niet, en ik denk dat ik deze week net zoveel uren als jou moet werken (misschien nog wel meer, weet niet hoeveel uren je gemiddeld in de week maakt)quote:
Is geheel anders dan hier dus........quote:
Lol! Dan is het misschien een goed idee de mensen die het ding hebben gemaakt een mailtje te sturen.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:42 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb vandaag de eer gehad met de Savage van de buurman (afstandsbestuurbaar autootje) te mogen spelen.
We hebben daarna samen geconstateerd dat de tandwielen beter van metaal kunnen zijn, omdat ik die netjes kaal heb gemaakt
uurtje of 50 excl reistijdquote:Op zondag 3 juli 2011 23:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet, en ik denk dat ik deze week net zoveel uren als jou moet werken (misschien nog wel meer, weet niet hoeveel uren je gemiddeld in de week maakt)![]()
Hmm, is je (bijna) sous al bijna weer beter?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:44 schreef superkokje het volgende:
Heb een slechte nacht gehad, verstandiger om te proberen wat uurtjes in te halen
Ja ja, goed met jequote:Op zondag 3 juli 2011 23:44 schreef superkokje het volgende:
Heb een slechte nacht gehad, verstandiger om te proberen wat uurtjes in te halen
truste kokje, slaap lekkerquote:Op zondag 3 juli 2011 23:44 schreef superkokje het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is geheel anders dan hier dus........
Heb wel vakantie, en maar weinig werk.....
heb alleen nog maar een collega, en twee inhuur krachten, ben eigenlijk nog steeds op zoekquote:Op zondag 3 juli 2011 23:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, is je (bijna) sous al bijna weer beter?
Het was de reserve-auto, en de tandwielen moesten gelukkig al vervangen...quote:Op zondag 3 juli 2011 23:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Dan is het misschien een goed idee de mensen die het ding hebben gemaakt een mailtje te sturen.
"Het is een heel leuk speledingetje maar wel jammer dat de tandwielen niet bestand zijn tegen volwassen (?) fun"
ach, ik heb hier zo'n overjarige puber die niet van het helicoptertje op afstandsbediening van zijn dochtertje af kan blijven, en merkt dat zo'n ding er niet goed tegen kan keihard tegen muren te vliegenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het was de reserve-auto, en de tandwielen moesten gelukkig al vervangen...
Daarna zijn we met de goeie auto van hem gaan stoeien, wat een paar spectaculaire sprongen en af en toe een geslaagde landing opleverde.....
Leuk speelgoed voor overjarige pubers, moet ik zeggen
Van mij ook een "Welterusten", Kokkie;)quote:Op zondag 3 juli 2011 23:47 schreef superkokje het volgende:
maar goed, ga het echt doen![]()
Weltrusten![]()
![]()
Niet te hard werken voor je vakantie Ceetje
dahaaag kokjequote:Op zondag 3 juli 2011 23:47 schreef superkokje het volgende:
maar goed, ga het echt doen![]()
Weltrusten![]()
![]()
Niet te hard werken voor je vakantie Ceetje
Hmm, het wil ook niet lukken he..? Maar goed hup naar bed!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb alleen nog maar een collega, en twee inhuur krachten, ben eigenlijk nog steeds op zoek
Lol, staat op het verlanglijstje?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het was de reserve-auto, en de tandwielen moesten gelukkig al vervangen...
Daarna zijn we met de goeie auto van hem gaan stoeien, wat een paar spectaculaire sprongen en af en toe een geslaagde landing opleverde.....
Leuk speelgoed voor overjarige pubers, moet ik zeggen
Tegenwoordig is kwaliteit niet zo belangrijk meer, merk ik.....quote:Op zondag 3 juli 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, ik heb hier zo'n overjarige puber die niet van het helicoptertje op afstandsbediening van zijn dochtertje af kan blijven, en merkt dat zo'n ding er niet goed tegen kan keihard tegen muren te vliegen
Niet zolang ik zijn reserve-autootje nog mag mishandelenquote:
Slaap lekker en alvast een hele fijne vakantie toegewenst als ik je niet meer zie!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:50 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga er ook een eind aan breien voor vandaag. Eens kijken of ik na alle "opwinding" van vandaag de slaap kan vatten. Heb een zware week voor de boeg.
Weet niet of ik van de week nog tijd heb hier te komen, misschien anders af en toe een twitterberichtje richting Muisje en Kokje. Op m'n vakantie zal ik iig proberen een keertje in te loggen hiero. Dus als ik jullie niet meer spreek: tot over een week of drie![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet waar je zit, zolang je ons maar twittert ga ik geen zoektocht starten hoor;quote:Op zondag 3 juli 2011 23:50 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga er ook een eind aan breien voor vandaag. Eens kijken of ik na alle "opwinding" van vandaag de slaap kan vatten. Heb een zware week voor de boeg.
Weet niet of ik van de week nog tijd heb hier te komen, misschien anders af en toe een twitterberichtje richting Muisje en Kokje. Op m'n vakantie zal ik iig proberen een keertje in te loggen hiero. Dus als ik jullie niet meer spreek: tot over een week of drie![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten, sterkte voor aankomende week, en geniet van je valantiequote:Op zondag 3 juli 2011 23:50 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hmm, als er nieuwe tandwielen in zitten he, wat is de kans dat je dat ding dan nog mag mishandelen?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Niet zolang ik zijn reserve-autootje nog mag mishandelen![]()
Als ik hoor wat hij zelf allemaal gesloopt heeft aan zijn goeie(!) autootje, nog vrij groot....quote:Op zondag 3 juli 2011 23:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, als er nieuwe tandwielen in zitten he, wat is de kans dat je dat ding dan nog mag mishandelen?
Lol! Dat is een aardige buurman.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als ik hoor wat hij zelf allemaal gesloopt heeft aan zijn goeie(!) autootje, nog vrij groot....
Ik moet het nog leren, was zijn commentaar...
Zal wel loslopen
ik hoop het ook, dat betekent dan namelijk dat ik vanaf vrijdagmiddag niet meer zou hoeven te werken, maar daar heb ik nu nog even een heel hard hoofd in. Eerst morgen maar eens voorbij zijn, dan zie ik wel weer verder. Maar 1 ding is zeker: zaterdag stap ik in de auto. Afgelopen donderdag en vrijdag (was ik vrij zoals gewoonlijk) heb ik alle kleren/spullen al klaargelegd die mee moeten. Heb eigenlijk nog maar paar kleine dingetjes nodig, dus gaan, doe ik zowiezo, alleen in welke staat hè..... hahahahahahaquote:Op zondag 3 juli 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet waar je zit, zolang je ons maar twittert ga ik geen zoektocht starten hoor;
Succes komende week, hoop je hier nog wel ff een uurtje te zien voor je vertrekt
Trusten![]()
![]()
Goh, niets van meegekregen dat je al met je vakantie bezig wasquote:Op zondag 3 juli 2011 23:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik hoop het ook, dat betekent dan namelijk dat ik vanaf vrijdagmiddag niet meer zou hoeven te werken, maar daar heb ik nu nog even een heel hard hoofd in. Eerst morgen maar eens voorbij zijn, dan zie ik wel weer verder. Maar 1 ding is zeker: zaterdag stap ik in de auto. Afgelopen donderdag en vrijdag (was ik vrij zoals gewoonlijk) heb ik alle kleren/spullen al klaargelegd die mee moeten. Heb eigenlijk nog maar paar kleine dingetjes nodig, dus gaan, doe ik zowiezo, alleen in welke staat hè..... hahahahahaha
dag muisjequote:Op zondag 3 juli 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goh, niets van meegekregen dat je al met je vakantie bezig was![]()
Trusten en laatsteen nu je nest in
Niet echt, maar wel 4 PK, in de vorm van daadwerkelijke paarden.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heeft zij ook speelgoedauto's voor overjarige pubers dan?
Ik denk dat je dat vrij gauw onder de knie hebt als je er een online vertaler bij hebt en de ondertiteling aanzet.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:01 schreef Capt1caveman het volgende:
Maar om een flinke stap terug te zetten in de conversatie, zou ik het wel grappig vinden de Franse SST eens te volgen, ware het niet dat mijn Franse taalkennis enigzins roestig tot niet bestaand is
Lijkt me dat ik dan rustig de tijd heb alles te vertalen....quote:Op maandag 4 juli 2011 00:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat vrij gauw onder de knie hebt als je er een online vertaler bij hebt en de ondertiteling aanzet.Als het net zo gezapig en rustig is als hier dan heb je tijd genoeg om het eea op te zoeken.
Ik ga zeker op zoek naar een stream linkje... Mijn Frans is ook erg roestig... Seizoen 5 daar alweer dus moet zeker beter zijn dan hierquote:Op maandag 4 juli 2011 00:01 schreef Capt1caveman het volgende:
Maar om een flinke stap terug te zetten in de conversatie, zou ik het wel grappig vinden de Franse SST eens te volgen, ware het niet dat mijn Franse taalkennis enigzins roestig tot niet bestaand is
Dat denk ik ook idd, ikke is moi trouwens.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Lijkt me dat ik dan rustig de tijd heb alles te vertalen....
Als ik een paar keer IKKE IKKE IKKE heb gehoord, weet ik dat wel weer te herkennen
Ehm.... Het zal overal beter zijn dan de afgelopen Nep-5 uitvoering?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga zeker op zoek naar een stream linkje... Mijn Frans is ook erg roestig... Seizoen 5 daar alweer dus moet zeker beter zijn dan hier
Maar als 't dan net zo snel gaat als de COS-en tijdens SST dan heb je net een beeldje (slecht) vertaald terwijl 't volgende topic er al weer staatquote:Op maandag 4 juli 2011 00:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat vrij gauw onder de knie hebt als je er een online vertaler bij hebt en de ondertiteling aanzet.Als het net zo gezapig en rustig is als hier dan heb je tijd genoeg om het eea op te zoeken.
quote:Op maandag 4 juli 2011 00:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ehm.... Het zal overal beter zijn dan de afgelopen Nep-5 uitvoering?
Hmm, ik voorzie youtube filmpjes met vertaling.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar als 't dan net zo snel gaat als de COS-en tijdens SST dan heb je net een beeldje (slecht) vertaald terwijl 't volgende topic er al weer staat
Anders ff wachten tot er een engelstalige editie verschijnt, denk ikquote:Op maandag 4 juli 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar als 't dan net zo snel gaat als de COS-en tijdens SST dan heb je net een beeldje (slecht) vertaald terwijl 't volgende topic er al weer staat
quote:Op maandag 4 juli 2011 00:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Anders ff wachten tot er een engelstalige editie verschijnt, denk ik
Dat hoop ik idd.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik denk minder 'moi, moi, moi' en leukere geheimen en langer voordat ze eruit gaan, toch iets minder geregiseerd, meer BB like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |