Nette review!
De fotokwaliteit valt me beslist niet tegen, zeker gezien het kleine lensje.
Het schokken van die video-opname komt waarschijnlijk doordat hij niet goed stil te houden is wat ook niet verwonderlijk is met zo'n superlicht toestel.
Waar ik wel benieuwd naar ben is de geluidskwaliteit. En dan bedoel ik het afspelen van mp3 en/of flac bestanden met goede CXL400 Sennheiser in-ear oordopjes.
Hiervoor heb ik een Blackberry gehad (blij dat ik dat ding kwijt ben) en hoewel het geluid op zich redelijk klonk zat er een behoorlijke digitale ruis in, vooral op laag volume. Waarschijnlijk als gevolg van het gebruik van goedkope d/a componenten. In ieder geval kwam die niet in de buurt van m'n oude vertrouwde Cowon iAudio F2 mp3 speler.
Ik zit dus te hopen op een smartphone die qua geluidskwaliteit in de buurt komt of gelijkwaardig is. In geen enkele test of review van de Galaxy S2 komt het audio aspect aan bod helaas.
En dan is er ook nog de witte S2. Wit misstaat de S2 helemaal niet vind ik. Maar is wit tegenwoordig niet een vrouwenkleur qua telefoon of valt dat wel mee?
Hoewel Apple spullen zoals iPod's vroeger alleen in het wit verkocht werden zie je dat nu niet meer. iPhones zie je "in het wild" ook zelden meer in het wit. Zwart is "in" maar wit vind ik eigelijk mooier. Staat net even wat exclusiever. Maar het moet niet gay staan natuurlijk..