SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Klopt, het is ook zeker niet het eerste waar je naar gaat zoeken.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou ook best willen verhuizen, wat meer richting het westen, dat schept al meer mogelijkheden. Maar dat is erg lastig, als parttimer genoeg geld hebben om te verhuizen en vind maar eens een huis. En dan is ook al mijn back up weg he.
Wat bedoel je met back up?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou ook best willen verhuizen, wat meer richting het westen, dat schept al meer mogelijkheden. Maar dat is erg lastig, als parttimer genoeg geld hebben om te verhuizen en vind maar eens een huis. En dan is ook al mijn back up weg he.
Sue mequote:
Oh, die zijn natuurlijk altijd handigquote:Op zondag 3 juli 2011 18:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oppas mensen zoals directe familie en zo vermoed ik.
Oh ik geef ook niet op hoor. Er moet toch een keer een baan te vinden zijn waar ik wel gewaardeerd word enzo.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Still, don´t give upJe vind wel iets joh, komt goed.
Kan je niet richting Zutphen-Apeldoorn gaan zoeken?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik geef ook niet op hoor. Er moet toch een keer een baan te vinden zijn waar ik wel gewaardeerd word enzo.
Dat doe ik ookquote:Op zondag 3 juli 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je niet richting Zutphen-Apeldoorn gaan zoeken?
Tuurlijk welquote:Op zondag 3 juli 2011 18:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik geef ook niet op hoor. Er moet toch een keer een baan te vinden zijn waar ik wel gewaardeerd wordt enzo.
Weet ik toch veel.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat doe ik ookIk zoek echt niet alleen in Deventer hoor
Dan zou ik mezelf wel heel erg beperken.quote:
Stel hem op in het Engels, mijn advocaten lezen geen Nederlandsquote:
Ik weet niet wat jij wel en niet doet, he.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan zou ik mezelf wel heel erg beperken.
Goed, goedquote:Op zondag 3 juli 2011 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stel hem op in het Engels, mijn advocaten lezen geen Nederlands![]()
Je zou je er ook overheen kunnen zetten dat die gozer je ex is, en de mogelijkheid kunnen aangrijpen om op regelmatige basis op jacht te gaan naar een nieuw exemplaarquote:Op zondag 3 juli 2011 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb ik weer.
Gisteren moest ik van mn ex naar hem komen omdat ik na het slechte nieuws over mn tante niet alleen thuis mocht zitten.
Met als gevolg dat ik met mn ex, zijn beste vriendin en zijn nieuwe vriendin het centrum in ben gegaan.
Ik ben te gezellig want van de dames moeten we dat vaker doen.
Het was echt wel leuk enz maar om nou elke keer met mn ex te gaan stappen zit ik niet echt op te wachten
Ik wil geen nieuw exemplaar en al helemaal niet 1 uit Emmenquote:Op zondag 3 juli 2011 18:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je zou je er ook overheen kunnen zetten dat die gozer je ex is, en de mogelijkheid kunnen aangrijpen om op regelmatige basis op jacht te gaan naar een nieuw exemplaar
Looking forward to itquote:
Ze zit al even droog als ik het mij goed herinner dus ik hoop dat die vent het overleeft.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je zou je er ook overheen kunnen zetten dat die gozer je ex is, en de mogelijkheid kunnen aangrijpen om op regelmatige basis op jacht te gaan naar een nieuw exemplaar
Ik zal een mooie foto bijsluiten. Gewoon omdat jij het bent.quote:
Oh?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze zit al even droog als ik het mij goed herinner dus ik hoop dat die vent het overleeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |