Jij snapt hem.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
precies lekker anoniem fappen
Heb ik ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Omdat ik me dan verplicht voel foto's te plaatsen
Doe jij aan fappen dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:25 schreef xCore het volgende:
[..]
Doe jij aan fappen dan?
xxxkusNee, soppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Impliceren dat ik kán fappen.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:26 schreef Mr.DD het volgende:
Trouwens, over hipsters gesproken. Ik heb nu een zomervariant op de Noorse wintertrui aan, een grijs/zwarte blokjes broek met cognac kleurige riem en leren broekranden, en een paar handgemaakte Italiaanse leren schoenen (met bijbehorende leren zool).
Haters gonna hate.
Jij past perfect bij KBquote:Op zondag 3 juli 2011 18:26 schreef Mr.DD het volgende:
Trouwens, over hipsters gesproken. Ik heb nu een zomervariant op de Noorse wintertrui aan, een grijs/zwarte blokjes broek met cognac kleurige riem en leren broekranden, en een paar handgemaakte Italiaanse leren schoenen (met bijbehorende leren zool).
Haters gonna hate.
Oh, Klinkerbotsing.quote:
Sowieso wel. Eerst beeldmateriaal van jezelf vertonen.quote:
Ik heb haar hyves.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Sowieso wel. Eerst beeldmateriaal van jezelf vertonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |