dat is bij heel veel zoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:59 schreef BurnaBoy het volgende:
Ach, als je hem eenmaal kunt heb je zoiets van.
Nou dat was niet moeilijk. Deze doe ik zo.
Ja klopt, maar ik was voornamelijk gewoon aan het trollen..quote:
Snel quoten!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik was voornamelijk gewoon aan het trollen..
Ik ben er op terug gekomen, en ga me vanaf nu gewoon *normaal* gedragen zeg maar, is voor mezelf ook fijner, gewoon geen muziek meer posten totdat ik er echt tevreden over ben, en geen onzin vertellen...
Surequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Surequote:Ik ben er op terug gekomen, en ga me vanaf nu gewoon *normaal* gedragen zeg maar, is voor mezelf ook fijner, gewoon geen muziek meer posten totdat ik er echt tevreden over ben, en geen onzin vertellen...
All right!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:02 schreef Braddie het volgende:
All Right Now van Free is een vrij makkelijk nummer, maar (mits goed gespeeld) staat het als een huis.
Ja, je kan "snel quoten" typen, maar veel schiet je daar niet mee op.. want ik ga me gewoon normaal gedragen, ik ga geen tracks meer posten, ga geen onzin meer typen, gewoon omdat dat voor de algehele sfeer niks bijdraagt, het gitaristentopic moet voor ELKE gitarist(of hij nou net begint, of conservatorium heeft gehad) toegankelijk zijn!quote:
Nog een keer snel quoten!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, je kan "snel quoten" typen, maar veel schiet je daar niet mee op.. want ik ga me gewoon normaal gedragen, ik ga geen tracks meer posten, ga geen onzin meer typen, gewoon omdat dat voor de algehele sfeer niks bijdraagt, het gitaristentopic moet voor ELKE gitarist(of hij nou net begint, of conservatorium heeft gehad) toegankelijk zijn!
Snel even quotenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:28 schreef TeleluvR het volgende:
Ik vind trouwens dat beginners en conservatorium gitaristen hier niks te zoeken hebben. Dit topic is alleen voor blaaskaken die powerchords kunnen...
Gastquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, je kan "snel quoten" typen, maar veel schiet je daar niet mee op.. want ik ga me gewoon normaal gedragen, ik ga geen tracks meer posten, ga geen onzin meer typen, gewoon omdat dat voor de algehele sfeer niks bijdraagt, het gitaristentopic moet voor ELKE gitarist(of hij nou net begint, of conservatorium heeft gehad) toegankelijk zijn!
Rammstein vind ik nooit al te lastig. Nickelback ook zoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iemand een suggestie voor een makkelijk maar stevig nummer? We hebben een zanger, 1 gitaar en de drummer heeft 1 jaar ervaring.
Nouhouhouhou!quote:
Zo zeikerig zingen is anders niet iedereen gegeven.quote:
Knocking On Heavens Door, ook een fijn nummer, 3 akkoordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Rammstein vind ik nooit al te lastig. Nickelback ook zo
Flikker toch op man.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Met andere woorden, je blijft hier voortaan gewoon weg.quote:Ik ben er op terug gekomen, en ga me vanaf nu gewoon *normaal* gedragen zeg maar, is voor mezelf ook fijner, gewoon geen muziek meer posten totdat ik er echt tevreden over ben, en geen onzin vertellen...
Nouja, er is gewoon een heleboel gebeurd de afgelopen paar maanden, waardoor ik mezelf niet altijd meer onder controle had..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Waarom heb je je dan maanden als mongool gedragen? Was dat grappig ofzo?!
Nee, iedereen heeft zo z`n gebreken, en iedereen verdient een aantal kansen, ik wil laten zien dat ik het ook echt serieus kan aanpakken, en serieus kan zijn, dat wilt uiteraard niet zeggen dat ik hier weg moet blijven vind ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
[..]
Met andere woorden, je blijft hier voortaan gewoon weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |