ik gebruik geen msn meer.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ziet iemand mij online op MSN btwAlles en iedereen is offline hier
Ik zie je niet nee..quote:Op zondag 3 juli 2011 18:52 schreef PdeHoog het volgende:
De toekomst is wel belangrijk, maar ik had gehoopt dat ik die storm even kon uitstellen. Net als Tara ken ik soms geen maat.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan moet het ook maar even stormen in je hoofd, denk ik. De toekomst is belangrijk!
Nopequote:Op zondag 3 juli 2011 18:52 schreef PdeHoog het volgende:
Nee want die heb ik en ik heb het toch heerlijk rustig in den bovenkamer hoor.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De toekomst is wel belangrijk, maar ik had gehoopt dat ik die storm even kon uitstellen. Net als Tara ken ik soms geen maat.
Of zou het een mid-life crisis zijn?
Ik heb de Zusjes Boleyn van haar gelezen. Dat vond ik prachtig.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:10 schreef DarkElf het volgende:
Tijd om te gaan koken.
Daarna eens zien wat de avond brengt, misschien wel een bad met een nieuw boek.(lees iets van Philippa Gregory, volgens mij had jij het er eens over Dude? Zag t gisteren staan in de bieb dus meegenomen).
Dan is het een aangeboren neiging die ik karma-gewijs wil afzwakken.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee want die heb ik en ik heb het toch heerlijk rustig in den bovenkamer hoor.
Okquote:
Geen taart. Net turkse pizza opquote:Op zondag 3 juli 2011 19:26 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke geeft Pee een groot stuk taart
Je hebt ons nog.
Ja, mooi verhaal!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb de Zusjes Boleyn van haar gelezen. Dat vond ik prachtig.
Heel goedquote:Op zondag 3 juli 2011 19:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is virtuele taart zonder calorien.
Met aardbeien uit de Provence. Die hebben geen suiker nodig. Echt. Zelfs in mijn jeugd waren de aardbeien niet zo lekker.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedMet veeel aardbeitjes en slagroom?
Kinderen die vragen........quote:Op zondag 3 juli 2011 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Krak; ik lust wel een stukje taart hoor
je gebruikt icq?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |