Zoals iedereen al weet heb ik een bijzonder interessant en uitdagend leven. Zo ben ik ieder weekend enkel op mijn kamer te vinden om te slapen, al zijn die momenten ook zeldzaam sinds ik met enige regelmaat wel een chickie hossel om mij mee te vermaken
want baasch
Anyway, op deze bijzondere speciale zondag bevind ik mij toch maar weer eens op mijn kamer en ik bemerkte dat het toch wel een redelijke teringzooi was na twee weken fulltime aan de studie. Zodoende besloot ik maar eens wat op te gaan ruimen. Iedere man weet dat je alleen maar kan scoren bij een hosselmeisje als je een opgeruimde kamer hebt. Anders wilt zij dat eerst gaan doen want zo werkt dat blijkbaar bij vrouwen
iets met prioriteiten enzoNu was ik bezig met het op orde maken van mijn op twee na heiligste bezit
(naast mijn penis en mijn computer); mijn studieboekencollectie

(insert - waar men dit nodig acht).
Ik heb mijzelf wel vaker afgevraagd, meestal zeulende met een tas met een shitload aan boeken erin op mijn schouders, wat deze nu eigenlijk bij elkaar zouden wegen...
Hierop ben ik begonnen met het opstellen van een werkplan, zoals van een academicus verwacht wordt. Hierin heb ik een globale planning opgenomen, mijn onderzoeksvraag tot in detail uitgewerkt, een powerberekening gemaakt en de kernwoorden voor mijn literatuuronderzoek bepaald.
Graag laat ik jullie mijn tussentijdse resultaten zien om zo aan de hand van de daaropvolgende discussie de validiteit van mijn onderzoek te bepalen en eventuele aanpassingen te kunnen maken aan mijn onderzoeksmethode of eventuele variabelen toe te voegen.
Zie hier, allereerst in figuur 1; de onderzoeksopstelling. Hierbij heb ik getracht de gehele stapel van studieboeken in één keer in beeld te krijgen.
Figuur 1: OnderzoeksopstellingHierop volgend laat ik, in figuur 2, het resultaat zien van de eerste meting. Daarbij is tevens het merk van de weegschaal gezien. In het uiteindelijke verslag komen type-nummer en ijkrapport terug in de bijlagen.
Figuur 2Concluderende dat al mijn studieboeken bij elkaar een gewicht hebben van 66,0 kilogram, hierbij niet meegerekend alle lossen blokboeken die maandelijks gekocht dienen te worden, daag ik jullie uit een zelfde analyse uit te voeren. Daarnaast sta ik open, en moedig ik aan, om kritiek te leveren op mijn wijze van onderzoek.
Samenvatting: Ja, ik verveelde me