abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98984656

:W. Welkom !

Welkom in Het Grote Nijmegen Slowchat Topic! Voor en door echte Nijmegenaren 8-)! Studeer of werk je in Nijmegen? Of loop je de jaarlijkse vierdaagse? Hier kan je alles kwijt over Nijmegen O+ !
Nijmegen is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Gelderland. De gemeente heeft circa 161.000 inwoners en is daarmee de grootste in de provincie en de tiende van Nederland.

De stad Nijmegen ligt grotendeels op de linkeroever van de Waal, aan de voet van een stuwwal. Een deel van de gemeente ligt aan de overzijde van de rivier. Het betreft hier de zogenaamde Waalsprong, een recent geannexeerd gebied, waarin zich het dorp Lent en een deel van Oosterhout bevinden.

Dankzij de universiteit en hogeschool is Nijmegen tevens een heuse studentenstad.

http://www.ru.nl/

www.han.nl

Tevens is er een servicekantoor van de IB-Groep/Nijmegen!

Zoek je een woning in Nijmegen dan zijn de volgende sites handig:

www.sshn.nl (Stichting Studentenhuisvesting)
www.entree.nu (Site van alle woningbouwcorporatiesin de KAN-regio)
www.directwonen.nl (Site voor particulier huren)
www.interveste.nl (Site voor tijdelijk wonen (contract voor minstens 6 maanden))

Meer informatie over Nijmegen vind je op Wikipedia
Of op de website van de gemeente!
De buurten en wijken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wijken_en_buurten_in_Nijmegen
De straten: http://www.gaypnt.demon.nl/straatnamen/index.html
De Nijmeegse Vierdaagse- en de Zomerfeesten: 4daagsefeesten/Zomerfeesten - Nijmegen 2011

:o. Vorige delen !

Alle topics tot op heden! Voor de regenachtige zondag...

:'). De Stats !

Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks, thanx to Piles!!

Daar kan je ook de meeste fanatieke posters van dit draadje vinden!

:9~. De OP !

Hier vind je de OP terug O+.

w/ ~.De eerstvolgende meet: !

Klik hier!

pi_98984717
Wie kan de OP weer eens aanpassen, want ik geloof dat er wat plaatjes uit verdwenen zijn..
pi_98986587
Met zonder tieten!
pi_98986875
Zoals iedereen al weet heb ik een bijzonder interessant en uitdagend leven. Zo ben ik ieder weekend enkel op mijn kamer te vinden om te slapen, al zijn die momenten ook zeldzaam sinds ik met enige regelmaat wel een chickie hossel om mij mee te vermaken want baasch :7

Anyway, op deze bijzondere speciale zondag bevind ik mij toch maar weer eens op mijn kamer en ik bemerkte dat het toch wel een redelijke teringzooi was na twee weken fulltime aan de studie. Zodoende besloot ik maar eens wat op te gaan ruimen. Iedere man weet dat je alleen maar kan scoren bij een hosselmeisje als je een opgeruimde kamer hebt. Anders wilt zij dat eerst gaan doen want zo werkt dat blijkbaar bij vrouwen iets met prioriteiten enzo

Nu was ik bezig met het op orde maken van mijn op twee na heiligste bezit (naast mijn penis en mijn computer); mijn studieboekencollectie _O_ (insert - waar men dit nodig acht).

Ik heb mijzelf wel vaker afgevraagd, meestal zeulende met een tas met een shitload aan boeken erin op mijn schouders, wat deze nu eigenlijk bij elkaar zouden wegen...

Hierop ben ik begonnen met het opstellen van een werkplan, zoals van een academicus verwacht wordt. Hierin heb ik een globale planning opgenomen, mijn onderzoeksvraag tot in detail uitgewerkt, een powerberekening gemaakt en de kernwoorden voor mijn literatuuronderzoek bepaald.

Graag laat ik jullie mijn tussentijdse resultaten zien om zo aan de hand van de daaropvolgende discussie de validiteit van mijn onderzoek te bepalen en eventuele aanpassingen te kunnen maken aan mijn onderzoeksmethode of eventuele variabelen toe te voegen.

Zie hier, allereerst in figuur 1; de onderzoeksopstelling. Hierbij heb ik getracht de gehele stapel van studieboeken in één keer in beeld te krijgen.

Figuur 1: Onderzoeksopstelling

Hierop volgend laat ik, in figuur 2, het resultaat zien van de eerste meting. Daarbij is tevens het merk van de weegschaal gezien. In het uiteindelijke verslag komen type-nummer en ijkrapport terug in de bijlagen.

Figuur 2

Concluderende dat al mijn studieboeken bij elkaar een gewicht hebben van 66,0 kilogram, hierbij niet meegerekend alle lossen blokboeken die maandelijks gekocht dienen te worden, daag ik jullie uit een zelfde analyse uit te voeren. Daarnaast sta ik open, en moedig ik aan, om kritiek te leveren op mijn wijze van onderzoek.

Samenvatting: Ja, ik verveelde me :')
pi_98986891
Mijn langste post evah! w/
pi_98988074
Hoe kom je aan zoveel boeken?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_98988114
quote:
2s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe kom je aan zoveel boeken?
Kopen :')
pi_98988118
quote:
12s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ach kun je eindelijk een fatsoenlijke telefoon halen ^O^
Zoals?
pi_98988135
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:32 schreef Swine het volgende:

[..]

Kopen :')
Maar hoezo heb je er zoveel? Ik kan me niet voorstellen dat ik ook zulks een stapel krijg.
  zondag 3 juli 2011 @ 17:34:43 #10
95762 Swine
Donkeys
pi_98988197
quote:
9s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:33 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Maar hoezo heb je er zoveel? Ik kan me niet voorstellen dat ik ook zulks een stapel krijg.
Bekijk de boektitels en doe een gok welke studie ik zou doen ;)
pi_98988793
quote:
12s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:34 schreef Swine het volgende:

[..]

Bekijk de boektitels en doe een gok welke studie ik zou doen ;)
Geneeskunde ja.
pi_98991465
das een beste stapel
heb je wel in duplo gemeten?
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_98993041
Eigenlijk moet het officieel wel in triplo... :+

Ik heb zin in iets lekkers :') Misschien dat ik wel even naar de COOP fiets :')
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_98994287
Swine :')
Ik ben een meisje =)
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2011 @ 20:13:12 #15
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98994303
Als ik mijn studieboeken moet gaan opstapelen dan gaat de weegschaal kapoet. En niets triplo! Wat moet ik met 3 kapotte weegschalen?
pi_99000207
ik weeg zelf nog minder dan je boeken _O-
voor het aantal boeken dat ik heb geeft de weegschaal gewoon 0,0 aan :P
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:37:54 #17
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_99002014
Keukenweegschaal gaat niet zo ver, maar k denk een kleine 20 kg :P
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2011 @ 22:39:29 #18
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99002097
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je boeken CP! Niet je worst! :P
  zondag 3 juli 2011 @ 22:56:53 #19
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_99003018
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:03 schreef Swine het volgende:
Zoals iedereen al weet heb ik een bijzonder interessant en uitdagend leven. Zo ben ik ieder weekend enkel op mijn kamer te vinden om te slapen, al zijn die momenten ook zeldzaam sinds ik met enige regelmaat wel een chickie hossel om mij mee te vermaken want baasch :7

Anyway, op deze bijzondere speciale zondag bevind ik mij toch maar weer eens op mijn kamer en ik bemerkte dat het toch wel een redelijke teringzooi was na twee weken fulltime aan de studie. Zodoende besloot ik maar eens wat op te gaan ruimen. Iedere man weet dat je alleen maar kan scoren bij een hosselmeisje als je een opgeruimde kamer hebt. Anders wilt zij dat eerst gaan doen want zo werkt dat blijkbaar bij vrouwen iets met prioriteiten enzo

Nu was ik bezig met het op orde maken van mijn op twee na heiligste bezit (naast mijn penis en mijn computer); mijn studieboekencollectie _O_ (insert - waar men dit nodig acht).

Ik heb mijzelf wel vaker afgevraagd, meestal zeulende met een tas met een shitload aan boeken erin op mijn schouders, wat deze nu eigenlijk bij elkaar zouden wegen...

Hierop ben ik begonnen met het opstellen van een werkplan, zoals van een academicus verwacht wordt. Hierin heb ik een globale planning opgenomen, mijn onderzoeksvraag tot in detail uitgewerkt, een powerberekening gemaakt en de kernwoorden voor mijn literatuuronderzoek bepaald.

Graag laat ik jullie mijn tussentijdse resultaten zien om zo aan de hand van de daaropvolgende discussie de validiteit van mijn onderzoek te bepalen en eventuele aanpassingen te kunnen maken aan mijn onderzoeksmethode of eventuele variabelen toe te voegen.

Zie hier, allereerst in figuur 1; de onderzoeksopstelling. Hierbij heb ik getracht de gehele stapel van studieboeken in één keer in beeld te krijgen.

[ afbeelding ]
Figuur 1: Onderzoeksopstelling

Hierop volgend laat ik, in figuur 2, het resultaat zien van de eerste meting. Daarbij is tevens het merk van de weegschaal gezien. In het uiteindelijke verslag komen type-nummer en ijkrapport terug in de bijlagen.
[ afbeelding ]
Figuur 2

Concluderende dat al mijn studieboeken bij elkaar een gewicht hebben van 66,0 kilogram, hierbij niet meegerekend alle lossen blokboeken die maandelijks gekocht dienen te worden, daag ik jullie uit een zelfde analyse uit te voeren. Daarnaast sta ik open, en moedig ik aan, om kritiek te leveren op mijn wijze van onderzoek.

Samenvatting: Ja, ik verveelde me :')
TLDR? :P
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2011 @ 23:01:22 #20
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99003268
quote:
12s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:56 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

TLDR? :P
Samenvatting: Swine is een autist en weegt boeken. :7
  zondag 3 juli 2011 @ 23:01:58 #21
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_99003307
Leuke samenvatting :D
pi_99003316
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:57 schreef sjeppert het volgende:
das een beste stapel
heb je wel in duplo gemeten?

:?
  zondag 3 juli 2011 @ 23:12:44 #23
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_99003892
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als je je als IPO'er daardoor laat tegenhouden, haal je die studie nooit :P.
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:05 schreef swarmahoer het volgende:
ik weeg zelf nog minder dan je boeken _O-
Dude :')

Studieboeken zal bij mij ook niet veel zijn, meeste al verkocht. Wel nog wat gewone boeken, maar die zijn ook niet echt zwaar.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_99004068
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:12 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Als je je als IPO'er daardoor laat tegenhouden, haal je die studie nooit :P.

[..]

Dude :')

Studieboeken zal bij mij ook niet veel zijn, meeste al verkocht. Wel nog wat gewone boeken, maar die zijn ook niet echt zwaar.
ik weeg ook geen 60 hoor. Gok ik
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2011 @ 23:17:26 #25
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99004104
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:?
Ja hoeveel van die lego-bakstenen waren het eigenlijk? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')