*geeft geld*quote:Op zondag 3 juli 2011 15:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
komt elaan dat is dan 2 eulo, vijftig.
Alleen piemels in de lapo, anders te vies.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:33 schreef FreezePop het volgende:
Van breezer had ik wel het woord piemel in de TT verwacht
Bosvluchten, gloene thee, yasmeen thee, aaldbei, flamboos.quote:
looibos is even uit de voorraad.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Geen rooibos? Oh, dan ga ik wel naar de buren
voorraad?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
looibos is even uit de voorraad.[ afbeelding ]
jaquote:Op zondag 3 juli 2011 15:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
waarom niet? is logisch nadenken zo moeilijk?
Ik vond het al zo raar dat ze altijd een oortje in heeft en praat.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Klopt, het is een undercoverhond die voor de AIVD werkt.
Dat is wel raar ja, want de standaard undercoverhond heeft een zendertje in zijn kont en laat scheetjes voor communicatie.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat ze altijd een oortje in heeft en praat.
Loempiasquote:Op zondag 3 juli 2011 15:43 schreef sharr het volgende:
Over babi pangang gesproken, ik heb gruwelijk zin in een bamiloempia met kipsaté.
dierenarts nu!quote:Op zondag 3 juli 2011 15:45 schreef sharr het volgende:
Maar serieus. Hij kan niet meer liggen, kan ineens bijna niet meer lopen, blijft piepen en valt ineens om.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:45 schreef sharr het volgende:
Maar serieus. Hij kan niet meer liggen, kan ineens bijna niet meer lopen, blijft piepen en valt ineens om.![]()
Ooo wat leuk, bedankt!quote:Op zondag 3 juli 2011 15:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb al besteld voor ons in de TT gekkerd.
Heeft het zusje je geslagen?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jonguhhh mn kin doet pijn, opgezwolluhhh alles.
Uhoh, wat heb je gedaan?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jonguhhh mn kin doet pijn, opgezwolluhhh alles.
Maakt me niet uit, het was sowieso smerig.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:53 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Was altijd alleen voor grotere meisjes
Klips en ik waren half 4 wakker. En toen hoorden we vreeeemde geluiden uit de kamer van m'n broertjequote:
Freezepop heeft gelijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:55 schreef FreezePop het volgende:
Fristi en die andere aardbeien melk troep
Chocomel voor de eckte
Niettes. Hoewel chocomel ook wel heerlijk isquote:
oh jeequote:Op zondag 3 juli 2011 15:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klips en ik waren half 4 wakker. En toen hoorden we vreeeemde geluiden uit de kamer van m'n broertje
Ja, voor het eerstquote:Op zondag 3 juli 2011 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh jeebleef zn vriendinnetje ook slapen ja?
Wat watquote:Op zondag 3 juli 2011 15:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klips en ik waren half 4 wakker. En toen hoorden we vreeeemde geluiden uit de kamer van m'n broertje
Weer. Half 2 ook al, vertelde die me vanmorgenquote:Op zondag 3 juli 2011 15:57 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Om half 4 's nachts al weer bezig of nog steeds bezig?
mja ik deed opeens 16 klachten in 1 topic, dat werd niet gewaardeerd denk ik en veel sc dus tja tja jmrquote:Op zondag 3 juli 2011 15:56 schreef MultiBanaan het volgende:
Ludo Sanders vindt het niet klachtwaardig
Yoko Ono?quote:
haha awwquote:
Heb je m overhoord dan? Of kon je dat aan de geluiden horenquote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef Bloempje. het volgende:
En broertje scheen dronken te zijn. Best knap van m nog dat ie dan nog iets wist te presteren
Ik heb vanmorgen broertje en vriendinnetje gevraagd of ze om half 4 niet keimoe waren. En toen vertelde vriendinnetje dat broertje dronken was. Of licht aangeschoten, dat zei broertje in elk geval.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb je m overhoord dan? Of kon je dat aan de geluiden horen
Noem het maar lief, dat bed klonk of het op instorten stond.quote:
Wat lief.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Noem het maar lief, dat bed klonk of het op instorten stond.
Ouders waren weg, ik slaap op zolder, dus dat viel nog meequote:Op zondag 3 juli 2011 16:00 schreef MultiBanaan het volgende:
In het huis hier zou je gewoon het hele huis wakker maken met dat soort grappen
Hij klonk in elk geval of ie het naar z'n zin had. Broertje dan, bed niet.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:02 schreef MultiBanaan het volgende:
Lucky basterds, kregen jullie in ieder geval geen stof in jullie ogen
Ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:03 schreef MultiBanaan het volgende:
Heeft er iemand hier 30 seconds to mars wel eens live gehoord?
Fuck die bedden, niemand geef een fuck hoe ze zich voelenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:03 schreef sharr het volgende:
Ik denk dat bedden het op die momenten over het algemeen niet zo naar hun zin hebben.
Neuh, dat van mij vindt het ook nooit leukquote:Op zondag 3 juli 2011 16:03 schreef sharr het volgende:
Ik denk dat bedden het op die momenten over het algemeen niet zo naar hun zin hebben.
liever nietquote:Op zondag 3 juli 2011 16:03 schreef MultiBanaan het volgende:
Heeft er iemand hier 30 seconds to mars wel eens live gehoord?
Ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:04 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
En zijn ze echt zo slecht als veel mensen zeggen?
Jouw brotha?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Broertje wordt wakker, roept mama en gaat rondjes lopen door de woonkamer
wat een avonturen....quote:Op zondag 3 juli 2011 16:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tongzoenen ze ook met het publiek? Zoals Enrique Iglesias.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja.
Althans, als ze zingen wel. Negen van de tien keer laten ze het publiek zingen of lullen door de muziek door. Alleen de schreeuwen maakt hij wel redelijk oke. Ook wel een hele show en veel interactie met het publiek, maakt het wel beter.
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke dus wel een genieten show maken ze er vanquote:Op zondag 3 juli 2011 16:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja.
Althans, als ze zingen wel. Negen van de tien keer laten ze het publiek zingen of lullen door de muziek door. Alleen de schreeuwen maakt hij wel redelijk oke. Ook wel een hele show en veel interactie met het publiek, maakt het wel beter.
Dat doet ie voor de show, hij is natuurlijk gewoon een bruinwerkerquote:Op zondag 3 juli 2011 16:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Tongzoenen ze ook met het publiek? Zoals Enrique Iglesias.
Dat nog net niet. Ze haalden wel 40 mensen het podium op.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:05 schreef Beach het volgende:
[..]
watquote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat doet ie voor de show, hij is natuurlijk gewoon een bruinwerker
jaloers omgquote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Ze haalden wel 40 mensen het podium op.
Doet die gast van Bloodhound Gan trouwens ook, en Billie Joe van Green Dayquote:Op zondag 3 juli 2011 16:05 schreef Beach het volgende:
[..]
bahquote:Op zondag 3 juli 2011 16:07 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Doet die gast van Bloodhound Gan trouwens ook, en Billie Joe van Green Day
goeie troll welquote:Op zondag 3 juli 2011 16:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Samen met mijn vader moeten douchen
Jezus
Michael Bogart de wielrenner?quote:
dikzakquote:Op zondag 3 juli 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omg allemaal dikke mensen op mtv en nu voel ik me ook dik D:
Nee gekkie, dan moet je je juist dun voelen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
die tweedequote:Op zondag 3 juli 2011 16:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Michael Bogart de wielrenner?
Of Humphrey Boogerd de acteur.
Ik begrijp niet eens hoe je dat voor elkaar krijgtquote:Op zondag 3 juli 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Michael Bogart de wielrenner?
Of Humphrey Boogerd de acteur.
Dat gebeurde vroeger bij ons ookquote:Op zondag 3 juli 2011 16:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik mis werken bij de AH en tassen vol eten en drinken meenemen wat verkeerd binnen kwam
gewoon ik sport ook niet enzo allesquote:Op zondag 3 juli 2011 16:13 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik begrijp niet eens hoe je dat voor elkaar krijgt
Nu begrijp ik er helemaal niks meer vanquote:Op zondag 3 juli 2011 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een bak chocolade ijs erbij gepakt, bohh dan maar dik
Ik ook nietquote:Op zondag 3 juli 2011 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon ik sport ook niet enzo alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voordeel van hoogste in functie zijn op manager naquote:Op zondag 3 juli 2011 16:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat gebeurde vroeger bij ons ookalleen zijn ze daar vanafgestapt op een gegeven moment
je leeft maar een keer gekkkquote:Op zondag 3 juli 2011 16:14 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nu begrijp ik er helemaal niks meer van![]()
Levensgenieter wel
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Voordeel van hoogste in functie zijn op manager na
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit, gewoon lekker van het leven genieten, doe ik ook
Ja, het gaat toch door wel dan ja?quote:
1 2 3 | <?php hallo ?> |
1 | hallo |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• hallo
hallo
[url]hallo[/url]
hallo
hallo
* sharrhallo
[flickrset]hallo[/flickrset]
[flickr]hallo[/flickr]
[youtube]hallo[/youtube]
[img]hallo[/img]
hallo
hallo
hallo
hallo
Oh, okequote:Op zondag 3 juli 2011 16:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Moet nu wel, ik wil graag aangeraakt worden weetje
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:19 schreef sharr het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]SharrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• hallo
hallo
[url]hallo[/url]
hallo
hallo
* sharrhallo
[ [url=hallo]Flickr Photoset[/url] ]
[ [url=hallo]afbeelding[/url] ]
[youtube]hallo[/youtube]
hallo
hallo
hallo
hallo![]()
Ok! Ik trek mijn stinkkleren aan hoor, ga me niet optutten voor zoietsquote:Op zondag 3 juli 2011 16:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, okeik zal m'n schoenen poetsen en m'n galajurk uit de kast trekken.
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:19 schreef sharr het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• hallo
hallo
[url]hallo[/url]
hallo
hallo
* sharrhallo
[ [url=hallo]Flickr Photoset[/url] ]
[youtube]hallo[/youtube]
hallo
hallo
hallo
hallo;)0);););)00:));))0:)):))
Oh oke, dan laat ik m'n katten een paar keer met m'n schoenen gooien, dat vinden ze toch heel leukquote:Op zondag 3 juli 2011 16:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ok! Ik trek mijn stinkkleren aan hoor, ga me niet optutten voor zoiets
Maar ik heb geen warm water meerquote:Op zondag 3 juli 2011 16:22 schreef Bloempje. het volgende:
En, als je stinkt ga ik je niet aanraken.
Heb je een waterkoker?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar ik heb geen warm water meergeiser kapot
Dan kun je best water opwarmen en schoon worden jongeman.quote:
Nou, dan blijf ik een kilometer uit de buurt, dus dat is dan niet zo gezelligquote:
Dappermarkt hebben verkopen xxxxxxxxxxl kleren, serieusquote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef sharr het volgende:
Weet iemand waar je een gigantisch vest kan kopen waar je in kan verdrinken? Ik wil zo'n ding aan.
Dappermarkt wat!?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dappermarkt hebben verkopen xxxxxxxxxxl kleren, serieus
Jep. Niet zo heel vaak though.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meisje tochBen je wel eens in Amsterdam geweest?
Amsterdam!quote:Op zondag 3 juli 2011 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meisje tochBen je wel eens in Amsterdam geweest?
stopt hetquote:Op zondag 3 juli 2011 17:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
BLOEMPJE ER SCHOKKEND NIUEWS OVER GLEE
je bent een bitch.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:13 schreef Flippiee het volgende:
Als ik geniet van bitchy mensen, wat zegt dat over mij.
xoxo Gossip Girl
gleequote:Op zondag 3 juli 2011 17:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
BLOEMPJE ER SCHOKKEND NIUEWS OVER GLEE
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]er stond in de spoilerbalk dat er een plaatje in zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flaming hot
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]JanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Klacht: het is frietquote:Op zondag 3 juli 2011 18:12 schreef Flippiee het volgende:
Klacht: nog tentamens hebben
Subklacht: geen concentratie om te leren
Bonusklacht: trek hebben in patat
Antiklacht: Gossip girl
quote:
Klaagbaakquote:Op zondag 3 juli 2011 18:12 schreef Flippiee het volgende:
Klacht: je vergat 450 euro brankquote:
Wel vooruit, ik spuug mn gal daar wel.quote:
Wanneer heb jij nog tentamen dan? Ik heb er woensdag nog een, stelletje nazi's daarquote:Op zondag 3 juli 2011 18:12 schreef Flippiee het volgende:
Klacht: gemeenquote:Op zondag 3 juli 2011 18:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Klacht: je bent een mongool
Anti-klacht: patat
sryquote:Op zondag 3 juli 2011 18:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klacht: je vergat 450 euro brank
Antiklacht: patat
[..]
Wel vooruit, ik spuug mn gal daar wel.
MAANDAG EN DINSDAG. Dan heb ik serieus 12 dagen lang tentamens gehadquote:Op zondag 3 juli 2011 18:14 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Wanneer heb jij nog tentamen dan? Ik heb er woensdag nog een, stelletje nazi's daar
Ik ga er echt nauwelijks voor leren, dinsdag sowieso naar de plas, want het wordt dan mooi weer
Een typische klaagvrouw. Nu word ik later een typische oude klaagkattenvrouw. Gewoon 4 katten in een appartementje en ik daarbij.quote:
En ik ben dan je buurmanquote:Op zondag 3 juli 2011 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een typische klaagvrouw. Nu word ik later een typische oude klaagkattenvrouw. Gewoon 4 katten in een appartementje en ik daarbij.
Gelukkig, dan had je warm water mogen lenen hoor als je boiler het niet meer deed. En een douche ook, want stinkende buurmannenquote:
Whut?quote:
Ik walg nu al van jequote:Op zondag 3 juli 2011 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een typische klaagvrouw. Nu word ik later een typische oude klaagkattenvrouw. Gewoon 4 katten in een appartementje en ik daarbij.
En jij een kopje suikerquote:Op zondag 3 juli 2011 18:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig, dan had je warm water mogen lenen hoor als je boiler het niet meer deed. En een douche ook.
Ik walg ook al van mezelfquote:
Yesquote:
Waarom moet je nou vertellen dat ik omgebouwd benquote:
doeiquote:Op zondag 3 juli 2011 18:34 schreef Flippiee het volgende:
Veel plezier he met jullie gay gedoe. Ik ben weg kusje
Nep-homoquote:Op zondag 3 juli 2011 18:34 schreef Flippiee het volgende:
Veel plezier he met jullie gay gedoe. Ik ben weg kusje
Ik heb zo een gevoel dat het niet dé omdatappel is. Wel meer mensen gebruiken die naam/term omdat FOK!kers.quote:
Dit, en daarnaast begint haar nick hier op FOK! met een hoofdletter.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb zo een gevoel dat het niet dé omdatappel is. Wel meer mensen gebruiken die naam/term omdat FOK!kers.
Ik luister liever 9th Regiment on Foot. Sorry.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:09 schreef FreezePop het volgende:
1 - Go to wikipedia and hit random. The first random wikipedia article you get is the name of your band.
2 - Go to quotationspage.com and hit random. The last four or five words of the very last quote of the page is the title of your first album.
3 - Go to flickr and click on “explore the last seven days”. Third picture no matter what it is, will be your album cover.
4 - Use photoshop or similar to put it all together.
[ afbeelding ]
96th regiment on foot is de coolste band naam ooit.
Luie donder.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:28 schreef Henkie94 het volgende:
Te lui om in elkaar te zetten.
He Can't Help Himself door Guilly d'Herbemont. Albumcover is een verrotte Dodge. http://www.flickr.com/photos/g_a_photography/5879363834/
gr gr
Dat is ook nieuw sinds kortquote:Op zondag 3 juli 2011 20:31 schreef sharr het volgende:
Sinds wanneer zegt Fok! over hoeveel reacties het topic sluit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |