SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Dan zal het ook nooit gaan kloppen voor je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ik maak geen vrienden met weegschalen, daar ga ik niet eens op staan, tenzij hij woest aantrekkelijk is natuurlijkquote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik weet niet of het me aantrekkelijker maakt, maar ik heb zojuist vriendschap gesloten met de weegschaal. Slechts 81,5 kilo met kleren aan
Ik wil helemaal niks, ik heb gewoon een hekel aan sommige uitdrukkingen.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zal het ook nooit gaan kloppen voor je!
Wat wil je nou!!!!?
Vrouwen...
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef Kluts het volgende:
Nee dit dan.whahaha, FREAK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Op onze weegschaal kan je ook nog eens het vetpercentage en waterpercentage van je lichaam meten.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik maak geen vrienden met weegschalen, daar ga ik niet eens op staan, tenzij hij woest aantrekkelijk is natuurlijk
and I really don't give a shitquote:Op zondag 3 juli 2011 13:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Op onze weegschaal kan je ook nog eens het vetpercentage en waterpercentage van je lichaam meten.
Nee dit dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dat wil ik toch helemaal niet weten!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Op onze weegschaal kan je ook nog eens het vetpercentage en waterpercentage van je lichaam meten.
jouw leeftijdscategorie, toch mam?quote:
Nee dit dan.Je bent gewoon teleurgesteld dat hij jou dus niet wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Ik ook niet, maar mensen begonnen te zeuren over dat ik toch zo mager werd de laatste tijd. Ik alles ontkennen natuurlijk, maar ze hadden dus gelijk, blijkbaar, ofzo. Nouja, toch wel eenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
and I really don't give a shit
Ik sluit vrienden met oude broeken die ik na meer dan een jaar weer pas
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jouw leeftijdscategorie, toch mam?
quote:
mager.. dat ben ik al decennia niet meerquote:Op zondag 3 juli 2011 13:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mensen begonnen te zeuren over dat ik toch zo mager werd de laatste tijd. Ik alles ontkennen natuurlijk, maar ze hadden dus gelijk, blijkbaar, ofzo. Nouja, toch wel eenmomentje evengoed
jawel, en heul diep begraven graagquote:
En dan goed straks met touw vastbinden.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In een heel groot stuk plastic zeil misschien.
1998quote:Op zondag 3 juli 2011 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mager.. dat ben ik al decennia niet meer
Geen doorzichtig plastic danquote:Op zondag 3 juli 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In een heel groot stuk plastic zeil misschien.
quote:
tot een jaar of 8... daarna werd ik een propjequote:
Blok beton, zee, beetje die richting op?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En dan goed straks met touw vastbinden.
ieehhhh.. jij zou m doen!quote:
Juist wel dan zie je hem rottenquote:
Dat maak jij los in mij.quote:
quote:
Als ik iedereen zou doen die niet gelijk dood hoeft van me, dan blijft er weinig van me over na een tijdjequote:
Je kan natuurlijk ook wat gemakkelijker worden in je doodsverwensingenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik iedereen zou doen die niet gelijk dood hoeft van me, dan blijft er weinig van me over na een tijdje
vuige sletquote:Op zondag 3 juli 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik iedereen zou doen die niet gelijk dood hoeft van me, dan blijft er weinig van me over na een tijdje
Omdat twitter voor domme josti's is.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:03 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
WAT IS HIER MOEILIJK AAN??
Waarom vullen daar mensen hun e-mail adres in ipv hun twitter account.
Same here, maar in vergelijking met hequote:Op zondag 3 juli 2011 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mager.. dat ben ik al decennia niet meer
Hoeveel tijd is er nog voor je er aan onderdoor gaat?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
vergelijking met wie?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Same here, maar in vergelijking met he
diequote:
Moi, voorheenquote:
quote:
Ik want anders krijg ik geen geld.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Who needs Twitter when you've got [Singles]?
ik eis bewijsquote:
Ik moet weer eens wat meer gaan twitterenquote:
you do, my dear Q.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Who needs Twitter when you've got [Singles]?
Ongetwijfeld iets met waarheden die ze liever niet had willen horen.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:06 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, nu ben ik wel nieuwsgierig naar het stampopspiritshart-moment
ik twitter best oke, niet te veel, niet te weinig, en maar weinig mensen in mn lijstquote:Op zondag 3 juli 2011 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet weer eens wat meer gaan twitteren
Mensen hebben vast meer interesse in mij dan ik zelf denk!
Twitter en account horen aan elkaar vastquote:Op zondag 3 juli 2011 14:03 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
WAT IS HIER MOEILIJK AAN??
Waarom vullen daar mensen hun e-mail adres in ipv hun twitter account.
Een man van zijn leeftijd kan maar 1 keer schieten en dat schot is vaak nog niet zo veel ook.quote:
Even aanpassen, bedankt.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twitter en account horen aan elkaar vast
Ik heb twitter, en een stel mensen die ik volg en er zit er niet een bij die elk moment van de dag meldt wat ie aan het doen is hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 14:07 schreef Bartholomeus het volgende:
Oh en:
Ik hoef toch niet te weten wat een ander zo van minuut tot minuut aan het doen is? En wat ik allemaal aan het doen ben vertel ik je wel op een andere manier als dat enigszins relevant mocht zijn
Je kunt alles ook combineren he. Dus één programmaatje waarbij hetzelfde berichtje op je Hyves, Twitter en FB gezet wordt.quote:
Zo dat is handigquote:Op zondag 3 juli 2011 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt alles ook combineren he. Dus één programmaatje waarbij hetzelfde berichtje op je Hyves, Twitter en FB gezet wordt.
Ja, dat zie ik tot mijn grote ergernis al wel eens voorbijkomen op FB ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt alles ook combineren he. Dus één programmaatje waarbij hetzelfde berichtje op je Hyves, Twitter en FB gezet wordt.
Je hebt Q. op Twitter?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb twitter, en een stel mensen die ik volg en er zit er niet een bij die elk moment van de dag meldt wat ie aan het doen is hoor
ik wel, en die meld niet alles. hier meld ie meerquote:
Ik kan wel selectief zijn!quote:Op zondag 3 juli 2011 14:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wel, en die meld niet alles. hier meld ie meer
Men wenst niet onder ede te getuigenquote:
Heb het wel maar gebruik het nooitquote:Op zondag 3 juli 2011 14:09 schreef Graseter het volgende:
Ik vind het al veel als ik een keer per maand twitter.
Ik heb dus iemand op m'n FB staan die de account heeft gekoppeld aan d'r Twitter. Kan best, al hebben die hashtags dan weinig nut. Maar dat is echt zo iemand die vertelt wat ze dan aan het doen is. 'In de trein naar blahdieblah.' 'Nageltjes aan het lakken.' 'CSI aan het kijken.' Ik heb ook wel van die momenten, maar niet tien keer per dagquote:Op zondag 3 juli 2011 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb twitter, en een stel mensen die ik volg en er zit er niet een bij die elk moment van de dag meldt wat ie aan het doen is hoor
soms welquote:
Wat ik op FOK wel es van z'n tweets zie, moet ik altijd aan Kortjakje denken. Doordeweeks alleen maar zeiken dat 'ie overal last van heeft, en ondertussen in het weekend zuipen en feesten.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik wel, en die meld niet alles. hier meld ie meer
wat een partypoopersquote:Op zondag 3 juli 2011 14:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Men wenst niet onder ede te getuigen
ja, maar dat is Q.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ik op FOK wel es van z'n tweets zie, moet ik altijd aan Kortjakje denken. Doordeweeks alleen maar zeiken dat 'ie overal last van heeft, en ondertussen in het weekend zuipen en feesten.
Ja, maar wij welquote:Op zondag 3 juli 2011 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongetwijfeld iets met waarheden die ze liever niet had willen horen.
maar.. maar.. het is zondagquote:
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ik op FOK wel es van z'n tweets zie, moet ik altijd aan Kortjakje denken. Doordeweeks alleen maar zeiken dat 'ie overal last van heeft, en ondertussen in het weekend zuipen en feesten.
Vandaar de dramaqueenact dat ze het niet allemaal wil herhalen.quote:
Zondag is de dag des Heeresquote:
Wat is dat nou? Als ik drama wil, veroorzaak ik het zelf wel. Ik wil met popcorn meegenieten!quote:Op zondag 3 juli 2011 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar de dramaqueenact dat ze het niet allemaal wil herhalen.
sja, ik hoef niet te werken morgen.. en tot nu toe de hele week nietquote:
Then again, het klimaat bij ons kantoor is ook gewoon Heel Erg Slecht, ik ben ook niet bepaald de enige die er last van heeft, ziekteverzuim is ook hoog.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van mijn God niet. Seks ook niet. Zelfs niet na het huwelijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van mijn god mag er gewoon gewerkt worden
Jouw god is een stem in jouw hoofd.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van mijn god mag er gewoon gewerkt worden
Wat een klotegod geloof jij in danquote:Op zondag 3 juli 2011 14:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Van mijn God niet. Seks ook niet. Zelfs niet na het huwelijk.
Wat zal jouw God trots op mij zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 14:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Van mijn God niet. Seks ook niet. Zelfs niet na het huwelijk.
Ja, ik stel m keer op keer teleurquote:
Nog niks gevonden?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mja, ik moet gaan douchen en dan naar de bus, want mn zus heeft een woning waar ik naar moet gaan kijken. Stom mens. Ik heb die woning veel harder nodig
Ziekteverzuim betekent dat er niet verzuimd wordt. En dat is goed. Volgens diezelfde tweets werken al je collega's altijd thuis, dus hoe kunnen ze dan last hebben van het klimaat in het kantoorpand. Tot slot is 'slecht klimaat' net zoiets als 'griep'. Als je roept dat je er last van hebt, stopt iedereen met nadenken en is het in één keer geaccepteerd dat je op kosten van de werkgever thuis gaat zitten.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:15 schreef Q. het volgende:
Then again, het klimaat bij ons kantoor is ook gewoon Heel Erg Slecht, ik ben ook niet bepaald de enige die er last van heeft, ziekteverzuim is ook hoog.
nopequote:
Nou, dat scheelt mij een hoop typen Air.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ziekteverzuim betekent dat er niet verzuimd wordt. En dat is goed. Volgens diezelfde tweets werken al je collega's altijd thuis, dus hoe kunnen ze dan last hebben van het klimaat in het kantoorpand. Tot slot is 'slecht klimaat' net zoiets als 'griep'. Als je roept dat je er last van hebt, stopt iedereen met nadenken en is het in één keer geaccepteerd dat je op kosten van de werkgever thuis gaat zitten.
Wil je in beuningen blijven?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nope
misschien dat ik volgende week naar een eengezinswoning in beuningen mag kijken, maar ligt aan of ik genoeg verdien
GRIEP!!quote:Op zondag 3 juli 2011 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ziekteverzuim betekent dat er niet verzuimd wordt. En dat is goed. Volgens diezelfde tweets werken al je collega's altijd thuis, dus hoe kunnen ze dan last hebben van het klimaat in het kantoorpand. Tot slot is 'slecht klimaat' net zoiets als 'griep'. Als je roept dat je er last van hebt, stopt iedereen met nadenken en is het in één keer geaccepteerd dat je op kosten van de werkgever thuis gaat zitten.
in de buurt is ook goed.. liefst nijmegen natuurlijk..quote:Op zondag 3 juli 2011 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je in beuningen blijven?
Of is in de buurt ook goed?
Zal eens rondvragen voor jequote:Op zondag 3 juli 2011 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in de buurt is ook goed.. liefst nijmegen natuurlijk..
tof, thanksquote:
Hihihi ze zei kutgatquote:Op zondag 3 juli 2011 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mja, nu echt douchen, anders red ik die bus echt niet, en in dat kutgat hier rijd ie maar een keer in het uur
quote:
Hoe voelt dat nou es om van de andere kant mee te maken?quote:
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou es om van de andere kant mee te maken?
Normaalgesproken typ jij toch alles uit voor een ander?quote:
Ah, zo.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Normaalgesproken typ jij toch alles uit voor een ander?
quote:Arriva was battling to get its buses running on time today ahead of the big test tomorrow, when the new bus service facing its first working day.
Complaints about buses showing up very late were received across the island today. Arriva said the fact that some drivers had not turned up had had a ripple affect on the network, and the buses also suffered some electronic glitches. (Some 30 drivers did not turn up, according to unofficial sources)
Dus ook Malta heeft problemen.quote:
Problemen genoegquote:
Wij hebben hier geen rellen omdat het land failliet isquote:
Net Nederland dusquote:
+1quote:
Bullshit, in Nederland hebben we helemaal geen problemen. Kijk eens in een land als Griekenland, daar zijn pas problemen.quote:
Ach, dat zeiken is iets typisch Nederlands denk ik. Ik ken hier een paar nederlanders, en die lopen te zeiken dat het zo warm is. Ga hier dan ook niet wonen, denk ik dan.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Bullshit, in Nederland hebben we helemaal geen problemen. Kijk eens in een land als Griekenland, daar zijn pas problemen.
Zeiknederlanders allemaal.
Ga weg van Fok danquote:Op zondag 3 juli 2011 14:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik hoop echt dat ik de bus niet gemist heb
Serieus.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, dat zeiken is iets typisch Nederlands denk ik. Ik ken hier een paar nederlanders, en die lopen te zeiken dat het zo warm is. Ga hier dan ook niet wonen, denk ik dan.
We kunnen erop zeiken wat we willen, maar elk land heeft wel iets kuts. Het is in ieder geval geen België.quote:
Ach over een uur gaat er weer 1quote:Op zondag 3 juli 2011 14:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik hoop echt dat ik de bus niet gemist heb
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Griekenland heeft geen problemen. Kijk maar naar Libië.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Bullshit, in Nederland hebben we helemaal geen problemen. Kijk eens in een land als Griekenland, daar zijn pas problemen.
Zeiknederlanders allemaal.
sta al lang bij de bushaltequote:
en de zon schijntquote:
True Necro kult blackmetal natuurlijkquote:
En het is typisch Nederlands om te denkend at alleen wij zeiken.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, dat zeiken is iets typisch Nederlands denk ik. Ik ken hier een paar nederlanders, en die lopen te zeiken dat het zo warm is. Ga hier dan ook niet wonen, denk ik dan.
Die kent Spotify niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
True Necro kult blackmetal natuurlijk
Logisch die bands zitten daar ook nietquote:
Ze hebben ook maar 3 albums van Parkway Drive.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch die bands zitten daar ook niet
ja, en me aangekleed, en de afwas in de keuken gezet, en me opgemaaktquote:
De tering.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, en me aangekleed, en de afwas in de keuken gezet, en me opgemaakt
soms kan ik wel snel zijnquote:
Er zijn weinig landen met zo weinig problemen als nederland dus je moet niet zeiken.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Griekenland heeft geen problemen. Kijk maar naar Libië.
Dat is wel een leuke band. Gisteren gezien.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze hebben ook maar 3 albums van Parkway Drive.
En dat alles in 3 uurquote:Op zondag 3 juli 2011 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, en me aangekleed, en de afwas in de keuken gezet, en me opgemaakt
Watwatwatwat? Waar?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke band. Gisteren gezien.
[..]
En dat alles in 3 uur
Dat maak ik zelf nog wel uitquote:Op zondag 3 juli 2011 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn weinig landen met zo weinig problemen als nederland dus je moet niet zeiken.
Fortarock gisterenquote:
Allemaal relatief. Ik loop ook te zeiken als ik in de file sta.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn weinig landen met zo weinig problemen als nederland dus je moet niet zeiken.
wat lul jij nou, zei om 14.21 dat ik ging douchenquote:Op zondag 3 juli 2011 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke band. Gisteren gezien.
[..]
En dat alles in 3 uur
Gisteren zekerquote:Op zondag 3 juli 2011 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat lul jij nou, zei om 14.21 dat ik ging douchen
True natuurlijk. Nou ja, Fransen en Maltesers zeiken niet, die staken gewoon directquote:Op zondag 3 juli 2011 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
En het is typisch Nederlands om te denkend at alleen wij zeiken.
Volgende keer beter. Of je moet gewoon even naar Australië toequote:Op zondag 3 juli 2011 15:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Parkway Drive was in Nederland en ik heb het gemist.
Ach ik had ze vorige week op Graspop gezien.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer beter. Of je moet gewoon even naar Australië toe
Veelquote:Op zondag 3 juli 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
Pfff ik moet een salarisindicatie geven, lastig vind ik dat.
quote:
Idd, jij bent onbetaalbaar.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
Nieuwe baan?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
Ja, dat was gaaf om te zienquote:Op zondag 3 juli 2011 15:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ach ik had ze vorige week op Graspop gezien.Zat de gitarist gister ook nog in een rolstoel?
Balkendenorm is goed uitganspuntquote:Op zondag 3 juli 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
Nee dat helaas nog niet. Maar op zoek, ben mijn baas zo zatquote:
Goed bezig!quote:Op zondag 3 juli 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat helaas nog niet. Maar op zoek, ben mijn baas zo zat
Kan ze niet voor jou komen werken?quote:
Google er dan naar.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:45 schreef missbehavin het volgende:
Punt is dat ik vind dat ik nu echt te weinig verdien, maar hoeveel het dan wel zou moeten zijn vind ik lastig.
Dat is ook lastig.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:45 schreef missbehavin het volgende:
Punt is dat ik vind dat ik nu echt te weinig verdien, maar hoeveel het dan wel zou moeten zijn vind ik lastig.
Ja dat ben ik ook aan het doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Google er dan naar.
Heb je een beetje een idee wat redelijk is en kan je aan de hand daarvan een indicatie geven
Groot gelijkquote:Op zondag 3 juli 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat helaas nog niet. Maar op zoek, ben mijn baas zo zat
quote:
Gewoon lenen dat geldquote:
Dan moet je wel iets te bieden hebben.quote:
Goed geregeldquote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga naar een land waar mijn nettomaandsalaris het gemiddelde brutojaarsalaris is...![]()
Oh dat heb ik op zich wel hoor.quote:
Dat zal ik ook wel hebbenquote:Op zondag 3 juli 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:
Volgens loonwijzer is het gemiddeld uurloon bijna het dubbele van wat ik nu verdien.
Zoals?quote:
Tettenquote:
Ik ben best een goede secretaresse al zeg ik het zelf. Ik kan snel schakelen en plannen en ik kan makkelijk communiceren (behalve mijn baasquote:
Die doen niet mee hoor.quote:
Welke regio?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben best een goede secretaresse al zeg ik het zelf. Ik kan snel schakelen en plannen en ik kan makkelijk communiceren (behalve mijn baas)
Oh en ik kan goed typen natuurlijk
Omgeving Deventerquote:
Da's een beetje uit de buurt helaasquote:
Dat is dus het probleem bij een hoop leuke vacaturesquote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Da's een beetje uit de buurt helaas
succes!quote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga naar een land waar mijn nettomaandsalaris het gemiddelde brutojaarsalaris is...![]()
Same here, dus ben ik maar bij m'n pa in de zaak gestapt. Was eigenlijk een idee voor over een jaar of 10, maar het liep even andersquote:Op zondag 3 juli 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem bij een hoop leuke vacatures
Hoi lamlulquote:
Hardwerkend?quote:
Ja, die luxe heb ik dan weer nietquote:Op zondag 3 juli 2011 16:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Same here, dus ben ik maar bij m'n pa in de zaak gestapt. Was eigenlijk een idee voor over een jaar of 10, maar het liep even anders
Het heeft voordelen, maar zeker ook nadelen. Helemaal als je nog thuis woont, zoals ik. Tijd om op mezelf te gaan, alleen de vraag is waar. Halverwege tussen thuis en de zaak is een optie, want vrienden en hobbies hier en werk daar. Maar stiekem wil ik m'n dorrupie ook niet verlatenquote:
En in je dorpje blijven wonen?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het heeft voordelen, maar zeker ook nadelen. Helemaal als je nog thuis woont, zoals ik. Tijd om op mezelf te gaan, alleen de vraag is waar. Halverwege tussen thuis en de zaak is een optie, want vrienden en hobbies hier en werk daar. Maar stiekem wil ik m'n dorrupie ook niet verlaten
quote:
Jij wordt haar vaste klantquote:
Dit doet je niks?quote:
Het ijs en de kleurencombi maken het plaatje man.quote:
Ook zonder dat ijs is het een leuke fotoquote:Op zondag 3 juli 2011 17:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het ijs en de kleurencombi maken het plaatje man.
Ik val niet zo op licht en rood, maar we zouden altijd samen een ijsje kunnen eten...
Reistijd van meer dan een uur, en op zowel heen- als terugweg ruim 20 minuten file. Dat bij de sowieso al behoorlijke werkdagen maakt dat er weinig tijd voor mezelf overblijft. Ik wil eens wat aan m'n zelfvertrouwen gaan doen enzo, en op deze manier komt daar niet echt iets vanquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook zonder dat ijs is het een leuke foto
quote:
En dat kom je melden in [singles]quote:Op zondag 3 juli 2011 17:15 schreef vencodark het volgende:
Grmbl. Afgelopen winter had ik het stervensdruk met stage/school en amper tijd voor mijn relatie. Nu heb ik meer ruimte, heeft vriend het druk met zijn werk.![]()
![]()
Tot zover de klacht.
Scherp.quote:
Ja, inderdaad wat doen al die kleffe klotestelletjes hier?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, inderdaad wat doen al die kleffe klotestelletjes hier?
Gotta love it. Trouwens, ik kom niet als stelletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, nee weet ik. Ik dol maar. Geniet lekker samenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gotta love it. Trouwens, ik kom niet als stelletje.
Maar genieten is lastig als hij zo vaak moet werken of kasten van zijn ouders in elkaar moet zetten. En dan baal ik, want ik wil hm zien.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, nee weet ik. Ik dol maar. Geniet lekker samen
Ja, das lastig meisje. Geduld hebben. Als je belangrijk genoeg voor hem bent, dan kiest hij het juiste.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar genieten is lastig als hij zo vaak moet werken of kasten van zijn ouders in elkaar moet zetten. En dan baal ik, want ik wil hm zien.En ik moet dat beeeetje los zien te laten dat er nu eenmaal niet altijd tijd ís!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Dan bel je 'm op dat z'n ouders even lekker opzouten met hun kasten en dat hij jou eens even goed moet komen nakijkenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar genieten is lastig als hij zo vaak moet werken of kasten van zijn ouders in elkaar moet zetten. En dan baal ik, want ik wil hm zien.En ik moet dat beeeetje los zien te laten dat er nu eenmaal niet altijd tijd ís!
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, das lastig meisje. Geduld hebben. Als je belangrijk genoeg voor hem bent, dan kiest hij het juiste.Aardig van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, weetje, ik had het v/d winter dus erg druk en toen was hij ook heeeel geduldig. Verschil is wel dat als ik eenmaal even niets had, dat ik al gauw naar hem toe ging. Hij hangt vaker bij familie rond of is gewoon zodanig moe dat ie liever gaat slapen. Dat begrijp ik ook wel, maar ik zou andere keuzes maken. Ik ben zelf niet snel 'te moe' of wat dan ook. Ik begrijp het...maar soms ook niet.
Nee, zo werkt het dus niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan bel je 'm op dat z'n ouders even lekker opzouten met hun kasten en dat hij jou eens even goed moet komen nakijken
Zorgen dat je op de momenten dat jullie samen zijn, supermooie dingen doen. Laat de herinneringen maar mooi blijven. Als je elke "date" iets sufs gaat doen, dan wil hij ook misschien liever bij zijn familie zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aardig van je.
Ja, weetje, ik had het v/d winter dus erg druk en toen was hij ook heeeel geduldig. Verschil is wel dat als ik eenmaal even niets had, dat ik al gauw naar hem toe ging. Hij hangt vaker bij familie rond of is gewoon zodanig moe dat ie liever gaat slapen. Dat begrijp ik ook wel, maar ik zou andere keuzes maken. Ik ben zelf niet snel 'te moe' of wat dan ook. Ik begrijp het...maar soms ook niet.
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zorgen dat je op de momenten dat jullie samen zijn, supermooie dingen doen. Laat de herinneringen maar mooi blijven. Als je elke "date" iets sufs gaat doen, dan wil hij ook misschien liever bij zijn familie zijn.
Beetje opspicen helpt, venco.Och, het is niet zozeer dat we nooit wat leuks doen maar het afspreken an sich lukt gewoon niet altijd. En zijn ouders wonen hier in het dorp en hij werkt ook hier en hij is nu eenmaal heel hecht met zijn familie, die vragen niets van hem. Hij heeft zelf ook nog de 'houding' dat ie voor mij graag gezellig wilt zijn en niet doodop: "Anders heb ik toch niets aan hem." Tja, dat is verschil van doen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij, hij is zo gewend dat afspraken (i.v.m. zijn werk) niet doorgaan, dat hij er niet eens meer zoveel van baalt. Het went. Maar ik baal wél want ik kan nu eenmaal minder goed tegen veranderingen/wijzigingen.![]()
Dan ga jij naar hem toe en help je hemquote:
Ik en kasten in elkaar zetten.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan ga jij naar hem toe en help je hem
Tenzij het Ikea kasten zijn
Een vriendin van me woont al een hele poos samen met haar vent. Net iets meer dan een jaar geleden ook getrouwd enzo, helemaal super. Alleen als er Ikea pakketjes in elkaar gezet moeten worden, dan moet hij opzouten en moet ik komen helpen, anders overleeft een van hun beide het nietquote:Op zondag 3 juli 2011 17:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik en kasten in elkaar zetten.En zeker niet met hem, trouwens hij werkt al met een neef samen.
Nee, ik wacht wel. Het voelt alleen zo saai omdat ik hem gister ook al niet gezien heb.
En wat voor! Wat een wow meisjequote:
Klinkt heerlijk, maar ik kan het ook beter niet doenquote:
U is terug met een a erbij?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:35 schreef maahlah het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk, maar ik kan het ook beter niet doen
Ook zonder die enorme tieten mag ze gerust eens langskomen hier hoor, wat een gezichtje ookquote:
Ja he? Wow.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook zonder die enorme tieten mag ze gerust eens langskomen hier hoor, wat een gezichtje ook
Hoest ermee? En vanwaar de A?quote:
1 bouwtquote:Op zondag 3 juli 2011 17:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een vriendin van me woont al een hele poos samen met haar vent. Net iets meer dan een jaar geleden ook getrouwd enzo, helemaal super. Alleen als er Ikea pakketjes in elkaar gezet moeten worden, dan moet hij opzouten en moet ik komen helpen, anders overleeft een van hun beide het niet
Met een strik eromquote:Op zondag 3 juli 2011 17:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja he? Wow.
Ik vraag haar op mijn verjaardag.
Hij wordt over het algemeen inderdaad de keuken ingebonjourdquote:
Om een sandwich voor haar te maken en haar bier te halen?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij wordt over het algemeen inderdaad de keuken ingebonjourd
Zolang die maar uit kanquote:
Om te koken, de afwas te doen, en zijn vrouw en mij van drinken en snaaigoed te voorzien inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2011 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om een sandwich voor haar te maken en haar bier te halen?
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Om te koken, de afwas te doen, en zijn vrouw en mij van drinken en snaaigoed te voorzien inderdaad
Goeie kerel evengoed hoor, alleen die Ikea meuk brengt het slechtste in haar naar boven en dat wil ze hem dan niet aandoen
Jij wordt ook de keuken in geknikkerd?quote:
Klussen is de grootste relatietest, heb ik weleens gehoord. Komt gewoon veel stress bij kijken enz. Heb ook helemaal niet de behoefte om mee te helpen kasten in elkaar te zetten. So desperate om hem te zien ben ik ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een vriendin van me woont al een hele poos samen met haar vent. Net iets meer dan een jaar geleden ook getrouwd enzo, helemaal super. Alleen als er Ikea pakketjes in elkaar gezet moeten worden, dan moet hij opzouten en moet ik komen helpen, anders overleeft een van hun beide het niet
En ergens heenrijden met de auto dan? (dan moet er uiteraard wel navigatie nodig zijn)quote:Op zondag 3 juli 2011 18:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klussen is de grootste relatietest, heb ik weleens gehoord. Komt gewoon veel stress bij kijken enz. Heb ook helemaal niet de behoefte om mee te helpen kasten in elkaar te zetten. So desperate om hem te zien ben ik ook niet.
Gewoon niet zo zeiken tegen elkaar en geen wonderen verwachten als je met 2 amateurs dingen gaat doen die je allebei nog niet eerder gedaan hebt...quote:Op zondag 3 juli 2011 18:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klussen is de grootste relatietest, heb ik weleens gehoord. Komt gewoon veel stress bij kijken enz. Heb ook helemaal niet de behoefte om mee te helpen kasten in elkaar te zetten. So desperate om hem te zien ben ik ook niet.
Klussen kunnen ze heel goed samen, no problemo. Alleen die friggin' bouwpakketjesquote:Op zondag 3 juli 2011 18:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij is bezig met klussen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En ergens heenrijden met de auto dan? (dan moet er uiteraard wel navigatie nodig zijn)
Dit gaat niet over ons, wij klussen niet samen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon niet zo zeiken tegen elkaar en geen wonderen verwachten als je met 2 amateurs dingen gaat doen die je allebei nog niet eerder gedaan hebt...
Mn andere is banned omdat ik zei dat adblock pre-installed is op computers waarmee ik Fok!quote:
I know, het is ook gewoon een opmerking in zijn algemeenheid. Seriously, als je niet samen kan klussen zonder dat het op ruzie uitloopt moet je toch eens bij jezelf te rade gaanquote:Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij is bezig met klussen.
[..]
Dit gaat niet over ons, wij klussen niet samen.
Nounou.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:08 schreef maahlah het volgende:
[..]
Mn andere is banned omdat ik zei dat adblock pre-installed is op computers waarmee ik Fok!
Nee, ik stelde haar voor de keus; of ik deed het, of zij deed het. Niet samen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij wordt ook de keuken in geknikkerd?
Iddquote:Op zondag 3 juli 2011 18:22 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap niet wat mensen altijd voor problemen hebben met klussenBij mij gaat het altijd wel goed en vind het ook niet super erg.
Onlangs geholpen met behangen. Werd al gewaarschuwd dat degene met wie ik moest behangen nogal kon vloeken en kon tieren en alles.
We hebben die dag alleen maar gelachen en heeft niet 1x gevloekt
Jij moet ook gewoon zorgen voor drinken en hapjes terwijl de mannen klussenquote:Op zondag 3 juli 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
IddWaar ik alleen niet tegen kan is als de mannen waarmee ik klus mij de hele tijd gaan vertellen hoe ik het moet doen
Maar dan wordt haar keuken weer viesquote:Op zondag 3 juli 2011 18:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij moet ook gewoon zorgen voor drinken en hapjes terwijl de mannen klussen
Kom je er echt niet aan toe of ben je aan het procrastineren?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat word ik moedeloos van het zoeken naar vacatures. Solliciteren en dan afgewezen worden is niet leuk, maar niet eens aan het solliciteren toe komen suckt big time.
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij moet ook gewoon zorgen voor drinken en hapjes terwijl de mannen klussen
Gewoon doorzetten jijquote:Op zondag 3 juli 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat word ik moedeloos van het zoeken naar vacatures. Solliciteren en dan afgewezen worden is niet leuk, maar niet eens aan het solliciteren toe komen suckt big time.
Lijkt me echt zo raarquote:Op zondag 3 juli 2011 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten jij![]()
En geloof me, 30+ sollicitaties doen per maand voor 9 maanden en slechts op 5 een reactie krijgen zuigt nog meer.
Nee, er zijn gewoon te weinig passende vacatures in deze uithoekquote:Op zondag 3 juli 2011 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kom je er echt niet aan toe of ben je aan het procrastineren?
Ja, van klussen wordt het namelijk helemaal niet vies in huisquote:
Verhuizen of je zoekgebied vergroten...quote:Op zondag 3 juli 2011 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, er zijn gewoon te weinig passende vacatures in deze uithoek
Ja, maar het moet allemaal wel haalbaar blijven he...quote:Op zondag 3 juli 2011 18:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verhuizen of je zoekgebied vergroten...
Wat voor straal zoek je in?
Ik zocht rustig in een straal van 1 uur reistijd..... Zit je sowieso al snel op vanuit Lelystadquote:Op zondag 3 juli 2011 18:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar het moet allemaal wel haalbaar blijven he...
True.... das wel minder....quote:Op zondag 3 juli 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb wel rekening te houden met een kind met een zorgbehoefte... dat maakt het gewoon nog net wat lastiger.
Was het ook. Maar ik wist dat het een ramp zou worden, het was precies op het moment dat alle massaontslagen plaatsvonden, met name in de financiële sector.quote:
Ik geloof dat er meer haalbaar is dan je denkt, je moet het alleen wel zien. Ik dacht ook dat ik jarenlang een uitkering zou moeten vangen, waar ik absoluut geen zin had. Maar toen bedacht ik me dat ik veel te locaal aan het zoeken was. Dus zoekgebied vergroot. 1 1/2 week later had ik een baan.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar het moet allemaal wel haalbaar blijven he...
Kun jij stucen?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hush jij! Ik heb eens met 4 mannen geklust en uiteindelijk stond ik in mijn eentje een wandje te stucen, omdat zij er niets van bakten.
Dan zit je inderdaad wel net in een slechte periode. En het natuurlijk heel erg afhankelijk van je branche/werkzaamheden waar je wil/kan werken.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:33 schreef Barbusse het volgende:
Was het ook. Maar ik wist dat het een ramp zou worden, het was precies op het moment dat alle massaontslagen plaatsvonden, met name in de financiële sector.
[..]
Ik geloof dat er meer haalbaar is dan je denkt, je moet het alleen wel zien. Ik dacht ook dat ik jarenlang een uitkering zou moeten vangen, waar ik absoluut geen zin had. Maar toen bedacht ik me dat ik veel te locaal aan het zoeken was. Dus zoekgebied vergroot. 1 1/2 week later had ik een baan.
Jij zit inderdaad ook met de kleine. Als ik laat thuis ben is de enige die alleen zit een verdwaald spinnetje ofzow.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:34 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap wel wat jullie bedoelen hoor, maar 1, 5 reistijd, dat is gewoon te veel, zullen veel mensen ms onzin vinden maar zo is het wel.
Vind ik ook teveel.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:34 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap wel wat jullie bedoelen hoor, maar 1, 5 reistijd, dat is gewoon te veel, zullen veel mensen ms onzin vinden maar zo is het wel.
Oh, me and my big mouth.quote:
Ik zou het ook niet willen hoor. Maargoed ik zou dan gewoon verhuizen (wat er toch wel aan zit te komen over een paar jaar als ik van baan wil veranderen).quote:Op zondag 3 juli 2011 18:34 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou ook best willen verhuizen, wat meer richting het westen, dat schept al meer mogelijkheden. Maar dat is erg lastig, als parttimer genoeg geld hebben om te verhuizen en vind maar eens een huis. En dan is ook al mijn back up weg he.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet willen hoor. Maargoed ik zou dan gewoon verhuizen (wat er toch wel aan zit te komen over een paar jaar als ik van baan wil veranderen).
Met kids en dergelijke is het toch lastiger.
Still, don´t give upquote:Op zondag 3 juli 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb wel rekening te houden met een kind met een zorgbehoefte... dat maakt het gewoon nog net wat lastiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |