Als het bericht echt waar is, vind ik de reactie walgelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:10 schreef Stuurver het volgende:
Dit blijf ik het mooiste vinden
[ afbeelding ]
50? Denk dat heel og dan in Grommash hold staatquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef TwyLight het volgende:
Ik denk trouwens dat For the Alliance nog moeilijker is als For the Horde. Dat gebouw waar King Varian in zit zit niet direct bij het trade district volgens mij, maar Garosh zit in Orgrimmar daar wel pal in. En iédereen staat altijd daar in Valley of Honor dus als er Alliance is zijn er binnen 3 seconden 50 Hordes
Ik ging even van mijn eigen server uit, waar er nooit meer dan 50 mensen in orgrimmar zijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:41 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
50? Denk dat heel og dan in Grommash hold staat
Stormwind al gedaan? En bij ons stonden ze al te wachten gvd...quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:19 schreef SuperKaasNacho het volgende:
For The Horde aan het doen. Makkelijk zonder alliance
Ja dit was mijn plan dus, maar het heeft toch geen nut als je ze verwachten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Je kan toch ook iemand met summon-mogelijkheden naar Stormwind laten sluipen (rogue of druid!) en dan naast de king de groep summonen?
Maar hoe kan het dan dat ze je verwachten? Oh wacht...iemand is horde, logt snel uit en zijn ally in om in Alliance tradechannel te vertellen dat er een groep wordt gemaaktquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:38 schreef Skillstorm het volgende:
Ja dit was mijn plan dus, maar het heeft toch geen nut als je ze verwachten.
Yep.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat ze je verwachten? Oh wacht...iemand is horde, logt snel uit en zijn ally in om in Alliance tradechannel te vertellen dat er een groep wordt gemaakt
Die op in dat topic. Hoezo ik probeer een slecht verhaal te typenquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:16 schreef Skillstorm het volgende:
Mensen die leaven, geduld van een 5 jarige die op snoep zit te wachten, alliance die al weet dat we komen omdat er een paar trieste mensen zijn die het hebben verteld... Ik ben gestopt met die raid groep maken, teveel stress...
Dit topic op WoW EU vrolijkte me weer op, tranen van het lachen.![]()
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2098160019?page=1
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Die op in dat topic. Hoezo ik probeer een slecht verhaal te typen
Die reacties ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Die op in dat topic. Hoezo ik probeer een slecht verhaal te typen
En is met je guild geen optie? Misschien willen mensen de achievement nog op een alt of zo...quote:
Nee, op Shattered Halls heb je niet echt grote guilds.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En is met je guild geen optie? Misschien willen mensen de achievement nog op een alt of zo...
Jammer en flauw dat ze op deze manier ruchtbaarheid aan de komst geven. Alhoewel, ik heb die achievement van 'kill zoveel van de tegenpartij in een hoofdstad' ook nog nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:08 schreef Skillstorm het volgende:
Nee, op Shattered Halls heb je niet echt grote guilds.
Blizzard heeft het dan ook verneukt om dat op pvp servers te doen, dat je van beide factions characters kan maken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jammer en flauw dat ze op deze manier ruchtbaarheid aan de komst geven. Alhoewel, ik heb die achievement van 'kill zoveel van de tegenpartij in een hoofdstad' ook nog niet
Ik snap ook niet zo goed waarom ze dat hebben gedaan; genoeg andere servers waarop je een horde/alliance kan maken en met je vrienden kan je toch wel blijven kletsen op elke server.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:10 schreef Skillstorm het volgende:
Blizzard heeft het dan ook verneukt om dat op pvp servers te doen, dat je van beide factions characters kan maken.
Om Faction Change toegankelijk te maken op pvp servers.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom ze dat hebben gedaan; genoeg andere servers waarop je een horde/alliance kan maken en met je vrienden kan je toch wel blijven kletsen op elke server.
Tsja, anders moet je idd al je characters overzetten/deleten. Dat is ook niks natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:15 schreef Marktplaatsman het volgende:
Om Faction Change toegankelijk te maken op pvp servers.
Dat is ook mijn ervaring met hordequote:Op donderdag 7 juli 2011 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Bij horde komen ze ook wel eens, maar dan zijn er 10 mensen die reageren met "/care".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |