Maar hoe kan het dan dat ze je verwachten? Oh wacht...iemand is horde, logt snel uit en zijn ally in om in Alliance tradechannel te vertellen dat er een groep wordt gemaaktquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:38 schreef Skillstorm het volgende:
Ja dit was mijn plan dus, maar het heeft toch geen nut als je ze verwachten.
Yep.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat ze je verwachten? Oh wacht...iemand is horde, logt snel uit en zijn ally in om in Alliance tradechannel te vertellen dat er een groep wordt gemaakt
Die op in dat topic. Hoezo ik probeer een slecht verhaal te typenquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:16 schreef Skillstorm het volgende:
Mensen die leaven, geduld van een 5 jarige die op snoep zit te wachten, alliance die al weet dat we komen omdat er een paar trieste mensen zijn die het hebben verteld... Ik ben gestopt met die raid groep maken, teveel stress...
Dit topic op WoW EU vrolijkte me weer op, tranen van het lachen.![]()
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2098160019?page=1
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Die op in dat topic. Hoezo ik probeer een slecht verhaal te typen
Die reacties ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Die op in dat topic. Hoezo ik probeer een slecht verhaal te typen
En is met je guild geen optie? Misschien willen mensen de achievement nog op een alt of zo...quote:
Nee, op Shattered Halls heb je niet echt grote guilds.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En is met je guild geen optie? Misschien willen mensen de achievement nog op een alt of zo...
Jammer en flauw dat ze op deze manier ruchtbaarheid aan de komst geven. Alhoewel, ik heb die achievement van 'kill zoveel van de tegenpartij in een hoofdstad' ook nog nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:08 schreef Skillstorm het volgende:
Nee, op Shattered Halls heb je niet echt grote guilds.
Blizzard heeft het dan ook verneukt om dat op pvp servers te doen, dat je van beide factions characters kan maken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jammer en flauw dat ze op deze manier ruchtbaarheid aan de komst geven. Alhoewel, ik heb die achievement van 'kill zoveel van de tegenpartij in een hoofdstad' ook nog niet
Ik snap ook niet zo goed waarom ze dat hebben gedaan; genoeg andere servers waarop je een horde/alliance kan maken en met je vrienden kan je toch wel blijven kletsen op elke server.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:10 schreef Skillstorm het volgende:
Blizzard heeft het dan ook verneukt om dat op pvp servers te doen, dat je van beide factions characters kan maken.
Om Faction Change toegankelijk te maken op pvp servers.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom ze dat hebben gedaan; genoeg andere servers waarop je een horde/alliance kan maken en met je vrienden kan je toch wel blijven kletsen op elke server.
Tsja, anders moet je idd al je characters overzetten/deleten. Dat is ook niks natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:15 schreef Marktplaatsman het volgende:
Om Faction Change toegankelijk te maken op pvp servers.
Dat is ook mijn ervaring met hordequote:Op donderdag 7 juli 2011 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Bij horde komen ze ook wel eens, maar dan zijn er 10 mensen die reageren met "/care".
Bij ons op de server beweerde sommige mensen al 20 marks meer te hebben als andere, er scheen de eerste dag een foutje te zijn waardoor daily's 3x werden ge-reset, en je zze dus 3x achter elkaar kon doen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:30 schreef Sjiznit het volgende:
Balen, heb de eerste dag dat je de Molten Front in kon een daily vergeten te doen. Er was er nog een in Hyjal die ik gemist heb. Nu moet ik een dag extra wachten voor ik de BS pattern vendor kan unlocken. Dat gaat me geld kosten.
Niet alleen de eerste dag, ik heb 109 marks nuquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Bij ons op de server beweerde sommige mensen al 20 marks meer te hebben als andere, er scheen de eerste dag een foutje te zijn waardoor daily's 3x werden ge-reset, en je zze dus 3x achter elkaar kon doen...
Wat een afschuwelijk getal om op te wipenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:53 schreef Sjiznit het volgende:
Bwhehe, 45k wipe op Shannox. Die gaat zo neer.
Vorige week hier ook 0.05% op Alysrazorquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk getal om op te wipen
welke class spell je(alleen hun burst is echt ziek maar daarna kan je ze wel verslaan)quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:10 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ik vind het echt onmogelijk om met arcane mages te concureren op de DPS meters
Uhuh, das een halve critquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk getal om op te wipen
Of een paar dots die doortikken terwijl nog 1 persoon zich in leven weet te houdenquote:
enh shaman, sta bijna altijd 2e onder een hunter/magequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
welke class spell je(alleen hun burst is echt ziek maar daarna kan je ze wel verslaan)
Mja, is kut altijd na zon wipe. Heeft iedereen ff tijd nodig voor je weer een goede attempt kan doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of een paar dots die doortikken terwijl nog 1 persoon zich in leven weet te houden
Of de helft van de raid leaved omdat het ongeduldige kinderen zijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:30 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Mja, is kut altijd na zon wipe. Heeft iedereen ff tijd nodig voor je weer een goede attempt kan doen.
In een guild?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:36 schreef Marktplaatsman het volgende:
Of de helft van de raid leaved omdat het ongeduldige kinderen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |