Toen ik het las, had ik zoiets van 'waarom had ik daar nog niet aan gedacht?'quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Lol, er zit ook idd wel wat waarheid in.
Over uitbreidingen:quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Toen ik het las, had ik zoiets van 'waarom had ik daar nog niet aan gedacht?'
Yep, is ook deels waar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:29 schreef Sapstengel het volgende:
Dit stukje vond ik wel grappig:
After you have succeeded in getting every epic internet sword and shiny armor, you will be granted the awesome and ultimate privilege of standing in the middle of a city where other players may click you and inspect your armor for the entire duration of your logging on.
Oh en:quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:29 schreef Sapstengel het volgende:
Dit stukje vond ik wel grappig:
After you have succeeded in getting every epic internet sword and shiny armor, you will be granted the awesome and ultimate privilege of standing in the middle of a city where other players may click you and inspect your armor for the entire duration of your logging on.
LOLquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:55 schreef Skillstorm het volgende:
Heel jammer dat je Shandris Feathermoon niet meer kan kiten. Kut Blizzard
Dat is toch episch.
heb het 3 keer gedaan, was erg leuk als je eenmaal in Orgri aangekomen was.
Jep, heel grappig dat iedereen in het begin niet weet dat die AoE die ze begint te casten eigenlijk hun dood betekent. Simpele zielen.quote:
Ik de hele tijd vooruit spoelen om te kijken of Garrosh nog neer ging, vermoordt ze die baviaan met één AoE Moonfire in de vierde minuut of zo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:55 schreef Skillstorm het volgende:
Heel jammer dat je Shandris Feathermoon niet meer kan kiten. Kut Blizzard
Dat is toch episch.
heb het 3 keer gedaan, was erg leuk als je eenmaal in Orgri aangekomen was.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 06:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit dubbel gelegen om een lang topic op een wow-forum over 'toen je net begon te spelen', SkillstormDat was echt geniaal
Mijn grootste 'blunder': als ik een nieuw wapen kon wielden keek ik er naar hoeveel dmg het kon doen om te bepalen of het beter was dan wat ik al had. Hoe meer dmg hoe beter toch? Ik speelde shadow priest
Ja ik heb het ook al een stuk of vijf keer geprobeerd. Heb alles gedaan behalve Stormwind, die is bijna onmogelijk. Denk dat als je kans wil maken je dat gewoon moet organiseren en heel vroeg of laat snachts gaan ofzo, want met alle ads en die battlemasters heb je het al zwaar maar als er dan ook nog eens 30 ally's komen is het helemaal niet meer te doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:34 schreef Skillstorm het volgende:
Ik denk dat ik een For the Horde raid ga maken.
Al 5 keer geprobeerd in Cata om de SW king te killen maar het is nu zo ongelofelijk moeilijk, bijna onmogelijk. Dit keer neem ik veel healers meer en iets meer tanks. Ik zal ook Have Group, Will travel gebruiken om sneaky bij de SW king's gebouw in de buurt te komen en daar iedereen te summen.
Wotlk For the Horde was zo faceroll vergeleken met nu....
For the Hordequote:Op donderdag 7 juli 2011 09:34 schreef Skillstorm het volgende:
Ik denk dat ik een For the Horde raid ga maken.
Al 5 keer geprobeerd in Cata om de SW king te killen maar het is nu zo ongelofelijk moeilijk, bijna onmogelijk. Dit keer neem ik veel healers meer en iets meer tanks. Ik zal ook Have Group, Will travel gebruiken om sneaky bij de SW king's gebouw in de buurt te komen en daar iedereen te summen.
Wotlk For the Horde was zo faceroll vergeleken met nu....
Als het bericht echt waar is, vind ik de reactie walgelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:10 schreef Stuurver het volgende:
Dit blijf ik het mooiste vinden
[ afbeelding ]
50? Denk dat heel og dan in Grommash hold staatquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef TwyLight het volgende:
Ik denk trouwens dat For the Alliance nog moeilijker is als For the Horde. Dat gebouw waar King Varian in zit zit niet direct bij het trade district volgens mij, maar Garosh zit in Orgrimmar daar wel pal in. En iédereen staat altijd daar in Valley of Honor dus als er Alliance is zijn er binnen 3 seconden 50 Hordes
Ik ging even van mijn eigen server uit, waar er nooit meer dan 50 mensen in orgrimmar zijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:41 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
50? Denk dat heel og dan in Grommash hold staat
Stormwind al gedaan? En bij ons stonden ze al te wachten gvd...quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:19 schreef SuperKaasNacho het volgende:
For The Horde aan het doen. Makkelijk zonder alliance
Ja dit was mijn plan dus, maar het heeft toch geen nut als je ze verwachten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Je kan toch ook iemand met summon-mogelijkheden naar Stormwind laten sluipen (rogue of druid!) en dan naast de king de groep summonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |