Come on.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
laat hunters er buiten. Tenzij je mm bedoelt!
woahquote:Op woensdag 6 juli 2011 03:00 schreef D_tjuh het volgende:
Kwam vandaag de eerste lucky vogel van de server tegen. Jezus... EPIC MOUNT.
Gelijk screenshot genomen.
http://dgepvjyl.nineteen.versio.nl/random/MOUNT.jpg
edit: naam weg gephotoshopped *
Gaat ie zo vroeg uit bed?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
woahlucky!
Vriendlief gaat over een uurtje al raiden. Ik vraag me af hoe lang ze dan in godsnaam doorgaan vandaag
Hij kroop vanmorgen om 4 uur naast me dus ik mompelde al: bit late huh, babequote:
Zag gister in SW bij ons een met die andere mount, die fiery Anzu. Geen screenshot genomen. zag er ook ziek uit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:00 schreef D_tjuh het volgende:
Voor HC?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:45 schreef pl4kkie het volgende:
Hebben ze die loot bags verwijdert bij random LFG
Kiddo guild , kan niet anders.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik was overigens nog best verbaast dat ze meer dan 25 man aanwezig hebben op een woensdagochtendNemen die vrij van hun werk of zo
Ja ik zie hem hier ook al staan, iedereen staat er om heenquote:Op woensdag 6 juli 2011 03:00 schreef D_tjuh het volgende:
Ja voor HC. Die kreeg je toch altijd wanneer er van een bepaalde class minder is. Het lijkt me sterk dat er bij ons even dps'ers zijn als healers en tanksquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Voor HC?
Geloof dat dat alleen op bepaalde tijden te krijgen is.
Meen me dat teminnste te herrineren.
Was volgens mij een top guild waar haar vriend in zat aangezien ze nu ook al heroics gaan doen. Gok er op dat men gewoon vrij neemt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef Altron het volgende:
[..]
Kiddo guild , kan niet anders.
Of er moeten toevallig heel veel gasten vakantie hebben van hun werk wat me sterk lijkt , maar wie gaat er dan in godsnaam zo vroeg al raiden
Zijn vaak volwassen mensen die dan vrij nemen van werk en/of vakantie hebben of gewoon nerd zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef Altron het volgende:
[..]
Of er moeten toevallig heel veel gasten vakantie hebben van hun werk wat me sterk lijkt , maar wie gaat er dan in godsnaam zo vroeg al raiden
Nou, er was een meeting in Nederland 2 weken terug en ik heb de foto's gezien, maar dat waren allemaal mensen die 20+ waren. Dus eh, vrij genomen denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef Altron het volgende:
Dat is nog zwak uitgedrukt aan de hand van de foto's die ik zagquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is nog zwak uitgedrukt aan de hand van de foto's die ik zag
In mijn vorige guild zaten veel Grieken, Turken, Polen etc. Op een meeting waar zij waren zag ik allemaal van die stoere alpha-mannen, beetje bad-ass type. Dus dit was een wéreld van verschilquote:
Tanks zijn volgens mij altijd wel minder, teminnste bij onsquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:20 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja voor HC. Die kreeg je toch altijd wanneer er van een bepaalde class minder is. Het lijkt me sterk dat er bij ons even dps'ers zijn als healers en tanks
Bij ons ook. Tanks zijn altijd in de minderheid. Maar net op me druid zag ik nix staan, log ik net om naar me hunter staat er bij tanks dat ze zown zakje krijgenquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Tanks zijn volgens mij altijd wel minder, teminnste bij ons
Zodra ik random join als tank zit in binnnen 5sec in een dungeon.
Echter zie ik die reward ook niet altijd staan
ja beetje vreemd, gisteren stond er bij mij ook niks in ieder geval.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:49 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Bij ons ook. Tanks zijn altijd in de minderheid. Maar net op me druid zag ik nix staan, log ik net om naar me hunter staat er bij tanks dat ze zown zakje krijgen
deden wij laatst in de firelands, ik 85prot warrior samen met een 85arcane mage (geloof ik) maatje van me zagen een 85 mage met pvp aan, dachten die pakken we wel even.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:03 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme, er zit hier echt een hele trieste ally de hele tijd de wachten tot mensen minder dan half hp hebben en dan snel toeslaanFoei wat een triest figuur.
Dat soort mensen hebben hun pvp dan ook aan voor een redenquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
deden wij laatst in de firelands, ik 85prot warrior samen met een 85arcane mage (geloof ik) maatje van me zagen een 85 mage met pvp aan, dachten die pakken we wel even.
daar zijn we hard van teruggekomen, bleek hij frost te zijn
was wel even lachen
ach is wel leuk even op die manier, wij kregen hem 2x down, hij ons beide 4xquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat soort mensen hebben hun pvp dan ook aan voor een reden
Heb zelf in vanilla ook een tijd in een top guild gezeten , maar wij namen iig nooit vrij om te raiden lolquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:20 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Was volgens mij een top guild waar haar vriend in zat aangezien ze nu ook al heroics gaan doen. Gok er op dat men gewoon vrij neemt.
lol , kon ook niet andersquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is nog zwak uitgedrukt aan de hand van de foto's die ik zag
Ik weet niet hoe het was in Vanilla heb het nooit gespeeld, maar ik heb wel het idee dat top guilds toen heel anders waren. Sowieso moest je 40 man hebben om te kunnen raiden. Top guilds nu 25 of 10 man, toch een stuk makkelijker te organiseren en volgens mij ook makkelijker om te zeggen neem vrij we gaan raiden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:53 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb zelf in vanilla ook een tijd in een top guild gezeten , maar wij namen iig nooit vrij om te raiden lol![]()
Maarja iedereen z'n ding![]()
Je moet er wat over hebben om de 1ste kill van je server/europa/wereld te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |