abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:05:42 #105
217478 Altron
pew pew
pi_99066664
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:49 schreef Reuzelbek het volgende:
Pala DPS is nog steeds belachelijk laag, deed gisteren minder dps dan een feral druid tank in een raid.
Dat heeft dan met je rotatie/spec te maken.
Retri pala's doen iig meer damage dan voor de patch , zelfde met rogues.
Fury warriors zijn overal wat generft , wat ze beter met hunters ook hadden kunnen doen. }:|
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:54:41 #106
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_99071153
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:05 schreef Altron het volgende:

[..]

Fury warriors zijn overal wat generft , wat ze beter met hunters ook hadden kunnen doen. }:|
}:| laat ik nou een Fury warrior hebben ;(
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:26:15 #107
194233 Friday12
Originele kloon
pi_99084049
Ragnaros fight _O_
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:27:29 #108
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_99088202
Zittend op mijn Stormwind City dak! :O
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:32:39 #109
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_99088546
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:05 schreef Altron het volgende:

[..]

laat hunters er buiten. Tenzij je mm bedoelt!
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_99096532
Zou landslide op een i353 weapon zonde zijn?
pi_99096630
Mwah, hangt er vanaf of er iets beters binnen bereik ligt. Als je niet raid, dan is het niet per se zonde. Als je wel raid, dan is de kans groot dat je binnen 2 weken een wapen uit Firelands hebt.

Er zijn trouwens ook BS plan-rewards van die Molten Front dailies, voor ilvl 365 wapens. Ook nog wel het overwegen waard omdat er alleen wat Chaos Orbs en Truegold nodig is, dus makkelijk te krijgen. Enige is dat men nog niet genoeg marks kan hebben voor die BS plans, maar als je iemand elke dag dailies doet zullen over 3 weken ongeveer mensen die hebben. Maar, in 3 weken heb je de materiaalkosten voor landslide ook al wel weer terug verdiend.
pi_99097195
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 01:13 schreef Sapstengel het volgende:
Mwah, hangt er vanaf of er iets beters binnen bereik ligt. Als je niet raid, dan is het niet per se zonde. Als je wel raid, dan is de kans groot dat je binnen 2 weken een wapen uit Firelands hebt.

Er zijn trouwens ook BS plan-rewards van die Molten Front dailies, voor ilvl 365 wapens. Ook nog wel het overwegen waard omdat er alleen wat Chaos Orbs en Truegold nodig is, dus makkelijk te krijgen. Enige is dat men nog niet genoeg marks kan hebben voor die BS plans, maar als je iemand elke dag dailies doet zullen over 3 weken ongeveer mensen die hebben. Maar, in 3 weken heb je de materiaalkosten voor landslide ook al wel weer terug verdiend.
Inderdaad, denk dat ik ze dan maar gewoon gebruik aangezien je toch weinig met gold kan behalve enchants en gems kopen.

Wat is trouwens de beste plek om herbs/ores te verzamelen? Twilight Highlands?
pi_99097588
Ik vind Uldum een goede plek voor herbs (whiptail langs de rivieren) maar dat komt omdat ik niet een specifieke herb nodig heb maar gewoon elke omdat ik ze toch gebruik voor inscription. Highlands is een goede plek voor ore als je ook pyrite wil, als dat neit uitmaakt is Deepholm het beste denk ik.
pi_99097719
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 01:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind Uldum een goede plek voor herbs (whiptail langs de rivieren) maar dat komt omdat ik niet een specifieke herb nodig heb maar gewoon elke omdat ik ze toch gebruik voor inscription. Highlands is een goede plek voor ore als je ook pyrite wil, als dat neit uitmaakt is Deepholm het beste denk ik.
Het gaat erbij mij om wat het meeste geld oplevert :P
pi_99098019
Oh dat weet ik niet, ik verkoop nooit dingen eigenlijk op wat glyphs of truegold na.
pi_99098613
Kwam vandaag de eerste lucky vogel van de server tegen. Jezus... EPIC MOUNT.
Gelijk screenshot genomen.

http://dgepvjyl.nineteen.versio.nl/random/MOUNT.jpg

edit: naam weg gephotoshopped *

[ Bericht 6% gewijzigd door D_tjuh op 06-07-2011 03:05:57 ]
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_99098649
Best bizar dat mensen al die achievement hebben minder dan een week na de release :') .
pi_99098737
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 03:06 schreef Sapstengel het volgende:
Best bizar dat mensen al die achievement hebben minder dan een week na de release :') .
Is niet die achievement, het is een rare drop van ragnaros. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door D_tjuh op 06-07-2011 09:08:38 ]
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_99099008
Haha, Encyclopedia Dramatica over WoW, sommigen zijn echt geniaal _O_ :

The Alliance

The Alliance mainly consists of children and teenagers who sit on their character jacking off rather than doing their math homework, so teamwork and gameplay on this faction is a smorgasbord of unorganized disaster and AIDS. Everyone is a goddamn Night Elf.

Humans - The only available race where players can feel safe without having to know they aren't some retarded mutant like in IRL. The men are abnormally bulky and the women have unusually large heads.

Dwarves - The dwarves may be Jewish: Huge noses, long beards, retarded dances, and a racial ability to find treasure.

Gnomes - This race is commonly played by 13-year-old boys who spend all day PvPing instead of graduating middle school. Due to their small size, this is also a favorite race of pedophiles. In addition, they can be used as cannonballs in a pinch. Gnome players will generally use names with the word "gnome" in it because it's hilarious.

Night Elves - The whores of the Warcraft world, closely modeled off of real whores, and the closest thing Blizzard has gotten to anime in order to increase sales due to all the stupid Naruto fanboys out there. Mostly played as female by men to get attention from other men and epic lewt under the guise of being a hot MySpace whore. Also fans of Al Gore and friends of the environment. Night elves live in trees as a political statement are most likely Liberal douchebags.

Draenei - The first expansion race gives the Alliance big blue Russian aliens with penis-tails for their beard. They can be found in Shattrath City, getting drugs from their dealers known as Naaru.

Worgen - Because so many wolfaboos bitched over how the Alliance didn't have a furry class of their own, Blizzard decided to be retarded and give them what they want. Now every user will be yiffing each other as soon as they buy the damn expansion

[edit]The Horde
The Horde consists of a mixture of neckbeards, fat, and acne. They will always win in PvP matches and kill the dragons first. The amount of points in Internet damage they can do is directly proportional to their weight in pounds. Everyone is a goddamn Blood Elf.

Orcs - Orcs are big, have an unusual skin color, and prone to anally rape small moving things with battle axes. Players who use this race are whiter than white.

Trolls - They talk like Rasta men and probably smoke a ton of mojo, mon.

Undead - Goths use these, period. Just start smoking Djarum Blacks now. Also a favorite of PvPers because they're impossible to kill.

Tauren - This race is the ideal race for furries and neckbeards. Half of the Tauren userbase will have the word "moo" or "cow" in their names because they think they are clever and internet-funny, when in reality they need to cut off circulation to their dick and set themselves on fire.

Blood Elves - The other ridiculously faggoty elf race of the game. Joined the Horde BAWWWWWing because the Alliance wouldn't give them respect. Surprisingly, neither does the Horde. The males look like a cross between rejected Sephiroth/Dragon Ball Z fanart and the females are anorexic bitches. By law, all blood elves are named some variant of "Legolas". Any other name is unacceptable.

Goblins - A clever mix of gnomes, orcs, and Jews. Like gnomes, they're popular with the rest of the races for their potential use as projectiles and footballs. Unlike gnomes however, they violently explode when used as such.

[ Bericht 2% gewijzigd door Skillstorm op 06-07-2011 04:56:03 ]
  woensdag 6 juli 2011 @ 04:51:00 #120
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_99099301
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 03:59 schreef Skillstorm het volgende:
Dwarves - The dwarves may be Jewish: Huge noses, long beards, retarded dances, and a racial ability to find treasure.
:D

Encyclopedia Dramatica is sowieso briljant... zolang je alles - en dan vooral jezelf - maar niet al te serieus neemt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_99100581
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

laat hunters er buiten. Tenzij je mm bedoelt!
Come on.
Hunters in blauwe gear doen zelfs uber damage..
Als je weinig damage doet als hunter , dan heb je je auto attack niet aanstaan ;)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_99101306
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 03:00 schreef D_tjuh het volgende:

woah _O_ lucky!

Vriendlief gaat over een uurtje al raiden. Ik vraag me af hoe lang ze dan in godsnaam doorgaan vandaag :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99101449
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
woah _O_ lucky!

Vriendlief gaat over een uurtje al raiden. Ik vraag me af hoe lang ze dan in godsnaam doorgaan vandaag :?
Gaat ie zo vroeg uit bed? :o
pi_99101489
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:51 schreef Leintjeuh het volgende:

Gaat ie zo vroeg uit bed? :o
Hij kroop vanmorgen om 4 uur naast me dus ik mompelde al: bit late huh, babe :D
Ik ben benieuwd. Ik hoefde niet te bellen oid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99101509
Ik was overigens nog best verbaast dat ze meer dan 25 man aanwezig hebben op een woensdagochtend :? Nemen die vrij van hun werk of zo :D
pi_99101580
Gejat uit een ander topic op fok :D
pi_99101601
quote:

Zag gister in SW bij ons een met die andere mount, die fiery Anzu. Geen screenshot genomen. zag er ook ziek uit.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:45:57 #128
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_99102796
Hebben ze die loot bags verwijdert bij random LFG :?
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:51:07 #129
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99102924
quote:
12s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:45 schreef pl4kkie het volgende:
Hebben ze die loot bags verwijdert bij random LFG :?
Voor HC?
Geloof dat dat alleen op bepaalde tijden te krijgen is.
Meen me dat teminnste te herrineren.
pi_99103323
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik was overigens nog best verbaast dat ze meer dan 25 man aanwezig hebben op een woensdagochtend :? Nemen die vrij van hun werk of zo :D
Kiddo guild , kan niet anders.

Of er moeten toevallig heel veel gasten vakantie hebben van hun werk wat me sterk lijkt , maar wie gaat er dan in godsnaam zo vroeg al raiden :?
- Djehoetie / Jehuty -
pi_99103416
quote:

Ja ik zie hem hier ook al staan, iedereen staat er om heen :')
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:20:31 #132
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_99103897
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:51 schreef lipjes het volgende:

[..]

Voor HC?
Geloof dat dat alleen op bepaalde tijden te krijgen is.
Meen me dat teminnste te herrineren.
Ja voor HC. Die kreeg je toch altijd wanneer er van een bepaalde class minder is. Het lijkt me sterk dat er bij ons even dps'ers zijn als healers en tanks :P
pi_99103901
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef Altron het volgende:

[..]

Of er moeten toevallig heel veel gasten vakantie hebben van hun werk wat me sterk lijkt , maar wie gaat er dan in godsnaam zo vroeg al raiden :?
Was volgens mij een top guild waar haar vriend in zat aangezien ze nu ook al heroics gaan doen. Gok er op dat men gewoon vrij neemt.
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:21:11 #134
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_99103917
quote:

[..]

Zijn vaak volwassen mensen die dan vrij nemen van werk en/of vakantie hebben of gewoon nerd zijn
pi_99104068
quote:

Nou, er was een meeting in Nederland 2 weken terug en ik heb de foto's gezien, maar dat waren allemaal mensen die 20+ waren. Dus eh, vrij genomen denk ik :D Ik ken ook niemand in mijn guild die jonger is dan 18.
pi_99104080
quote:
12s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:21 schreef pl4kkie het volgende:

of gewoon nerd zijn
Dat is nog zwak uitgedrukt aan de hand van de foto's die ik zag :')
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:26:19 #137
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_99104089
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O-
pi_99104167
quote:
12s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:26 schreef pl4kkie het volgende:

_O-
In mijn vorige guild zaten veel Grieken, Turken, Polen etc. Op een meeting waar zij waren zag ik allemaal van die stoere alpha-mannen, beetje bad-ass type. Dus dit was een wéreld van verschil _O- (en dan niet het aantrekkelijke type nerd, nee het 'je moet wat vaker in de zon komen en wat meer bewegen en gezond eten' type O-)
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:38:27 #139
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99104519
quote:
12s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:20 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ja voor HC. Die kreeg je toch altijd wanneer er van een bepaalde class minder is. Het lijkt me sterk dat er bij ons even dps'ers zijn als healers en tanks :P
Tanks zijn volgens mij altijd wel minder, teminnste bij ons
Zodra ik random join als tank zit in binnnen 5sec in een dungeon.
Echter zie ik die reward ook niet altijd staan
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:49:55 #140
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_99104905
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:38 schreef lipjes het volgende:

[..]

Tanks zijn volgens mij altijd wel minder, teminnste bij ons
Zodra ik random join als tank zit in binnnen 5sec in een dungeon.
Echter zie ik die reward ook niet altijd staan
Bij ons ook. Tanks zijn altijd in de minderheid. Maar net op me druid zag ik nix staan, log ik net om naar me hunter staat er bij tanks dat ze zown zakje krijgen 8)7
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:55:17 #141
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_99105107
Al mijn dagelijkse dailies weer achter de rug! Moet me nu echt eens even op dat voortgangsverslag van mijn oude stage/ vrijwilligerswerk storten. :')

Vanavond gaan we trouwens HEEEEEEEEL misschien weer 25 man! Ben benieuwd! :{w
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:01:17 #142
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99105369
quote:
12s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:49 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Bij ons ook. Tanks zijn altijd in de minderheid. Maar net op me druid zag ik nix staan, log ik net om naar me hunter staat er bij tanks dat ze zown zakje krijgen 8)7
ja beetje vreemd, gisteren stond er bij mij ook niks in ieder geval.
ik zit wel weer bijna aan mijn max voor HC's, ben ook lekker daily's aan het doen en de guild heeft er zijn 1e 85 member bij *O*
en we zijn bijna lvl2 (mijn eigen guild)
pi_99105447
Godverdomme, er zit hier echt een hele trieste ally de hele tijd de wachten tot mensen minder dan half hp hebben en dan snel toeslaan :') Foei wat een triest figuur.
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:05:49 #144
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99107541
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:03 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme, er zit hier echt een hele trieste ally de hele tijd de wachten tot mensen minder dan half hp hebben en dan snel toeslaan :') Foei wat een triest figuur.
deden wij laatst in de firelands, ik 85prot warrior samen met een 85arcane mage (geloof ik) maatje van me zagen een 85 mage met pvp aan, dachten die pakken we wel even.
daar zijn we hard van teruggekomen, bleek hij frost te zijn :D

was wel even lachen
pi_99108445
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:05 schreef lipjes het volgende:

[..]

deden wij laatst in de firelands, ik 85prot warrior samen met een 85arcane mage (geloof ik) maatje van me zagen een 85 mage met pvp aan, dachten die pakken we wel even.
daar zijn we hard van teruggekomen, bleek hij frost te zijn :D

was wel even lachen
Dat soort mensen hebben hun pvp dan ook aan voor een reden :')
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_99108741
Ik hoor trouwens dat Raid Locks zijn veranderd in Cata, hoe werken ze nu? weet alleen dat nu 10/25 man een lock delen

Ik vond het altijd zo irritant als je een pug raid deed en maar langs 1 boss kwam en je groep toen wipde en disbande je eigelijk een raid lock verspilt had
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:51:42 #147
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99109262
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:30 schreef Metonae het volgende:

[..]

Dat soort mensen hebben hun pvp dan ook aan voor een reden :')
ach is wel leuk even op die manier, wij kregen hem 2x down, hij ons beide 4x :P
pi_99109338
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:20 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Was volgens mij een top guild waar haar vriend in zat aangezien ze nu ook al heroics gaan doen. Gok er op dat men gewoon vrij neemt.
Heb zelf in vanilla ook een tijd in een top guild gezeten , maar wij namen iig nooit vrij om te raiden lol :)

Maarja iedereen z'n ding ;)
Je moet er wat over hebben om de 1ste kill van je server/europa/wereld te hebben.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_99109403
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

lol , kon ook niet anders :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_99111039
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:53 schreef Altron het volgende:

[..]

Heb zelf in vanilla ook een tijd in een top guild gezeten , maar wij namen iig nooit vrij om te raiden lol :)

Maarja iedereen z'n ding ;)
Je moet er wat over hebben om de 1ste kill van je server/europa/wereld te hebben.
Ik weet niet hoe het was in Vanilla heb het nooit gespeeld, maar ik heb wel het idee dat top guilds toen heel anders waren. Sowieso moest je 40 man hebben om te kunnen raiden. Top guilds nu 25 of 10 man, toch een stuk makkelijker te organiseren en volgens mij ook makkelijker om te zeggen neem vrij we gaan raiden.

Over het algemeen denk ik dat WoW nu eigenlijk niet meer te vergelijken is met Vanilla. Het is vrijwel een compleet ander spel geworden.
pi_99111127
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:37 schreef Sjiznit het volgende:

Ik weet niet hoe het was in Vanilla heb het nooit gespeeld, maar ik heb wel het idee dat top guilds toen heel anders waren. Sowieso moest je 40 man hebben om te kunnen raiden. Top guilds nu 25 of 10 man, toch een stuk makkelijker te organiseren en volgens mij ook makkelijker om te zeggen neem vrij we gaan raiden.

Over het algemeen denk ik dat WoW nu eigenlijk niet meer te vergelijken is met Vanilla. Het is vrijwel een compleet ander spel geworden.
Je kon bijv in Molten Core jezelf op follow zetten (tenzij tank oid 8-) ) en gaan douchen en dan had nog niemand door dat je er niet was.

En toch hebben veel guilds nu de grootste moeite met het organiseren van 25-man raids, terwijl je idd in Vanilla er 40 voor moest optrommelen.
pi_99112330
Wat is Firelands trash farm saai zeg :N

Waarom zijn er tegenwoordig eigelijk zo weinig shaman healers?
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:12:24 #153
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99112393
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:10 schreef Stuurver het volgende:
Wat is Firelands trash farm saai zeg :N

Waarom zijn er tegenwoordig eigelijk zo weinig shaman healers?
ik krijg de laatste tijd in HC bijna alleen maar pally healers....
pi_99113554
Net eerste attempt op Occuthar in een pug. Wordt nog pittig om dat te puggen de komende week.
pi_99114323
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:37 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Klopt , het is ook allemaal heel anders nu.
Al waren de echte topguilds toch net zo hardcore als nu , mischien nog wel erger omdat je toen allemaal outdoor raidbosses had.

Maar wat je zegt , 10 man kan je makkelijker op de been krijgen als 40 man.

Wij hadden toen bijvoorbeeld een ''telefoonboom'' , die was puur voor outdoor bosses aangezien er mensen waren die hele dagen die bosses aan het campen waren.
Bij ons zaten er ook van dat soort gasten in de guild , dan was het 1 uur snachts en werdt je ineens opgebeld om effe die dragon te killen , en kon je weer verder slapen :X

Toen studeerde ik nog en woonde ik nog niet samen , dus was dat niet zo'n probleem.
Nu zou ik er niet meer aan moeten denken. :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_99114626
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je kon bijv in Molten Core jezelf op follow zetten (tenzij tank oid 8-) ) en gaan douchen en dan had nog niemand door dat je er niet was.

En toch hebben veel guilds nu de grootste moeite met het organiseren van 25-man raids, terwijl je idd in Vanilla er 40 voor moest optrommelen.
Haha lol idd , ik was MT dus ik moest altijd opletten :(

Bij ons was dat gelukkig wel snel klaar aangezien de raidleader recount had.
Andere gasten een beetje uit hun neus baggeren en mee hobbelen en ik maar heel de tijd bezig met pullen/tanken. :'(
- Djehoetie / Jehuty -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')