Onderschat Farrar en Hushovd nietquote:Op zondag 3 juli 2011 11:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Cavendish ja, maar als Petacchi hem weer weet te naaien ga ik lachen.
Hushovd is niet (meer) echt een sprinter voor vlakke aankomsten. Farrar... mwah, heb ik niet meer echt het volste vertrouwen in, maar wie weet.quote:
Die tussensprint van gisteren zag er goed uit...quote:Op zondag 3 juli 2011 11:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Farrar... mwah, heb ik niet meer echt het volste vertrouwen in, maar wie weet.
Dat is echt een leuke toevoeging. veel meer kijkplezier in de etappe. dus de volgende (morgen) is een om je rijk te rekenenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die tussensprint van gisteren zag er goed uit...
Ik denk dat morgen de topsprinters zich niet met de tussensprint gaan bemoeien...die gaan zich volledig op de eindsprint richten.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is echt een leuke toevoeging. veel meer kijkplezier in de etappe. dus de volgende (morgen) is een om je rijk te rekenen
Heeeeel lichtjes....2 meter in de laatste kilometer. Lijkt me niet doorslaggevend.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:58 schreef Zwansen het volgende:
Aankomst loopt wel lichtjes op. Misschien toch een Hushovd-aankomst.
Het hoogteverschil is 2 meter in de laatste 1km idd. Maar het loopt eerst af en dan loopt het weer op. Op het plaatje is het lastig te zien, maar het lijkt erop dat het tot 500m van de streep een paar meter afloopt en dan vervolgens die paar meter + 2 oploopt.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heeeeel lichtjes....2 meter in de laatste kilometer. Lijkt me niet doorslaggevend.
Denk dat dit soort hoogteverschillen heel weinig invloed gaat hebben. De hectiek/drukte zal denk ik wel van invloed gaan zijn en het zou me niet verbazen als er weer gevallen wordt, omdat te veel renners (naast de sprinters en hun helpers) voorin willen zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het hoogteverschil is 2 meter in de laatste 1km idd. Maar het loopt eerst af en dan loopt het weer op. Op het plaatje is het lastig te zien, maar het lijkt erop dat het tot 500m van de streep een paar meter afloopt en dan vervolgens die paar meter + 2 oploopt.
Misschien een meter of 4, 5 stijging in de laatste 500m. Betrekkelijk weinig dus.
[ afbeelding ]
Ze kunnen best wel tussensprint pakken. De eindsprint is een kwestie van een goed treintje vormen en goed er voor zitten.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat morgen de topsprinters zich niet met de tussensprint gaan bemoeien...die gaan zich volledig op de eindsprint richten.
Ze voorspellen een hele zonnige dag met een beetje wind uit noorden. Aangezien ze juist richting het noorden rijden, zal het wel voornamelijk tegenwind zijn.quote:
Dus alles op het kantje zetten, het karretje van HTC in de poep rijden en Gesink voor de start een halsband met een riem omdoen zodat die in ieder geval voorin zit als het breekt. Lijkt me een ideaal scenarioquote:Op zondag 3 juli 2011 18:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze voorspellen een hele zonnige dag met een beetje wind uit noorden. Aangezien ze juist richting het noorden rijden, zal het wel voornamelijk tegenwind zijn.
En dan Jack in the box en stift!quote:Op zondag 3 juli 2011 18:42 schreef buzz1291 het volgende:
Dus alles op het kantje zetten, het karretje van HTC in de poep rijden en Gesink voor de start een halsband met een riem omdoen zodat die in ieder geval voorin zit als het breekt. Lijkt me een ideaal scenario
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |