quote:Op zondag 3 juli 2011 12:05 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het ook niet echt passen, walk in/out music mag van mij een beetje intimiderend zijn en dat zijn die trance-deuntjes totaal niet.quote:Shogun en Wanderlei komen altijd me trance op ik vind dat niet passen in de USA en MMA, Kickbox in europa wel. Maar iedereen moet kiezen wat hij zelf mooi vindDan zou het iets van hard rock of metal zijn, beetje opzwepend om helemaal 'pumped' te raken.quote:Leuk misschien, als jij een fighter zou zijn/worden (amateur of ufc boeit niet) wat zou jouw walkout song zijn?
En als ik een grote naam was in de UFC schakelde ik over naar epische muziek, zoals die van Ennio Morricone bijv.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:30 schreef Fyodor het volgende:
Carlos Condit vs Stun GunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ryan Bader vs Tito OrtizSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siver vs WimanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prelim
Melvin Guillard vs Shane RollerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanderlei Silva vs Chris Leben
EINDELIJK!
Kippenvel bij Silva zijn opkomst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dominick Cruz vs Urijah FaberMooi 'live' verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel gave maincard en Spike prelims!![]()
![]()
Ja alleen Siver vs Wiman beetje aangepast, net deels opnieuw gezien. Had het getypt terwijl ik zat te kijken, dat is de beste recap die je voor jezelf kan makenquote:
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Iemand die mij wat downloadlinkjes kan sturen?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
DM'd, laat ff weten of het werkt ik heb zo te zien nog 1 invite.. maar als je gratis kan reggen kan ik hem behoudenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die mij wat downloadlinkjes kan sturen?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door Ambrosius op 03-07-2011 13:17:57 ]![]()
Dude spoiler!!! Als je het niet weet, huishoud regels hier (uitzonderlijk we know) graag in spoilertag tot maandag..![]()
Inderdaad!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:02 schreef Geo3kant het volgende:
Dude spoiler!!! Als je het niet weet, huishoud regels hier (uitzonderlijk we know) graag in spoilertag tot maandag..
@ Disorder: veel mensen zoals jij vragen op dit moment waar je het kan downloaden, die zien niet graag een uitkomst. Gewoon even netjes in spoilertag aub!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Heb hem al geDM'd maar kreeg niks terug.. ff modje vragen.bedankt Ambros.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Geo3kant op 03-07-2011 13:24:08 ]![]()
Siver vs Wiman, even lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Post press is weer highlights hoor..pff doe gewoon het hele ding..
@FyodorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:27 schreef Geo3kant het volgende:
Post press is weer highlights hoor..pff doe gewoon het hele ding..
@FyodorGoedzo! Dat had idd ook nog gekund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Sorry, vergeten.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:13 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Inderdaad!
@ Disorder: veel mensen zoals jij vragen op dit moment waar je het kan downloaden, die zien niet graag een uitkomst. Gewoon even netjes in spoilertag aub!![]()
Post press link:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Full post fight press![]()
![]()
All forgiven!quote:
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Awesome event
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Even boxwedstrijd van gister terug kijken, weet de uitslag al .. maar tochen dan door naar Tennis
Nu zal het denk ik wel weer een maandje duren voor eerst (mma) UFC event?![]()
Ik zou niet kijken en je de tijd besparenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:46 schreef Geo3kant het volgende:
Even boxwedstrijd van gister terug kijken, weet de uitslag al .. maar tochen dan door naar Tennis
Nu zal het denk ik wel weer een maandje duren voor eerst (mma) UFC event?
Wat een kut fight zegAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Ik las het gister ja in dit topic, maar ik kijk toch ffquote:Op zondag 3 juli 2011 14:51 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik zou niet kijken en je de tijd besparen
Wat een kut fight zegIk vind veel boks partijen over het algemeen niet zo spannend, Pacman vs Mosley was ook teleurstellend.. Of misschien was het vroeger gewoon veel beter? (Niet datik veel boksen heb gekeken maar dat hoor ikaltijd van me pa).
Eerste 3 rondes is al niks aan inderdaad.. en deze mensen krijgen miljoenen!!! Get to work son, maarja MMA betaald nog niet zoveel.. komt wel, maar UFC pakt ook een groot deel van de fighters. Aan de andere kant, paar miljoen (of 30) per gevecht vind ik ook onzin bedragen, dan ontspoor je toch als mens.![]()
Nope.. het zal wel bizar zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 15:00 schreef Fenomeno het volgende:
Heb je die aflevering van floyd mayweather bij cribs wel eens gezien?
eens kijken of ik die kan vinden op YT of gewoon een download.
![]()
Benieuwd naar de winnaar van de UPBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dream. 17 op 16 juli, mooi tussendoortjequote:Op zondag 3 juli 2011 14:46 schreef Geo3kant het volgende:
Nu zal het denk ik wel weer een maandje duren voor eerst (mma) UFC event?
Light Heavyweight Championship bout: Gegard Mousasi (c) vs. Japan Hiroshi Izumi
Featherweight Championship bout: Hiroyuki Takaya (c) vs. Japan Kazuyuki Miyata
Bantamweight Tournament Final: Masakazu Imanari vs. Hideo Tokoro
Bantamweight bout: Keisuke Fujiwara vs. Kenji Osawa
Lightweight bout: Tatsuya Kawajiri vs. Willamy Freire
Welterweight bout: Hayato Sakurai vs. Marius Žaromskis
Heavyweight bout: Todd Duffee vs. Nick Gaston
Lightweight bout: Eiji Mitsuoka vs. Bruno Carvalho
Forum Opties Forumhop: Hop naar: