abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98977171
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:05 schreef Geo3kant het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Shogun en Wanderlei komen altijd me trance op ik vind dat niet passen in de USA en MMA, Kickbox in europa wel. Maar iedereen moet kiezen wat hij zelf mooi vind :P
Ik vind het ook niet echt passen, walk in/out music mag van mij een beetje intimiderend zijn en dat zijn die trance-deuntjes totaal niet.

quote:
Leuk misschien, als jij een fighter zou zijn/worden (amateur of ufc boeit niet) wat zou jouw walkout song zijn?
Dan zou het iets van hard rock of metal zijn, beetje opzwepend om helemaal 'pumped' te raken.
En als ik een grote naam was in de UFC schakelde ik over naar epische muziek, zoals die van Ennio Morricone bijv. :P
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_98977293
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:30 schreef Fyodor het volgende:
Carlos Condit vs Stun Gun
SPOILER
Ryan Bader vs Tito Ortiz
SPOILER
Siver vs Wiman
SPOILER
Prelim
Melvin Guillard vs Shane Roller
SPOILER
Wanderlei Silva vs Chris Leben
EINDELIJK!
Kippenvel bij Silva zijn opkomst! :D
SPOILER
Dominick Cruz vs Urijah Faber
SPOILER
Heel gave maincard en Spike prelims! _O_
Mooi 'live' verslag :D
pi_98977330
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:36 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Mooi 'live' verslag :D
Ja alleen Siver vs Wiman beetje aangepast, net deels opnieuw gezien. Had het getypt terwijl ik zat te kijken, dat is de beste recap die je voor jezelf kan maken :)
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_98977580
Iemand die mij wat downloadlinkjes kan sturen? O-)
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_98977657
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die mij wat downloadlinkjes kan sturen? O-)
DM'd, laat ff weten of het werkt ik heb zo te zien nog 1 invite.. maar als je gratis kan reggen kan ik hem behouden :P
pi_98977734
Gratis geregged, thnx :Y
  zondag 3 juli 2011 @ 12:56:51 #132
30910 Disorder
Disorder
pi_98977879
SPOILER

[ Bericht 57% gewijzigd door Ambrosius op 03-07-2011 13:17:57 ]
pi_98978044
Dude spoiler!!! Als je het niet weet, huishoud regels hier (uitzonderlijk we know) graag in spoilertag tot maandag..
pi_98978311
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:02 schreef Geo3kant het volgende:
Dude spoiler!!! Als je het niet weet, huishoud regels hier (uitzonderlijk we know) graag in spoilertag tot maandag..
Inderdaad!
@ Disorder: veel mensen zoals jij vragen op dit moment waar je het kan downloaden, die zien niet graag een uitkomst. Gewoon even netjes in spoilertag aub!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_98978345
Heb hem al geDM'd maar kreeg niks terug.. ff modje vragen. ^O^ bedankt Ambros.

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Geo3kant op 03-07-2011 13:24:08 ]
pi_98978715
Siver vs Wiman, even lezen!
SPOILER
pi_98978735
Post press is weer highlights hoor.. :( pff doe gewoon het hele ding..

@Fyodor
SPOILER
pi_98979104
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:27 schreef Geo3kant het volgende:
Post press is weer highlights hoor.. :( pff doe gewoon het hele ding..

@Fyodor
SPOILER
Goedzo! Dat had idd ook nog gekund.
  zondag 3 juli 2011 @ 13:46:27 #139
30910 Disorder
Disorder
pi_98979322
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:13 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Inderdaad!
@ Disorder: veel mensen zoals jij vragen op dit moment waar je het kan downloaden, die zien niet graag een uitkomst. Gewoon even netjes in spoilertag aub!
Sorry, vergeten.
pi_98979368
Post press link:

SPOILER
Full post fight press ^O^
pi_98980821
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:46 schreef Disorder het volgende:

[..]

Sorry, vergeten.
All forgiven! ;)
  zondag 3 juli 2011 @ 14:43:58 #142
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_98981133
Awesome event :)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_98981226
Even boxwedstrijd van gister terug kijken, weet de uitslag al .. maar toch :) en dan door naar Tennis :P

Nu zal het denk ik wel weer een maandje duren voor eerst (mma) UFC event?
  zondag 3 juli 2011 @ 14:50:47 #144
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_98981378
Ja ;(
Gelukkig tour tot die tijd :P
  zondag 3 juli 2011 @ 14:51:36 #145
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_98981414
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:46 schreef Geo3kant het volgende:
Even boxwedstrijd van gister terug kijken, weet de uitslag al .. maar toch :) en dan door naar Tennis :P

Ik zou niet kijken en je de tijd besparen :P

Wat een kut fight zeg
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_98981547
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:51 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ik zou niet kijken en je de tijd besparen :P

Wat een kut fight zeg
Ik las het gister ja in dit topic, maar ik kijk toch ff :P Ik vind veel boks partijen over het algemeen niet zo spannend, Pacman vs Mosley was ook teleurstellend.. Of misschien was het vroeger gewoon veel beter? (Niet datik veel boksen heb gekeken maar dat hoor ikaltijd van me pa).

Eerste 3 rondes is al niks aan inderdaad.. en deze mensen krijgen miljoenen!!! Get to work son, maarja MMA betaald nog niet zoveel.. komt wel, maar UFC pakt ook een groot deel van de fighters. Aan de andere kant, paar miljoen (of 30) per gevecht vind ik ook onzin bedragen, dan ontspoor je toch als mens.
  zondag 3 juli 2011 @ 15:00:15 #147
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_98981743
Heb je die aflevering van floyd mayweather bij cribs wel eens gezien :')?
pi_98981793
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:00 schreef Fenomeno het volgende:
Heb je die aflevering van floyd mayweather bij cribs wel eens gezien :')?
Nope.. het zal wel bizar zijn :P eens kijken of ik die kan vinden op YT of gewoon een download.
pi_98989499
Benieuwd naar de winnaar van de UP
pi_98991706
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:46 schreef Geo3kant het volgende:

Dream. 17 op 16 juli, mooi tussendoortje :)

Light Heavyweight Championship bout: Gegard Mousasi (c) vs. Japan Hiroshi Izumi
Featherweight Championship bout: Hiroyuki Takaya (c) vs. Japan Kazuyuki Miyata
Bantamweight Tournament Final: Masakazu Imanari vs. Hideo Tokoro

Bantamweight bout: Keisuke Fujiwara vs. Kenji Osawa
Lightweight bout: Tatsuya Kawajiri vs. Willamy Freire
Welterweight bout: Hayato Sakurai vs. Marius Žaromskis
Heavyweight bout: Todd Duffee vs. Nick Gaston
Lightweight bout: Eiji Mitsuoka vs. Bruno Carvalho
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties