quote:Op zondag 3 juli 2011 01:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
je bent de eerste die hoi tegen mij zegtik heb al heel wat posts gemaakt maar niemand zag me
quote:Op zondag 3 juli 2011 01:14 schreef MuVo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e is mijn bureaubladachtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
dankje nu voel ik me veel beter. ofzo.quote:Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Er is wel een foto:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
komt wel goed. Jaartje meer of mindere, boeiend.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:14 schreef JApieman het volgende:
Ik heb nog geen vakantie, wel bijna. Maar ik blijf ook bijna zitten en daar word ik niet blij van.![]()
Even 2 kratjes halen brbSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
quote:Op zondag 3 juli 2011 01:11 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ik hoop dat je mee kan doen aan stichting doe een wens, heb je nog een beetje troost met je aids die je hebt opgelopen tijdens je vakantie in Nigeria, is je kontgat trouwens al geheeld?. Alsof ik het ooit meende.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ja precies, maar liever niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:16 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
komt wel goed. Jaartje meer of mindere, boeiend.¯_(ツ)_/¯![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 01:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Er is wel een foto:Anita? Jij was toch verhuisd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo terug, pico balla's, 2 kratjes hertog jan, NB, klaar om te gaan
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Klinkt goedquote:Op zondag 3 juli 2011 01:17 schreef Dalando het volgende:
zo terug, pico balla's, 2 kratjes hertog jan, NB, klaar om te gaan![]()
![]()
Hertog Jan.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:17 schreef Dalando het volgende:
zo terug, pico balla's, 2 kratjes hertog jan, NB, klaar om te gaan
Ben ik ook aan het drinken.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 01:14 schreef MuVo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fixed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, ik ben nooit zeker geweest van Grolsch.quote:
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Forum Opties Forumhop: Hop naar: