abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100162351
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:42 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik pb je ff :)
dank dank *O*
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_100163593
quote:
17s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Serieus? Wat super aardig van je.

Is dat net zoiets als zon toyota dyna van de borent? Die wilde ik dan namelijk gaan huren.

Kan je een berekening maken van de brandstof? Ik weet namelijk niet waar je zit.
En een factuur zou inderdaad handig zijn van de brandstof dan.

En is die beschikbaar 13 augustus?
Ik heb geen idee wat een Toyota Dyna is en ben te lui om dat op te zoeken. :P
Wagentje wat ik bedoel is zoiets:

Qua voorbeeld gaat het alleen om de laadruimte, ik heb geen idee welk merk het is eerlijk gezegd, ik rij normaal het wat grotere spul.
Daardoor weet ik het verbruik ook niet maar aangezien het als een vrachtwagen bekend is is ie begrensd en ik vermoed dat daardoor het verbruik ook wel mee zal vallen.
Ik zal dat voor je uitzoeken, kom ik nog op terug.

Of ie 13 augustus beschikbaar is weet ik niet. Ondanks dat ik nu vakantie heb zal ik morgen naar m'n werk bellen om em te reserveren, afzeggen kan altijd nog.

Zit je persé vast aan die datum?
pi_100164736
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:23 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat een Toyota Dyna is en ben te lui om dat op te zoeken. :P
Wagentje wat ik bedoel is zoiets:

[ afbeelding ]

Qua voorbeeld gaat het alleen om de laadruimte, ik heb geen idee welk merk het is eerlijk gezegd, ik rij normaal het wat grotere spul.
Daardoor weet ik het verbruik ook niet maar aangezien het als een vrachtwagen bekend is is ie begrensd en ik vermoed dat daardoor het verbruik ook wel mee zal vallen.
Ik zal dat voor je uitzoeken, kom ik nog op terug.

Of ie 13 augustus beschikbaar is weet ik niet. Ondanks dat ik nu vakantie heb zal ik morgen naar m'n werk bellen om em te reserveren, afzeggen kan altijd nog.

Zit je persé vast aan die datum?
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Die wagennnnnn! ^O^ ^O^ ^O^ :9~ :9~ :9~

Oke das dus duidelijk! Dat is precies wat ik nodig heb!
Die lijkt op die toyota dyna van de borent.

Nouja ik zit aan die datum vast omdat dan ook alle andere Fok!kers helpen met sjouwen.
Dus dat zou het beste uitkomen inderdaad.

Nu hoop ik dat de kosten behoorlijk lager uitvallen dan van borent.
Stel nou dat ik geen bijstand krijg dan geef ik liever veel minder uit.

Anders PM even waar je zit.
Bij de borent zeiden ze dat die van hun 1 op 7 is.
pi_100165440
Ik was dus idd zo scheel als de pepernoten en te snel gelezen, las dus idd maN ipv maM.
Bedoelde het goed hoor, in het kader van schoonfamilie en diens buren bleef ik ijdel hopen voor je etc.
:*
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_100165545
Waarom zitten de meeste FOK!kers nou uitgerekend heeeeel erg ver weg van daar waar ik woon ) want dan kan ik mijn lompe poten ook eens uitsteken.
Half FOK! lijkt in Groningen te wonen ;) .
pi_100165821
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
Waarom zitten de meeste FOK!kers nou uitgerekend heeeeel erg ver weg van daar waar ik woon ) want dan kan ik mijn lompe poten ook eens uitsteken.
Half FOK! lijkt in Groningen te wonen ;) .
Cat zit ook int zuiden ;)

Misschien Fok! een beetje promoten onder de zuiderlingen :P?
pi_100167231
quote:
17s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Die wagennnnnn! ^O^ ^O^ ^O^ :9~ :9~ :9~

Oke das dus duidelijk! Dat is precies wat ik nodig heb!
Die lijkt op die toyota dyna van de borent.

Nouja ik zit aan die datum vast omdat dan ook alle andere Fok!kers helpen met sjouwen.
Dus dat zou het beste uitkomen inderdaad.

Nu hoop ik dat de kosten behoorlijk lager uitvallen dan van borent.
Stel nou dat ik geen bijstand krijg dan geef ik liever veel minder uit.

Anders PM even waar je zit.
Bij de borent zeiden ze dat die van hun 1 op 7 is.
Ik ga je wel ff een pm sturen, heb wel een idee over de brandstofkosten maar dat vertel ik liever niet hardop.
pi_100184288
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 20:21 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik ga je wel ff een pm sturen, heb wel een idee over de brandstofkosten maar dat vertel ik liever niet hardop.
Teruglezend staat dat er best wel fout maar heeft iets te maken met meerdere tankpassen. :)

Anyway, net naar m'n werk gebeld (jaja, weekje vrij hierzo *O* ) en vandaag weet ik of de wagen dat weekend beschikbaar is.
pi_100195594
update: Je kan rustig gaan slapen of op een andere manier ontspannen, vervoer is geregeld. ;)
M'n baas vroeg nog of ik er ver mee weg moest.
Neuh, alleen maar naar Groningen. _O-
Van iemand uit het transport had ik niet zo'n reactie verwacht, echt geweldig. :)

Maar om mij even bij te praten: Coevorden-Groningen was het toch?
En wil je meerijden of heb je zelf vervoer?
pi_100195732
*O* *O*
pi_100196833
*valt een beetje flauw*

*O* *O* *O* *O* *O*
pi_100197172
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
*valt een beetje flauw*

*O* *O* *O* *O* *O*
Een beetje? Alles of niks eej? ;)
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:20:56 #213
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_100199136
Wat heerlijk!!! O+

Pam? Ben je al weer bijgekomen?? ;)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_100199146
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:37 schreef vannelle het volgende:
update: Je kan rustig gaan slapen of op een andere manier ontspannen, vervoer is geregeld. ;)
M'n baas vroeg nog of ik er ver mee weg moest.
Neuh, alleen maar naar Groningen. _O-
Van iemand uit het transport had ik niet zo'n reactie verwacht, echt geweldig. :)

Maar om mij even bij te praten: Coevorden-Groningen was het toch?
En wil je meerijden of heb je zelf vervoer?
Dat is geweldig, bij ons is de aanhanger en de vrachtwagen ingepikt dat weekend en kon ik nog wel een berlingo meekrijgen, maar dat schiet ook niet echt op met zoiets als dit.
pi_100199156
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:20 schreef Ireth het volgende:
Wat heerlijk!!! O+

Pam? Ben je al weer bijgekomen?? ;)
nou ik draai nogsteeds op stress en drukte.
Ik liep net als een gek alles op te meten.
pi_100199424
Ik heb dus vanalles lopen meten. En ik kom nu al onegeveer op 30 dozen en 10 bananedozen uit.
Gewoon met kleren en spullen. En ik heb ook dingen zoals uit de reclame wat een beetje voorraad is al. En de dingen van mn kamer huidig decoratie ook enzo.

En dan de meubels.
vannelle zei anders post je de afmetingen even in het forum. Misschien kan iemand een berekening maken of dat gaat passen in die wagen. hehe :P

nouja zal ik het maar posten dan? oke komt ie.
Wel in een spoiler hoor :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 01-08-2011 17:41:13 ]
pi_100199638
pff dat huis staat direct propvol joh
pi_100199755
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik heb dus vanalles lopen meten. En ik kom nu al onegeveer op 30 dozen en 10 bananedozen uit.
Gewoon met kleren en spullen. En ik heb ook dingen zoals uit de reclame wat een beetje voorraad is al. En de dingen van mn kamer huidig decoratie ook enzo.

En dan de meubels.
vannelle zei anders post je de afmetingen even in het forum. Misschien kan iemand een berekening maken of dat gaat passen in die wagen. hehe :P

nouja zal ik het maar posten dan? oke komt ie.
Wel in een spoiler hoor :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met wat dekens tegen het beschadigen en spanbandjes tegen het schuiven past dat zonder problemen, het echt breekbare spul zou ik in de wagen meenemen.

Hebben jullie zelf spanbandjes? Of moet ik die van tevoren even af geven bij je?
pi_100199809
Adem in, adem uit :*

*O*
♥ scars make us who we are ♥
pi_100199874
De lijst tot nu toe ik zit op een kleine 8m2

En ik heb nog ee stuk of tien verschillende dingen er nog niet bij op staan!

is er iemand die verstand heeft van verhuizen????

Want natuurlijk past niet alles precies in en op elkaar.
Ik weet niet of ik te ruim inschat of te klein :@
pi_100199918
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:37 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Met wat dekens tegen het beschadigen en spanbandjes tegen het schuiven past dat zonder problemen, het echt breekbare spul zou ik in de wagen meenemen.

Hebben jullie zelf spanbandjes? Of moet ik die van tevoren even af geven bij je?
Ik heb geloof ik nog wel wat spanbandjes :D
pi_100200090
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
De lijst tot nu toe ik zit op een kleine 8m2

En ik heb nog ee stuk of tien verschillende dingen er nog niet bij op staan!

is er iemand die verstand heeft van verhuizen????

Want natuurlijk past niet alles precies in en op elkaar.
Ik weet niet of ik te ruim inschat of te klein :@

Kasten @ bed rechtop, matrassen ertussen,(eventueel al wat dozen onderin de kasten als het past) dozen op de grond, tafels er op de kop bovenop en wat je nog over hebt aan groots en niet te zwaar. Schuif je tussen de tafelpoten. Dan de koelkast en wasmachine, droger en vaatwasser ervoor. Wat losse zooi erop.
Wat dekens ertussen waar de boel kan beschadigen en waar speling zit trek je even een sjorbandje tegen het schuifen.

Ik geloof dat wij die dingen meestal ongeveer zo inpakten.
pi_100201490
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:47 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Kasten @ bed rechtop, matrassen ertussen,(eventueel al wat dozen onderin de kasten als het past) dozen op de grond, tafels er op de kop bovenop en wat je nog over hebt aan groots en niet te zwaar. Schuif je tussen de tafelpoten. Dan de koelkast en wasmachine, droger en vaatwasser ervoor. Wat losse zooi erop.
Wat dekens ertussen waar de boel kan beschadigen en waar speling zit trek je even een sjorbandje tegen het schuifen.

Ik geloof dat wij die dingen meestal ongeveer zo inpakten.
Dat klinkt goed ja. Mijn fauteill komt bijna op een vierkante meter als je uit gaat van de lxbxh maar het zitvlak en de rug is natuurlijk "leeg" Dus dat telt niet.
pi_100202577
Kijk, en zo komt alles goed (mits je loopruimte overhoudt in je huis :P ) maar qua transport hulde aan alweer een lieve FOK!ker , de keikanjer O+
pi_100203089
En als je nog problemen hebt met apparatuur in de keuken van de plek af te krijgen dan staat google vol met tips.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')