abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99131399
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Haten is voor losers :Y

Succes schat :*
Ik lees hier nergens haat hoor. ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99131551
bij bijzettafeltje staat al een >?
Ik heb gewoon even dat lijstje overgeschreven. Er werd naar gevraagd en er staat boven dat ik dat wil kopen als ik er zit. En ik ben geen student ik zit de hele dagen thuis.

Ik heb stukken gewist in het andere topic omdat er wel pers. info in stond.

De slaapkamer in questie van die woning was 8 m2 en de woonkamer 16 m2
Nou ronden ze dit meestal ook naar boven af. dus het kon net zo goed 7.5 m2 zijn
Aangezien ik lang ben heb ik een extra lang bed. 2.30*1.80 komt het op neer met hoofdbord.
En over dat ik mijn kast er niet in kwijt kon, die is ook groot er zitten lades is die ook helemaal open moeten kunnen en ja ik heb 2 garderobes omdat ik een jaar aan de prednison ben geweest.
Of ik veel kleding koop? Nee. In die kast zit niet alleen maar kleding. En ik ben er zuinig op dus ik doe het niet meteen weg omdat ik het zelf misschien weer kan gebruiken.

Nou zou ik in die woning mijn spullen zeer zeker niet in kwijt kunnen en de mevrouw van nijestee raadde mij het dan ook ten zeerste af (na de tip in het topic om de huidige bewoner te bellen) om op deze woning te reageren.

Ik ben 1 keer eerste geweest op een woning maar toen ik de lefier belde om voor een bezichtiging te gaan werd ik doorverbonden met iemand die meer info heeft over de woningen. Ze vroeg direct naar mijn medische urgentie en ze raadde me af om die woning te accepteren want hij was 5 hoog en dit zou ik niet kunnen zonder lift. Met boodschappen dragen en whatnot. En hij was energielabel D, tochtig en vochtig en omdat ik dus immuunsupressiva gebruik heb ik binnen de kortste keren een voorhoofdsholte ontsteking.
Dit heeft die mevrouw mij aangeraden met persoonlijke kennis omdat haar man ook Crohn heeft.

Ik zeg dit alleen om openheid van zaken te geven ik zou het fijn vinden als de mensen hierdoor mijn situatie beter begrijpen.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:58:03 #78
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_99132886
Ik gooi ook even een duitje in de groep hoor.. ik moet bekennen dat ik het gevoel van LK ook wel wat had... Je hebt spullen nodig, wat maakt het dan uit of het matcht? Zolang je kan zitten, kan slapen, kan koken en kan leven maakt dat in den beginne niet uit (imho...) Wij hebben jarenlang geleefd met een bloemetjesbankstel uit 1910 van tante Annie, met een salontafel van Ome Leo, een kleerkast van de buurvrouw van de dochter van een achternicht en het bed waarin mijn man een halve eeuw geleden nog in is verwekt.. We leefden, we waren gelukkig. In de loop der jaren is het een en ander vervangen voor wat wij leuk vonden en graag wilden. Dus vanuit dat punt snap ik het gevoel van LK heel erg goed.

Nu er door Pammeteenmoeilijkeusernamedieiknietuitgesprokenkrijg wat meer uitleg is gegeven qua medische status, snap ik ook het hoe en waarom qua woning. Waarom een woning niet geschikt is. Terwijl het voorheen een afwijzing-vanwege-een-missende-slaapkamer was. Op die manier ontstaat er meer duidelijkheid bij users omtrent de noodzaak. Ik kan echter, op een stapel borden na ;) , weinig hulp bieden, maar hoop wel dat Pamnogwat gewoon lekker snel gesetteld is :)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_99133424
Hihi, wat een lieve post van Ireth :o :o *;
Rustig aan.
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:07:37 #80
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_99133596
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
Hihi, wat een lieve post van Ireth :o :o *;
:? Ik kan best wel lief zijn hoor :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99133996
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef Ireth het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de TT staat evt. inrichting dus serieus misschien een tafeltje of kastjedie bij iemand in de weg staat. Ik vraag niet om een bult spullen en alles gratis. Ik heb al heel veel :)

Het gaat mij vooral om het sjouwen en verhuizen :@ en ik ben zo verschrikkelijk blij met al die hulp die mensen aanbieden. Alleen nu zat ik met een enorm rotgevoel daarom ging ik het uitleggen. Ik wil ook absoluut geen spullen aannemen van iemand als ik niet weet of ik het wel kwijt kan of gebruiken kan. Ik weet niet hoeveel geld ik overhoud na de verhuizing. Ik heb echt niet veel maar ik hoop dat het me gaat lukken.
pi_99134018
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef Ireth het volgende:

[..]

SPOILER
Neehoor :*
Rustig aan.
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:15:43 #83
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_99134143
quote:
17s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

In de TT staat evt. inrichting dus serieus misschien een tafeltje of kastjedie bij iemand in de weg staat. Ik vraag niet om een bult spullen en alles gratis. Ik heb al heel veel :)

Het gaat mij vooral om het sjouwen en verhuizen :@ en ik ben zo verschrikkelijk blij met al die hulp die mensen aanbieden. Alleen nu zat ik met een enorm rotgevoel daarom ging ik het uitleggen. Ik wil ook absoluut geen spullen aannemen van iemand als ik niet weet of ik het wel kwijt kan of gebruiken kan. Ik weet niet hoeveel geld ik overhoud na de verhuizing. Ik heb echt niet veel maar ik hoop dat het me gaat lukken.
Nou, schone lei, hoopje zand en lekker verder :) Hopenlijk heb je gewoon snel een plekje waar je wel lekker kan wonen en leuke spulletjes om het in te richten :)
pi_99134195
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:15 schreef Ireth het volgende:

[..]

Nou, schone lei, hoopje zand en lekker verder :) Hopenlijk heb je gewoon snel een plekje waar je wel lekker kan wonen en leuke spulletjes om het in te richten :)
Dat is helemaal mijn bedoeling! :D
Ik ben echt eerlijk! En iedereen kan me alles vragen! :*
pi_99134242
Gewoon even een :* omdat ik je best snap :)
♥ scars make us who we are ♥
pi_99134265
SPOILER
Rustig aan.
pi_99134303
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Gewoon even een :* omdat ik je best snap :)
thanks O+

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
SPOILER
Haha grapjas :P
pi_99198225
Wil het even nuanceren. Dat ik nogal eens ongenuanceerd kan zijn weet ik en de reden daarvoor ga ik hier niet uitleggen, dat is te complex en voor mij zelf lastiger dan voor een vreemde..
Maar heb al heel veel mensen al vele jaren mogen en kunnen helpen waarvan de laatste maanden een paar FOK!kers, maar die laatsten hadden kinderen en waren blij met elk klein dingetje. Ik heb nog mijn vriendinnen uit elke windhoek van NL gemobiliseerd om spullen van A naar B te krijgen voor to, wat niet nodig bleek omdat een andere lieverd het in één keer kon regelen en dat is fijn. maar in mijn optiek werden de "eisen"steeds groter en bovendien liet ze het uitzoekwerk vwb een evt woning ook nog eens aan anderen oven, zo ongeveer en dat schoot me in de krop. Als iemand met een batterij aan kinderen al met het kleinste tevreden is viel me dat van een 22-jarige op mijn wekker.
Dat iemand ziek is is absoluut afgrijselijk en te respecteren maar ook ik ben niet gezond dus trek dan af en toe de deur dicht. Er is een verschil tussen in echte nood zitten of iets anders.
Denk dat ik duidelijk genoeg ben.
Dat het verkeerd overkomt is jammer maar ik werd er een beetje boos over.
Sanse rancune maar elk ijsbergje heeft zijn kookpunt.
(en in symbolische uitspraken ben ik een absoluut onbegrijpelijke kei, dat dan weer wel natuurlijk :X )

edit: ik wil het enkel maar even uitleggen alvorens enkel over te komen als een bitch.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lottekoekkie op 08-07-2011 14:18:33 ]
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_99203709
LK ik snap wel dat jij ook je kookpunt hebt, maar TS had al eerder aangegeven dat ze niet op zoek is naar een hele inrichting. Dan hoef je toch ook niet alles zomaar te accepteren? :) Het is lief dat mensen dingen aanbieden maar als het niet nodig is, nou dan gaat het toch naar iemand die het wel nodig heeft? :)
pi_99213479
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wil het even nuanceren. Dat ik nogal eens ongenuanceerd kan zijn weet ik en de reden daarvoor ga ik hier niet uitleggen, dat is te complex en voor mij zelf lastiger dan voor een vreemde..
Maar heb al heel veel mensen al vele jaren mogen en kunnen helpen waarvan de laatste maanden een paar FOK!kers, maar die laatsten hadden kinderen en waren blij met elk klein dingetje. Ik heb nog mijn vriendinnen uit elke windhoek van NL gemobiliseerd om spullen van A naar B te krijgen voor to, wat niet nodig bleek omdat een andere lieverd het in één keer kon regelen en dat is fijn. maar in mijn optiek werden de "eisen"steeds groter en bovendien liet ze het uitzoekwerk vwb een evt woning ook nog eens aan anderen oven, zo ongeveer en dat schoot me in de krop. Als iemand met een batterij aan kinderen al met het kleinste tevreden is viel me dat van een 22-jarige op mijn wekker.
Dat iemand ziek is is absoluut afgrijselijk en te respecteren maar ook ik ben niet gezond dus trek dan af en toe de deur dicht. Er is een verschil tussen in echte nood zitten of iets anders.
Denk dat ik duidelijk genoeg ben.
Dat het verkeerd overkomt is jammer maar ik werd er een beetje boos over.
Sanse rancune maar elk ijsbergje heeft zijn kookpunt.
(en in symbolische uitspraken ben ik een absoluut onbegrijpelijke kei, dat dan weer wel natuurlijk :X )

edit: ik wil het enkel maar even uitleggen alvorens enkel over te komen als een bitch.
Hey LK!

Ieder z'n ding.En onverwacht kwam er idd iemand die alles mee kon nemen!
Kwam voor mij ook onverwacht.

En over de woning sja, zelfs de woningbouw zelf kon mij niet helpen. En ik kan niet zo 123 naar Grunn op dat moment. Dus idd een topic geopend om iemand de vinden die in of achter die straat woont en het bij wijze van spreke vanuit zn raam kon zien. Niemand hoefde voor mij moeite te doen :)

En ik kreeg een hele goede tip en de woningbouw vond de tip ook heel goed en zo is het opgelost. Klaas is kees :D

Ik heb ook zo mijn beperkeningen. Ieder huisje heeft z'n kruisje zullen we maar zeggen.
Nouja ik heb nog geen huis _O-

Ik hoop dat je snel weer opknapt en dat je je wat beter mag voelen.
Van mij uit niks geen kwaads in de zin.
pi_99466290
*UPDATE*

Er is helaas weer een woning onder mijn neus weggekaapt. Het gaat echt om 0,01 punt verschil.

Er werd mij weer aangeraden om de selectiecommissie te bellen en verlenging aan te vragen.

Maandag even kijken na 12 uur en dan vraag ik verlenging aan. Ik baal hier behoorlijk van :'(
pi_99469924
Kan me voorstellen meid, dat is echt balen!

Maar, en dit is heel cliché, ik weet het, je krijgt het huisje wat bij je hoort, en soms moet je daar iets langer op wachten, maar dan wordt het wel echt een superhuisje :*
pi_99470257
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Kan me voorstellen meid, dat is echt balen!

Maar, en dit is heel cliché, ik weet het, je krijgt het huisje wat bij je hoort, en soms moet je daar iets langer op wachten, maar dan wordt het wel echt een superhuisje :*
Thanks! jij bent en engel :@ ahha voelt meteen alweer beter gewoon wat vertrouwen enzo!
Heb ik ook wel hoor, alleen ik moet er even achteraan!
pi_99470465
quote:
17s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Thanks! jij bent en engel :@ ahha voelt meteen alweer beter gewoon wat vertrouwen enzo!
Heb ik ook wel hoor, alleen ik moet er even achteraan!
:@

soms moet je ff vertrouwen tanken bij anderen toch :) deed ik ook als ik weer es gefrustreerd was over hoe dingen liepen. En kijk nu, ik heb een geweldig huisje! Dat krijg jij ook, dat weet ik zeker :Y
pi_99479037
Als je nog iemand nodig hebt om iets in/vlakbij Groningen/Hoogezand te vervoeren, of bij je verhuizing nog een extra stel handjes zoekt in Groningen (sjouwen, lampje hangen o.i.d.) moet je maar een pm sturen als je een huisje en data hebt, hoogst waarschijnlijk kan ik wel meehelpen, maar dat moeten we even zien als je de exacte data e.d. hebt.
pi_99484812
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef grindfreakje het volgende:
Als je nog iemand nodig hebt om iets in/vlakbij Groningen/Hoogezand te vervoeren, of bij je verhuizing nog een extra stel handjes zoekt in Groningen (sjouwen, lampje hangen o.i.d.) moet je maar een pm sturen als je een huisje en data hebt, hoogst waarschijnlijk kan ik wel meehelpen, maar dat moeten we even zien als je de exacte data e.d. hebt.
Thanks! Ik moet idd nog de exacte data hebben! Dan is ook pas zeker wie, wat wanneer kan doen!
Ik ben superblij met je aanbod! Ik post op het topic en ik probeer iedereen te PM als ik een huisje heb dan! thanks :D

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:16 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

:@

soms moet je ff vertrouwen tanken bij anderen toch :) deed ik ook als ik weer es gefrustreerd was over hoe dingen liepen. En kijk nu, ik heb een geweldig huisje! Dat krijg jij ook, dat weet ik zeker :Y
pi_99633339
Hallo lieve fokkers!!!

Ik heb een woning geaccepteerd! *O* Ik heb hem vandaag bekeken. Het ziet er allemaal erg netjes uit.
Latexen is niet nodig alleen schoonmaken.

In de keuken moet zeil op de grond (geen betonverf dat duurt 3 dagen drogen en lagen vertelden ze bij de karwei)
Boven op de slaapkamers moet de vloer waarschijnlijk ook anders.
In de hal moet ook nieuwe vloerbedekking.

De tuin is ook leuk alleen heel graag dat die zo onderhoudsvrij mogelijk word. Dus hopelijk kan ik tegels op de kop tikken op MP. En dan iemand vinden die dat kan leggen. Het is niet een heel groot stuk dat scheelt.

Dus ben vooral mensen nodig die willen helpen poetsen en sjouwen!

Ik ben zo verschrikkelijk gelukkig dat het een woning is waar eigenlijk alleen maar hier en daar wat anders hoeft.
De huidige bewoner wist mij te vertellen dat toen zij er in kwam er dingen met zoutzuur moesten worden verwijderd. En dat alles pikzwart was met doodskoppen. :P

*O* *O* *O*

EDIT:

Nu alleen nog het echte contract. De datum dat hij leeg is ligt wss rond de 11e aug.

[ Bericht 3% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 19-07-2011 18:42:31 ]
pi_99633595
Gefeliciteerd!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99634538
*O*
pi_99635321
*O* *O* *O* hihihi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')