Ik lees hier nergens haat hoor.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef Ireth het volgende:
[..]Ik kan best wel lief zijn hoor
In de TT staat evt. inrichting dus serieus misschien een tafeltje of kastjedie bij iemand in de weg staat. Ik vraag niet om een bult spullen en alles gratis. Ik heb al heel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat mij vooral om het sjouwen en verhuizenen ik ben zo verschrikkelijk blij met al die hulp die mensen aanbieden. Alleen nu zat ik met een enorm rotgevoel daarom ging ik het uitleggen. Ik wil ook absoluut geen spullen aannemen van iemand als ik niet weet of ik het wel kwijt kan of gebruiken kan. Ik weet niet hoeveel geld ik overhoud na de verhuizing. Ik heb echt niet veel maar ik hoop dat het me gaat lukken.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef Ireth het volgende:
[..]Ik kan best wel lief zijn hoor
NeehoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Nou, schone lei, hoopje zand en lekker verderquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
In de TT staat evt. inrichting dus serieus misschien een tafeltje of kastjedie bij iemand in de weg staat. Ik vraag niet om een bult spullen en alles gratis. Ik heb al heel veel
Het gaat mij vooral om het sjouwen en verhuizenen ik ben zo verschrikkelijk blij met al die hulp die mensen aanbieden. Alleen nu zat ik met een enorm rotgevoel daarom ging ik het uitleggen. Ik wil ook absoluut geen spullen aannemen van iemand als ik niet weet of ik het wel kwijt kan of gebruiken kan. Ik weet niet hoeveel geld ik overhoud na de verhuizing. Ik heb echt niet veel maar ik hoop dat het me gaat lukken.
Dat is helemaal mijn bedoeling!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou, schone lei, hoopje zand en lekker verderHopenlijk heb je gewoon snel een plekje waar je wel lekker kan wonen en leuke spulletjes om het in te richten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
thanksquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
Haha grapjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Hey LK!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wil het even nuanceren. Dat ik nogal eens ongenuanceerd kan zijn weet ik en de reden daarvoor ga ik hier niet uitleggen, dat is te complex en voor mij zelf lastiger dan voor een vreemde..
Maar heb al heel veel mensen al vele jaren mogen en kunnen helpen waarvan de laatste maanden een paar FOK!kers, maar die laatsten hadden kinderen en waren blij met elk klein dingetje. Ik heb nog mijn vriendinnen uit elke windhoek van NL gemobiliseerd om spullen van A naar B te krijgen voor to, wat niet nodig bleek omdat een andere lieverd het in één keer kon regelen en dat is fijn. maar in mijn optiek werden de "eisen"steeds groter en bovendien liet ze het uitzoekwerk vwb een evt woning ook nog eens aan anderen oven, zo ongeveer en dat schoot me in de krop. Als iemand met een batterij aan kinderen al met het kleinste tevreden is viel me dat van een 22-jarige op mijn wekker.
Dat iemand ziek is is absoluut afgrijselijk en te respecteren maar ook ik ben niet gezond dus trek dan af en toe de deur dicht. Er is een verschil tussen in echte nood zitten of iets anders.
Denk dat ik duidelijk genoeg ben.
Dat het verkeerd overkomt is jammer maar ik werd er een beetje boos over.
Sanse rancune maar elk ijsbergje heeft zijn kookpunt.
(en in symbolische uitspraken ben ik een absoluut onbegrijpelijke kei, dat dan weer wel natuurlijk)
edit: ik wil het enkel maar even uitleggen alvorens enkel over te komen als een bitch.
Thanks! jij bent en engelquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Kan me voorstellen meid, dat is echt balen!
Maar, en dit is heel cliché, ik weet het, je krijgt het huisje wat bij je hoort, en soms moet je daar iets langer op wachten, maar dan wordt het wel echt een superhuisje
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Thanks! jij bent en engelahha voelt meteen alweer beter gewoon wat vertrouwen enzo!
Heb ik ook wel hoor, alleen ik moet er even achteraan!
Thanks! Ik moet idd nog de exacte data hebben! Dan is ook pas zeker wie, wat wanneer kan doen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef grindfreakje het volgende:
Als je nog iemand nodig hebt om iets in/vlakbij Groningen/Hoogezand te vervoeren, of bij je verhuizing nog een extra stel handjes zoekt in Groningen (sjouwen, lampje hangen o.i.d.) moet je maar een pm sturen als je een huisje en data hebt, hoogst waarschijnlijk kan ik wel meehelpen, maar dat moeten we even zien als je de exacte data e.d. hebt.
Thanksquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:16 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
soms moet je ff vertrouwen tanken bij anderen tochdeed ik ook als ik weer es gefrustreerd was over hoe dingen liepen. En kijk nu, ik heb een geweldig huisje! Dat krijg jij ook, dat weet ik zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |