quote:Op zondag 3 juli 2011 21:08 schreef loecje het volgende:
[..]
[..]
jullie zijn schatten!
elke keer als ik een lekker ontbijtje met groosterde broodjes, savonds pannenkoeken mix met de mixer en daarna bak op mn kookplaatje staat er een lach op mn gezicht.
maar dit is een topic voor Pam
Dan kom je maar pannekoeken eten bij mijquote:Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef loecje het volgende:
is best lastig bakken op elektrisch. moet nog ff goed oefenen
Daar, zie LK! Iemand die mijn sullen wel waardeert.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nah nah nah ik wil die sullen maar wat graag hebben hoor!
Ik wil Sullennnnquote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar, zie LK! Iemand die mijn sullen wel waardeert.
En die doet het prima.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dan kom je maar pannekoeken eten bij mijik bak de beste als het goed is heb ik dan een gaskookplaat
ik maak wel een foto voor je dan terwijl ik kook! hahahahaaquote:
Geen huis is compleet zonder sullen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
Cat, ik waardeer jouw sullen ook hoor, ben zelf een hele grote sul![]()
haha die foto gaat komen. als ik vergeet PM me gerustquote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen huis is compleet zonder sullen.![]()
En die foto van PSDB (hoe kom je op die username?) wil ik zien.
Hahaha Er rijd al iemand vanuit limburg maar niet met een aanhanger. De spullen van Cat22 komen daar ook vandaan en hij heeft zijn wagen al best vol zitten dan. Heel erg bedankt in elk geval! We kunnen altijd kijken of iemand zich meld!quote:Op maandag 4 juli 2011 12:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb eventueel wel wat spullen staan, alleen niet echti nde buurt van groningen. Dus mocht je iemand hebben die vanuit limburg t eea kan meenemen geef je maar een gil
Salontafel
4 eetkamerstoelen
burotafel (van de ikea)
Lampenkappen
Thanks! Bedankt voor je aanbod! Ik blijf op dit topic posten wanneer het huis er is en wanneer ik meer weet in welke staat het verkeert en ik kan zeker mensen gebruiken met een grote aanhanger want ik heb een enorme ikea kast en ik denk niet dat die uit elkaar kan! Ik ben zelfs bang dat die door het raam naar buiten naar buiten moet :Squote:Op maandag 4 juli 2011 09:28 schreef garnage-patrick het volgende:
ik kan je helpen met sjouwen en verhuizen!
en als er meubels moeten worden verreden, kan ik (vrijwel zeker (95%)) een open aanhanger regelen (schoon) van 3meter>? lang ofzo!
ben wel vanaf 24juli tot 15aug op vakantie.
verven e.d. kan ik je ook wel mee helpen, alleen ben ik daar minder goed in!marktplaats aflurken voor gratis / goedkope spullen werkt altijd. heb zelf 2 grote banken van marktplaats afgehaald voor op slaapkamer, perfecte dingen!
Thanks!!! ^^quote:Op maandag 4 juli 2011 14:02 schreef JK1982 het volgende:
Helaas zit je wel erg ver uit de buurt, anders had ik ook wel een handje kunnen helpen.
Succes met de woning!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |