All for the moneyquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
haye fuckt hem natuurlijk met dat trage gedoe
Hoeveel uur loop je voor op ons?quote:Op zondag 3 juli 2011 04:46 schreef Marrije het volgende:
Zometeen even lekker wandelen in het park, tis nu nog lekker vroeg en niet zo heeeel erg druk.
De oudste wil niet mee, die heeft vanmorgen weer overgegeven. Ellendig hoor, ziek zijn in die hitte.
Boksen, als ik iets niet om aan te kijken vind is het wel boksen.
Dat ligt dan waarschijnlijk aan je nameserver (DNS). Welke provider heb je?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:48 schreef Marrije het volgende:
Goedkope mango's
Bijna alle pagina's (nu.nl, hotmail etc etc) die ik wil laden komen niet in beeld omdat het te lang duurt, maar Fok is het snelst van allemaal, dat gaat bijna altijd meteen de eerste keer goed.
Dat is het kinderdagverblijf.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:46 schreef Leandra het volgende:
Maar wat is dat voor put tussen die twee kapotte glijbanen? Dat is toch niet werkelijk een put?
Dat is in Nederland opgenomen.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:27 schreef Disana het volgende:
Geen woorden voor, wat timmert die aan de weg zeg![]()
De adelaar heeft een snor, ik herhaal de adelaar heeft een snor.quote:Aures silva, oculos campi dicuntur habere
Ergo loqui caute decet aut omnio tacere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |