Hoeveel uur loop je voor op ons?quote:Op zondag 3 juli 2011 04:46 schreef Marrije het volgende:
Zometeen even lekker wandelen in het park, tis nu nog lekker vroeg en niet zo heeeel erg druk.
De oudste wil niet mee, die heeft vanmorgen weer overgegeven. Ellendig hoor, ziek zijn in die hitte.
Boksen, als ik iets niet om aan te kijken vind is het wel boksen.
Dat ligt dan waarschijnlijk aan je nameserver (DNS). Welke provider heb je?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:48 schreef Marrije het volgende:
Goedkope mango's
Bijna alle pagina's (nu.nl, hotmail etc etc) die ik wil laden komen niet in beeld omdat het te lang duurt, maar Fok is het snelst van allemaal, dat gaat bijna altijd meteen de eerste keer goed.
Dat is het kinderdagverblijf.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:46 schreef Leandra het volgende:
Maar wat is dat voor put tussen die twee kapotte glijbanen? Dat is toch niet werkelijk een put?
Dat is in Nederland opgenomen.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:27 schreef Disana het volgende:
Geen woorden voor, wat timmert die aan de weg zeg![]()
De adelaar heeft een snor, ik herhaal de adelaar heeft een snor.quote:Aures silva, oculos campi dicuntur habere
Ergo loqui caute decet aut omnio tacere
Ik moest serieus lachenquote:Op maandag 4 juli 2011 10:21 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Fietsweekendje weggeweest. Nog wat gebeurd hier?
Lekker gefietst Gert??? nee niks gebeurd niks noemenswaardig ach gewoon het zelfde huis tuin en keuken gereutel.................quote:Op maandag 4 juli 2011 10:21 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Fietsweekendje weggeweest. Nog wat gebeurd hier?
Alles? Of alleen de woonkamer?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:41 schreef Laysa het volgende:
Ik ben voor de gelegenheid gestopt met nagelbijten...Dat is toch ook wel een vermelding waard.
En dan ga ik nu stofzuigen.
Sowieso worden (commerciele) evenementen een heel stuk duurder, want die moeten zelf de poltie-inzet gaan betalen en dat komt natuurlijk meteen terug in de prijs van tickets.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:34 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
en nu weer buurtbewoners die de evenementen op Museum plein zat zijn, echt ga dan lekker verhuizen.....in het verleden hebben 4 bewoners in de jordaan ook al geklaagd ivm Jordaanfestival, hebben ze ook al 2 keer verplaatst, echt dan denk ik ga lekker op een hutje op de hei wonen inplaats van Amsterdam.................
en als ze aan mijn loveland komen ga ik eens in protest, daar werd verledenjaar ook al over geklaagd de zeikerds.
Dat heb ik 10 15 jaar geleden gedaan, ben er nog steeds erg happy mee. Kostte ook niet eens zo heel veel moeite. Stoppen met roken was een stuk lastiger, ook al was dat voor een goed doel.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:41 schreef Laysa het volgende:
Ik ben voor de gelegenheid gestopt met nagelbijten...Dat is toch ook wel een vermelding waard.
Alles behalve 't voetbal idd, niemand die kan uitleggen waarom 't voetbal niet en de rest welquote:Op maandag 4 juli 2011 10:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso worden (commerciele) evenementen een heel stuk duurder, want die moeten zelf de poltie-inzet gaan betalen en dat komt natuurlijk meteen terug in de prijs van tickets.
Dat shirtquote:Op maandag 4 juli 2011 10:36 schreef Gert het volgende:
Dit weekend was het 40 jaar geleden dat Jim Morrisson stierf.
Dus het was drukker dan normaal op kerkhof Pere Lachaise. Zou dit ook zo'n fan zijn?![]()
[ afbeelding ]
Yep, lekker gefietst. Wist niet dat er zóveel mooie fietspaden waren. In het stukje dat ik dit weekend gecheckt heb (langs de IJssel, stukje Achterhoek en park de Veluwezoom) kun je echt tientallen kilometers autovrij fietsen. Nederland is mooi! Ik bedoel, op bepaalde plekken dan.
Eerst de woonkamer...de rest doe ik als de monteur voor de vensterbank is geweest...maar vrees niet...ik heb nog een grote afwas dus vervelen gaat niet gebeurenquote:
Nog gefeli met die toffe schnitzel! Goed geregeld!quote:
Pssst, stop het in mijn vaatwasserquote:Op maandag 4 juli 2011 10:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerst de woonkamer...de rest doe ik als de monteur voor de vensterbank is geweest...maar vrees niet...ik heb nog een grote afwas dus vervelen gaat niet gebeuren
Ik zet het net elders neerquote:Op maandag 4 juli 2011 10:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Pssst, stop het in mijn vaatwasser
Maandag maar meteen doen? Ik wil wel de dvd's van Gooische vrouwen mee, ik moet iemand kennis ermee laten maken
Ik neem jou boek ook meteen mee
Dank jequote:Op maandag 4 juli 2011 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog gefeli met die toffe schnitzel! Goed geregeld!
Ik kom wat later dan, dus ik nodig me hierbij zelf uit voor het etenquote:Op maandag 4 juli 2011 11:00 schreef Laysa het volgende:
Ow ff maandag kijken!
Maandag 11 juli....kally + slopers....check![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog gefeli met die toffe schnitzel! Goed geregeld!
Das goed...of ik kook...of we gaan voor de boys mac-enquote:Op maandag 4 juli 2011 11:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom wat later dan, dus ik nodig me hierbij zelf uit voor het eten
Nee johquote:Op maandag 4 juli 2011 11:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das goed...of ik kook...of we gaan voor de boys mac-en
Friet is hier in dit inmiddels brabantse huishouden altijd okquote:Op maandag 4 juli 2011 11:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee joh
patat en een kroket ofzo is goed hoor
Da's alleen maar een gunstig teken, als zoiets vanzelf gaat! Au naturel zeggen de Fransen, dat klinkt nog wat romantischer.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Dank je![]()
Alleen het liep vanzelf zo, ik heb heul niks geregeld
Man weet je hoe ik daar om moet lachen, die Martin Morrero, je kan me opvegenquote:
Ik weet het, en zonder sausje is het zo saaiquote:Op maandag 4 juli 2011 11:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's alleen maar een gunstig teken, als zoiets vanzelf gaat! Au naturel zeggen de Fransen, dat klinkt nog wat romantischer.![]()
Moet je daar trouwens niet zeggen als je biefstuk bestelt want dan krijg je er geen saus bij.
Haha.. ja da's misschien een raar zinnetje maar you do the math.quote:
Een lekkere klodder saus hoort er gewoon bij, om het af te maken.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, en zonder sausje is het zo saai
Ik probeerde gister de film te downloaden maar ik kon alleen maar episodes van de serie vinden.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Man weet je hoe ik daar om moet lachen, die Martin Morrero, je kan me opvegen
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik probeerde gister de film te downloaden maar ik kon alleen maar episodes van de serie vinden.
En die om die nou helemaal te gaan kijken gaat me ietwat te ver
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Een lekkere klodder saus hoort er gewoon bij, om het af te maken.
Ik dacht eerst ook weer zo'n stomme Nederlandse serie, maar toen was ik bij een vriendin die het op had staan, ik was echt meteen verkocht.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik probeerde gister de film te downloaden maar ik kon alleen maar episodes van de serie vinden.
En die om die nou helemaal te gaan kijken gaat me ietwat te ver
Ik zie je gezicht nu ook gewoon dat doenquote:Op maandag 4 juli 2011 11:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo ongeveer de beste serie van Nederland te ver vinden...Ik wilde er eerst ook niet aan maar als je eenmaal gaat kijken dan
Ja...maar ook gewoon écht hé!....ik zal hem vrijdag eens door de bowling baan heen jassen...de gekquote:Op maandag 4 juli 2011 11:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie je gezicht nu ook gewoon dat doen![]()
Ja hey, ik ben toch geen wijfquote:Op maandag 4 juli 2011 11:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo ongeveer de beste serie van Nederland te ver vinden...Ik wilde er eerst ook niet aan maar als je eenmaal gaat kijken dan
ik heb weinig meegekregen van het bbq gebeuren, ben nu net ff in dat napraat topic aan het kijken, maar mijn verbinding kan die foto's amper aanquote:Op maandag 4 juli 2011 11:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha.. ja da's misschien een raar zinnetje maar you do the math.
Euhm, nou daar kan ik nu wel wat op gaan zeggen, maar ik zal je imago in stand houdenquote:
Teun en WJ natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 11:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb weinig meegekregen van het bbq gebeuren, ben nu net ff in dat napraat topic aan het kijken, maar mijn verbinding kan die foto's amper aan![]()
Maar ik heb de math gedaan, valt er nog meer te math' en of was dat de enige
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Teun zich zou terugtrekken met remlof
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Teun zich zou terugtrekken met remlof
Ik heb het eerst ook helemaal vervloekt en toen in twee weken vijf seizoenen gekeken.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:12 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht eerst ook weer zo'n stomme Nederlandse serie, maar toen was ik bij een vriendin die het op had staan, ik was echt meteen verkocht.
Ik weet het, de hele serie in een week gekeken ofzoquote:Op maandag 4 juli 2011 11:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb het eerst ook helemaal vervloekt en toen in twee weken vijf seizoenen gekeken.En dan echt van negen tot drie 's nachts.
Hai trouwens
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das goed...of ik kook...of we gaan voor de boys mac-en
Ga jij lekker ds-en en pokemonnen met zequote:
Uhhh dat kan wel hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 12:58 schreef mootie het volgende:
Morgen zeilen! Daar word je toch niet zeeziek van?
Is het bijna gedaan met de ellende?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef Copycat het volgende:
Ik had al wat opgevangen, through the grapevine. Iedereen weer happy in Klundert!
En ik heb mijn maandelijkse koppijn. Boswandeling heeft niet geholpen, gelukkig is het even rustig in huis.
Mehh...klote hoofdpijnen...quote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef Copycat het volgende:
Ik had al wat opgevangen, through the grapevine. Iedereen weer happy in Klundert!
En ik heb mijn maandelijkse koppijn. Boswandeling heeft niet geholpen, gelukkig is het even rustig in huis.
Dat is minder he die hoofdpijn, wanneer gaan ze naar huis of werken ze tot 5 uur netjes door.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:16 schreef Copycat het volgende:
Ze zijn vorige week aan de keuken begonnen. Vanochtend was de stucadoor er, en ook de loodgieter even, maar toen lag ik verder te slapen.
De stucadoor moet nog een keer terug, want te kort ingepland voor de klus. En vanmiddag komt als het goed is de elektricien en de loodgieter. Die laatste om de ketel weer aan te sluiten, die ligt nu te lummelen in mijn achtertuin. Die ketel dus, niet de loodgieter.
Stiekem hoop ik dat vanmiddag niemand meer komt. Mijn hoofdpijn doet het niet zo goed in gezelschap.
Gezellig in een tentjequote:Op maandag 4 juli 2011 14:25 schreef Gert het volgende:
Op Pinkpop regende het een beetje, maar op Roskilde kregen ze er een lichtshow bij.
[ afbeelding ]
Gezellig kamperen.
[ afbeelding ]
niet alles geloven wat de kranten schrijvenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:29 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)arlne___.html?p=20,1
Echt hé
Ik geloof dat hier wel een kern van waarheid inzit...dr zat geen liefde bij tussen die 2quote:Op maandag 4 juli 2011 14:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet alles geloven wat de kranten schrijven
wat nog niet is kan nog komen, hoor je vaker, niet trouwen uit liefde maar dan groei je naar elkaar toe, al denk ik bij dit stelletje dus niet, ze keek zo triest die ogen staarde zo somber.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik geloof dat hier wel een kern van waarheid inzit...dr zat geen liefde bij tussen die 2
Daar geloof ik absoluut niet in. Dat zgn naar elkaar toegroeien is imo niks meer of minder dan genoegen nemen met een liefdeloze situatie en je schikken in een verstandshuwelijk. Settelen voor minder ... Daarom ben ik singlequote:Op maandag 4 juli 2011 14:54 schreef Toverheks het volgende:
wat nog niet is kan nog komen, hoor je vaker, niet trouwen uit liefde maar dan groei je naar elkaar toe, al denk ik bij dit stelletje dus niet, ze keek zo triest die ogen staarde zo somber.
ja zo als jij het verwoord bedoelde ik naar elkaar toe groeien enzo, ach de liefde je hebt het of je hebt het niet, Charlene heeft het dus echt niet, arm meisje in goude kooi.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:08 schreef Disana het volgende:
Bij ons was het 'bam' zoals remlof het noemt, maar ik geloof wel dat mensen naar elkaar toe kunnen groeien en genegenheid kunnen ontwikkelen. Toch vind ik niet dat mensen daarop moeten rekenen: vrije keuze voor alles.
Ik heb maar een paar flitsen gezien van dat huwelijk, maar ze maakte geen gelukkige indruk.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:10 schreef Toverheks het volgende:
ja zo als jij het verwoord bedoelde ik naar elkaar toe groeien enzo, ach de liefde je hebt het of je hebt het niet, Charlene heeft het dus echt niet, arm meisje in goude kooi.
oke, ja ik weet het niet ben al zolang alleen, en als ik diep nadenk dan bedenk ik me ook wat een voordelen het alleen zijn heeft. ach het leven is keuzes maken en tot nu toe heb ik altijd de juiste gemaakt met alles.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:09 schreef Copycat het volgende:
Van iemand kan 'leren' houden, dat zegt het toch al? Houden van is een gevoel, geen lesstof die je je op den duur eigen maakt.
Er zullen best mensen zijn die het wel kunnen, maar bij mij is het alles. Of niks dus.
ze keek echt zielig, kijk ze was gespannen zou ik ook wezen, maar die ogen zo triestquote:Op maandag 4 juli 2011 15:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar flitsen gezien van dat huwelijk, maar ze maakte geen gelukkige indruk.
Ik geloof het ergens wel. Het wordt tijd dat Albert zorgt voor een troonopvolger. Kan me niet voorstellen dat een leuke, goed uitziende vrouw verliefd wordt op een kalende, 20 jaar oudere man die al een aantal kinderen in het wild heeft rond lopen. Zag ergens beelden van het bal en die twee zagen er totaal niet verliefd uit!quote:Op maandag 4 juli 2011 14:29 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)arlne___.html?p=20,1
Echt hé
Ik kan het niet hoor, verliefd worden op iemand die ik al langer ken. Dan zit je bij mij toch echt in de friends zone om er niet meer uit te komen. De klik is het eerste en bij mij volgt dan snel een verliefdheid. Of een vriendschap. Al dan niet met benefits.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:18 schreef Gert het volgende:
Op iemand verliefd worden die je al een tijd kent, dat kan prima. Ik denk ook dat ''naar een verliefdheid groeien'' vaker voorkomt dan onmiddelijk tot over de oren verliefd zijn.
Een klik moet er wél meteen al zijn om een kans te maken, denk ik. Al is het alleen maar omdat als er geen klik is, je niet geneigd bent elkaar nog weer op te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |