Schoonmoeder from hellquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bezorgen ook in nederland!!
[..]
Vorige keer was ze alleen op bezoek en zat ze al in de kast in de slaapkamer te snuffelen
en ze wil hier vanalles poetsen als ze op bezoek is
Ik weet niet, schoonvader is wel oke maar moeder...
niet mijn type mens
ze is erg op uiterlijk en veroordeeld mensen heel snel terwijl haar eigen wereld gewoon ontzettend klein is...
en ik ben niet wat ze in gedachten had voor een schoondochter en dat voel ik echt continue
vandaar dus dat ik al dagen aan het opruimen en schoonmaken benquote:
Mja, dan moet je gewoon eens duidelijk tegen die moeder zeggen dat je niet wilt dat ze in je kastjes snuffelt....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
1. Niet bepaald sociaal he?
Zeg toch ook net dat iedereen hier welkom is en dat ik dat niet wil?
2. Hoe maakt dat me populairder bij de schoonfamilie?
3. Dat kost ook nog eens klauwen vol geld terwijl wij gewoon ruimte zat hebben
Sorry, maar in mijn spullen gaan snuffelen ben ik niet van gediend.... Dus die regel zou ik direct kenbaar maken mocht dat mij ooit overkomen.....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Jouw schoonouders zullen dol op je zijn.
iddquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Jouw schoonouders zullen dol op je zijn.
Dus omdat jij vindt dat je moet scoren bij die schoonouders moet jij je een week gaan lopen stressen? Laat je vriend het dan tegen zijn ouders zeggen. Kan toch ook?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:45 schreef rhubarbje het volgende:
hoe maakt dat me nou weer populair?
jezus jij bent vast single?
sorry hoor
Ze doet het niet als je er naast staat natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar in mijn spullen gaan snuffelen ben ik niet van gediend.... Dus die regel zou ik direct kenbaar maken mocht dat mij ooit overkomen.....
Je kunt ze beter wel iets te vriend houden vind ik. Dus slikken die hap en niet gaan lopen klooien met dildo's of moeilijk gaan lopen doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar in mijn spullen gaan snuffelen ben ik niet van gediend.... Dus die regel zou ik direct kenbaar maken mocht dat mij ooit overkomen.....
nah het huis moest toch gedaan, we geven de dag er na een groot feestquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus omdat jij vindt dat je moet scoren bij die schoonouders moet jij je een week gaan lopen stressen? Laat je vriend het dan tegen zijn ouders zeggen. Kan toch ook?
edit; je typt het net
iddquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ze beter wel iets te vriend houden vind ik. Dus slikken die hap en niet gaan lopen klooien met dildo's of moeilijk gaan lopen doen.
Ik kan prima mensen te vriend houden en mijn huishoudelijke regels kenbaar maken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ze beter wel iets te vriend houden vind ik. Dus slikken die hap en niet gaan lopen klooien met dildo's of moeilijk gaan lopen doen.
als ik moeilijk ga lopen doen dan krijg jequote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kan prima mensen te vriend houden en mijn huishoudelijke regels kenbaar maken.
Ik kan me er heel weinig bij voorstellen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kan prima mensen te vriend houden en mijn huishoudelijke regels kenbaar maken.
iddquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me er heel weinig bij voorstellen.
Tot morgenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg toch ook net dat iedereen hier welkom is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |