quote:Op maandag 4 juli 2011 14:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Omdat jij wel aandacht van jonge jongens krijgt en ik niet
Ik ben anti-stelletje.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:07 schreef Tomasso het volgende:
Sinds wanneer zijn Breezert en SAJ een stelletje?
Jij bent sowieso anti-alles-wat-dan-ook-maar-met-jongens-of-relaties-te-maken-heeft toch?quote:
Aan mijn lijf geen polonaise.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij bent sowieso anti-alles-wat-dan-ook-maar-met-jongens-of-relaties-te-maken-heeft toch?
álles.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben pro-alles. En dan bedoel ik ook álles.
Alles?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben pro-alles. En dan bedoel ik ook álles.
Jij hebt een vriend.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles?
Nou dat had ik gister moeten weten!
Dat wist ik allang.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is Angel een boer.
True. Heb 6jaar op een kippenboerderij gewerktquote:Op maandag 4 juli 2011 14:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
heej BS, ik was van plan deze zomer een klein gaysouper te plannen, en in ieder geval Ang3l en Erik uit te nodigen, was je serieus toen je zei dat je wilde komen eten bij me?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Yes dear, natuurlijk wil jullie wel eens ontmoetenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heej BS, ik was van plan deze zomer een klein gaysouper te plannen, en in ieder geval Ang3l en Erik uit te nodigen, was je serieus toen je zei dat je wilde komen eten bij me?
er werd gedacht dat je dat misschien als grapje had bedoeltquote:Op maandag 4 juli 2011 15:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Yes dear, natuurlijk wil jullie wel eens ontmoeten
SAJquote:Op maandag 4 juli 2011 15:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er werd gedacht dat je dat misschien als grapje had bedoelt
ik plan het verder wel op facebook en nodig je daar dan wel uit
Zijn er nog anderen die daar graag bij willen zijn?
G_E?
dat wil jij graag?quote:
die zei een tijdje geleden, ik zou nooit in gaan op een uitnodiging te gaan eten bij iemand die ik niet kenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Daarom. Die is al bang gespot te worden op straat. Laat staan dat ie durft, kan en überhaupt WIL eten bij jou, met ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |