Ik heb je al ooit ontmoet. En met je gegeten. Zat zelfs tegenover je!quote:Op maandag 4 juli 2011 16:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Neuh. Ik voel alleen niet de behoefte om iedere [homo] hier te ontmoeten.
En dan is waarschijnlijk wederzijds.
Ja dat zei ik ook al... en hem zou het niets verbazen als het zo wasquote:Op maandag 4 juli 2011 16:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Straks blijkt die knappe Luke ook stiekem homo te zijn, en al jaaaaren stiekem verliefd op jouw hetero.
Raak je hem nog kwijt ook.
16 maar?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gemiddelde van NL is maar 16 of zo hoor
Besides, ik ren al weg bij 10.
Centimeter. Leeftijd trouwens ook.
Ja, in Rotterdam. Hoe lang is dat geleden, jaar of zes?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je al ooit ontmoet. En met je gegeten. Zat zelfs tegenover je!
Quoteknopje geeft script errors hier op de pc en dat duurt dan eeuwen,....quote:G_E DIE ZEEJ:
Ik heb je al ooit ontmoet. En met je gegeten. Zat zelfs tegenover je!
KLOTE SCRIPT!quote:
Broodje Kofte, schatje?quote:Da Erik die zeej: Ik heb heel veel mensen hier al van ontmoet en met de meeste die ik ontmoet heb ondertussen ook wel mee gegeten
quote:
Fort Boyard bij SBS?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True. Heb 6jaar op een kippenboerderij gewerkt
En Fort Boyard ja.... da's oud nieuws, bewust gelekt door mensen van SBS6 die zelf niet mogen spammen. (Zoals Ripley)
Ik meende laatst op tv gehoord te hebben dat het gemiddelde zelfs 15cm of zo is...quote:
Handig om te weten als ik een nieuwe bestelquote:Op maandag 4 juli 2011 18:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik meende laatst op tv gehoord te hebben dat het gemiddelde zelfs 15cm of zo is...
werk ik dan al meer dan 8 jaar voor jou?!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Quoteknopje geeft script errors hier op de pc en dat duurt dan eeuwen,....
Ja dat kan best wel ja. Zeker wel, want toen ha dik nog iets met Pup. En dat is in Aug 6 jaar uit
Wat zou het [homo] gemiddelde zijn?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik meende laatst op tv gehoord te hebben dat het gemiddelde zelfs 15cm of zo is...
Het moet wel anoniem, GE!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Is er een poll waar je een getal kunt invoeren?
Dat bedoel ik, een poll waar je anoniem zonder makkelijk valsspelen een getal kunt invoeren.quote:
'Bewijs! Bewijs!'quote:Op maandag 4 juli 2011 20:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, een poll waar je anoniem zonder makkelijk valsspelen een getal kunt invoeren.
Maar het hoeft niet anoniem, je mag het ook gewoon posten hoor. : P
Een gewone poll met opties van 10cm t/m 23 cm oid?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Is er een poll waar je een getal kunt invoeren?
IQ > piklengte in cm * 10.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang je IQ maar hoger is dan de lengte van je pielemuis zit je goed.
Oh, dan moet ik waarschijnlijk er voor zorgen dat iedereen het ook kan bewerken.quote:
Ik vind het eigenlijk meestal wel leuk om andere FOK!ers eens te zien.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:38 schreef Great.Expectations het volgende:
Neuh. Ik voel alleen niet de behoefte om iedere [homo] hier te ontmoeten.
Inderdaad. Jouw gezicht zit in het echt helemaal niet in een weckfles bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar een gezicht in het echt is heel anders dan een foto. Ik kan het weten.
Wie heeft er 1 van 1.80m?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:27 schreef Great.Expectations het volgende:
En hier kun je de resultaten bekijken:
https://spreadsheets.goog(...)hl=nl&gridId=0#chart
En die afgehakte hand dan? Ook niet echt?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Inderdaad. Jouw gezicht zit in het echt helemaal niet in een weckfles bijvoorbeeld.
Die wel, neemt 'ie overal mee naartoe ook. Mee zwaaien enzo. Best freaky eigenlijk...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En die afgehakte hand dan? Ook niet echt?
wow!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Die wel, neemt 'ie overal mee naartoe ook. Mee zwaaien enzo. Best freaky eigenlijk...
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Die wel, neemt 'ie overal mee naartoe ook. Mee zwaaien enzo. Best freaky eigenlijk...
Daar ben ik het wel mee eens. Maar niet allemaal.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk meestal wel leuk om andere FOK!ers eens te zien.. (en de leukere wat vaker dan eens
). Dan heb je tenminste een gezicht achter een account. Nou ja, meer nog dan een gezicht, want anders heb je aan een foto wel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |