http://www.scientias.nl/zoenen-via-internet-het-kan/30479quote:
Ik lig liever tegen iemand aan, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
http://www.scientias.nl/zoenen-via-internet-het-kan/30479
Oké, zoenen is wel wat anders dan tegen elkaar aanliggen, maar toch..
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik lig liever tegen iemand aan, eerlijk gezegd
Maken die subtiele dingen je nu niet ineens heel blij?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:46 schreef wonderer het volgende:
Vannacht trouwens voor het eerst weer op mijn zij gelegen (met een kussen in mijn armen want mijn knuffel is ineens te klein).
Op zich wel, maar ik vind het ook wel jammer dat het niet meer lekker slaapt met mijn knuffelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Maken die subtiele dingen je nu niet ineens heel blij?
Je knuffel helemaal verwaarloosd nu.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik vind het ook wel jammer dat het niet meer lekker slaapt met mijn knuffelHad niet verwacht dat het zo'n impact zou hebben though
Hoi.quote:
Jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je knuffel helemaal verwaarloosd nu.![]()
[..]
Hoi.
Ik slaap ook altijd met een kussen in m'n armenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:46 schreef wonderer het volgende:
Vannacht trouwens voor het eerst weer op mijn zij gelegen (met een kussen in mijn armen want mijn knuffel is ineens te klein).
Ik soms. Als ik me heel alleen voel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik slaap ook altijd met een kussen in m'n armenzelfs al ligt er iemand naast me
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:55 schreef Steve het volgende:
Voel je heel erg de behoefte om het te vertellen Lasco?
Misschien moet ik een grotere knuffel kopen (er ligt nog een tijger van een halve meter bij mijn ouders), maar dat vind ik dat weer zielig voor mijn andere knuffelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik slaap ook altijd met een kussen in m'n armenzelfs al ligt er iemand naast me
De reden dat je het dan niet meer voor jezelf hoeft te houden is toch al genoeg? Ik ben 5 jaar geleden uit de kast gekomen en heb ook nog steeds geen vriendjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.![]()
Er is niet echt een directe reden (geen vriendje oid.), maar toch zal het wel fijn zijn om geen stressballen in de vorm van tieten te krijgen tijdens sinterklaas.
Als je het ze goed uitlegt, dan begrijpen ze het vast wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien moet ik een grotere knuffel kopen (er ligt nog een tijger van een halve meter bij mijn ouders), maar dat vind ik dat weer zielig voor mijn andere knuffel
Ik doe het omdat het anders niet zo lekker ligt. Beetje dezelfde reden als waarom vrouwen met brede heupen soms een kussen tussen hun benen doen, alleen heb ik dan brede schoudersquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik soms. Als ik me heel alleen voel.
Dat zou voor een hetero ook te flauw voor woorden zijn hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.![]()
Er is niet echt een directe reden (geen vriendje oid.), maar toch zal het wel fijn zijn om geen stressballen in de vorm van tieten te krijgen tijdens sinterklaas.
Omdat wij zo heet zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:59 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom is het hier altijd zo warm, zet die airco eens aan
*blaas blaas blaas*quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:59 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom is het hier altijd zo warm, zet die airco eens aan
Zo strik je Eric Northman natuurlijk nooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |