Oh. Als jij het zegt...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
docken kan al als 1 iemand het niet is.
McDonald's bezorgservice?quote:
Wat? Als hij weggaat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:06 schreef Aneurysma het volgende:
Ik voel me zo slecht en nutteloos steeds als hij weggaat. Ik word echt te makkelijk verliefd.
Ja nee, tijdelijk. Als hij uit gaat ofzo.quote:
Je mag je UI wel aanpassen danquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:10 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja nee, tijdelijk. Als hij uit gaat ofzo.
Is het die jongen waar je laatst een date mee had?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:10 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja nee, tijdelijk. Als hij uit gaat ofzo.
quote:
Haha nee we hebben elkaar tegelijkertijd gedumpt dit is een nieuwe. En hij is semi-hetero.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Is hij diezelfde jongen van je date laatst?
Aha.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:13 schreef Aneurysma het volgende:
[..]!
[..]
Haha nee we hebben elkaar tegelijkertijd gedumpt dit is een nieuwe. En hij is semi-hetero.
Wil je niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Aha.![]()
Waar vinden jullie al die hetero's? Ik wil er ook een.
80% van de mannen is hetero. Zo moeilijk is het nietquote:
En willen ze ook allemaal tegen me aan hangen terwijl we stomme programma's op tv kijken?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
80% van de mannen is hetero. Zo moeilijk is het niet
Waarom zou je dat willen.quote:
Waarschijnlijk niet, maar dat zei je er niet bijquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
En willen ze ook allemaal tegen me aan hangen terwijl we stomme programma's op tv kijken?
Oh dat wil ik! Jammer dat ik geen hetero benquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
En willen ze ook allemaal tegen me aan hangen terwijl we stomme programma's op tv kijken?
Ligt eraan. Wil je het alleen mededelen and that's it of ben je bereid erover te praten?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik heb trouwens advies nodig.
Ik ga morgen- en overmorgen mountainbiken met mijn pa. Zal ik het dan vertellen? Of kan ik het beter vertellen als we niet twee dagen met elkaar opgezadeld zitten?
WTF is docken en why the hell weet jij dat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
docken kan al als 1 iemand het niet is.
Ik wil er best (even) over praten. Van de ene kant is het moment ideaal; mannen onder elkaar etc.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt eraan. Wil je het alleen mededelen and that's it of ben je bereid erover te praten?
Dan de tweede dag pas vertellenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik wil er best (even) over praten. Van de ene kant is het moment ideaal; mannen onder elkaar etc.
We willen twee dagen gaan mountainbiken in Zeeland en hebben ook een hotel geboekt voor één nacht. Ik denk wel dat hij het goed oppakt, maar als het niet zo is dan worden het wel twee lange dagen.
Docken is iets met voorhuiden wat ik in woorden niet echt beter kan uitleggen dan de eikels tegen elkaar en dan de voorhuid over de andere piemel heen schuiven.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WTF is docken en why the hell weet jij dat?
Inderdaadquote:
Nja, misschien moet ik hem ook wel de tijd gunnen om er -op zijn gemak- aan te wennen. Ik heb geen idee of hij nu al iets doorheeft en wat zijn verwachtingen zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:29 schreef Steve het volgende:
Als je op elkaar aangewezen bent wordt hij een beetje verplicht er om een of andere manier mee om te gaan, dan is 'vluchten' wat moeilijker. Ligt eraan of je dat wilt.
Dacht ik ook al aan, misschien is dat wel een goede optie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan de tweede dag pas vertellen. Dan is het hooguit een lange dag.
Op de terugweg danquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik wil er best (even) over praten. Van de ene kant is het moment ideaal; mannen onder elkaar etc.
We willen twee dagen gaan mountainbiken in Zeeland en hebben ook een hotel geboekt voor één nacht. Ik denk wel dat hij het goed oppakt, maar als het niet zo is dan worden het wel twee lange dagen.
Niet als ie aan het rijden isquote:
Ik geloofde het.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet als ie aan het rijden is! Zo hebben ik en mijn pa een ongeluk gekregen.
Ik ben net een kwartiertje thuis. Ang3l hoefde maar 3 stappen te zetten voor hij thuis was.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Zijn Ang3l en Steve inmiddels weer thuis trouwens?
Ach, het is maar op de fiets, dat valt heus wel meequote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet als ie aan het rijden is! Zo hebben ik en mijn pa een ongeluk gekregen.
Oh, maar op de fiets praten we niet/nauwelijks.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, het is maar op de fiets, dat valt heus wel mee
Aan de andere kant is het toch nooit te voorspellen hoe er gereageerd gaat worden, dus je kunt net zo goed willekeurig een moment pakken.
Ik dacht dat je helemaal naar huis zou fietsen. Maar goed, zoals ik al zei... als het moment goed voelt, gewoon doen en niet over de tijd erna nadenken, want je kunt toch nooit alles ondervangen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh, maar op de fiets praten we niet/nauwelijks.
Ik dacht dat je de terugweg met de auto bedoelde, maakt verder ook niets uit trouwens.
Ja, klopt. 'Hét moment' bestaat ook gewoon niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je helemaal naar huis zou fietsen. Maar goed, zoals ik al zei... als het moment goed voelt, gewoon doen en niet over de tijd erna nadenken, want je kunt toch nooit alles ondervangen.
quote:
Jullie zitten weer mooi op dezelfde lijn.quote:
's Beetje lastig zo verquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jullie zitten weer mooi op dezelfde lijn.![]()
Nu mogen jullie tegen elkaar aanliggen terwijl jullie stomme tv-programma's kijken.
Je bent de enige niet die eigen advies nauwelijks opvolgt hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:41 schreef wonderer het volgende:
Overigens sla ik mijn eigen raad met regelmaat in de wind, maar dat is ook niet bepaald de juiste methodeDus ik weet uit ervaring dat je het beter gewoon zonder nadenken kunt doen.
Wat dat betreft lijk ik wel erg op Arthur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |