Oh. Als jij het zegt...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
docken kan al als 1 iemand het niet is.
McDonald's bezorgservice?quote:
Wat? Als hij weggaat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:06 schreef Aneurysma het volgende:
Ik voel me zo slecht en nutteloos steeds als hij weggaat. Ik word echt te makkelijk verliefd.
Ja nee, tijdelijk. Als hij uit gaat ofzo.quote:
Je mag je UI wel aanpassen danquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:10 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja nee, tijdelijk. Als hij uit gaat ofzo.
Is het die jongen waar je laatst een date mee had?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:10 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja nee, tijdelijk. Als hij uit gaat ofzo.
quote:
Haha nee we hebben elkaar tegelijkertijd gedumpt dit is een nieuwe. En hij is semi-hetero.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Is hij diezelfde jongen van je date laatst?
Aha.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:13 schreef Aneurysma het volgende:
[..]!
[..]
Haha nee we hebben elkaar tegelijkertijd gedumpt dit is een nieuwe. En hij is semi-hetero.
Wil je niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Aha.![]()
Waar vinden jullie al die hetero's? Ik wil er ook een.
80% van de mannen is hetero. Zo moeilijk is het nietquote:
En willen ze ook allemaal tegen me aan hangen terwijl we stomme programma's op tv kijken?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
80% van de mannen is hetero. Zo moeilijk is het niet
Waarom zou je dat willen.quote:
Waarschijnlijk niet, maar dat zei je er niet bijquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
En willen ze ook allemaal tegen me aan hangen terwijl we stomme programma's op tv kijken?
Oh dat wil ik! Jammer dat ik geen hetero benquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
En willen ze ook allemaal tegen me aan hangen terwijl we stomme programma's op tv kijken?
Ligt eraan. Wil je het alleen mededelen and that's it of ben je bereid erover te praten?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik heb trouwens advies nodig.
Ik ga morgen- en overmorgen mountainbiken met mijn pa. Zal ik het dan vertellen? Of kan ik het beter vertellen als we niet twee dagen met elkaar opgezadeld zitten?
WTF is docken en why the hell weet jij dat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
docken kan al als 1 iemand het niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |