Je praat teveel. Hou gewoon een keer je bek.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:55 schreef amenth het volgende:
ik heb net ruzie met een mattie hij praat niet meer tegen me en ik heb geen idee waarom als ik vraag waarom zegt ie stil gewoon man ik word daar kk agressief van en zou het liefst zijn tanden er uit slaan tis dat een mattie is. of was weet ik nu niet maar waarom gedragen sommige zich zo als een wijv zeg gewoon wat het probleem is
Klacht: matties die niet zeggen wat hun probleem is
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:09 schreef Maskerade het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 mattie kloppers voor je topic.
het wordtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:11 schreef Nico987 het volgende:
hoe zielig of jong ben je als je het wordt vriend niet kent, maar het mattie gaat noemen??
Ik werk met kinderen met een verstandelijke beperking tot 12 die zeggen ook de hele dag mattie...
Epic failquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:11 schreef Nico987 het volgende:
hoe zielig of jong ben je als je het wordt vriend niet kent, maar het mattie gaat noemen??
Ik werk met kinderen met een verstandelijke beperking tot 12 die zeggen ook de hele dag mattie...
Euhmm over wie heb je het? En overigens is dit niet verboden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:38 schreef Klookzat het volgende:
hou godverdomme eens op met die UI veranderen zeg, godverdomme dit is al de 5e vandaag.
waarschijnlijk heb je die AIDS die je aan je kont hebt doorgegeven aan hem. Kan gebeuren, chanant maar niks aan te doen mattie gr grquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:55 schreef amenth het volgende:
ik heb net ruzie met een mattie hij praat niet meer tegen me en ik heb geen idee waarom als ik vraag waarom zegt ie stil gewoon man ik word daar kk agressief van en zou het liefst zijn tanden er uit slaan tis dat een mattie is. of was weet ik nu niet maar waarom gedragen sommige zich zo als een wijv zeg gewoon wat het probleem is
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:38 schreef Klookzat het volgende:
hou godverdomme eens op met die UI veranderen zeg, godverdomme dit is al de 5e vandaag.
DIE TURKEN NATUURLIJK DAN WEER DIE VLAG DAN WEER BMW POPPETJE DAN WEER ROKKIE WAT IS DAT NOUquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:39 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Euhmm over wie heb je het? En overigens is dit niet verboden.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:43 schreef Klookzat het volgende:
[..]
DIE TURKEN NATUURLIJK DAN WEER DIE VLAG DAN WEER BMW POPPETJE DAN WEER ROKKIE WAT IS DAT NOU
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:45 schreef Klookzat het volgende:
[..]
WIJ ZETTEN OOK NIET DE NEDERLANDSE VLAG OF BALKENENDE DAAR NEER OF WEL DAN
Ik moest een beetje lachen. 7/10.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:09 schreef Maskerade het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 mattie kloppers voor je topic.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:55 schreef amenth het volgende:
KANKER scheldt gewoon lekker weet je tuurlyk Is het een ERGE ziekte maar je weet toch je doet er niks aan iedereen gaat dood moet je maar accepterenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:03 schreef Refurb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn klacht: een turk die met kanker spot zonder dat hij weet hoeveel leed dit families veroorzaakt heeft wereldwijd ...
.. en vindt je het al fijn dat ik je uitmaak met het woordje Turk? Nee hé. Dan houd jij je bek over kanker.
vindt jequote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:03 schreef Refurb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn klacht: een turk die met kanker spot zonder dat hij weet hoeveel leed dit families veroorzaakt heeft wereldwijd ...
.. en vindt je het al fijn dat ik je uitmaak met het woordje Turk? Nee hé. Dan houd jij je bek over kanker.
kanker is gewoon overratedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:03 schreef Refurb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En al die mensen die dan dood gaan aan deze ziekte en hun kinderen, partners en ouders moeten achterlaten? Een schuldig mens die hard werkt en niet zo'n stomme turk die niets doet buiten overvalletje hier, moordje daar en ook nog profiteren van een uitkering?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:10 schreef Klookzat het volgende:
[..]
kanker is gewoon overratedal die patiënten die in de watten gelegd worden en alles, al die stichtingen en alles.
andere ziektes worden niet begrepen als ik ze uitleg aan mensen, maar als je zegt dat je kanker hebt is iedereen opeens van OH WAT ERRUG
Al die mensen die ziek zijn en niet worden begrepen en geholpen zijn veel ergerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:11 schreef Refurb het volgende:
[..]
En al die mensen die dan dood gaan aan deze ziekte en hun kinderen, partners en ouders moeten achterlaten? Een schuldig mens die hard werkt en niet zo'n stomme turk die niets doet buiten overvalletje hier, moordje daar en ook nog profiteren van een uitkering?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:10 schreef Klookzat het volgende:
[..]
kanker is gewoon overratedal die patiënten die in de watten gelegd worden en alles, al die stichtingen en alles.
andere ziektes worden niet begrepen als ik ze uitleg aan mensen, maar als je zegt dat je kanker hebt is iedereen opeens van OH WAT ERRUG
hahah jij bent echt een balhaar dus als turk dood gaat is niet erg want die hebben geen familie enzo?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:11 schreef Refurb het volgende:
[..]
En al die mensen die dan dood gaan aan deze ziekte en hun kinderen, partners en ouders moeten achterlaten? Een schuldig mens die hard werkt en niet zo'n stomme turk die niets doet buiten overvalletje hier, moordje daar en ook nog profiteren van een uitkering?
Een turk verdiend het echter meer omdat ze foute dingen doen in de maatschappij, ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:12 schreef amenth het volgende:
[..]
hahah jij bent echt een balhaar dus als turk dood gaat is niet erg want die hebben geen familie enzo?
je bent net zo israelier die niet snapt dat door hun bombardementen vele onschuldig epalestijnen gedood worden
dit is toch echt welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:17 schreef Refurb het volgende:
Ik hoop van wel, uitzetten dat volk.
kankerspotter
al genoeg mensen aan verloren. alleen pussies gana er om janken het gaat niks verandenren als niemand er mee scheldquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:32 schreef Prospos het volgende:
Iedereen die met kanker scheld moet het eens ervaren in directe familiekring, kijken of ze dan nog steeds stoer doen als mama uit elkaar valt! Geen dank
je bent chimeid en gaat alleen chillen met een boyquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:36 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik heb een mattie, die had ik gevraagd om te chillen voor vanavond. Blijkbaar was die naar fortarock. wist ik veel. begintie zo te schelden tegen mij. like wtf wat heb ik nou weer gedaan?
en ik ben nog wel jarig vandaag
kut leven bedoel je :$quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:41 schreef drunk_on_shadows het volgende:
nee der is hier kermis dus ik vermaak me wel en daarna vuurwerk en dan ga ik net doen alsof dat voor mijn verjaardag is.
kutvrienden heb ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |