Wat jammer dat ik niet kan! Anders zou ik er serieus over nadenkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, nog mensen die zin hebben om mee te doen met dit: http://www.drekrees.nl/
Als je vandaag een beetje netjes eet dan is er niks aan de hand...soort verkapte balansdagquote:Op zondag 3 juli 2011 08:35 schreef Phaidra het volgende:
Lijst van gister:
O: speltboterham nutella
T: koffie met melk, stroopwafel
L: 2 speltboterhammen met fricandeau + likje mayo, 1 kapje met chocohoning
B: 25 min wandelen (naar winkelcentrum en weer terug)
T: kwart hamburger, hapje spareribs, cornetto (zo'n proefgeval, iets kleiner dan gewone)
T: slankie-bonbon
D: doradefilet, aardappelpuree en salade van sla, tomaat, komkommer en honing-mosterddressing, glas wijn
T: sroopwafel
T: plakje grillworst, blokje kaas, glas wijn
Wat veel! En ik weet ook best dat er te veel suiker in zit en er groente / fruit mist.
Vandaag weer een dag en zometeen gaan we 13 km wandelen. Niks vergeleken bij Anna.
quote:
hola. Ik ben wel 3x wakker geworden van het geluid van een dikke vlieg ofzo in m'n slaapkamer, maar ik kan hem niet vinden. En nu vraag ik me af of ik dat geluid gedroomd heb of dat ik gek ben geworden...quote:
hey, maar pas je wel op jezelf dat je jezelf niet blesseerd, enzo?quote:Op zondag 3 juli 2011 10:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ruim 5 km in 36:30 ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wederom geen centje pijn!Conditioneel ging het eigenlijk ook wel gewoon goed (ik had iig niet enorm de behoefte om te stoppen en op adem te komen)!
![]()
![]()
![]()
Nu hoef ik er nog maar 16 km bij te trainen in 97 dagen.
Dat, maar dan met een tquote:Op zondag 3 juli 2011 10:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hey, maar pas je wel op jezelf dat je jezelf niet blesseerd, enzo?
Vergeet niet dat mijn lichaam gewend is aan veel sporten. Voor de enkel liep ik 3 keer per week hard, en ging ik 3 keer per week naar de sportschool.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat, maar dan met een t. Ik ben er niet echt gerust op, HPKW. Je wilt wel érg veel in korte tijd.
Dat ook! Ik luister naar mijn lichaam. Als het pijn doet, dan stop ik echt wel.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:41 schreef loveli het volgende:
Henk lijkt me nuchter genoeg om binnen het haalbare te blijven.
Ik pak vaak de aanbiedingen erbij als leidraad of het topicquote:Op zondag 3 juli 2011 09:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap dat Anna dus niet mee gaat doen aan Het Blok? Wat bedoel je met 'gestrand bij de laatste acht'? Hoe werkt zo'n selectieprocedure?.
Ik ga zo een weekmenu in elkaar flansen. 1 dag heb ik al, want ik moet restjes opmaken
.
Ik wist dat er iets fout ging, maar kon de vinger niet op de zere plek leggen...quote:Op zondag 3 juli 2011 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat, maar dan met een t. Ik ben er niet echt gerust op, HPKW. Je wilt wel érg veel in korte tijd.
Idd, maar kan me wel voorstellen dat het frustrerend is. Dat heb ik ook met het Engels. Als ik er een tijdje niks mee doe (wat niet zo vaak gebeurt, want ik kijk genoeg series om het niveau enigszins op peil te houden), merk ik ook dat ik er echt weer in moet komen.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:13 schreef Ewelina het volgende:
Niet zo heel gek Jagar, zo veel Nederlands gebruik je natuurlijk nu niet.
ja, maarzelfs elke dag hier lezen en typen is niet genoeg....en daarnaast bel ik ook nog regelmatig met familie en vrienden. En hoewel nn engels goed is en ik me goed uit kan drukken en ik zelfs in het engels droom zal het nooit zo goed worden apa mb nederlands ooit was. De subtiele dingen en nuances mis ik...quote:Op zondag 3 juli 2011 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, maar kan me wel voorstellen dat het frustrerend is. Dat heb ik ook met het Engels. Als ik er een tijdje niks mee doe (wat niet zo vaak gebeurt, want ik kijk genoeg series om het niveau enigszins op peil te houden), merk ik ook dat ik er echt weer in moet komen.
Nee, dat is anders want engels is niet je moedertaal en hoe goed je het ook spreekt zal het altijd een tweede taal blijven...ik vind het ook niet erg dat ik in het engels soms ergens niet op kan komen...ik vind het erg naar dat ik mm moedertaal nog maar op zon laag niveau spreek. het voelt belemmerend ofzo...quote:Op zondag 3 juli 2011 11:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik herken het idd met engels. De eerste dagen op vakantie heb ik echt het gevoel alsof ik een ontzettend accent heb en verschrikkelijk naar woorden moet zoeken, en dan na een paar dagen gaat het steeds beter.![]()
Maar het zijn idd de kleine dingetjes waar je over blijft struikelen.
Zo heeft een Amerikaanse zich rotgelachen om de uitdrukking "de man met de hamer tegenkomen". Dat noemen zij "hitting the wall". Maar "meeting the man with the hammer" vond ze ook wel een mooie en ging ze erin houden.
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:37 schreef Ewelina het volgende:
Aangesproken door de shoppingsprees van gisteren?
Nee, wil wat zaken voor in mm huis kopen. En eventueel een paar hempjes ofzo...quote:Op zondag 3 juli 2011 11:37 schreef Ewelina het volgende:
Aangesproken door de shoppingsprees van gisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik heb inmiddels ook door dat alhoewel iedereen mijn Engels de hemel in prijst, ik heel veel nuances echt niet kan aanbrengen in een andere taal. Dat frustreeeeertquote:Op zondag 3 juli 2011 11:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Nee, dat is anders want engels is niet je moedertaal en hoe goed je het ook spreekt zal het altijd een tweede taal blijven...ik vind het ook niet erg dat ik in het engels soms ergens niet op kan komen...ik vind het erg naar dat ik mm moedertaal nog maar op zon laag niveau spreek. het voelt belemmerend ofzo...
Anyway, il zit in de trein naar stockholm. eens wat winkelen....
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:40 schreef Ml-etje het volgende:
Recept Paprika'sDank! Maar die ga ik vrijdag wel even halen, ben 's middags toch vrij en onze tassen zijn al vol genoeg, gok ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(moeten op de fiets
)
Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:06 schreef Perruche het volgende:
ik heb net een kampioen puzzel opgelost en in de hoop een fiets te winnen, mijn oplossing ingesproken
Maar hoeveel spreek je nu nog echt Nederlands? Ik neem eigenlijk aan dat dat alleen is als je bij je ouders bent ofzo. En daar zul je merken dat het na een paar dagen alweer veel beter gaat.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, dat is anders want engels is niet je moedertaal en hoe goed je het ook spreekt zal het altijd een tweede taal blijven...ik vind het ook niet erg dat ik in het engels soms ergens niet op kan komen...ik vind het erg naar dat ik mm moedertaal nog maar op zon laag niveau spreek. het voelt belemmerend ofzo...
Anyway, il zit in de trein naar stockholm. eens wat winkelen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |