Ik was er op 11/9/2004, toen was voornamelijk hoe meer je richting Battery Park ging er iets van te merken. En toen was het slechts 3 jaar geleden. Denk dat het nu met het 10-year-anniversary meer van te merken is dan andere jaren, maar dan met name bij de herdenkingsplaats en je zal natuurlijk her en der Amerikanen zien lopen met speciale t-shirts. Qua algemene nervositeit en extra strenge controles denk ik dat het niet zo veel extremer zal zijn dan normaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:20 schreef MetBas het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die ten tijde van 11 september in New York zullen zijn? Ik ben er een week eerder, maar ik ben best benieuwd of daar wat te merken valt qua sfeer zeg maar.
Ik ben er ook de week ervoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:20 schreef MetBas het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die ten tijde van 11 september in New York zullen zijn? Ik ben er een week eerder, maar ik ben best benieuwd of daar wat te merken valt qua sfeer zeg maar. Wel zal er waarschijnlijk extra gecontroleerd worden op het vliegveld, zeker mijn reisgezelschap; er zit iemand met een 'buitenlands uiterlijk' bij.
Klopt. Eerste stope in VS altijd zelf je koffer van de band halen, en bij de goede band weer afgeven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:41 schreef MrSweets het volgende:
oke ja beetje vaag ze zeggen dat ik in Philadelphia mn baggage van de ene naar de andere carousell moet brengen omdat ze nog n keer gechecked moeten worden. op de terug weg hoefde dit niet.
Boston is ook 335 euroquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:19 schreef Omnifacer het volgende:
Dan begint het meteen weer te jeuken! Maar ja... Om nu voor de vijfde keer in 2 jaar naar NYC te gaan
Inderdaad, zelfde periode, nu bijna 2x zoveel voor de ticket (¤664 ipv ¤335). Zou delta nu echt uitverkocht zijn. Ik kwam er toevallig achter doordat vliegwinkel beweerde dat je naar Boston kon voor 408 euro. Maar via die site kon ik niks 'goedkoops' vinden.quote:
Dat was eind juni, dus nog geen 2 weken terug. Toen te laat gekocht, nu op tijd. Tja, gewoon af en toe twitter en andere bronnen raadplegen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:41 schreef Omnifacer het volgende:
Vorige keer had Delta ook aanbiedingen, en die waren toen ook ineens weg. Was iets van vier weken terug ofzo. Zal wel gewoon marketingtactiek zijn.
De standaard 'attracties' zijn allemaal wel nice, en daarnaast gewoon door de stad lopen en leuke restaurantjes etc aandoen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:06 schreef GroenerDanGras het volgende:
Hallo kenners
M'n vriendin en ik gaan 20 november 4 volle dagen dagen naar NYC om daarna door te vliegen naar de Westkust en daar nog wat te touren.
New York is natuurlijk gigantisch groot en er valt zoveel te doen dat ik het een beetje kwijt ben.
Wat zijn de absolute must-see's en do's als je er voor de eerste keer komt?
Goeden OP trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |