dan is P toch naar de juiste film geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Wat had je verwacht, een goed verhaal?![]()
Het is een kinderfilm![]()
Nou, het verhaal zat dit keer ook niet onaardig in elkaarquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Wat had je verwacht, een goed verhaal?![]()
Het is een kinderfilm![]()
Vast nietquote:Op zondag 3 juli 2011 00:12 schreef Sunnythesun het volgende:
ik druk nog niet op 'invoeren' en ik zie al dat hij er aan begon te trekken
![]()
Even streng toegesproken, kijken of het helpt
Tot nu toe gaat het goedquote:
dankje, ben alweer een half uur klaar want ouders liggen op bedquote:
OP 1 komt Djoko op 2 komt Nadal.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje, ben alweer een half uur klaar want ouders liggen op bedik ook nu.
heb besloten om morgenochtend naar A'dam te gaan, gewoon even eruit en rondhobbelen/shoppen door het centrum. en dan terug om finale Wimbledon te kijken; ik hoop op een megaspannende finale tussen de plekken 1 en 2.
als Djoko nr 1 wordt dan mag Nadal wel Wimbledon winnenquote:Op zondag 3 juli 2011 00:37 schreef borisz het volgende:
[..]
OP 1 komt Djoko op 2 komt Nadal.
Wie Wimbledon wint is een tweede
Oh en Amsterdam
Hoe kom je daar nou toch weer bijquote:Op zondag 3 juli 2011 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. De ouwetjes zijn naar bedHeel goed! Ik ga nog ff een filmpje kijken
Zweudse Wallanderquote:Op zondag 3 juli 2011 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou toch weer bij
We zitten de opgenomen Wallander van vanavond te bekijken
Je wilt dat soort foto's toch echt niet later, als je groot enzo bent en als je kinderen hebt zomaar tegenkomen op het Internet.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:45 schreef FutureFairytale het volgende:
whahaha ik zie dat de zanger (die leuke homo Kevin) van afgelopen skihut in Terneuzen een picca op Twitter heeft geplaatst van ons (danseresje en ik) in de kleedkamer.
[ afbeelding ]
jawel hoor, lekker gekquote:Op zondag 3 juli 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je wilt dat soort foto's toch echt niet later, als je groot enzo bent en als je kinderen hebt zomaar tegenkomen op het Internet.
Een toekomstige baas die googelt kan wellicht de verkeerde ideeën krijgen. Het ziet er uit alsof het geschoten is in een bordeelquote:
Geef mij zijn mobiele nr eens, dan zal ik hem even toeblaffenquote:Op zondag 3 juli 2011 00:12 schreef Sunnythesun het volgende:
ik druk nog niet op 'invoeren' en ik zie al dat hij er aan begon te trekken
![]()
Even streng toegesproken, kijken of het helpt
Dat was ook mijn idee, en het dan raar vinden als mannen foute ideeën krijgenquote:Op zondag 3 juli 2011 00:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Een toekomstige baas die googelt kan wellicht de verkeerde ideeën krijgen. Het ziet er uit alsof het geschoten is in een bordeel
Morgen? Lange nacht danquote:Op zondag 3 juli 2011 00:51 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga slapen, morgen beetje normale tijd eruit om naar A'dam te gaan.
trusten
Ja, je moet je nodig weer scheren.quote:
Wauw die krachtige stem van die eerste zanger!quote:Op zondag 3 juli 2011 00:50 schreef TAV74 het volgende:
Overigens was Rockin Harmony echt heel erg gaaf, blijft mooi met zoveel blazers erachter![]()
Eerste upload: suspicious minds, met stuiterbal Niek als gastzanger (ook een kennis/vriend van ons) en uiteraard Lt. Shiprock.
die was niet helemaal in de haak en die van sunny ook helemaal niet maarja dat hou je altijd.. en meestal van vrouwen dat soort opmerkingen, alleen van jou Bluezz niet verwacht eerlijk gezegd.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:51 schreef Bluezz het volgende:
Dat was ook mijn idee, en het dan raar vinden als mannen foute ideeën krijgen
Maar ieder zijn ding
Hij heeft wat moeite met doserenquote:Op zondag 3 juli 2011 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw die krachtige stem van die eerste zanger!
Ik ben eigenwijsquote:
Dat is Niekquote:Op zondag 3 juli 2011 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw die krachtige stem van die eerste zanger!
Niet in de haak?? Pardon?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die was niet helemaal in de haak en die van sunny ook helemaal niet maarja dat hou je altijd.. en meestal van vrouwen dat soort opmerkingen, alleen van jou Bluezz niet verwacht eerlijk gezegd.
Ik ben graag eerlijkquote:Op zondag 3 juli 2011 00:53 schreef FutureFairytale het volgende:
die was niet helemaal in de haak en die van sunny ook helemaal niet maarja dat hou je altijd.. en meestal van vrouwen dat soort opmerkingen, alleen van jou Bluezz niet verwacht eerlijk gezegd.
Meestal vrouwen met dit soort opmerkingen? Wat suggereer je hier nou eigenlijk mee? (en golfer is geen vrouwquote:Op zondag 3 juli 2011 00:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Normaal gesproken vind ik dit een heel saai nummer, maar deze versie was echt fantastisch om mee te makenquote:Op zondag 3 juli 2011 01:19 schreef TAV74 het volgende:
Oh bluezzie: het geluid vervormt helaas wat omdat het wel erg hard ging ineens, maar deze moet je ff zien, zeker vanaf 3:00 mins![]()
Sounds nicequote:Op zondag 3 juli 2011 01:19 schreef TAV74 het volgende:
Oh bluezzie: het geluid vervormt helaas wat omdat het wel erg hard ging ineens, maar deze moet je ff zien, zeker vanaf 3:00 mins![]()
Ok ik kijk nuquote:Op zondag 3 juli 2011 01:19 schreef TAV74 het volgende:
Kijkt naar beneden...nee, nog steeds niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:06 schreef TAV74 het volgende:
Meestal vrouwen met dit soort opmerkingen? Wat suggereer je hier nou eigenlijk mee? (en golfer is geen vrouw)
Hoe denk zelf dat dit soort foto's overkomen op onbekenden op het internet?
En je bent ook helemaal anoniem op Internet met een fotoboek, denk je?quote:Op zondag 3 juli 2011 01:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind nogsteeds dat bazen en internet niet samen gaan. Ik hoop/denk trouwens dat mijn baas mijn internet naam niet weet
Tja het maakt mij ook niet zoveel uit, bosbeetle is wel zo uniek inmiddels dat ik het alleen ben. (op die ene gast na op gay.nl met 1 bericht) dus het maakt me ook niet zo uit. Wel heb ik altijd gezorgd dat google op mijn username _ mijn echte naam geen reacties krijgt.quote:Op zondag 3 juli 2011 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
En je bent ook helemaal anoniem op Internet met een fotoboek, denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op zondag 3 juli 2011 02:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk ook dat mijn baas het niet erg zou vinden. Ik ben dan ook officieel werkeloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 3 juli 2011 02:51 schreef golfer het volgende:
Arnon Grunberg avant la lettre:Dat had ik ooit bedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op zondag 3 juli 2011 02:51 schreef golfer het volgende:
Arnon Grunberg avant la lettre:Mijn arme oogjes wat doe je me aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu moet ik maar weer een flesje Château Blaignan Médoc Cru Bourgeois 2007 decanteren.
Ik bewijs het tegendeelquote:Op zondag 3 juli 2011 01:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind nog steeds dat bazen en internet niet samen gaan. Ik hoop/denk trouwens dat mijn baas mijn internet naam niet weet
dat is iets anders, dat kon je ook zeggen zonder toevoeging.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben graag eerlijkIk vind het gewoon echt vreselijk dit soort foto's en optredens die erbij horen
Maar nogmaals, ieder zijn smaak en ding.
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen!
Nu een uurtje nadenken of ik wel of niet ga wandelen. De route die ik wilde doen is deze: http://www.europesewandel(...)erborgen-dorp-13-km/
Leuk!quote:Op zondag 3 juli 2011 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen!
Nu een uurtje nadenken of ik wel of niet ga wandelen. De route die ik wilde doen is deze: http://www.europesewandel(...)erborgen-dorp-13-km/
Wat Sunnie zegtquote:Op zondag 3 juli 2011 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen!
Gewoon lekker gaan wandelenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen!
Met wie! Je bent geheimzinnig stil over alles de laatste tijdquote:Op zondag 3 juli 2011 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
@ Dexter seizoen 4: nooit ongesteld in bad gaan zitten
Moggelpicnicken langs de Maas nu
Misschien heeft hij een Fokster aan de haak geslagenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met wie! Je bent geheimzinnig stil over alles de laatste tijd
...Memo?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:16 schreef TAV74 het volgende:
Misschien heeft hij een Fokster aan de haak geslagen
The plot thickensquote:
idd, je zou ons nog wat vertellen. Of schaam je je ervoor?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met wie! Je bent geheimzinnig stil over alles de laatste tijd
Da's dat ringetje natuurlijkquote:
We hebben een nieuwe verslaafdequote:
En dan moet jij het huis uit??quote:Op zondag 3 juli 2011 12:38 schreef FutureFairytale het volgende:
zo en idd..humeur is weer wat beter nu ik wat heb gegeten
ik word zo het huis uit gestuurd want nieuw potentieel vriendje van zusje komt
Hoeveel series kijk jij wel niet? Ik zou alles door elkaar gaan halen volgens mij (maarja is ook blond)quote:Op zondag 3 juli 2011 12:40 schreef PdeHoog het volgende:
Leuke nieuwe serie: Combat Hospital! Beetje MASH-achtig in Afghanistan, maar dan zonder de zwarte humor
Valt wel mee johquote:Op zondag 3 juli 2011 12:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoeveel series kijk jij wel niet? Ik zou alles door elkaar gaan halen volgens mij (maarja is ook blond)
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Kijk eens wat zielug:
[ afbeelding ]
![]()
hij ging er ook echt voor zitten, dramaking..
Awwquote:Op zondag 3 juli 2011 12:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Kijk eens wat zielug:
[ afbeelding ]
![]()
nou ook al zou ze dat willen en ik wil niet dan ga ik niet maar gelukkig voor haar ga ik wel zo tennis kijkenquote:
Gottegot wat een posequote:Op zondag 3 juli 2011 12:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Kijk eens wat zielug:
[ afbeelding ]
![]()
Nee. Ik ben niet iemand die 'sneren' uitdeelt.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:24 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is iets anders, dat kon je ook zeggen zonder toevoeging.
die toevoeging had niks met eerlijkheid te maken, dat was gewoon een sneer nietwaar?
Agossie hahaquote:Op zondag 3 juli 2011 12:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Kijk eens wat zielug:
[ afbeelding ]
![]()
ForFén Ik mis haarquote:
Leuk!quote:Op zondag 3 juli 2011 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |