abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_98980724
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:30 schreef LieLie het volgende:

[..]

Zou ik ook doen als ik 70 kg woog :P
;) wie had dat ooit gedacht he...

ff rondje doen met Sam :W
pi_98980743
Vanavond maak ik lekker risotto, had gedroogde porcini meegenomen uit italie, lekker met Parmezaanse kaas, bleekselderij, kastanje champignons, sherry enzo.. en gebakken pancetta voor de mr erbij.

Lekker gewandeld vanmorgen, verder een keukenpruts dagje, zonnetje schijnt, heerlijk!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98980781
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:32 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond maak ik lekker risotto, had gedroogde porcini meegenomen uit italie, lekker met Parmezaanse kaas, bleekselderij, kastanje champignons, sherry enzo.. en gebakken pancetta voor de mr erbij.

Lekker gewandeld vanmorgen, verder een keukenpruts dagje, zonnetje schijnt, heerlijk!
lust je zelf geen pancetta? Lijkt me juist een heerlijke toevoeging
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98980788
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:28 schreef LieLie het volgende:
Nouja, ik mag blij zijn als ik 76 red voor de vakantie over twee weken ;)
Dat jij je druk maakt om je gewicht verbaast me een beetje. Je hebt een prachtig figuur! :o
Of heb je je slanke tweelingzus destijds naar de meet bij mij thuis gestuurd? :?

(je bent ook langer dan Sun hè! )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 3 juli 2011 @ 14:35:00 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98980825
Ik ga vanavond een Siciliaans recept van Gary Rhodes maken: een caponata met aubergine..
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98980951
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

lust je zelf geen pancetta? Lijkt me juist een heerlijke toevoeging
ik eet misschien een stukje maar pancetta is énorm zout.
en ik eet redelijk zoutarm.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98980958
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat jij je druk maakt om je gewicht verbaast me een beetje. Je hebt een prachtig figuur! :o
Of heb je je slanke tweelingzus destijds naar de meet bij mij thuis gestuurd? :?

(je bent ook langer dan Sun hè! )
In lengte schelen wij nauwelijks hoor.
En druk..druk.. Twintig kilo geleden maakte ik me druk. Dat is wel een beetje over hoor.
Ik ben ook best heel tevreden over mijn figuur! Maar tussen mijn navel en knieen moet echt nog wat gebeuren. Dat is niet strak en er zit duidelijk een kilo of wat teveel. Dat zit me nog wel echt in de weg.
pi_98980993
Caponata is lekker G, mis zelf wel een beetje verse tomaten in dat recept. (ik O+ tomaten)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98981006
Haring als lunch :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98981065
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:39 schreef LieLie het volgende:

In lengte schelen wij nauwelijks hoor.
En druk..druk.. Twintig kilo geleden maakte ik me druk. Dat is wel een beetje over hoor.
Ik ben ook best heel tevreden over mijn figuur! Maar tussen mijn navel en knieen moet echt nog wat gebeuren. Dat is niet strak en er zit duidelijk een kilo of wat teveel. Dat zit me nog wel echt in de weg.
Ik zag natuurlijk geen bovenbenen in dat jurkje, maar ook je heupen zijn niet buitenproportioneel groot of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98981144
snap je wel hoor Lie, tis niet zozeer het grote afvallen als wel de afwerking nu ;)
dus lekker sporten! en goed je huid smeren/masseren als je smeert, goed voor de doorbloeding :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98981203
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:44 schreef DarkElf het volgende:
snap je wel hoor Lie, tis niet zozeer het grote afvallen als wel de afwerking nu ;)
dus lekker sporten! en goed je huid smeren/masseren als je smeert, goed voor de doorbloeding :)
Precies :)
Wil ook gewoon wat meer marge hebben, qua kilo's.
pi_98981211
Lie doet me wel wat aan mezelf denken toen ik onder de 70 kilo woog. Ik vond mezelf nog steeds veel te dik, net of mijn brein niet 'mee was gegaan' met de kilo's die eraf waren. Vandaar dat ik gewoon wil benadrukken dat ze een prachtig figuur heeft :) En nu idd gewoon met sporten en bodylotions etc alles wat strakker maken :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98981265
dat wat jij zegt snap ik wel isa, ik zie mezelf nog steeds als te dik ook al weeg ik al een jaar hetzelfde en pas ik in maat 38/M. Ergens in mijn hoofd wil t kwartje geloof ik nog steeds niet vallen..

raar is dat eigenlijk.

Zou dat vanzelf eens rechttrekken?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98981293
hmm neem een broodje brie-bacon met honing :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98981324
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:39 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik eet misschien een stukje maar pancetta is énorm zout.
en ik eet redelijk zoutarm.
oja tuurlijk, sorry :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98981381
zo eens even de foto's gekeken van Albert en zijn gevangene Vrouw, amai wat zag zij er gespannen uit zeg. wel een mooie jurk, klassiek :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98981398
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:47 schreef DarkElf het volgende:
dat wat jij zegt snap ik wel isa, ik zie mezelf nog steeds als te dik ook al weeg ik al een jaar hetzelfde en pas ik in maat 38/M. Ergens in mijn hoofd wil t kwartje geloof ik nog steeds niet vallen..

raar is dat eigenlijk.

Zou dat vanzelf eens rechttrekken?
Ik hoop het! Ik vind mezelf in de spiegel meestal niet zo erg veranderen, ook al geeft de weegschaal dramatische verschillen aan. Vreemd is dat eigenlijk hè :@ Kleren helpen dan weer wel, dan is het namelijk wel erg duidelijk dat je bent afgevallen (of aangekomen :') ).

Een collega van me is precies even lang als ik en ze zei hoe zwaar ze was. Ik ben lichter geweest dan zij is, maar toen vond ik mezelf dus nog dik en als ik naar haar kijk denk ik: ooooh, wat een prachtig figuur O+ Zo stom hè.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98981451
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:50 schreef DarkElf het volgende:
zo eens even de foto's gekeken van Albert en zijn gevangene Vrouw, amai wat zag zij er gespannen uit zeg. wel een mooie jurk, klassiek :)
Stel je toch eens voor dat je verliefd wordt op een leuke man (je huidige doe maar O-) ) en hij blijkt een prins te zijn. Zou jij je fijn voelen zo in het openbaar? De wereld die naar je kijkt op je trouwdag....brrr. Nachtmerries! :D Ik snap haar gespannen gezicht wel :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98981507
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoop het! Ik vind mezelf in de spiegel meestal niet zo erg veranderen, ook al geeft de weegschaal dramatische verschillen aan. Vreemd is dat eigenlijk hè :@ Kleren helpen dan weer wel, dan is het namelijk wel erg duidelijk dat je bent afgevallen (of aangekomen :') ).
nu pas achteraf zie ik hoe dik ik geworden was een paar jaar terug. :@ Had ik t van de week met CF over, lijkt wel of je nu pas achteraf jezelf ziet zoals je echt was. Blijkbaar heb je toch een bline vlek voor jezelf ofzo..
quote:
Een collega van me is precies even lang als ik en ze zei hoe zwaar ze was. Ik ben lichter geweest dan zij is, maar toen vond ik mezelf dus nog dik en als ik naar haar kijk denk ik: ooooh, wat een prachtig figuur O+ Zo stom hè.
ja raar he? Toen was je niet heppie maar als je nu terugkijkt... zo zonde van die negatieve gevoelens van toen.

Toen ik 16-18 was vond ik mezelf te dik, als ik nu foto's van toen zie... :o Ik was echt niet dik! Ik was net zo slank als nu (alleen dan lekker jong nog *grin) en er was echt niets mis met me.. Ja ik had vrouwelijke vormen maar verder...?

zo stom dat je dat pas achteraf ziet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98981535
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Stel je toch eens voor dat je verliefd wordt op een leuke man (je huidige doe maar O-) ) en hij blijkt een prins te zijn. Zou jij je fijn voelen zo in het openbaar? De wereld die naar je kijkt op je trouwdag....brrr. Nachtmerries! :D Ik snap haar gespannen gezicht wel :Y
Ik ook hoor, bij Catherine van William ook. Zoveel miljoenen, of miljarden zelfs bij C en W geloof ik, die naar jou kijken op jouw speciale dag. Pfff.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98981589
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:32 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond maak ik lekker risotto, had gedroogde porcini meegenomen uit italie, lekker met Parmezaanse kaas, bleekselderij, kastanje champignons, sherry enzo.. en gebakken pancetta voor de mr erbij.

Ik kan er ongeveer rond 19 uur zijn, is dat vroeg genoeg? :9~
pi_98981625
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Lie doet me wel wat aan mezelf denken toen ik onder de 70 kilo woog. Ik vond mezelf nog steeds veel te dik, net of mijn brein niet 'mee was gegaan' met de kilo's die eraf waren. Vandaar dat ik gewoon wil benadrukken dat ze een prachtig figuur heeft :) En nu idd gewoon met sporten en bodylotions etc alles wat strakker maken :Y
Heel herkenbaar gevoel inderdaad. Maar dat heb ik wel steeds minder ;) en ik heb een mrLie die zegt dat het niet zo is.
pi_98981636
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:54 schreef DarkElf het volgende:

nu pas achteraf zie ik hoe dik ik geworden was een paar jaar terug. :@ Had ik t van de week met CF over, lijkt wel of je nu pas achteraf jezelf ziet zoals je echt was. Blijkbaar heb je toch een bline vlek voor jezelf ofzo..

ja raar he? Toen was je niet heppie maar als je nu terugkijkt... zo zonde van die negatieve gevoelens van toen.

Toen ik 16-18 was vond ik mezelf te dik, als ik nu foto's van toen zie... :o Ik was echt niet dik! Ik was net zo slank als nu (alleen dan lekker jong nog *grin) en er was echt niets mis met me.. Ja ik had vrouwelijke vormen maar verder...?

zo stom dat je dat pas achteraf ziet.
En de mensen om je heen maar zeggen dat je echt echt niet te dik bent en dan geloof je ze niet hè ;) Ik ben begonnen met lijnen toen ik een jaar of 16-17 was en 65 kilo woog bij dezelfde lengte als nu. Ik werd namelijk op school gepest dat ik zo dik was :')

Die blinde vlek voor jezelf vind ik wel interessant. Ik had vroeger nog wel eens de neiging om te vragen aan anderen 'zie ik er zo uit' als er een wat dikker iemand langs liep. Tot een vriendin (?) naar een echt dikke vrouw wees en zei 'nee, je ziet er zo uit'. Wat heb ik me urenlang kut gevoeld zeg, want dat was stukken dikker dan ik mezelf zag. Bleek later dat ze een grapje had gemaakt -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98981648
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:57 schreef LieLie het volgende:

[..]

Heel herkenbaar gevoel inderdaad. Maar dat heb ik wel steeds minder ;) en ik heb een mrLie die zegt dat het niet zo is.
dat scheelt idd :Y
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')