hoezo opvolgster? zelfde land? jammer dat ze niks aardigs over Sharapova zeiquote:
quote:
Nee maar ze is nu wel een rijke prinses en ze mot gauw gaan werpenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef borisz het volgende:
Die zwemster ziet er niet heel blij uit met Albert II van Monaco.
ze lacht idd als een boer met kiespijn. gauw geld innen en scheidenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef borisz het volgende:
Die zwemster ziet er niet heel blij uit met Albert II van Monaco.
Hij lijkt mij nou zo'n trouwringverstopper uit het vorige topicquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja, misschien had ze liever een kleine bruiloft gehad met alleen wat familie en een paar vrienden
Tsk, hoer met kiespijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze lacht idd als een boer met kiespijn. gauw geld innen en scheiden
quote:
veel plezier en eet smakelijk!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:18 schreef borisz het volgende:
Wat een begravenisstemming
Maar goed tijd om naar het restaurant te gaan
Geen idee, ik heb er nog niks van gezienquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]is ze zo erg? wilde ze weglopen ofzo hoorde ik?
foto's?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:18 schreef FutureFairytale het volgende:
is ze zo erg? wilde ze weglopen ofzo hoorde ik?
Jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lief aangeboden P en ik zou dolgraag met je meegaan. Maar je bent een man![]()
Dus laten we dat maar niet doen
Ross denkt dat elke man mij wil stelenquote:
Midweekje maarquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross denkt dat elke man mij wil stelenVraag maar aan DH, daar zou ik alleen maar mee uit eten gaan en Ross werd er al sip van
Laat staan een week op dezelfde slaapkamer slapen
Hoe had je het precies gedaan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:35 schreef freecell het volgende:
Ow en Lie's pakketjes zijn mislukt....
200 graden, na 20 minuten was het echt nog koud.... (stokbrood wat ik er even naast had gelegd was prima)
Na nog 5 minute nog steeds niet gaar.
Toen heb ik de boel maar in de wok geflikkerd en was het 5 min. later heel lekker
WAT DOE IK FOUT?
Je hebt van alles wat hij natuurlijk niet heeftquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
Midweekje maarEn hij heeft me toch gezien.....ik maak totaal geen kans bij jou natuurlijk
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt van alles wat hij natuurlijk niet heeft![]()
Transformersquote:
...moet dat niet andersom?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:48 schreef LieLie het volgende:
Oh en ik zie op Facebook dat mijn grote zus inmiddels echt een klein zusje is!
Ze heeft me echt flink ingehaald
Beide veldbedden aan hem verkocht voor 50 euro.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:16 schreef Bluezz het volgende:
Het wachten is op een marktplaatskoper van een veldbed voor 30 euro![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:52 schreef LieLie het volgende:
In dit geval nietIk heb het over mijn slanke forumzus
Jaquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:48 schreef LieLie het volgende:
Oh en ik zie op Facebook dat mijn grote zus inmiddels echt een klein zusje is!
Ze heeft me echt flink ingehaald
Je spreekt Nederlands, je familie&vrienden wonen hier, je hebt een goede baan, je houdt van reizen, je bent sociaalquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:54 schreef PdeHoog het volgende:
JaVertel het nou
![]()
Beetje lekker zitten maken en dan niet vertellen he
Klinkt idd als een lekkere combinatiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en salade was echt heel erg lekker geworden! Ik had passievrucht-azijn gebruikt wat ik een tijdje geleden van mijn forumzusje gekregen hebHeel lekker bij de geitenkaas en de gerookte amandelen
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en salade was echt heel erg lekker geworden! Ik had passievrucht-azijn gebruikt wat ik een tijdje geleden van mijn forumzusje gekregen hebHeel lekker bij de geitenkaas en de gerookte amandelen
Hij heeft jowquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Je spreekt Nederlands, je familie&vrienden wonen hier, je hebt een goede baan, je houdt van reizen, je bent sociaalAllemaal dingen die Ross niet heeft.
Ja, da's dan weer Ross' voordeelquote:
Dan snap ik hem niet.quote:
Bijzonder groot voordeelquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou nou, zo dik is Isa ook weer niet Pee
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:05 schreef kaasplankje het volgende:
De buurman was de heg aan het snoeien, toen reed ik langs en zei dat hij een ijsje kon verdienen als hij ook onze klimopheg deed, nu staat hij dat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |