Je ziet er álles op.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:23 schreef Nezhi het volgende:
Hele dag in het winkelcentrum, niets gezien.
Maar even op internet gekeken
[ afbeelding ]
Valt allemaal wel mee hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Je ziet er álles op.(Dan bedoel ik op wit, maar ook op internet natuurlijk)
Nog meer props..quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:08 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil nog meer props voor mijn ego dus hier:
[ afbeelding ]
Bonus:
[ afbeelding ]
Bluff zijn nice, heb ze zelf in het grijs. Had de porters laatst ook bijna gekocht voor 100 in de sale, maar vond ze niet echt fijn lopen en wat te lomp. Het is niet mijn model.quote:
quote:
Dit zijn die van hemquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:41 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan er weer een paar jaar tegen!
Je vergeet de warriors padawan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:19 schreef Cpt. het volgende:
Props wil ik ookAfgelopen maand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn die zijn wel lelijk zegquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn die van hem
[..]
U sir, are the person with the bad taste in here.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, wist dat dat zou komen, maar dat zijn niet van die kakschoentjes die ik hier ook zie zoals;quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn die van hem
[..]
U sir, are the person with the bad taste in here.
Dat noem jij stijl, ik noem het kakschoenen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Clarks kakschoenen
Loop jij je hele carriere op Adidasjes?
Dat heet gewoon stijl.
Stijl is een kut woord en ook niet goed gebruikt hier imo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Clarks kakschoenen
Loop jij je hele carriere op Adidasjes?
Dat heet gewoon stijl.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:27 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Damn die zijn wel lelijk zeg![]()
En als het allemaal goed gaat pikt vault_tec morgen deze voor me op:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik vind dat je die stijlische schoenen gewoon bij de naam moet noemen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Je zit wel in je geagiteerde modus of niet? Tis weekend vriend, beetje lachen mag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:26 schreef vault_tec het volgende:
Nober is jelly omdat die door heeft dat zijn schoenen lelijk zijn.Hap, hap, hap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
khad die porters van 60quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bluff zijn nice, heb ze zelf in het grijs. Had de porters laatst ook bijna gekocht voor 100 in de sale, maar vond ze niet echt fijn lopen en wat te lomp. Het is niet mijn model.
Voor die prijs instant buy. Vind ze er wel tof uitzien alleen vond ze toch niet helemaal lekker zitten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:52 schreef nexusje het volgende:
[..]
khad die porters van 60hehe, vind ze wel fijn ansich
Daarom en ieder zijn smaakquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Voor die prijs instant buy. Vind ze er wel tof uitzien alleen vond ze toch niet helemaal lekker zitten.
Wauw.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 07:45 schreef GimmeGore het volgende:
komt u maar op met het commentaar...
[ afbeelding ]
Niet mijn stijl, ik draag alleen schoenen met 5 gespen, vind 4 een beetje matig.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 07:45 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze die ook in maat 46?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 07:45 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Breathtaking, kijkt gij alstublieft uit. Met zulke mooie schoentjes zal je een hoop bekijks hebben.quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh Breathtaking, kijkt gij alstublieft uit. Met zulke mooie schoentjes zal je een hoop bekijks hebben.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahathanks, ik zal uitkijken
! Ik hoef overigens niet bang te zijn voor gepijnigde voetjes, ze hebben echt een goed voetbed en zitten lekker stevig om de enkels.
Idd, ze zijn echt cute!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh Breathtaking, kijkt gij alstublieft uit. Met zulke mooie schoentjes zal je een hoop bekijks hebben.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Scheelt maar een metertje of 3 dus
Maak er maar 13 vanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]zal wel meevallen he. Misschien 3 cm!
Dat heeft ze sowieso al, hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |