Hehe ik ga ook met Beachmastersquote:Op zondag 15 april 2012 21:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Van 24 juli tot 11 dagen later aanwezig in Sun Village. Beachmasters ja.
2 jaar geleden geweest, prima appartement. Vorig jaar allin gegaan, maar dat is zonde van je geld. Je kan beter idd een appartement hebben en dan elke morgen eitje bakken en 's avond uiteten, prima te doen!quote:Op zondag 15 april 2012 21:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Van 24 juli tot 11 dagen later aanwezig in Sun Village. Beachmasters ja.
Ze hebben daar veel en voor veel minder geld..maar javaanse 3/4 volgens mij nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:06 schreef slangpie het volgende:
weet iemand trouwens hoe dat zit met sigaretten/shag en drank meenemen?
en hebben ze daar nog een beetje fatsoenlijke shag te koop? vast geen javaanse 3/4..
Mijn lever trok het niet meer na 10 dagen...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Ze hebben daar veel en voor veel minder geld..maar javaanse 3/4 volgens mij niet
15 dagen is wel veel jongens! Ik vond het wel best na 10 dagen.
hoe zit dat met uitvoeren dan? wat is toegestaan? 1 slof ofzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Ze hebben daar veel en voor veel minder geld..maar javaanse 3/4 volgens mij niet
15 dagen is wel veel jongens! Ik vond het wel best na 10 dagen.
Europese Unie. Dus vier sloffen of twintig pakjes shag. Shag hebben ze hier zat maar geen Nederlandse merkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:10 schreef slangpie het volgende:
[..]
hoe zit dat met uitvoeren dan? wat is toegestaan? 1 slof ofzo?
Idd, uit eten doe je hier voor tien euro en dan heb je een hele deugdelijke maaltijd, al zal het aan de kust wat duurder zijnquote:Op zondag 13 mei 2012 18:09 schreef Droathoah het volgende:
[..]
2 jaar geleden geweest, prima appartement. Vorig jaar allin gegaan, maar dat is zonde van je geld. Je kan beter idd een appartement hebben en dan elke morgen eitje bakken en 's avond uiteten, prima te doen!
Ik woon in Bulgarijequote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:57 schreef slangpie het volgende:
thnx:)
maar je bent nu op vakantie? dan ben je zeker wel Fok!verslaafd
Zat vorig jaar ook in Royal Sun, was uitstekend geregeld daarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:42 schreef Thom10 het volgende:
Ga over 10 dagen weer naar Sunny Beach.
Heb vorig jaar keihard genoten daar! Drank + eten zeer goedkoop in vergelijking met Lloret en dergelijke.
Zit in Royal Sun, top appartement.
Met criminaliteit en dergelijke valt t allemaal wel mee, gebeurt overal, dus gewoon goed opletten.
Worden wederom 10 schitterende dagen daaro!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:49 schreef Paul het volgende:
Niet naar Sunny Beach gaan
Veel te gevaarlijk daar
Ik heb mijn vakantie gelijk gecanceld!quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:49 schreef Paul het volgende:
Veel te gevaarlijk daar
Ik heb 1 slof meegenomen en een maat van mij 3, beide geen problemen gehad aan de douane !quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:10 schreef slangpie het volgende:
[..]
hoe zit dat met uitvoeren dan? wat is toegestaan? 1 slof ofzo?
28quote:
Gewoon onze FOK!-schwanz van 30 cm in de Gladen Viking showen toch.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:26 schreef Dven het volgende:
Hmm, als er een minimeet komt dan ben ik wel van de partij
Vanzelfsprekend sobersoooooo!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Gewoon onze FOK!-schwanz van 30 cm in de Gladen Viking showen toch.
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:21 schreef Paul het volgende:
Ohja ik zou ook nog wat vertellen
Ik was er dus ook afgelopen 2 weken. Was chill
Leuke clubs , ik vond Orange de leukste, altijd druk en gezellige sfeer. Lazur was leuk, maar de muziek stond er te hard op de dansvloer had ook een ernstige piep aan over gehouden zelfde geld voor De Glade Viking staat het ook veel te hard ( en ik ben al veel disco's gewend hoor)
Revolution vond ik gaan, niet echt heel spannend daar binnen. Slam was wel lollig om even wat te ouwehoeren met nederlanders meer was het ook niet. Flying Dutchman is leuk als je 16 ben, echt van die apre ski hut sfeer met kids van 16 jaar die voor het eerst op vakantie mogen.
Lazur was opzich wel vet. lollig die zwembaden enzo
De Glade Viking was een gekkenhuis iedereen gek daar !
Verders dus aantal dagen bewolking gehad, was wel jammer.
Over de criminaliteit, er is een stuk van zeg maar het centrum met de glade viking enzo, als je vanuit daar over de boulevard naar links loopt richting zo'n kleine mac.( dus niet de mac voor de slam ), dan kom je wel gevaarlijke hoeren/pooiers tegen. Er is een stuk daar niet verlicht en daar gebeuren al die dingen waar je over hoort. Iedereen die je sprak die iets had gehad, was daar beroofd. Ik en een vriend van mij aten bij de mac en zagen opeens een jongen lopen met bloedneus. Hij was in elkaar geslagen door die hoeren. En een dj van Slam was bijna van zijn platenkoffer daar beroofd. Nog een andere jongen wilde ze zijn horloge stelen dat lukte niet jatte ze zijn ketting maar. Dus goed oppassen daar, ik en die vriend van mij werden er ook aan onze armen getrokken! De pooiers zitten goed verstopt in donkere stukjes, je ziet ze zitten op hun stoeltjes.
Verder had ik nergens last gehad. Vond ook iedereen aardig al het personeel van restaurants e.d. alleen bij de supermarkt zeggen ze niets terug en kijken ze wat sjaggie voor zich uit.
Ohja bij de glade viking moet je zeker dit bestellen Hockeystick , weet niet meer wat het was precies maar het is een groot glas hele sterke drank. Je zit gelijk voor even gebakken![]()
Wij zaten trouwens hier, heel luxe hotel, erg chill![]()
[ afbeelding ]
Majestic hotel
Hou toch eens je grafbekquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:49 schreef Paul het volgende:
Veel te gevaarlijk daar
Ik heb hier al honderden keren gepind, net als al mijn collega's en nog nooit is er iemand geskimd. Echt, de fabeltjes die er rondgaan over Bulgarijequote:Op maandag 9 juli 2012 21:53 schreef booo het volgende:
Wat raden jullie aan met geld wisselen? Hier bij gwk of in Bulgarije regelen? Vaak pinnen is me al afgeraden vanwege het skimmen daar
In ieder geval niet aan de raki gaan, dat vind ik echt ranzigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef slangpie het volgende:
dven jij weet vast veel van bulgarije![]()
gezien wij all in gaan, (achteraf missschien beter niet kunnen doen, maargoed)
maar bij all in, hebben wij alle binnenlands gedistilleerde dranken er bij in zitten.
heb jij nog dranken welke zeker een aanrader zijn, en welk bier is het fijnst daar?
Raki? Bahquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:09 schreef daankes het volgende:
Bier zou ik sowieso Zagorka drinken. Je hebt ook kamenitza maar dat spul vond ik echt niet te zuipen.
Qua drank was de plaatselijke ouzo daar best goed te zuipen.
weet jij trouwens of je in sunny beach ergens een super grote sombrero kun kopen?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:28 schreef Dven het volgende:
Denk dat ik volgend weekend maar weer eens een avondje op stap ga in Sunnybeach
Al sla je me doodquote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef slangpie het volgende:
[..]
weet jij trouwens of je in sunny beach ergens een super grote sombrero kun kopen?moet er nog steeds een hebben voor achter in de auto naast mn strohoed
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:27 schreef Tante-Leen het volgende:
Ik heb echt zo'n zin om eindelijk weer eens een hele week te feesten!![]()
Helaas ga ik pas 9 augustus naar Bulgarije met 5 vrienden.. Ben benieuwd naar de clubs/kroegen daar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |