SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Eens zien of mijn zoon wil zappenquote:
Aha.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:11 schreef missbehavin het volgende:
wa da tah: Originating from the smash hit "Pootie Tang", this phrase is synonymous with 'What can I say', but has no concrete definition.
"What's up, Pooty Tang?"
"Wa Da Tah."
Je moet 'm eigenlijk ook niet nuchter kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha.
Zoon vindt het niks geloof ik
Ja maar dat ben ik welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je moet 'm eigenlijk ook niet nuchter kijken.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat ben ik wel![]()
Ik ga vanavond naar de film met mn zoon
Schat dat geloven ze hier toch niet als jij dat zegtquote:
Valsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat dat geloven ze hier toch niet als jij dat zegt
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Een hele goedemiddag lieve singles (en Royke)
Als ik van de week aan speelgoedbiljart tegenkom ga ik die echt meenemen voor jequote:
Correctquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:25 schreef S95Sedan het volgende:
Wens je mij nu geen goedemiddag? Want ik ben niet lief
Zou een feyenoord logo mooi staan op george denk je?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik van de week aan speelgoedbiljart tegenkom ga ik die echt meenemen voor je
Prachtig!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou een feyenoord logo mooi staan op george denk je?
Temptingquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prachtig!
Vooral die paarse kleur waar George dan in wordt gespoten op jouw kosten zal hem prachtig AUW KUT PIJN NAGELS IN MN BEEN staan
Zet ik George gewoon bij mn vader voor de deurquote:
Heeft het je ooit eerder tegengehouden dan?quote:
Zeg doe es liefquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heeft het je ooit eerder tegengehouden dan?
Dan verzin ik wel iets anders.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zet ik George gewoon bij mn vader voor de deur
Tettenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]![]()
Ik zit lekker kreunende dames te kijken...
quote:
Ik lig veilig hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou niet in slaap vallen als ik jou was
Succesquote:
Je moet ook gewoon zittend op het terras bier drinken.quote:
Pas maar op, straks gaat ie je zoekenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Bijna bij roy in de buurt.niet dat hij er iets van zal merken :p
Goede tip voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon zittend op het terras bier drinken.
Nee, eerst naar de bioscoop straksquote:
Heeft hij geen tijd voor johquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gaat ie je zoeken
Bieroscoop!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, eerst naar de bioscoop straks
Waar iedere film vertoond wordt in Bier-O-Ramatm!quote:
Kan niet, ik moet nog rijdenquote:
Als je ook in een groot zacht bed lag te internetten op je iPad, tv te kijken en een kat die er lekker bij ligt. Dan zou je het ook een goedemiddag vinden.quote:
Waar ben je nu weer blijven slapen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je ook in een groot zacht bed lag te internetten op je iPad, tv te kijken en een kat die er lekker bij ligt. Dan zou je het ook een goedemiddag vinden.
Ik zit op het werk, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je ook in een groot zacht bed lag te internetten op je iPad, tv te kijken en een kat die er lekker bij ligt. Dan zou je het ook een goedemiddag vinden.
Same here..... alleen iPad = telefoon.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thuis, dat ontbreekt dan wel, een mooie man ernaaast.quote:
Vrouwen zijn zo lekker oppervlakkig hč? Het is ook altijd een mooie man die ze willen, ipv een lieve leuke man....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thuis, dat ontbreekt dan wel, een mooie man ernaaast.
Maar ouders zijn gisteren op vakantie vertrokken, dus, chill.
Oooh, mag ik langskomen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Myraela´s orgie-paleis is per vandaag geopend?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verwacht dus wel dat je een drankje komt doen, en gedraag je in lauwe vanavond hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Bijna bij roy in de buurt.niet dat hij er iets van zal merken :p
lief, leuk en mooiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn zo lekker oppervlakkig hč? Het is ook altijd een mooie man die ze willen, ipv een lieve leuke man....
3x raden waar ik as weekend benquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Myraela´s orgie-paleis is per vandaag geopend?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Myraela´s orgie-paleis is per vandaag geopend?
Gaat het verder wel goed met je?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, mijn hele vrije zaterdag ben ik aan het schoonmaken, ik doe iets verkeerd
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, mijn hele vrije zaterdag ben ik aan het schoonmaken, ik doe iets verkeerd
Uit diequote:
Neenquote:
Ga eens snel doen dan! Voor ons beiden graagquote:
Geen mannenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uit diemaak ik op dat je het eigenlijk niet meent.....
Niet te geloven dat ik dit zeg, maar ik wil eerst klaar zijn in de keukenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga eens snel doen dan! Voor ons beiden graag
We hoeven echt niet de huisarts te bellen voor je?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet te geloven dat ik dit zeg, maar ik wil eerst klaar zijn in de keuken
Das voor jou toch zo geregeld?quote:
Dan wel ja.quote:
Ben je wat lekkers aan het koken terwijl je een sexy frans serveersterpakje draagt?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet te geloven dat ik dit zeg, maar ik wil eerst klaar zijn in de keuken
Dan ga je er toch gezellig bij liggenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan wel ja.![]()
Maar dan lig ik maar bij 1 iemand op de kamer, terwijl huppelmuts alle mannen in de woonkamer temt.
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je wat lekkers aan het koken terwijl je een sexy frans serveersterpakje draagt?
Fixedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ga je er toch gezellig bij liggen mee bukaken
Is het nationale deceptie-dag of zo?quote:
Das het toch elke dag met die dames hierquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het nationale deceptie-dag of zo?
ben alleen morgen in lauwequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dus wel dat je een drankje komt doen, en gedraag je in lauwe vanavond he
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das het toch elke dag met die dames hier
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Duurt langquote:
Goed puntquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachenquote:
IK HEB ER ZIN IN!!quote:
Heeft een best hoge *ouch*-factor toch?quote:
Eentje maar? Ik heb net 5 halve litertjes Korenwolf koud gezet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan niet, ik moet nog rijden![]()
Maar bij thuiskomst staat er een lekker koude HJ op me te wachten
Goed bezigquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Eentje maar? Ik heb net 5 halve litertjes Korenwolf koud gezet.
Ja nou dat is dan jammerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft een best hoge *ouch*-factor toch?
Ik heb nog ruim een halve krat staanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Eentje maar? Ik heb net 5 halve litertjes Korenwolf koud gezet.
Oooh, genoeg voor 10 minuten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog ruim een halve krat staan
Ik heb bier voor jou geregeld!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou dat is dan jammer
[..]
Ik heb nog ruim een halve krat staan
Ik heb geen bierquote:
Jij ook alquote:
Dat valt heus wel mee!!quote:
Tripel Karmelietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, weer wat BrewDog, en een Tripel Karmelietje erbij!
Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, weer wat BrewDog, en een Tripel Karmelietje erbij!
Hum, ik heb 2x 77 en 2x Punk IPA voor je meegenomen. Daarmee heb ik 't café den kik wel afbetaald. Wat ik naar de meet ga meenemen weet ik nog even niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Ez heeft een collega die in Haarlem woont naar melgers gestuurd dus hij/wij nemen ook 77 lager mee
Liefdequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hum, ik heb 2x 77 en 2x Punk IPA voor je meegenomen. Daarmee heb ik 't café den kik wel afbetaald. Wat ik naar de meet ga meenemen weet ik nog even niet.
Ze zijn allemaal aan het klikken bij google dat er weer tieten worden gepostquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:18 schreef Spezza19 het volgende:
Je zou toch denken dat bouncende tieten wat meer reacties zouden krijgen.....
Tja, zolang er geen tepels in voor komen, dan mag het!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal aan het klikken bij google dat er weer tieten worden gepost
Dat miste ik nog wel aan het filmpje.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, zolang er geen tepels in voor komen, dan mag het!
Helaas nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat miste ik nog wel aan het filmpje.
Is er geen ongecensureerde versie?
Prima, neem ik die vrouw wel hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ik wil nu ook een Nissan Pathfinder....
Krijg je die vrouw niet bij die Pathfinder dan?quote:
Wat is dat eigenlijk met die tepelcensuur? Ik had begrepen dat 1 of andere frigide josti had lopen klagen. Is daar een nieuwsbericht over oid?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, zolang er geen tepels in voor komen, dan mag het!
Mja, het kan ook gewoon zijn dat Google een keer controle heeft uitgevoerd en/of dat er gewoon heel veel nutteloos op ads werd geklikt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk met die tepelcensuur? Ik had begrepen dat 1 of andere frigide josti had lopen klagen. Is daar een nieuwsbericht over oid?
Voor Google maakt het toch niet uit waarop geklikt wordt, zoląng er maar geklikt wordt? Of heb ik het nu mis?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, het kan ook gewoon zijn dat Google een keer controle heeft uitgevoerd en/of dat er gewoon heel veel nutteloos op ads werd geklikt.
Oftewel, klikken voor Fok, maar waar de adverteerder geen moer aan had.....
Het is mij nog steeds onduidelijk wat er nou precies aan de hand was, mede omdat google zo triest is om niet aan Fok te vertellen waarom ze de boel hadden uitgezet
Maar goed, daarna ben ik die soap niet meer gaan volgen.... dus geen idee allemaal
Staat volgens mij ergens in GC een topic over ofzo....
Ik kan me voorstellen dat je als bedrijf voor kinderkleding niet wil adverteren op plaatsen waar ze ook tepels neerzettenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor Google maakt het toch niet uit waarop geklikt wordt, zoląng er maar geklikt wordt? Of heb ik het nu mis?
Mja, die preutse meuk soms ook, alsof het laten zien van een tepel nou zo hemelbestormend is
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
Pff, heb me lange tijd niet zo slecht gevoeld zeg, damn.Hoop dat het snel over gaat.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
Pff, heb me lange tijd niet zo slecht gevoeld zeg, damn.Hoop dat het snel over gaat.
Mja ik kan mij voorstellen dat als ze zien dat enkele IP adressen 1000x klikken en maar 1 seconde op de site blijven, dan kost het geldquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor Google maakt het toch niet uit waarop geklikt wordt, zoląng er maar geklikt wordt? Of heb ik het nu mis?
Mja, die preutse meuk soms ook, alsof het laten zien van een tepel nou zo hemelbestormend is
Watissergebeurddan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
Dus? Klikken is klikken of dat nou 1 seconde is of een halfuur.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja ik kan mij voorstellen dat als ze zien dat enkele IP adressen 1000x klikken en maar 1 seconde op de site blijven, dan kost het geld
En het is inderdaad preuts gelul want er kwamen steeds reclames met schaamlip correcties voorbij.
huhquote:
Tja het zal ook wel te maken hebben met de afspraken die gemaakt zijn enzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus? Klikken is klikken of dat nou 1 seconde is of een halfuur.
Ads zijn persoonlijk he d.m.v cookies
Ja nee, weet niet, niks specifieks.quote:
En nu?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, weet niet, niks specifieks.
Que?quote:
Ach soms staan er wel eens handige dingen tussen, maar verder klik ik er ook nooit op eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja het zal ook wel te maken hebben met de afspraken die gemaakt zijn enzo.
Ik klik sowieso nergens op.... Hoe meer reclame ik van een bedrijf zie, hoe minder snel ik er ooit iets zal afnemen
Hopen dat het overgaatquote:
Denk aan Q.quote:
Je moet er wel in geloven hoor!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:11 schreef ArTiC het volgende:
Ik hoor altijd op de radio "Q. is good for you"
Ik merk er maar weinig van
Over Qquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:11 schreef clevy het volgende:
goeie 's avonds.. gaat het hier nog ergens over?
Je moet er ook bier bij drinken, anders werkt ´t niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:11 schreef ArTiC het volgende:
Ik hoor altijd op de radio "Q. is good for you"
Ik merk er maar weinig van
Bouncende tieten op de vorige paginaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:11 schreef clevy het volgende:
goeie 's avonds.. gaat het hier nog ergens over?
Ja wat heb ik er dan aan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je moet er ook bier bij drinken, anders werkt ´t niet.
beergoggles zorgen voor religie.. kewl!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je moet er ook bier bij drinken, anders werkt ´t niet.
ah.. dan lees ik ff terugquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bouncende tieten op de vorige pagina
quote:
Ik geloof niks wat niet bewezen kan worden door de wetenschapquote:
Welkom, heiden. Biertje?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik geloof niks wat niet bewezen kan worden door de wetenschap
bier is een mooie religie.. ga dadelijk naar een feestje maar mag niet drinkenquote:
Je zoekt ze nog jonger en gaat naar een kinderfeestje?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:17 schreef clevy het volgende:
[..]
bier is een mooie religie.. ga dadelijk naar een feestje maar mag niet drinken![]()
helaas.. weinig kinder aan.. alhoewel.. tis een verkleedfeest.. van een studentenhuisquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je zoekt ze nog jonger en gaat naar een kinderfeestje?
Ik zou een andere dokter zoeken...deze doet zijn werk niet goed.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:19 schreef clevy het volgende:
[..]
helaas.. weinig kinder aan.. alhoewel.. tis een verkleedfeest.. van een studentenhuis
maar mag niet drinken van de dokter
ja tis sowieso een kwakzalver.. maar denk dat ie in dit geval wel een beetje gelijk heeft.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zou een andere dokter zoeken...deze doet zijn werk niet goed.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zou een andere dokter zoeken...deze doet zijn werk niet goed.
Zing een liedje, doe een dansje, eet wat chocolade!quote:
Je mag wel in mijn keuken kokenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:15 schreef missbehavin het volgende:
Mijn keuken is nu zo mooi schoon dat ik liever niet meer wil dat er nog gekookt wordt.
Maar dan is het koud voor ik het hier op tafel kan zettenquote:
Cocktails shaken, mag dat nog wel?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:15 schreef missbehavin het volgende:
Mijn keuken is nu zo mooi schoon dat ik liever niet meer wil dat er nog gekookt wordt.
Zolang je niet spettert welquote:
Nou vooruit, je mag ook een bord pakken en het bij mij opetenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan is het koud voor ik het hier op tafel kan zetten
Mag je mijn keuken ook wel even komen schoonmaken hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:15 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
Cocktails met een Duitser, een Indiaanse en een Braziliaanse vanavond...
Daar wordt toch al niet gekookt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Mag je mijn keuken ook wel even komen schoonmaken hoor.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Mag je mijn keuken ook wel even komen schoonmaken hoor.
Lichtmetalen velgen. Ik neem aan dat dit slaat op de massa en niet op de kleur, maar waarom kunnen ze hierbij niet gewoon concreet zijn?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:25 schreef xFriendx het volgende:
Zo, nu rijdende in de andere auto. Helaas nog even met stalen velgen ipv m'n mooie lichtmetalen, maar dat komt maandagavond goed. In ieder geval weer muziek in de auto, fijn
Alleen op jou, ok?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang je niet spettert wel
Ik heb toevallig net de cocktailshaker afgewassen![]()
Maar niet in de keuken danquote:
Jep, massa. Lichtmetaal kan elke kleur hebben uiteraard.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lichtmetalen velgen. Ik neem aan dat dit slaat op de massa en niet op de kleur, maar waarom kunnen ze hierbij niet gewoon concreet zijn?
Geniet ervanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
Cocktails met een Duitser, een Indiaanse en een Braziliaanse vanavond...
Do not be troubledquote:
Ja, maar wįt voor metaal is het, dat was weer mijn punt. Net zo zwaar als beton?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jep, massa. Lichtmetaal kan elke kleur hebben uiteraard.
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
SuperLeggera wat weer superlicht betekent (massa zoals je al zei).
Slaat het trouwens op het soort metaal dat licht is, of op de complete velg?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jep, massa. Lichtmetaal kan elke kleur hebben uiteraard.
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
SuperLeggera wat weer superlicht betekent (massa zoals je al zei).
Ik vermoed het laatste, het totale gewicht van de velg.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Slaat het trouwens op het soort metaal dat licht is, of op de complete velg?
Dus het is toch een soort hippe marketingterm. Anders zouden ze gewoon zeggen dat hun velg 10 kilo weegt?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vermoed het laatste, het totale gewicht van de velg.
Hoezo? Het metaal is lichter dan een standaard stalen velg. En vooral voor sportieve auto's zoekt men zo licht mogelijke materialen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus het is toch een soort hippe marketingterm. Anders zouden ze gewoon zeggen dat hun velg 10 kilo weegt?
Mwah, dit is een benaming voor een velg, weet wel dat het an sich meer een algemene benaming is voor 'lichter gemaakt', zoals de Lambo Gallardo Superleggera, die simpelweg minder weegt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus het is toch een soort hippe marketingterm. Anders zouden ze gewoon zeggen dat hun velg 10 kilo weegt?
xFriendx en ik zijn zojuist tot overeenkomst gekomen dat het gaat om het gewicht van de totale velg, niet het soortelijk gewicht van het metaal dat gebruikt is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Het metaal is lichter dan een standaard stalen velg. En vooral voor sportieve auto's zoekt men zo licht mogelijke materialen.
Dan nog klopt mijn stellingquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
xFriendx en ik zijn zojuist tot overeenkomst gekomen dat het gaat om het gewicht van de totale velg, niet het soortelijk gewicht van het metaal dat gebruikt is.
Een velg van beton is ook een licht materiaal, doorgaans nog net iets lichter van aluminium.quote:
Zucht.....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een velg van beton is ook een licht materiaal, doorgaans nog net iets lichter van aluminium.
Een velg uit wolfraamcarbide maken kan doordat je minder materiaal hoeft te gebruiken resulteren in een lichte velg, maar is wel twee keer zo zwaar als staal.quote:
Uitgebreid antwoord dan:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een velg uit wolfraamcarbide maken kan doordat je minder materiaal hoeft te gebruiken resulteren in een lichte velg, maar is wel twee keer zo zwaar als staal.
Dat is geen antwoord op de vraag. De vraag was of bij "lichtmetalen velgen" het soortelijk gewicht van de velg van belang was of het complete gewicht van de velg. En wanneer is een velg dan "(uit) lichtmetaal" te noemen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uitgebreid antwoord dan:
Lichtmetalen velgen bestaan meestal uit één stuk, mar er zijn ook velgen die uit meerdere delen bestaan.
De lichtmetalen velg verlaagt tegenover traditionele stalen velgen het onafgeveerde gewicht, ventileert de remmen beter en zorgt voor een optische opwaardering van het voertuig. Haar oorsprong kende de lichtmetalen velg in de race-sport, tegenwoordig is ze steeds vaker de standaard bij de eerste uitrusting in de gemiddelde en zelfs laagste prijsklasse. Lichtmetalen velgen kunnen in zeer mooie vormen vervaardigd worden, die tot de populariteit van de lichtmetalen velg geleid hebben.
Echt, wil je het nou niet snappen ofzo?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag. De vraag was of bij "lichtmetalen velgen" het soortelijk gewicht van de velg van belang was of het complete gewicht van de velg. En wanneer is een velg dan "(uit) lichtmetaal" te noemen?
Nee, nog even niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt, wil je het nou niet snappen ofzo?
Als ik dit goed begrijp is een standaard ouderwetse verf pakken, er twee gaatjes in boren een lichtmetalen velg?quote:Lichtmetaal is gewoon simpelweg een aanduiding dat het om een velg gaat, gemaakt van metaal, maar dus gewoon lichter is in gewicht dan een ouderwetse velg.
Liefst iets gesteund met getalletjes, tot waar (per wielmaat² ofzo) is iets "lichtmetaal" en wanneer is het normaal.quote:Hoe simpel wil je het hebben?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, nog even niet.
[..]
Als ik dit goed begrijp is een standaard ouderwetse verf pakken, er twee gaatjes in boren een lichtmetalen velg?
[..]
Liefst iets gesteund met getalletjes, tot waar (per wielmaat² ofzo) is iets "lichtmetaal" en wanneer is het normaal.
Tevens heb ik dan een klacht tegen de spellingwijze, het zou licht metalen velgen moeten zijn zo.
Nee... en volgens mij nog een keer neequote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:50 schreef xFriendx het volgende:
Wat meer ontopic dan: is er nog geneukt? Is er niet een Singles BBQ ofzow?
Met auto's kan je ook best een crosswedstrijd houden!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb niks met auto's
Geef mij maar een crosswedstrijd
I knowquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met auto's kan je ook best een crosswedstrijd houden!
Heb wel zin in een bbqquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:50 schreef xFriendx het volgende:
Wat meer ontopic dan: is er nog geneukt? Is er niet een Singles BBQ ofzow?
Jij had toch een grote tuin? Of moet eerst keukenpoetsvrouw annex tuinvrouw missbehavin komen schoffelen voordat deze ordentelijk genoeg is?quote:
Die wil niet komen schoffelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij had toch een grote tuin? Of moet eerst keukenpoetsvrouw annex tuinvrouw missbehavin komen schoffelen voordat deze ordentelijk genoeg is?
Als ik later groot ben vraag ik haar ten huwelijk mits zij niet ouder is geworden.quote:
Hoe groot moet je zijn dan? Heeft ze net als in de efteling zo'n meetlat bij haar staan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik later groot ben vraag ik haar ten huwelijk mits zij niet ouder is geworden.
Ja, ik moet minimaal boven haar schouders uitkomen met mijn ogen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe groot moet je zijn dan? Heeft ze net als in de efteling zo'n meetlat bij haar staan?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik moet minimaal boven haar schouders uitkomen met mijn ogen.
Dan vraag je haar toch op stelten ten huwelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik moet minimaal boven haar schouders uitkomen met mijn ogen.
Al zijn de stelten nog zo snel, de waarheid achterhaalt ze wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan vraag je haar toch op stelten te huwelijk
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:02 schreef CherryLips het volgende:
trouwen
met de ware geloof je het zelf
Jezus, lekker positief weer. Altijd op alles kotsen en overalquote:
Feestje is nooit weg natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:12 schreef xFriendx het volgende:
De ware lijkt me wel wat, dat trouwen hoeft van mij niet.
Met trouwen en kinderen wel jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus, lekker positief weer. Altijd op alles kotsen en overalbij zetten. Oude pruim
Ik zie mezelf ook niet huisje-boompje-kindje doen hoor, maar ik ga er niet zo stoer recalcitrant op kotsen.quote:
Is niet recalcitrant... Is gewoon mijn meningquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook niet huisje-boompje-kindje doen hoor, maar ik ga er niet zo stoer recalcitrant op kotsen.
Wel huisje-boompje-beestje?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook niet huisje-boompje-kindje doen hoor, maar ik ga er niet zo stoer recalcitrant op kotsen.
Ik vind het gewoon pessimistischquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is niet recalcitrant... Is gewoon mijn mening
Nu al een eindbaas.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Begin van de film. Lekker kontje close-up en 3D. Mn zoon naast me: Nais! Looking good!
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Begin van de film. Lekker kontje close-up en 3D. Mn zoon naast me: Nais! Looking good!
Jong geleerd....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Elk weekend een ander meisje aan de ontbijttafelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat ik heel wat meisjesnamen te horen ga krijgen de komende jaren
Das altijd beter dan "Je weet wel, dat ene chickie met die lekkere tieten uit klas 4c"quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat ik heel wat meisjesnamen te horen ga krijgen de komende jaren
Shirley, Cindy, Delilah, Christelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Pas op jongūh, hij gaat je harem jatten!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Shirley, Cindy, Delilah, Christel
etc etc
Priscilla, Kelley, Kayleighquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
etc etc
Hoi 3 collega's van mij gaan naar een resort in Malta.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pas op jongūh, hij gaat je harem jatten!
Welke?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoi 3 collega's van mij gaan naar een resort in Malta.
Daar zou ik stiekem nog wel om kunnen lachen ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das altijd beter dan "Je weet wel, dat ene chickie met die lekkere tieten uit klas 4c"
Ja en turkse namen ben ik bangquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
etc etc
Gerda nr 3!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja en turkse namen ben ik bang![]()
oh en boerse namen
Liever een turkse naam dan Jantien of zoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zou ik stiekem nog wel om kunnen lachen ook
[..]
Ja en turkse namen ben ik bang![]()
oh en boerse namen
Ja die gasten verdienen zo ziek veel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Westin Dragonara Nice, casino en alle luxe. En vlakbij het mental wasteland genaamd Paceville
Ja of Berthalinequote:
Hoezo? Ik ken geen Yvonne en al helemaal geen Brechtje van Yvonne.quote:
Fotoboek van yvonnequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ken geen Yvonne en al helemaal geen Brechtje van Yvonne.
Jij kent het. Je kwam, je zag, en je ging aan de cocktailsquote:
ja maar ik nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
He kijk ik was er al een half uur.![]()
Hoi Engel.
Ja, natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij kent het. Je kwam, je zag, en je ging aan de cocktails![]()
Dat doen wij het liefst op een zaterdagavond natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond
Vinden jullie het ook zo leuk lang op geld te moeten wachten?
Meestal niet.... maar soms maakt het me niet uitquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond
Vinden jullie het ook zo leuk lang op geld te moeten wachten?
Ik doe het bij de ene al dik een twee maanden en bij de andere een halvequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doen wij het liefst op een zaterdagavond natuurlijk
Omdat ik nog van twee mensen een aardig bedrag moet krijgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meestal niet.... maar soms maakt het me niet uit
Hoezo?
Dan moet je er wat vaker om zeurenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik nog van twee mensen een aardig bedrag moet krijgen.
En zo hoort het!quote:
misschien even vriendelijk reminden?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik nog van twee mensen een aardig bedrag moet krijgen.
Incassobureau de Gulden Knuppel biedt uitkomstquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe het bij de ene al dik een twee maanden en bij de andere een halve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |