abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98947266

Een korte introductie van het product:

het product is dus een zaklamp met een cree led erin.

Ik was opzoek naar een zaklamp die <15¤ was en die op normale batterijen (AA) kon draaien.
met dank aan shiznuts ben ik toen bij een SAiK SA-15 gekomen.

Deze lamp is te koop voor 7 euro ( inclusief verzending) bij verkoper CWTCO ; http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)geName=STRK:MEWAX:IT

Hoelang in bezit?:

De lamp heb ik op de avond van 17 juni 2011 besteld, hij werd de 18e verstuurd en ik kreeg de lamp 24 juni al binnen. Dus zeg maar dat alles +- een week heeft geduurd.

De lamp heb ik nu dus ruim een week in mijn bezit, en voldoet prima aan mijn eisen tot nu toe, en ik ga ervanuit ook voor langere tijd.

De lamp werd geleverd met normale brievenbus post en kwam in een netjes klein doosje aan:

Kwaliteit van het product

Aangekomen bij het kopje kwaliteit van het product, want daar gaat het nou allemaal om.

De kwaliteit is perfect, een metalen behuizing, die in 3 delen is verdeeld( Kop, middenstuk, eind)
door het middenstuk ertussen uit te laten kun je er een mini zaklamp van maken die dan vervolgens op 1 CR123A batterij werkt;

Met met middenstuk erbij op is de zaklamp z'n 16 cm en draait het op 2 AA batterijen (zo gebruik ik hem)

Wat het belangrijkste is, is natuurlijk hoeveel licht hij uit 'stoot'.
volgens de verkoper moet dit 300 Lumen zijn, dit haalt hij bij lange na niet maar dat mag je ook niet voor die prijs verwachten. Uit een andere review heb ik kunnen halen dat deze lamp z'n +-70 lumen heeft wat al gigantisch fel is vind ik.

Voor een indicatie:

helaas is de plek waar ik film gedeeltelijk belicht, maar op deze plek kon je mooi zien hoever het licht rijkt. en je kunt alsnog zien hoe fel de lamp is.

Vergelijking met mijn oude zaklamp, met nog gewoon een standaard lampje:

Prijs/ kwaliteit-verhouding

Ik denk dat je voor deze 7 euro, niks beters krijgt!
dit is met recht; lot of bang-for-the-money zoals shiznuts dat zo mooi zei :)

Tot slot

- Voordelen:

Makkelijk aan te switchen, en er is tevens nog een andere mode: de strobe mode.
Metale behuizig voelt stevig aan, maar is niet erg zwaar
Touwtje en clip om de zaklamp makkelijk bij je te dragen.=

- Nadelen:

Niet kunnen vinden, denk dat je ook weinig te klagen hebt voor 7 euro.

- Dingen die beter konden;

Zelf niet gemerkt, maar ik lees bij andere in de review dat de batterijen nog al rommelen in de huls. dus ik bij mij niet het geval. (mogelijk dat dit dus al gefixt is)

- Bottemline:

voor 7 euro heb je een perfecte lamp voor Huis-tuin en keuken gebruik, die kwalitatief goed is en enorm veel licht opbrengt *O*

eindcijfer: 9/10

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 02-07-2011 14:22:31 ]
pi_98947455
Geen idee of mensen dit negeren maar je hebt er veel tijd in gestoken! goedw review.
I Did Not Want This For Him.
pi_98947492
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:05 schreef Jadusable het volgende:
Geen idee of mensen dit negeren maar je hebt er veel tijd in gestoken! goedw review.
Bedankt :)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:08:06 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_98947820
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:08 schreef TNA het volgende:
Dubbel.
ik wist dat die grap ging komen haha :)
die flEshlight haal ik niet uit china :P
  zondag 10 juli 2011 @ 15:55:26 #6
304381 Loll