Had gisteren bruiloft van een familielid. Heel de dag er bij geweest. Overdag de plechtiging en vanaf 20:00 het feest. Het was zoals gewoonlijk gezellig en er waren ook vrienden van de vriendengroep bij het feest. Het was dezelfde vriendengroep waar ik vorig weekend ook al een topic over opende.
afijn: In die vriendengroep zit een meid(ik dacht dat ze 23 was, blijkt ze gewoon 28) waarmee ik vorige week ook al wat lichamelijk contact had. Gisteravond was het weer raak. Na wat zoete witte wijntjes en voor mij blue curaciotjes, begon de dame in kwestie weer lekker lallerig te worden. Deze dame heeft zowat heel de avond om mijn nek gehangen, we hebben net niet gezoend maar ik kon haar tong wel met mijn lippen aanraken, zo dichtbij zat ze steeds met haar hoofd bij de mijne en als klap op de voorpijl hebben we ruim 5 minuten intiem gedanst op het nummer Dochters van Marco Borsato waarbij ze mij steeds dichter en harder tegen haar aan drukte. Ook legde ze haar hoofd op mijn schouder en fluisterde in mijn oor dat ze graag had gewilt dat ze verder mocht gaan dan alleen dansen.
De klacht is dan ook dat ik het niet vind kunnen dat je als 28 jarige meid al een relatie van 8 jaar hebt met je vriend maar wel lekker achter zijn rug om met een 4 jaar jongere jongen gaan sjanzen.
Klacht: Meid sjanst met mij, danst intiem en wil meer
p.s: Ik heb haar zojuist een hyvesberichtje gestuurd met de vraag of ze al nuchter is