abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98974899
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:49 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Jij vindt Lukoki in potentie beter omdat hij een speler van een eerste klasse club voorbij gaat?!

Lukoki viel vorig seizoen in tegen Feyenoord. Hij moest tegen de Cler (slechtste linksback van de Eredivisie), hij liet helemaal niks zien ..

nou.. wel een panna! :')
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_98974928
quote:
19s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:56 schreef Mr.Mackey. het volgende:

[..]

nou.. wel een panna! :')
Jajaa! Heeft Sulejmani nooit laten zien! :P
★★★
  zondag 3 juli 2011 @ 11:38:01 #93
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_98975754
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:39 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]

Die aanvoerdersband.
Siem de Jong _O_
  zondag 3 juli 2011 @ 11:42:03 #94
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_98975842
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:49 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Jij vindt Lukoki in potentie beter omdat hij een speler van een eerste klasse club voorbij gaat?!

Lukoki viel vorig seizoen in tegen Feyenoord. Hij moest tegen de Cler (slechtste linksback van de Eredivisie), hij liet helemaal niks zien ..

:D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zondag 3 juli 2011 @ 11:49:41 #95
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_98976014
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:51 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Ik heb ook een paar trainingen van hem gezien. Ik ben gewoon niet tevreden met Suljemani, een andere speler kan het al snel beter doen. Ik zie die Lukoki tenminste acties maken en voorzetten geven.
Sulejmani en Lukoki moeten de rol van rechtsbuiten heel anders invullen door de Boer
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_98976061
Als we Hamlap kwijt zijn hebben we echt een nieuwe spits nodig. Met Kolbein als 1e en castillion als 2e spits ga je het niet redden. Niet in de eredivisie en al helemaal niet in Europa.

Ik zie het iig. nog niet zo zitten, en met name in Europa. Helemaal als we Stekelenburg en de Zeeuw ook nog kwijtraken. Dan hebben we slechts 1 goede vervanger voor de Zeeuw en dat is Janssen.

Je raakt in een jaar Emanuelson, Suarez, Stekelenburg, Hamlap, Pantelic, Rommedahl, De Zeeuw kwijt en daarvoor terug krijgen we een spits die nog niet eens 1 seizoen goed heeft gedraaid + Theo wat een fatsoenlijke aankoop is.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_98976344
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Als we Hamlap kwijt zijn hebben we echt een nieuwe spits nodig. Met Kolbein als 1e en castillion als 2e spits ga je het niet redden. Niet in de eredivisie en al helemaal niet in Europa.

Ik zie het iig. nog niet zo zitten, en met name in Europa. Helemaal als we Stekelenburg en de Zeeuw ook nog kwijtraken. Dan hebben we slechts 1 goede vervanger voor de Zeeuw en dat is Janssen.

Je raakt in een jaar Emanuelson, Suarez, Stekelenburg, Hamlap, Pantelic, Rommedahl, De Zeeuw kwijt en daarvoor terug krijgen we een spits die nog niet eens 1 seizoen goed heeft gedraaid + Theo wat een fatsoenlijke aankoop is.
Makkelijk in de eredivisie man :) .
pi_98977011
+ dan je altijd siem nog hebt voor in de spits als back up
pi_98977415
De Zeeuw moet gewoon blijven vind ik, in vorm misschien nog wel beter dan Theo. Hij begon de laatste 2 wedstrijden weer te draaien, ik zou hem gewoon vertrouwen geven voor aankomend seizoen.

Ik ben het wel redelijk eens met die gast hierboven, al je top spelers raak je kwijt en wat er bij komt is duidelijk van een mindere klasse op dit moment.
pi_98977540
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
De Zeeuw moet gewoon blijven vind ik, in vorm misschien nog wel beter dan Theo. Hij begon de laatste 2 wedstrijden weer te draaien, ik zou hem gewoon vertrouwen geven voor aankomend seizoen.

Ik ben het wel redelijk eens met die gast hierboven, al je top spelers raak je kwijt en wat er bij komt is duidelijk van een mindere klasse op dit moment.
Hij is al weg
pi_98977760
De spits die je nu nog zou halen zal altijd een spits met potentie zijn. Zelfs een Dost kun je niet meer halen, want die wil gewoon niet op de bank zitten.
Bij Ajax zijn wel veel dragende spelers weg, maar de jonge spelers worden ook steeds beter. Ajax heeft dit jaar gewoon 5 goede aankopen gedaan, de ene zal er sneller (moeten) staan dan de ander.

De kracht van Ajax zal altijd het opleiden en beter maken van jonge spelers.

En waarom wordt Rommedahl zo opgehemeld? Ik had hem er graag bij gehouden hoor, maar hij was ook die speler die een zittende speler niet eens voorbij kwam. Gelukkig heeft hij ook betere wedstrijden gehad, maar was geen basisspeler als iedereen fit was. Verder vind Boerigter beter dan Rommedahl.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  zondag 3 juli 2011 @ 12:53:38 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98977790
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef Omega het volgende:
maar de jonge spelers worden ook steeds beter.
En dat baseer je waarop?
pi_98977840
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

En dat baseer je waarop?
Vorig seizoen misschien?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_98977888
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

En dat baseer je waarop?
Op het zien van de wedstrijden misschien?

Als je niet ziet dat bijvoorbeeld Vertonghen zich super goed heeft ontwikkeld.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zondag 3 juli 2011 @ 13:03:54 #105
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98978065
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:57 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Op het zien van de wedstrijden misschien?

Als je niet ziet dat bijvoorbeeld Vertonghen zich super goed heeft ontwikkeld.
Dan heb ik het waarschijnlijk niet goed begrepen, ik meende te lezen dat de jonge spelers nu beter zijn dan de jonge spelers die in het verleden in het eerste kwamen.
pi_98978555
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dan heb ik het waarschijnlijk niet goed begrepen, ik meende te lezen dat de jonge spelers nu beter zijn dan de jonge spelers die in het verleden in het eerste kwamen.
Ik bedoelde inderdaad gewoon dezelfde spelers die zich ontwikkelen. Eriksen is natuurlijk het beste voorbeeld daarin. Hopelijk zullen Boilesen, Vermeer, Ebicilio, Anita, Blind, Castillon, Aras, Sereo en Rits zich verder ontwikkelen. Maar ook al iets verder in ontwikkeling zijnde spelers als Alderweireld, Sulejmani, Siem de Jong en v/d Wiel (als hij blijft) zich nog beter ontwikkelen.

Ik blijf erbij dat Ajax alleen gericht moet inkopen, en niet zomaar wat spelers haalt die het goed doen bij een subtopper, dat kan goed uitpakken (Suarez, Huntelaar) maar meestal werkt het (helaas) niet. Machlas en Kennedy wel als beste voorbeelden van spelers waar ik echt van had verwacht dat ze Ajax naar een hoger niveau zouden brengen, maar die uiteindelijk om verschillende redenen het niet konden brengen.
pi_98978959
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:22 schreef Omega het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat Ajax alleen gericht moet inkopen, en niet zomaar wat spelers haalt die het goed doen bij een subtopper, dat kan goed uitpakken (Suarez, Huntelaar) maar meestal werkt het (helaas) niet. Machlas en Kennedy wel als beste voorbeelden van spelers waar ik echt van had verwacht dat ze Ajax naar een hoger niveau zouden brengen, maar die uiteindelijk om verschillende redenen het niet konden brengen.
Machlas liet het zien bij Vitesse, maar wat heeft Kennedy laten zien bij Twente? Niet heel veel.

Ik hoop dat er nu Cruijf bij Ajax terug is er wat beter gescout gaat worden. Die 200 miskopen sinds 1995 zijn echt niet normaal.
pi_98979335
Ik hoop dat sulejmani komend seizoen 100% kan knallen
pi_98984666
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:35 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Machlas liet het zien bij Vitesse, maar wat heeft Kennedy laten zien bij Twente? Niet heel veel.

Ik hoop dat er nu Cruijf bij Ajax terug is er wat beter gescout gaat worden. Die 200 miskopen sinds 1995 zijn echt niet normaal.
Cruijff heeft als Ajax trainer niet echt laten zien dat hij goed is in aankopen. Wel in opleiden van jeugd :)

Kennedy 15 goals 9 assists, dat vind ik toch goede cijfers in zijn laatste Twente seizoen.
  zondag 3 juli 2011 @ 17:16:02 #110
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98987468
quote:
De Boer: "Janssen moet veel ballen opeisen"

Ajax was zaterdag tegen VV Buitenpost nog niet de machine die trainer Frank de Boer wil zien. De Amsterdammers waren voorspelbaar, waardoor het de amateurploeg relatief weinig moeite kostte om de tegentreffers te beperken (0-4).

De Boer startte met linkspoot Miralem Sulejmani als rechtsbuiten, terwijl rechtspoot Lorenzo Ebecilio op links begon. Met de traditionele flankspelers Jody Lukoki en Derk Boerrigter ging het na rust beter. "Zij zorgden voor meer dreiging, waren beweeglijker door middel van loopacties en daar hadden we profijt van."

"Voor rust was ons baltempo te laag en het spel te voorspelbaar", zegt De Boer tegen Ajaxlife. "Rodney Sneijder speelde naar Theo Janssen en Theo naar Siem de Jong. Er zat geen verrassing in. Het werkt beter als een linkspoot op linksbuiten staat en een rechtsbenige speler op rechts."

Ook opmerkelijk was de rol van Janssen, die dicht tegen de verdediging speelde. "Theo eiste veel ballen op en dat moet hij ook doen, want hij kan het spel verdelen. Alleen was er bij ons weinig beweging en werden we voorspelbaar."

Onduidelijk is nog in welke rol de van FC Twente overgekomen middenvelder uiteindelijk terecht komt. "Het kan ook zo zijn dat Theo als linkshalf het beste uit de voeten kan", aldus De Boer.

brom: voetbalprimeur.nl
Zet 'm anders... op de bank..?

Is Frank niet een beetje érg kritisch? Het is maar een eerste potje om niks. Rodney Sneijder, Theo Janssen, Boerrigter en Lukoki (wie is dat nou weer?) hebben nog nooit eerder met elkaar gevoetbald.
Look behind you! It's your ass!
pi_98988182
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:09 schreef Omega het volgende:

Kennedy 15 goals 9 assists, dat vind ik toch goede cijfers in zijn laatste Twente seizoen.
Ja, redelijke cijfers maar als je hem bezig zag dacht je niet van die gaat Ajax beter maken. Geen actie niks.
  zondag 3 juli 2011 @ 17:36:25 #112
57586 Bananenman
-----------
pi_98988257
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Zet 'm anders... op de bank..?

Is Frank niet een beetje érg kritisch? Het is maar een eerste potje om niks. Rodney Sneijder, Theo Janssen, Boerrigter en Lukoki (wie is dat nou weer?) hebben nog nooit eerder met elkaar gevoetbald.
Hoezo te kritisch? Hij zegt gewoon dat het voorspelbaar was en dat je beter beter een linkspoot op links kan zetten (goh :D ). Valt toch best mee.
  zondag 3 juli 2011 @ 17:41:52 #113
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98988503
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:36 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Hoezo te kritisch? Hij zegt gewoon dat het voorspelbaar was en dat je beter beter een linkspoot op links kan zetten (goh :D ). Valt toch best mee.
Ik ben bang dat Frank en Dennis een beetje te fanatiek zijn met z'n tweeen. Ik raad ze aan een beetje rustig te doen aan het begin van het seizoen. En Theo Janssen moet natuurlijk niet de volgende Rob Wielaert of Ricky van den Bergh worden. Gewoon neerzetten waar hij wil staan en doen wat hij zegt. Krijg je geen spijt van.
Look behind you! It's your ass!
pi_98989299
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ik ben bang dat Frank en Dennis een beetje te fanatiek zijn met z'n tweeen. Ik raad ze aan een beetje rustig te doen aan het begin van het seizoen. En Theo Janssen moet natuurlijk niet de volgende Rob Wielaert of Ricky van den Bergh worden. Gewoon neerzetten waar hij wil staan en doen wat hij zegt. Krijg je geen spijt van.
Wat hebben die 3 met elkaar te maken?

Verder zoek je er te veel achter, het middenveld is druk bezet bij Ajax. Het is even kijken welke rol het best bij Theo past.
  zondag 3 juli 2011 @ 18:49:30 #115
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_98991164
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:22 schreef Omega het volgende:

[..]

Ik bedoelde inderdaad gewoon dezelfde spelers die zich ontwikkelen. Eriksen is natuurlijk het beste voorbeeld daarin. Hopelijk zullen Boilesen, Vermeer, Ebicilio, Anita, Blind, Castillon, Aras, Sereo en Rits zich verder ontwikkelen. Maar ook al iets verder in ontwikkeling zijnde spelers als Alderweireld, Sulejmani, Siem de Jong en v/d Wiel (als hij blijft) zich nog beter ontwikkelen.

SIem vond ik wel het voorbeeld van een speler die afgelopen seizoen niet zijn niveau heeft gehaald als de 2e seizoenshelft vorig jaar.

En bijv. met Eriksen, die werd de eerste 10 wedstrijden dit seizoen behoorlijk afgekafferd. Slechte speler, elke bal volledig mis, totaal geen rendement etc. Kan me alle berichten nog wel herinneren. Gelukkig is hij onder FdB beter gaan voetballen maar toch ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_98994524
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

SIem vond ik wel het voorbeeld van een speler die afgelopen seizoen niet zijn niveau heeft gehaald als de 2e seizoenshelft vorig jaar.
.
Dat krijg je als je een lopende middenvelder bent en je gaat met Frank de Boer een voetballend systeem inpassen.
Vandaar ook dat Eriksen onder Frank de Boer wel opbloeide, Jol haalde het in zijn hoofd om hem als linksbuiten op te stellen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zondag 3 juli 2011 @ 20:47:58 #117
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_98995910
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:18 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat krijg je als je een lopende middenvelder bent en je gaat met Frank de Boer een voetballend systeem inpassen.
Vandaar ook dat Eriksen onder Frank de Boer wel opbloeide, Jol haalde het in zijn hoofd om hem als linksbuiten op te stellen.
En Anita als linksback, en Demy de Zeeuw als 10 en Ooijer ipv Alderweireld :'(

En mido als spits :')
  zondag 3 juli 2011 @ 20:49:36 #118
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_98995982
quote:
9s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:47 schreef gniffie het volgende:

[..]

En Anita als linksback, en Demy de Zeeuw als 10 en Ooijer ipv Alderweireld :'(

En mido als spits :')
Mido heeft het helemaal niet zo heel slecht gedaan de wedstrijden dat hij speelde voor Ajax afgelopen seizoen?
  zondag 3 juli 2011 @ 20:51:24 #119
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_98996072
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mido heeft het helemaal niet zo heel slecht gedaan de wedstrijden dat hij speelde voor Ajax afgelopen seizoen?
Sterk zijn in de kopduels misschien, maar voor de rest had je er geen drol aan.
  zondag 3 juli 2011 @ 20:51:48 #120
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_98996090
Waarom zijn er dit jaar zo weinig oefenwedstrijden? En dan zeker tegen sterkere tegenstanders mis ik ze volledig. Of heb ik weer scheef zitten kijken?
stupidity has become as common as common sense was before
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')