Ik ken het trucje wel maar heb het nooit zo gedaan hoor!quote:Op zondag 3 juli 2011 21:40 schreef danic het volgende:
Dat zeg je goed MP, een kort jurkje met een heel leuk meisje! Maar ik vind et zo zonde, het jurkje is echt ubercute!
Claudia![]()
Ken je dat trucje niet? Ik dacht dat iedereen dat wel wist. Zo zakt de maillot niet af.
Bedoel het niet rot hè!
Hier hetzelfde! E is een heel tevreden kind, maar ze gaat (bijvoorbeeld) gewoon staan omdat ze dat kan. Ze doet het niet alleen om iets (bijv. speelgoed) te bereiken, maar gewoon om te bereiken dat ze dan staat. Ze kijkt er dan ook heel trots bij.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat het ook niets met haar gewicht te maken heeft. En het zou best kunnen dat ze zo tevreden is dat ze geen behoefte voelt om nu nieuwe vaardigheden te ontwikkelen. Ivan was ook altijd tevreden, maar hij ontwikkelde zich wel vrij vlot. Het was alsof hij een innerlijke drang had om te rollen, kruipen, zitten en lopen.
Wat heeft ze een mooie haartjes!quote:Op zondag 3 juli 2011 21:27 schreef danic het volgende:
Irritant hè f_r, die maten. Eva heeft vorige week ook een jurkje gekregen, maat 56. Vond ik al dapper om dat nog te geven aan een kindje van 7 weken, maar ach...
Dus vandaag vierden we allebei onze verjaardag en ik dacht, goh ik trek haar leuk dat jurkje aan.
Nou, ze heeft het aangehad, en het was zo lang: (gewoon ook ff omdat het kan)
[ afbeelding ]
Ok, hm, misschien heb ik dat wat vertekend in mijn hoofd omdat je wel vaak d'r gewicht en woorden als "speklapje" enzo noemt. Ik had het idee dat ze echt stevig was. Maar blijkbaar is ze dan gewoon ook lang.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:04 schreef Orea het volgende:
Overigens denk ik niet zozeer dat het met haar gewicht te maken heeft! Ze is namelijk niet moddervet ofzo, maar gewoon goed in verhouding![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |