abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98998539
Wat zonde van dat jurkje!

Heb je nou de romper over haar maillot gedaan? Dat ik daar niet op gekomen ben. :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98998725
Dat zeg je goed MP, een kort jurkje met een heel leuk meisje! Maar ik vind et zo zonde, het jurkje is echt ubercute!
Claudia :o :P Ken je dat trucje niet? Ik dacht dat iedereen dat wel wist. Zo zakt de maillot niet af.
Bedoel het niet rot hè!
pi_98998828
Het is wel weer duidelijk dat ik niets van meisjes weet. :+
pi_98998875
Noa ik heb geen ervaring met KMA, wellicht kun je het vragen in het allergie topic? Volgens mij gingen ze bij mini-sproetje (die ook kma heeft) ook pas na een jaar provoceren...

Wel heel lastig!
pi_98998938
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:40 schreef danic het volgende:
Dat zeg je goed MP, een kort jurkje met een heel leuk meisje! Maar ik vind et zo zonde, het jurkje is echt ubercute!
Claudia :o :P Ken je dat trucje niet? Ik dacht dat iedereen dat wel wist. Zo zakt de maillot niet af.
Bedoel het niet rot hè!
Ik ken het trucje wel maar heb het nooit zo gedaan hoor!

Ik heb hier nog een superleuk spijkerovergooiertje hangen, bij Jaël was ie te klein toen ik hem wilde proberen en Sarah ploft er ook al uit :( Beide hebben hem dus echt 1x aangehad, zo jammer...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98998943
Hahahaha Claudia, ik kende het ook niet, maar Leia heeft dan ook amper jurkjes met maillot aan(gehad) en als ze een maillot aanheeft zit er vaak een broek overheen :D

Wel een goede om te onthouden!
pi_98999141
Bij Anne zakten de maillotjes eigenlijk nooit af... heb ik dan zo'n apart kind? ;)
pi_98999501
Nou volgens mij zakt bij Eva ook helemaal die maillot niet af, maar ik ben te gemakzuchtig om het uit te proberen. Het zit prima zo, lekker stevig!
Claudia, draagt Lena geen jurkjes? Hier hebben we er zát hangen. Superschattig natuurlijk, dus heb er 1 of 2 gekocht en de andere hebben we gekregen (er hangen er minimaal nog 10 in de kast!)
pi_98999614
Ze draagt alleen jurkjes bij mooi weer en ik doe er hooguit een driekwartlegging onder. Maillots zijn niet zo aan mij besteed.
pi_98999697
Oh ja, die hebben we ook nog. Gelukkig, want dit is het enige witte maillotje wat ze heeft. Ze heeft nog 2 roze, maar die kan ik eigenlijk nergens mee combineren :|W
pi_98999741
Ja, dat laatste probleem heb ik ook. En de maillots die ik van de Hema heb komen niet overeen met de maatvoering.
pi_98999974
te groot of te klein? Want ik heb een roze van de hema in 56, maar als die groot valt kan ik het misschien met een jurkje mt 62 matchen.
pi_99000082
Véél te groot!
pi_99000213
Allemaal veel te groot..

Ik vind maillots wel tof voor in een doek. Dan zit er geen broek opgevrot maar ze heeft wel warme benen. Helaas had ze afgelopen 6 weken geen passende. ;)
Nu weer een gevonden in de tegrootstapel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99000690
Maillots zijn ondingen, alleen onder een broek in de winter wel lekker warm :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99002073
ean had vandaag een maillot maat 56 van de hema aan en die was maar iets te groot.

DML is mrMDL aan het solliciteren in Zwitserland? Veel succes met zijn sollicitatie
  zondag 3 juli 2011 @ 22:41:22 #142
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99002234
maillots vind ik heerlijk voor de kinderen (beide ja, Bram heeft veel maillots gedragen in de winter, in huis zonder broek en buiten met). Alleen is het idd qua maten wat klooien tot je de juiste hebt. Ik doe ook idd altijd de romper over de maillot dicht.
pi_99002653
Hier ook vaak een maillot aan, van de Hema en ze vallen hier niet te groot uit.
pi_99005290
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat het ook niets met haar gewicht te maken heeft. En het zou best kunnen dat ze zo tevreden is dat ze geen behoefte voelt om nu nieuwe vaardigheden te ontwikkelen. Ivan was ook altijd tevreden, maar hij ontwikkelde zich wel vrij vlot. Het was alsof hij een innerlijke drang had om te rollen, kruipen, zitten en lopen.
Hier hetzelfde! E is een heel tevreden kind, maar ze gaat (bijvoorbeeld) gewoon staan omdat ze dat kan. Ze doet het niet alleen om iets (bijv. speelgoed) te bereiken, maar gewoon om te bereiken dat ze dan staat. Ze kijkt er dan ook heel trots bij. :D

Dat van de romper over de maillot had ik ook nooit bedacht... :o
pi_99005335
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:27 schreef danic het volgende:
Irritant hè f_r, die maten. Eva heeft vorige week ook een jurkje gekregen, maat 56. Vond ik al dapper om dat nog te geven aan een kindje van 7 weken, maar ach...
Dus vandaag vierden we allebei onze verjaardag en ik dacht, goh ik trek haar leuk dat jurkje aan.
Nou, ze heeft het aangehad, en het was zo lang: (gewoon ook ff omdat het kan)
[ afbeelding ]
Wat heeft ze een mooie haartjes! O+
Dat kleed hebben wij trouwens ook. :)
pi_99005438
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:04 schreef Orea het volgende:
Overigens denk ik niet zozeer dat het met haar gewicht te maken heeft! Ze is namelijk niet moddervet ofzo, maar gewoon goed in verhouding :)
Ok, hm, misschien heb ik dat wat vertekend in mijn hoofd omdat je wel vaak d'r gewicht en woorden als "speklapje" enzo noemt. Ik had het idee dat ze echt stevig was. Maar blijkbaar is ze dan gewoon ook lang.
pi_99011307
Ze is wel een beetje mijn speklap ja :P (was al de bijnaam in mijn buik, omdat ze zeiden dat ze 'groot' zou zijn.. viel uiteindelijk reuze mee, al was ze ook niet klein voor haar termijn, 38w1, 3675 gram en 49 cm) en ze heeft ook echt hammen van bovenbenen (understatement :P) maar verder is ze echt goed in verhouding..

Lengte:

Gewicht:

Deze is van vanmorgen.. hangen is hip tegenwoordig :')

Ik moet me gewoon niet druk maken, maar het is inderdaad wat je hierboven schreef: als ze iets nieuws kunnen is dat zooo leuk!! En ze doet veel dingen nieuw hoor, handen klappen, met de bal spelen, momenteel wijzen naar iets als ze het ziet en wil en 'ie' zeggen terwijl ze wijst. Ik ben ook niet bang dat ze het nooit gaat doen, maar ik ben ook zo benieuwd! Ze is al een boevenkop, hoe erg wordt dat als ze kruipt? Hoe ziet ze eruit als ze gaat staan.. meer dat soort dingen!
  maandag 4 juli 2011 @ 08:09:04 #148
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_99011350
Orea wie weet spaart ze het op en loopt ze straks meteen zo weg!
Komt goed :*

Puck had alweer een super nacht en zonder late voeding. Ik vind het zo goed van hem hoe hij zich aanpast op een heel ander ritme hier.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99011431
Knap is dat hè DML. Je neemt ze mee naar een heel andere omgeving en het lijkt ze gewoon weinig te doen. Altijd zo fijn, omdat je je daar misschien toch een beetje druk over maakt van te voren; kan hij daar wel lekker slapen, hoe gaat de autorit en dat soort dingen.
Fijn joh, dat ie zo lekker makkelijk in alles mee gaat.

Ik heb gisteravond nog even naar het maillotje gekeken dat Eva op de foto aan heeft, maar dat is er ook 1 van de Hema maat 56, dus voor haar niets te groot. Maar ja, wat ik eerder al zei, ze heeft lange benen.
Eva ligt gewoon nog te slapen :o Vorige week was ze steeds rond 05.30/06.00 wakker, maar ik vind dit toch fijner :D
pi_99011442
Oh as we speak.....ik ga d'r uit d'r bedje vissen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')