zag ik daar losse stapjesquote:
niet! ik zie Harry heel driftig wijzen en babbelen!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:37 schreef Ca.ra het volgende:
Het bij de camera geleverde knip-en-plakprogramma doet het niet op mijn nieuwe laptop (expres een gekocht met een goede grafische kaart zodat ik niet meer op zolder hoef te zitten daarvoor...) Maar je blijkt met youtube ook online te kunnen knippen en plakken, best redelijk resultaat, toch? Er is alleen bij één fragmentje het geluid weggevallen zag ik later. Maarja, dat was toch alleen maar Asy die wat zei
Nee hij loopt op zijn knietjes!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:53 schreef simmu het volgende:
[..]
zag ik daar losse stapjes![]()
zo net op het einde![]()
hij heeft er iig heeeeeeel veeeeel lol in![]()
Leuk joh! Samen overlopen, van persoon naar persoon.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:40 schreef _Bar_ het volgende:
Is idd op zijn knieën ;-)
Losse stapjes zijn er wel hoor, alleen nog niet goed gelukt om vast te leggen.
Asy hij loopt ook mee aan de hand.
En zo samen met papa word nog gelukkiger van.
Heb je een filmpje van hoe Ivan nu praat? (ik van Niels niet, als ik ga filmen houd hij altijd op) Je zei al in het dreumestopic dat hij Isabeau achterna gaatquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:14 schreef Claudia_x het volgende:
Lief zei vandaag dat hij een beetje verdrietig was omdat het kleine er nu met al dat geouwehoer van Ivan er wel af is. Ik vond dat zo lief om te horen.
Ja, dat is het laatste filmpje met de hond. Mijn man zei nog op het filmpje (maar dat heb ik eraf geknipt want voor jullie niet interessant) morgen maken we wel een nieuw filpmje als Nina er wat meer zin in heeft maar dat is er dus niet meer van gekomen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:29 schreef Twinkly het volgende:
Harry, wat een heerlijk jochie is hij tochZo enthousiast en vol energie!
Was dat het laatste filmpje met de hond? Zo'n loopbeestje wil ik ook nog voor Niels, of zou hij daar al te oud voor zijn als we het hem geven op zijn tweede verjaardag.
Raviquote:
En waar is het filmpje van Emma?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:06 schreef Keshet het volgende:
Ik heb net een half uurtje zitten ge-nie-ten van de filmpjes hier!
In het bijzonder wil ik Ravi en Roy even in het zonnetje zetten!
een dame van gadgetsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:21 schreef Fannetje het volgende:
Ja, alleen voor die telefoon gaat ze vooruit. Oh, en voor de afstandbediening
J schommelde ook al vrij vroeg op zn knietjes, heeft vervolgens maaandenlang getijgerd en kruipt nu sinds een week of 2 pas echtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:17 schreef Asyniur het volgende:
Fannetje, die telefoon is een goeie motivator!
Je meisje kruipt binnenkort echt, want ze schommelt ook al heel netjes op haar knietjes
Ja, Anne zit al wel idd. Eerst kukelde ze ook meteen weer om en van de een op andere dag bleef ze ineens zitten. Dat vond ik echt heel opmerkelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef kaatjejannie het volgende:
Anne zit al wel he? Dat doet Sofie nog niet, die kukelt net zo hard weer om als ik haar neerzet.
Wat leuk!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:54 schreef Shandaly het volgende:
Mijn ventje is gek op het liedje van Nijntje:
Hier!quote:
Wat doe je dan hier!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:10 schreef Keshet het volgende:
Ja, uhm, jullie doen 't er maar mee.![]()
Ik heb even niks anders.
Voor jou toch ook: stoere mannen op paardenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:54 schreef Meimeltje het volgende:
Wij zijn vandaag naar Archeon geweest.
Voor de jongens helemaal leuk.
Kyllian was veel aan het nadenken over hoe alles is ontstaan...
We zijn een half jaar verder, het begint lekker lente te worden, dus de glijbaan is weer schoongemaakt...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:36 schreef Shandaly het volgende:
En ook hier maar even:
Amaranta, bedankt!! De glijbaan is al een succes, de zandbak komt binnenkort aan de beurt. Ben nog aan het twijfelen waar ik die wil hebben.
dat ze leren dingen zelf uit te vogelen vinden we heel belangrijk, met kanttekening dat we teveel druk ook niet tof vindenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:45 schreef Marrije het volgende:
Wat ontzettend leuk zeg, jouw kind, dat spel en hoe ze het speelt en hoe geduldig jouw man wacht op haar inzicht. Erg leuk om te zien.
ja! absoluutquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:08 schreef Marrije het volgende:
Nu je het spel hebt en zij ermee speelt, vind je het een aanrader?
de ene is denk ik camelot junior en de andere de gewone (wij hebben nu de junior). ik denk dat het uitmaakt in de opdrachtjes (het niveau)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:20 schreef Marrije het volgende:
Op de ene doos staat 4-8 en op de andere 4 - 99.....?
Sorry voor de oftopic, ik wil het ook wel via dm/pm doen hoor.
nog even op het pak gekeken en wij hebben ook die van 4-99 (en 1+)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef simmu het volgende:
[..]
de ene is denk ik camelot junior en de andere de gewone (wij hebben nu de junior). ik denk dat het uitmaakt in de opdrachtjes (het niveau)
da's iig de onzequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:47 schreef Marrije het volgende:
Op bol.com staat een camelot jr van 4-99.
huh, verkopen ze die van jullie Selene? arm kind, weg kadootjequote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:46 schreef Asyniur het volgende:
Even een schopje en tegelijkertijd een dringende oproep aan degene die onze baby heeft meegenomen:
BRENG TERUG!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |