Disc unreadable uit de verpakking. Geen zin om er werk van te maken, ben niet zo'n racer.quote:
Head-tracking lijkt me erg vetquote:Op zondag 3 juli 2011 17:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is dus hetgeen waar ik totaal niet naar uitkijk
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja zullen we maar weer keer doen.
Die monaco dlc is trouwens wel 800 points
Coolioquote:
Heb je serieus Kinectquote:Op zondag 3 juli 2011 17:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind hem ook niet leuk genoeg om lang achter elkaar te spelen en die Gymkhana events zijn gewoon rete-saai. Maargoed ik heb hem gratis dus ik klaag niet
Forza 4 wordt wel vetjes! Kan ik EIN-DE-LIJK mijn kinect camera eens gebruiken
Hou dat ook maar zo. Ik heb die door des middens gebroken. Je kon niet eens blindfiren als je niet de host was. Dan schoot je op je eigen voeten.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, ben nog nooit online gegaan met Gears 2.
Ze kunnen nog zulke artistieke foto's van haar nemen, maar Heather Morris blijft een raar hoofd houdenquote:
Dat was de eerste en enige foto van haar die ik ooit gezien heb. Ik heb de rest even bekeken en je hebt gelijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze kunnen nog zulke artistieke foto's van haar nemen, maar Heather Morris blijft een raar hoofd houden
Dat de foto blurry is helpt wel
Happy Independence Day.quote:
Ik heb je op feestboek al gefeliciteerd.quote:
quote:
Lol! Nogmaals feli danquote:
Aandachtshoer dat ik benquote:Op maandag 4 juli 2011 00:26 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik heb je op feestboek al gefeliciteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |