Ik snap het wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar dit soort domme reacties voor nodig zijn, hou die saaie reacties waar niemand een flikker aan heeft lekker voor je. Laat hem lekker z'n verhaal delen, als je het dom vindt negeer je het toch lekker.
Al dat gescheld altijd hier... We zijn toch geen ONZ ofzo.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik snap het wel.
Elke dag uit de duim gezogen verhalen wordt op laatst nogal eentonig..
Nice.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:54 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier wat nieuwe vlees voor de OP.
enjoy
Dat je het zelf maar gelooft.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:24 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat jij nou niks meemaakt omdat je alleen maar black ops zit te spelen wil niet zeggen dat andere mensen net zo weinig meemaken.
Zeker weten!quote:
Zit ie op jouw schoot?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:54 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Zeker weten!
Hier onze nieuwste aanwinst trouwens:
[ afbeelding ]
Een nieuwe harige poes
quote:
Hihi harige poes heeft je zus, ahum.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:32 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]Wat denk je zelf?
Dat is m'n zus.
Hihihiquote:Op zondag 3 juli 2011 01:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hihi harige poes heeft je zus, ahum.
Wat een mongool, jesusquote:Hou je broertje eens in toom man, hij zit hier te roken in de trein
Nu onterf ik hem officieelquote:Haha je broertje heeft ruzie man, zijn vrienden hebben de ruiten kapotgemaakt
Je hebt gelijk het spijt me kutkabouter. Ik was onder invloed .quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar dit soort domme reacties voor nodig zijn, hou die saaie reacties waar niemand een flikker aan heeft lekker voor je. Laat hem lekker z'n verhaal delen, als je het dom vindt negeer je het toch lekker.
Al dat gescheld altijd hier... We zijn toch geen ONZ ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |